SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is deze voor weeaboo muziek?Dat is niet weeaboo want niet Japans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Tfoe, komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet weeaboo want niet Japans.
sryquote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En velen sneuvelden toen de lapo viel.
Lijkt me wel leukquote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan en ik willen je wel sandwichen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan en ik willen je wel sandwichen.
Jan achter, ik midden en jij voor. Nu alleen nog iemand voor bovenopquote:
Ik denk dat Beach wel wil. En anders Henkie.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jan achter, ik midden en jij voor. Nu alleen nog iemand voor bovenop
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ewww wat heb ik gezegd ga weg
Je bent te jong, straks cel alles.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Wie wil er sandwichen met Cash en mij?
Moet een vrouw bijquote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat Beach wel wil. En anders Henkie.
Wie zegt dat ik een vrouw ben?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet een vrouw bijAnders is het allemaal niet in evenwicht.
Ik neem Cash.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Wie wil er sandwichen met Cash en mij?
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een vrouw ben?
Haten op mijn TT.quote:
Big King XXLquote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haten op mijn TT.
Ik wil sandwichen met Jan, 2Happy4U, Kash, AJ, Beach, Klinks en Bobo.Driedubbele whopper jwz.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]IK DURF NIET MEER!! BLIJF WEG UIT UTRECHT, JIJ ENGERD!!
Tuurlijk haat ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haten op mijn TT.
Ik wil sandwichen met Jan, 2Happy4U, Kash, AJ, Beach, Klinks en Bobo.Driedubbele whopper jwz.
Mocht je willenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haten op mijn TT.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haten op mijn TT.
Doe eens alsof je het haat, dan word ik boos en is onze sandwichseks lekkerder omdat boos.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk haat ik niet
Hihi spannend
[..]
Mocht je willen
Dat gifje.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk haat ik niet
Hihi spannend
[..]
Mocht je willen
Ja sorry, hij is alleen van mijquote:
Oké, ik haat jouw ttquote:Op zondag 29 januari 2012 18:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doe eens alsof je het haat, dan word ik boos en is onze sandwichseks lekkerder omdat boos.
[..]
Dat gifje.Even opslaan.
quote:
Ewolla wat haat jij op mijn TT zemmerquote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja sorry, hij is alleen van mij
[..]
Oké, ik haat jouw tt
Egoistquote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja sorry, hij is alleen van mij
[..]
Oké, ik haat jouw tt
Ik ga vanavond voor de nasi met satéquote:
Hoe is jouw verjaardag?quote:
OMG IK BEN EEN BEERquote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Eten is gearriveerdTot zo dames en beren.
Gaat prima zonder jouquote:Op zondag 29 januari 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee grapje, maar ik voelde dat ik nodig was in ARG.
Ja, heb alleen geen vast telefoonnummer en ik heb mijn burgerlijke staat en burgerservicenummer er niet opstaan. En geen cursussen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.tuxx.nl/voorbeeld/schrijven/cv_maken/
Doen jullie ook al die punten in jullie cv of wat?
Die laatste twee bewust er niet op staan?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, heb alleen geen vast telefoonnummer en ik heb mijn burgerlijke staat en burgerservicenummer er niet opstaan. En geen cursussen.
Volledige naam, roepnaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, email, geboortedatum + plaats, vervoersbewijzen, burgerlijke staat, geslacht, nationaliteit, opleidingen, werkervaring, taalvaardigheden, algemene bezigheden, overige activiteiten, profielschetsquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.tuxx.nl/voorbeeld/schrijven/cv_maken/
Doen jullie ook al die punten in jullie cv of wat?
Ja, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik mijn onafgemaakte opleiding er ook op zetten?
Niet echt bewust, maar is verder ook niet relevant denk ik..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die laatste twee bewust er niet op staan?
Moet ik mijn onafgemaakte opleiding er ook op zetten?
Ik ben gewoon een vlugge eter.quote:
quote:
quote:
Ook lekker avond eten denk ik.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Neehoor mijn avondeten had ik al om 5 uur.
Het was tegelijk mijn brunch.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg?![]()
Ik ga straks mijn eten klaarmaken
ja doe ik wel vaker, net zoals ontbijtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus je hebt je lunch overgeslagen?
hipsterquote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ja doe ik wel vaker, net zoals ontbijt
http://www.last.fm/forum/34905/_/2029827
iemand hier ook last van?
Een probleem hebben met last.fm is opeens hipster?quote:
weenie gebruik geen lastefem tog kusquote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
nee het probleem zelf, je luistert muziek die niemand hier beluistertquote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Een probleem hebben met last.fm is opeens hipster?
Nee hoor, ik durf te wedden dat jij ook muziek hebt met een é á à ö ë ç ñ enz. hebt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee het probleem zelf, je luistert muziek die niemand hier beluistert
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hoor, ik durf te wedden dat jij ook muziek hebt met een é á à ö ë ç ñ enz. hebt.
Of dit:quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hoor, ik durf te wedden dat jij ook muziek hebt met een é á à ö ë ç ñ enz. hebt.
Mja het zou kunnen omdat jij het ook gebruikt dat jij ook dat probleem hebt.quote:
Maar dat was niet relevantquote:
Waren ook exotische tekens.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja het zou kunnen omdat jij het ook gebruikt dat jij ook dat probleem hebt.
[..]
Maar dat was niet relevant [ afbeelding ]
k ben ook exotischquote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waren ook exotische tekens.
[ afbeelding ]
kb niet tantoelekker vindenquote:
stiekem welquote:
nej, meiden met brilquote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
stiekem welmaar alleen als ze haar lenzen inheeft
Dus geen ontbijt én geen lunch?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doetie het doetie het?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doetie het doetie het?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
alweer?!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou eerst voor de nasi gaan vandaag, maar het is toch weer lasagne geworden
IK BEN STOUT!!
Je moest maar eens gestraft worden. Hup over mijn schoot leunen jijquote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou eerst voor de nasi gaan vandaag, maar het is toch weer lasagne geworden
IK BEN STOUT!!
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moest maar eens gestraft worden. Hup over mijn schoot leunen jij
Eet de laatste tijd best wel vaak lasagnequote:
Maar dat vind ik juist lekker..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moest maar eens gestraft worden. Hup over mijn schoot leunen jij
Jij mag daarna hoor schatjequote:
Geen spank avond voor jou!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist lekker..Dus om mij te straffen, doen we dat niet..
succesquote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoin Beach.Neen, ben al onderweg alles. Zin in, maar ook spannenddd.
Bazen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allebei zelfde tijdstip, zelfs seconde, gepost
Hahahaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BLOEMPJE WAT HEB JE GEKREEEEGEN.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha
Nou, vooral geld, maar van m'n mama ben ik gister voor m'n verjaardag samen een massage en sauna enzo gaan doenEcht superonwijsrelaxt gewoon. En van vriendinnetjes een cakepop boekje en dingen om ze te maken en nog meer boeken en een douglasbon
Vet schattig bloempjesondergoedquote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]niiiiiice.
En van Klipsmeneer?
Niet helemaal, maar interne stage aan zee, dus ver weg wonen vijf dagen per week, zes maanden lang.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi alweer!
Wat ga je doen appel, uit huis alles?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vet schattig bloempjesondergoedWe waren in Den Haag afgelopen weekend en toen zei ie zo: ja, ik wilde eigenlijk nu je cadeautje kopen, maar nu ben je er bij
Maar hij wist ook nog niet zo goed wat ie wilde geven en toen heb ik maar mee uitgezocht
Als het wat warmer is, kom ik wel een keertje bij je surfenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar interne stage aan zee, dus ver weg wonen vijf dagen per week, zes maanden lang.
Heb je een leuke dag gehad?
Tof! Ja was heul leukquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar interne stage aan zee, dus ver weg wonen vijf dagen per week, zes maanden lang.
Dankjewel!quote:
Mwhihihi. Lievv.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vet schattig bloempjesondergoedWe waren in Den Haag afgelopen weekend en toen zei ie zo: ja, ik wilde eigenlijk nu je cadeautje kopen, maar nu ben je er bij
Maar hij wist ook nog niet zo goed wat ie wilde geven en toen heb ik maar mee uitgezocht
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer 150 meter van strand vandaan, hoe jaloers ben je nu?quote:
Jahequote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwhihihi. Lievv.
[..]
Ik ben jaloers.
Oh, gezellig.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het wat warmer is, kom ik wel een keertje bij je surfen
Hoeft ook niet druk te zijn, om het leuk te maken. Klinkt tof hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tof! Ja was heul leukSuperrelaxt gewoon, niet heel de familie uitgenodigd, maar gewoon oma's en mamaKlips.
Ga je ook na/voor je stage surfen de komende 6 maanden dan?quote:
Awh, sorry lieve Klinks.quote:
Ik heb nog nooit gesurft toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je ook na/voor je stage surfen de komende 6 maanden dan?
Dit klinkt goed, mag ik meedoen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, sorry lieve Klinks.
Kom je een keertje langs? Dan gaan we over het strand wandelen alles en iets drinken ofzo.
Hmm, moet het wel lekker weer worden hoor! En ik moet ook even veel geld hebben dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt alle mogelijkheden om het te leren daar
Tuurlijk, gezellig!quote:
Wetsuit heb je voor 100 euro en tweedehands surfboard moet ook wel te doen zijn voor 100 euroquote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, moet het wel lekker weer worden hoor! En ik moet ook even veel geld hebben dan.
Vetquote:Op zondag 29 januari 2012 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig!
Ik heb trouwens regenlaarzen met bloempjes erop, voor op het strand.
Janee ging meer om weg bij ouders.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer 150 meter van strand vandaan, hoe jaloers ben je nu?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, sorry lieve Klinks.
Kom je een keertje langs? Dan gaan we over het strand wandelen alles en iets drinken ofzo.
mag ik dan ook mee?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Janee ging meer om weg bij ouders.
[..]Oe lijkt me tof, mag Jannie mee?
Ehm, voor mij is dat wel veel hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wetsuit heb je voor 100 euro en tweedehands surfboard moet ook wel te doen zijn voor 100 euroEn je kan ze ook huren natuurlijk
Ja! En Furdi dan ook, en Klips ook!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Janee ging meer om weg bij ouders.
[..]Oe lijkt me tof, mag Jannie mee?
en ik danquote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
Dan gewoon een FOK!meet aan het strand. Wel exclusief natuurlijk. Geen kutusers enzo.
Ik zeg potdorie net dat je mee mag.quote:
Klinkt goed. Kampvuur alles.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
Dan gewoon een FOK!meet aan het strand. Wel exclusief natuurlijk. Geen kutusers enzo.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zeg potdorie net dat je mee mag.
H-h-hoor ik d-d-daar ook bij?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
Dan gewoon met een duikbril en een mes het water ingaan, dan een leash doorsnijden en het surfboard stiekem meenemenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, voor mij is dat wel veel hoor.
zoals het hoortquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan gewoon met een duikbril en een mes het water ingaan, dan een leash doorsnijden en het surfboard stiekem meenemen
Jij moet de surfshow geven tochquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
Mag ik trouwens ook op de strandmeet komen?
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan gewoon met een duikbril en een mes het water ingaan, dan een leash doorsnijden en het surfboard stiekem meenemen
Ik ga jullie een surfles gevenquote:
Jij bent gekquote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht je gaat nu vertellen dat ze op het mes moet gaan staan ipv surfboard.
Dan ga ik me wel scheren hoor voor je straks mijn baard wilt aaienquote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Furdinand het volgende:
omg dan ontmoet ik eindelijk Janna al die jaren..
ja echt niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan ga ik me wel scheren hoor voor je straks mijn baard wilt aaien
Dit Klinkt als een goed plan.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Sowieso iedereen van ARG, die er al vanaf het begin bij zit, lijkt me.
Nog beetje vroeg om concrete afspraken te maken natuurlijk, moeten we het later nog maar eens over hebben.
WHOOHOOO!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS ARG BESTAAT BIJNA EEN JAAR!!!!!!!1
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Furdinand het volgende:
eigenlijk is ARG in principe niet meer nodig want appel is gematched enzo
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Furdinand het volgende:
Oke doen we! Zullen je ouders leuk vinden als wij daar met z'n 15en binnen komen lopenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Appelmatchtopic
31 januari, broertejs verjaardag KOM TAART ETEN BIJ MIJ
Alsof ARG om mij draait.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Furdinand het volgende:
Hoezo 15?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke doen we! Zullen je ouders leuk vinden als wij daar met z'n 15en binnen komen lopen
ja niet dat het weg moet ofzo dat nooitquote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Dan gewoon ARG omdat ARRRRGH imma pirate!
Dat is wel mooi jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja niet dat het weg moet ofzo dat nooit![]()
wel tof dat er gewoon 2 stelletje ontstaan ijn door een sc.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja niet dat het weg moet ofzo dat nooit![]()
wel tof dat er gewoon 2 stelletje ontstaan ijn door een sc.
Nouja, als iedereen uit ARG die hier een beetje vaak post komtquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
Furr, je moet het uitmakenEr is geen andere oplossing.
gevaarlijke muis?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Sowieso iedereen van ARG, die er al vanaf het begin bij zit, lijkt me.
Nog beetje vroeg om concrete afspraken te maken natuurlijk, moeten we het later nog maar eens over hebben.
Jongeh!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
Furr, je moet het uitmakenEr is geen andere oplossing.
zalf tegen eelt of aambeienquote:Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
Oh meisjes helpt. Ik heb een douglasbon gekregen en ik heb nu geen idee wat ik daarvan zal kopen.
Parfum geurend naar bloemetjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
Oh meisjes help. Ik heb een douglasbon gekregen en ik heb nu geen idee wat ik daarvan zal kopen.
Breng het subtielquote:
Nou, niet echt.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]jammer, parfum heb je vast al genoeg
Hihi, dat is wel lekkerquote:
Appeltjesparfumquote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, niet echt.
[..]
Hihi, dat is wel lekkerDenk maar eventjes heul de middag luchtjes ruiken daar
Gekkie, lijkt me dat het verstandig is dat het wordt overlegd toch, wie er allemaal komen. Anders kan jij ook Zweetteef uitnodigen omdat die bijvoorbeeld altijd je posts quote.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij vindt al je facebookstatussen enzo leuk hoe kun je hem niet uitnodigen
Inderdaad en straks gaat hij autorijden en dan krijgt ie weer een ongelukquote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gekkie, lijkt me dat het verstandig is dat het wordt overlegd toch, wie er allemaal komen. Anders kan jij ook Zweetteef uitnodigen omdat die bijvoorbeeld altijd je posts quote.
Ik wil liever dat er zoveel mogelijk ARG-leden komen dan en hij post toch niet meer hier.
Mogen we allemaal een +1 meenemen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gekkie, lijkt me dat het verstandig is dat het wordt overlegd toch, wie er allemaal komen. Anders kan jij ook Zweetteef uitnodigen omdat die bijvoorbeeld altijd je posts quote.
Ik wil liever dat er zoveel mogelijk ARG-leden komen dan en hij post toch niet meer hier.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Inderdaad en straks gaat hij autorijden en dan krijgt ie weer een ongelukdat is ook niet de bedoeling
Ongeluk, noemen ze dat zo tegenwoordig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Inderdaad en straks gaat hij autorijden en dan krijgt ie weer een ongelukdat is ook niet de bedoeling
Ik mis de gezellige avonden, waarop er veel leuke mensen posten in ARG.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis het om die smiley te gebruiken in ARG. Evenals emo.gif zo vergroten enzo.
Weet ik niet, dat moeten we dan even overleggen toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mogen we allemaal een +1 meenemen?
HET IS NU GEZELLIG BITCH.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige avonden, waarop er veel leuke mensen posten in ARG.
Ja, klopt!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS NU GEZELLIG BITCH.![]()
![]()
![]()
Eh.
En dan wel smartphone wisselen zodat je op iemand anders zijn account post, geniahahahahaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Beach het volgende:
Ruggen tegen elkaar en fok op de smartphone.
ew straks mag ik niet van mn oudersquote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, ja. Zal ik het dan organiseren enzo? Is iedereen het eens met een strandmeet?
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, ja. Zal ik het dan organiseren enzo? Is iedereen het eens met een strandmeet?
Omdat er meer duidelijkheid op deze wereld moet zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is er geen 'oke' bij de poll?
Ik ben een vrouw.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat er meer duidelijkheid op deze wereld moet zijn.
Doe nou niet alle vooroordelen over vrouwen bevestigenquote:
Of de messgien!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik mis de 'maaaaaaaaybe' ook wel in de poll
SORRYquote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe nou niet alle vooroordelen over vrouwen bevestigenOok wij kunnen duidelijk zijn!
Jan, gedraag je eens als een man. Ik weet dat je het kanquote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik mis de 'maaaaaaaaybe' ook wel in de poll
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jan, gedraag je eens als een man. Ik weet dat je het kan
Laten we het de kijkers vragenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef Furdinand het volgende:
zal ik een speedo dragen bij de strandmeet?
Ik mis "Furdi moet helemaal niets dragen."quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laten we het de kijkers vragen
Poll: Moet Furdi een speedo dragen tijdens de strandmeet?
• Ja
• Oké
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vrouw!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik mis "Furdi moet helemaal niets dragen."
Welke is dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
Ik voel me aangesproken door Bloempje haar Facebook bericht
[..]
Vrouw!
Mijn DM staat open.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Privé en allesKan ik niet zeggen.
wanneer komt 'íe nu dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stel je voor he, als Jan en ik op onze eerste date seks hadden gehad. Dan kregen we bijna een baby Piraatje!![]()
![]()
![]()
oeee ik dacht pas in september, toff succesquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
morgen eerste dag nieuwe opleidingbest zenuwachtig
Dan nog is die informatie privéquote:
Jan z'n sperma kennende wel jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stel je voor he, als Jan en ik op onze eerste date seks hadden gehad. Dan kregen we bijna een baby Piraatje!![]()
![]()
![]()
dankjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oeee ik dacht pas in september, toff succes
Omg hoe ken je mijn sperma zo goed dan ?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan nog is die informatie privé
[..]
Jan z'n sperma kennende wel jaDat is 1 keer schieten en raak.
Internet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg hoe ken je mijn sperma zo goed dan ?
beste optie welquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oewww gaan we hem dan ook als mozes op het water leggen en met de stroming mee laten gaan ?
Eh..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oewww gaan we hem dan ook als mozes op het water leggen en met de stroming mee laten gaan ?
Ik snuffel altijd door je vuilnis. En een paar maand geleden kwam ik smerige tissues tegen. Drie dagen later onderzocht ik het lichaam van een vrouw met mijn handen en nu is ze dus zwangerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg hoe ken je mijn sperma zo goed dan ?
Alsjeblieft?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan nog is die informatie privé
[..]
Jan z'n sperma kennende wel jaDat is 1 keer schieten en raak.
Als je het wil weten, moet je het even aan haar vragenquote:
Wat zit je te rebloggen danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef Henkie94 het volgende:
Bloemsel, wat heb je gezegd op Facebook, waar Bobo zich aangesproken door voelt?
Ik welquote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zit je te rebloggen dan![]()
Had je ook die grijze ?
Uh, ik neem aan gewoon dat berichtje bedankt voor de gefeliciteerdberichtjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef Henkie94 het volgende:
Bloemsel, wat heb je gezegd op Facebook, waar Bobo zich aangesproken door voelt?
Zou kunnen. Bobo?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uh, ik neem aan gewoon dat berichtje bedankt voor de gefeliciteerdberichtjes?
Haten op Gameboys.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zit je te rebloggen dan![]()
Had je ook die grijze ?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
Meh. Ik wil niet dat het gaan sneeuwen en alles. Dan kan ik niet meer op de fiets naar stage
Ik hou ook van jou.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
HATEN OP GAMEBOYSSS ?IK HAD AL EEN GAMEBOY VOOR JE GEBOREN WAS MAN IK HOUD VAN GAMEBOYS
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
HATEN OP GAMEBOYSSS ?IK HAD AL EEN GAMEBOY VOOR JE GEBOREN WAS MAN IK HOUD VAN GAMEBOYS
![]()
![]()
Ik haat gladheidquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
Meh. Ik wil niet dat het gaan sneeuwen en alles. Dan kan ik niet meer op de fiets naar stage
Ik ook, ik ben al gevallen omdat het bruggetje bevroren was, wat ik pas merkte toen ik het steeds dichterbij zag komenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben al gevallen omdat het bruggetje bevroren was, wat ik pas merkte toen ik het steeds dichterbij zag komen
Wat zijn wij toch ontzettend zieligquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is niet leuk HENKIE. Ik ben ook zo vaak gevallen.![]()
Ja. En er is alleen chocola in huis en geen zoutjes. Meh.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch ontzettend zielig
Dat klinkt niet als een heel groot probleem?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. En er is alleen chocola in huis en geen zoutjes. Meh.
Jawel,quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een heel groot probleem?
Dan is het wel een probleem inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel,. Trek in iets zoutigs en niet chocoladigs.
FWP.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan is het wel een probleem inderdaad.
WOT?!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je bent nog geen uur in noordwijk en je kijkt nu al naar andere jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |