quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Popples het volgende:
iemand een idee hoe ik een geboorte taart kan maken zonder uitstekers? ik heb geen speciale geboorte uitstekers en mijn beste vriendin is gisteren bevallen en ze is vandaag onverwachts naar huis gemogen. dus wil ik morgen even snel een taart afleveren. iemand een leuk taartje wat ik na kan maken zonder te veel spul?
Ik gok van welquote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Popples het volgende:
mishobje is die agmaakt met slagroom ofzo? lijkt me toch dat die gevuld is?
ziet er wel super uit!
En, hoe smaken ze? Ze zien er erg leuk uit in ieder geval!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef limbolandjgirl het volgende:
Vandaag appel-kaneel lente cupcakes gemaakt!
Ben benieuwd hoe ze smaken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze smaken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
En, hoe smaken ze? Ze zien er erg leuk uit in ieder geval!
Ik neem het meestal niet zo serieus als er basterdsuiker staat, met gewone suiker krijg je ook een goed resultaatquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Kan je ook gewone suiker gebruiken ipv basterdsuiker (recept OP) ?
Oke dank jequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Ik neem het meestal niet zo serieus als er basterdsuiker staat, met gewone suiker krijg je ook een goed resultaat
ik ken iemand uit maastricht.. optie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:39 schreef maartjeh het volgende:
Hoi!
Ik weet dat dit topic eigenlijk bedoeld is om de mooie creaties te delen en vragen te stellen aan elkaar OVER het maken van taarten, maar ik wil het hier toch een kans geven.. Ik ben namelijk op zoek naar iemand die al enkele jaren ervaring heeft met 't maken van (bruids)taarten en die mij half juni aan een bruidstaart kan helpen.. Ik woon in de buurt van Breda en vind het geen probleem om zelf een stuk te moeten rijden om de taart op te halen.
Ik heb al verschillende meiden benaderd buiten FOK om maar zij zitten grotendeels allemaal al vol tot NA de zomer..
Maartje, ik woon in Loon op Zand, ik weet niet of je dat te ver vind? Ik heb nog niet eerder een bruidstaart gemaakt, maar maak al wel een tijd taarten en heb ook verschillende stapeltaarten gemaakt. Voor de komende periode heb ik weer een aantal workshops gepland staan om meer technieken te leren. De taarten die ik tot nu toe gemaakt heb staan op mijn hyves, mocht je meer informatie willen hebben kun je me altijd een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:39 schreef maartjeh het volgende:
Hoi!
Ik weet dat dit topic eigenlijk bedoeld is om de mooie creaties te delen en vragen te stellen aan elkaar OVER het maken van taarten, maar ik wil het hier toch een kans geven.. Ik ben namelijk op zoek naar iemand die al enkele jaren ervaring heeft met 't maken van (bruids)taarten en die mij half juni aan een bruidstaart kan helpen.. Ik woon in de buurt van Breda en vind het geen probleem om zelf een stuk te moeten rijden om de taart op te halen.
Ik heb al verschillende meiden benaderd buiten FOK om maar zij zitten grotendeels allemaal al vol tot NA de zomer..
Ligt eraan welke kleur en smaak je wilt. Jam of een beetje vruchtenpuree/sap schijnt te werken (nog niet zelf geprobeerd). Maar persoonlijk vind ik witte botercreme ook niet erg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:12 schreef pessie het volgende:
Vraagje, ik wil m n cupcakes decoreren met botercreme maar in het dorp waar ik woon is geen winkel die kleurstof verkoopt. Kan ik iets anders gebruiken?
let je er wel op, dat als je je feest houd in een restaurant dat veel restaurants het niet goed vinden dat je zelf voor de taart zorgt. Goed overleggen van tevoren, en t liefst op papier zorgt voor onnodige vervelende verassingen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:39 schreef maartjeh het volgende:
Hoi!
Loon op Zand is nog wel te doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:04 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Maartje, ik woon in Loon op Zand, ik weet niet of je dat te ver vind? Ik heb nog niet eerder een bruidstaart gemaakt, maar maak al wel een tijd taarten en heb ook verschillende stapeltaarten gemaakt. Voor de komende periode heb ik weer een aantal workshops gepland staan om meer technieken te leren. De taarten die ik tot nu toe gemaakt heb staan op mijn hyves, mocht je meer informatie willen hebben kun je me altijd een berichtje sturen.
We vieren het niet in een restaurant. Ja ook wel, maar de taart is voor overdag en we gaan 's avonds pas eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:54 schreef vlissingen het volgende:
[..]
let je er wel op, dat als je je feest houd in een restaurant dat veel restaurants het niet goed vinden dat je zelf voor de taart zorgt. Goed overleggen van tevoren, en t liefst op papier zorgt voor onnodige vervelende verassingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |