Je koopt dan overduidelijke namaak Beats.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef Rasor het volgende:
um dus als ik deze gekocht had had ik ook een boete gekregen?
en hoezo een neppe? je koopt een koptelefoon en je krijgt een koptelefoon of zie ik dat verkeerd? ......
Daarom ook:quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef sventjuuh13 het volgende:
Ja maar ik dacht hij lijkt erop maar niet dat er een echte b opstond. ik dacht gewoon een rondje
Dan mag je nog steeds betalen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef sventjuuh13 het volgende:
waar zijn ze in duitsland 80 dan?
En als ik zeg dat ik niks besteld heb wat dan?
De boete blijft wel staan...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef sventjuuh13 het volgende:
Nou dan ga ik maar een paar nep artikelen bestellen en laten afleveren bij mensen waar ik een hekel aan heb.quote:
Vaseline aanschaffen en jezelf vast een beetje insmeren zodat het niet zo scheurt.quote:
Dus niet alleen bestel je namaakproducten, je wil ook nog eens anderen ten onrechte boetes van 300 euro aansmeren?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef sventjuuh13 het volgende:
Er moet toch iets zijn waardoor ik niet hoef te betalen, anders kan ik iedereen die boete aansmeren?
Wie weet vragen ze je gegevens na om te bewijzen dat jij degene bent die hebt betaald, oftewel nakijken op wiens naam de bankrekening staat.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef sventjuuh13 het volgende:
Er moet toch iets zijn waardoor ik niet hoef te betalen, anders kan ik iedereen die boete aansmeren?
Dit lijkt mij dus ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ik zou als ik een rechtbijstandsverzekering had daar gebruik van maken en anders gratis rechtshulp eens bellen.
De douane is een zooitje en doet maar waar ze zin in heeft. Zou me niets verbazen dat die driehonderd euro een verzonnen boete is.
Ik zou het in elk geval never nooit niet betalen. Laat ze maar bewijzen dat ik het was die het besteld heeft.
Ik weet niet wat die mensen bij de douane verdienen, maar om al die moeite te doen om bij DX na te gaan vragen welke bankrekening of paypall account dit en dat pakketje besteld heeft, weet niet of dat die 300 euro waard is.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Wie weet vragen ze je gegevens na om te bewijzen dat jij degene bent die hebt betaald, oftewel nakijken op wiens naam de bankrekening staat.
Als ze dat niet doen is ontkennen een poging waard ja.
euh weet niet vriend van me had gehaalt via die vader, werkt in duitslanddus tja.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef sventjuuh13 het volgende:
Bij een Chinese webshop?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Wie weet vragen ze je gegevens na om te bewijzen dat jij degene bent die hebt betaald, oftewel nakijken op wiens naam de bankrekening staat.
Klopt inderdaad, dus wie weet is die manier wel afgesloten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Bij een Chinese webshop?
Die gaan misschien/waarschijnlijk niet meewerken met de Nederlandse douane.
En dan nog gaat het via Paypal waarschijnlijk dus dan moet Paypal ook nog eens de bankgegevens vrijgeven.
Zou dat geen fraude zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
In de op de pagina getoonde video, afbeeldingen en reviews komt dit keer op keer naar voren inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Peter het volgende:
In de review staat: "these have a perfect B" Dus je had kunnen weten dat deze een flink beetje als echte er uit zien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |