Haal deze dan ook weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie, ik denk dat ze die nog wel verkopen voor een record bedrag van 6 miljoen.
Digitale tv ook dan of wat?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl.
[..]
Maar ben je het niet een beetje met mij eens?
Ik mocht het blijkbaar niet. Of hij is heel selectief aan het moddenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over spelers praten mag nog wel denk ik.
Denk het wel, maar de bullshit discussie 'Laatste, meeste prijzen en NIET IN...' is voor toch al verziekte clubtopic reeksen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over spelers praten mag nog wel denk ik.
Staat het niet op wikipedia? Ik zou toch even gaan kijken man.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel is de waarde van Jan vandaag gedaald trouwens? Heb de koers niet kunnen volgen
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel, maar de bullshit discussie 'Laatste, meeste prijzen en NIET IN...' is voor toch al verziekte clubtopic reeksen.
Ja speelt af in Windows Media Center. Voor de rest heeft mijn broer het geinstalleerd etc en snap ik er weinig vanquote:
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat het niet op wikipedia? Ik zou toch even gaan kijken man.
Jij bent een eckte.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga Top Gear kijken man, en nogmaals gefeliciteerd zeg ik met pijn in mijn hart
Ik woon in Delft weet je nog wel... Tussen Den Haag en Rotterdam in. Ja dit is voor mij nog veel erger dit ga ik horen morgen, dinsdag, woensdag, donderdag en misschien nog vrijdagquote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik me afvraag he. Vinden jullie het nog steeds zo erg om van Feyenoord te verliezen?
Ik vond het vroeger veel erger toen het echt een concurrent was. Maar nu vind ik het net als een verliespartijtje tegen Heerenveen (wat natuurlijk ook wel klote voelt, maar veel minder dan vroeger).
Ik vind het erger om te verliezen van topclubs, zoals PSV of Twente.
Zelfs verlies tegen Utrecht vind ik erger
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik me afvraag he. Vinden jullie het nog steeds zo erg om van Feyenoord te verliezen?
Ik vond het vroeger veel erger toen het echt een concurrent was. Maar nu vind ik het net als een verliespartijtje tegen Heerenveen (wat natuurlijk ook wel klote voelt, maar veel minder dan vroeger).
Aartsrivaal. Daarvan verliezen is gewoon een terminaal drama.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach joh. Gun hun ook een pleziertje. Zag ze blij zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik woon in Delft weet je nog wel... Tussen Den Haag en Rotterdam in. Ja dit is voor mij nog veel erger dit ga ik horen morgen, dinsdag, woensdag, donderdag en misschien nog vrijdag
Komt ook wel omdat de Feyenoorders hier lief voor ons zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach joh. Gun hun ook een pleziertje. Zag ze blij zijn
Voor hun is de klassieker net als vroeger, voor ons (mij) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |