wait what.....?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Het zal ons ook nooit eens gegund zijn.... alle modellen gaan plotseling voor een omslag op Vrijdag, waarbij de oosterlijke stroming wordt gesplitst en de kou ons zal ontgaan.....
Het zal ook weer eens nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Het zal ons ook nooit eens gegund zijn.... alle modellen gaan plotseling voor een omslag op Vrijdag, waarbij de oosterlijke stroming wordt gesplitst en de kou ons zal ontgaan.....
Dat is van 1 run of niet?! Wacht de komende 3/4 runs eerst maar is af. Er komt wel een storing zag ik en die brengt zaterdag en zondag sneeuw.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
EC, GFS, UKMO ..... ze komen plotseling allemaal met een vervelend en onverwachtse blokkade van de koude lucht zo rond Vrijdag..... *zucht*quote:
Aan de EC til ik best zwaar hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is van 1 run of niet?! Wacht de komende 3/4 runs eerst maar is af. Er komt wel een storing zag ik en die brengt zaterdag en zondag sneeuw.
[ afbeelding ]
Ik hoop eropquote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
EC, GFS, UKMO ..... ze komen plotseling allemaal met een vervelend en onverwachtse blokkade van de koude lucht zo rond Vrijdag..... *zucht*
Laten we dan maar hopen dat dat niet zal doorzetten. Vrijdag/zaterdag zouden hoe dan ook spannende dagen worden voor het verdere verloop. Dat blijft het dus ook...Er bestaat nog kans genoeg dat het wel gewoon doorzet maar je zou hier ook in de gevechtszone warm/koud kunnen terecht komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Aan de EC til ik best zwaar hoor.
Dat moet kouder!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef Martinovibes het volgende:
sweet mother of jesus ................ bekijk het ensemble van het KNMI eens.
[ afbeelding ]
Das nog een hele week vorst! Beter dan niksquote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Da's niet genoeg voor de Elfstedentochtquote:
Er gloort dus hoopquote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er gloort dus hoop. Eén week vorst vind ik genoeg
Voor de Elfstedentocht zou het jammer zijn ja. Voor mij persoonlijk kan het niet snel genoeg lente wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet genoeg voor de ElfstedentochtIk heb er niets mee, maar ik gun het degenen wel die er nu de hele week wakker van liggen dat het dan net lang genoeg vriest, zeg maar
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)oosten-verwacht.htmlquote:Gladheid ochtendspits in oosten verwacht
Laatste update: 29 januari 2012 19:50 info
AMSTERDAM - In de loop van de avond gaat het in het oosten van het land licht sneeuwen, waardoor het lokaal glad kan worden.
De sneeuw trekt komende nacht en maandag langzaam naar het westen en zuidwesten, meldt het KNMI zondagavond.
Het wordt vooral glad op minder druk bereden stukken en opritten, zegt een woordvoerder van Weeronline. Op snelwegen en andere drukke wegen zorgt strooizout ervoor dat de gladheid beperkt blijft.
Het gaat om een 'ontzettend traag front', dat vanaf middernacht naar het westen trekt. De sneeuw trekt naar verwachting tussen 05.00 uur en 08.00 uur de Randstad in. "Genoeg om waakzaam te zijn", aldus de zegsman van Weeronline.
De rest van de week lijkt het droog te blijven, maar vrijdag en in het weekend nemen de kansen op sneeuw weer toe. Komende week daalt het kwik 's nachts tot min 10 en overdag schommelt de temperatuur rond het vriespunt. "Dus in het weekend staan we op de schaats."
ik zie hier geen omslag op vrijdag hoor?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef Martinovibes het volgende:
sweet mother of jesus ................ bekijk het ensemble van het KNMI eens.
Let wel.dit zijn de maximum temparaturen bijna -10 op Zondag als middag temparatuur.
[ afbeelding ]
lichte sneeuw of wel de moeite waard?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Stadskanaal (Oos-Groningen) sneeuwt het nu ook.
Licht...niet echt de moeite waard.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lichte sneeuw of wel de moeite waard?
Volgens die grafiek op de vorige pagina, zet dan de dooi in.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef aloa het volgende:
Sneeuw in het weekend, maar daarna lijkt de kou weer gewoon verder te gaan. Van mij mag die sneeuw wel wegblijven trouwens, eerst maar een stevige ijsvloer.
Morgenvroeg worden we wakker en dan ligt er 2 meter sneeuw.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Swomp het volgende:
Normaal is Limburg altijd de gelukkige als het om sneeuw gaat...
Volgens de nieuwe run van ecmwf gaat het gewoon door met de kou.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Swomp het volgende:
[..]
Volgens die grafiek op de vorige pagina, zet dan de dooi in.
Zo gaat het vaak idd. Voor het goed en wel begonnen is wordt ook het einde al weer aangekondigd.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom beweert horned reaper dan van niet? Ik zie het zelf als een poging de kou te verdrijven die niet lijkt te lukken. Dat resulteert zaterdag in een beetje en zondag + zondag naar maandag met meer sneeuw.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe run van ecmwf gaat het gewoon door met de kou.
[ afbeelding ]
Dat idd. Tijdelijk komt de stroming uit het zuidwesten, maar draait al vrij vlot weer terug naar het oosten en daarna wordt het weer kouder. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is maar 1 run natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom beweert horned reaper dan van niet? Ik zie het zelf als een poging de kou te verdrijven die niet lijkt te lukken. Dat resulteert zaterdag in een beetje en zondag + zondag naar maandag met meer sneeuw.
Dat zou mooier zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat idd. Tijdelijk komt de stroming uit het zuidwesten, maar draait al vrij vlot weer terug naar het oosten en daarna wordt het weer kouder. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is maar 1 run natuurlijk.
Nederland wordt een ijsbaan!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef aloa het volgende:
Zondag volgens GFS zelfs een harde wind, neerslag in de vorm van sneeuw, ijsregen en regen... daarna stijgt de temperatuur even om vervolgens op maandag weer onder het vriespunt te duiken.
Oi dat zou ernstig nasty zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef aloa het volgende:
Zondag volgens GFS zelfs een harde wind, neerslag in de vorm van sneeuw, ijsregen en regen... daarna stijgt de temperatuur even om vervolgens op maandag weer onder het vriespunt te duiken.
Liever niet, 's zondags rijden wij van Limburg naar Twentequote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef aloa het volgende:
Woops, geen uitzending vanavond.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet jij niet over 10 minuten Top Gear presenteren? Helemaal geen tijd om op sneeuw te letten
Nice.quote:
quote:
Dan zou ik om 21:00 toch maar eens op BBC2 kijken, nieuw seizoenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Woops, geen uitzending vanavond.
[..]
Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |