Nou.. ziet de brief er wel betrouwbaar uit? Staan de gegevens van de Nederlandse douane er wel correct op? Etc.?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef sventjuuh13 het volgende:
nee hoe moet je dat te weten komen dan?
"Ik wilde er alleen maar bij horen en wist niet dat ik een boete zou moeten betalen! Straf mij niet! Alstublieft! Ik zal nooit meer producten kopen die inbreuk maken op o.a. het merkenrecht en het spijt mij diep dat ik die arme dr. Dre en die arme Jimmy Iovine gedupeerd heb! Ik hoop maar dat hun families nog kunnen eten vanavond. Het spijt mij, vergeef mij!quote:
Daar ben je wel erg goed van op de hoogte voor iemand die niet zou weten wat er aan de hand is en over welk merk hier gesproken wordt.quote:
Wat lijkt dat lekker goedkoop hè, in vergelijking met een boete van 300 euro.quote:
De douane controleert sommige pkketten wel, sommige niet. Kwestie van geluk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef sventjuuh13 het volgende:
maar hoe kan het dat een vriend van mij dat niet heeft want die heeft tegelijk met mij besteld en heeft ze vrijdag binnen gekregen?
Omdat het steekproeven zijn. Alles controleren is niet te doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef sventjuuh13 het volgende:
maar hoe kan het dat een vriend van mij dat niet heeft want die heeft tegelijk met mij besteld en heeft ze vrijdag binnen gekregen?
Vraag het schriftelijk na bij de douane en vermeld duidelijk de naam-, adres- en paypalgegevens van deze vriend in je brief zodat ze het na kunnen trekken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef sventjuuh13 het volgende:
Hierom is het terecht dat jij een boete krijgt. Je hebt nog niets geleerd. Ik hoop dat ze weer toevallig jouw pakketje controleren.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef sventjuuh13 het volgende:
dus als ik nog een keer bestel dan kan het zijn dat ze er gewoon door komen?
Ik hoop voor je dat je nog een boete zult krijgen en deze nog hoger zal zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef sventjuuh13 het volgende:
Ik zeg doen. Weer 300 euro aan koffie.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef sventjuuh13 het volgende:
ditquote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vraag het schriftelijk na bij de douane en vermeld duidelijk de naam-, adres- en paypalgegevens van deze vriend in je brief zodat ze het na kunnen trekken.
Je wilde graag je opties verkennen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef sventjuuh13 het volgende:
nee ik ga ze niet nogmaals bestellen het was alleen een voorbeeld
wil je iphone kopen? voor 40 euro is ie voor jouw.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef sventjuuh13 het volgende:
nee ik ga ze niet nogmaals bestellen het was alleen een voorbeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |