SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Dat valt vies tegenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, en hij kan vast goed tegen een balletje schoppen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Vanavond weer nieuwe top gear
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ze lijkt er idd wel op ja, ook niet helemaal. Maar ze is te doenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga zo hard een vrouw uit Spanje zoeken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik vind haar veel mooier dan de echte. Vooral als ze haar haren los heeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze lijkt er idd wel op ja, ook niet helemaal. Maar ze is te doen
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik vind der lelijk, erg lelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga zo hard een vrouw uit Spanje zoeken.![]()
Ja, maar jij bent ook voor Ajax, dus ik kan jou niet serieus nemen.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Lelijk?!?!?!quote:
Kan me voorstellen dat je er niet tot aangetrokken voelt, maar lelijk!?@?!?@'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:
Ze is erg knap. Ik vind Angelina Jolie zelf niks aan, en de dame in kwestie ook niet. Maar lelijk zijn ze zeker niet.![]()
Doop wil dit:
And he probably jizzed in his pants while seeing this picture!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
OMG TELEPATHIE 2012 NWO ILLUMINATI REPTILIANS VRIJMETSELAARS EINZ!!@2!1111quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik aan dacht![]()
Nee, december 2012 komt dichterbij. Ons trillingsniveau gaat naar een hoger bewustzijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
OMG TELEPATHIE 2012 NWO ILLUMINATI REPTILIANS VRIJMETSELAARS EINZ!!@2!1111![]()
Of jullie hebben gewoon allebei te lang op het interwebz gezeten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, december 2012 komt dichterbij. Ons trillingsniveau gaat naar een hoger bewustzijn.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Oke, als een kat uit het niets besluit je voet aan te vallen, en je schrikt daarvan en uit reflex trek je je voet terug terwijl die kat dus net heel stevig 10 nagels erin heeft gezet, dat wordt een van de pijnlijkste momenten van je leven.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik ben nu aan het leren dat niet meer te doen want tering dat schrijntquote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, als een kat uit het niets besluit je voet aan te vallen, en je schrikt daarvan en uit reflex trek je je voet terug terwijl die kat dus net heel stevig 10 nagels erin heeft gezet, dat wordt een van de pijnlijkste momenten van je leven.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, als een kat uit het niets besluit je voet aan te vallen, en je schrikt daarvan en uit reflex trek je je voet terug terwijl die kat dus net heel stevig 10 nagels erin heeft gezet, dat wordt een van de pijnlijkste momenten van je leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Pixell het volgende:
haha michhas heeft ff snel op google gekeken en maar besloten zn statement terug te trekken
[ afbeelding ]![]()
![]()
100000000x dezelfde gif is ook niet meer leuk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-
+
Welke site gebruik je daarvoor, want ik probeerde dat ook, maar het lukte niet.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
www.online-image-editor.comquote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Welke site gebruik je daarvoor, want ik probeerde dat ook, maar het lukte niet.![]()
Blijkbaar is mijn smaak echt anders dan die van jullie. Ik vind der echt lelijk. Ik vind Jolie ook vaak niet om aan te zien en die Nederlandse look-a-like van der, Dorien Rose, vind ik al helemaal
Ik zou haar, serieus, niet doen.![]()
Nou vraag ik me af wat jij dan knap vindt..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Blijkbaar is mijn smaak echt anders dan die van jullie. Ik vind der echt lelijk. Ik vind Jolie ook vaak niet om aan te zien en die Nederlandse look-a-like van der, Dorien Rose, vind ik al helemaal
Ik zou haar, serieus, niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zou haar, serieus, niet doen.
Hai, Mike de boer.na regen, ben ik er.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Wauw, de Belastingdienst kan er serieus nog een grotere puinzooi van maken dan DUO.![]()
![]()
Ze neemt al het helft van het vak in.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"You can't eat that shirt, bitch"na regen, ben ik er.
MAURICE STINKT NAAR PIES HAHAHAHAHAHGAHIHAHAHIHJFGHTAAAAdat rijmt snap je hem ha ha poep plas piemels ha
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
MAURICE STINKT NAAR PIES HAHAHAHAHAHGAHIHAHAHIHJFGHTAAAAdat rijmt snap je hem ha ha poep plas piemels ha
Ga je mond maar wassen met zeep.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brrrrrr wat is het koud buitenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hopelijk niet glad en shit.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt morgenvroeg kou lijden op de fiets!
na regen, ben ik er.
Dat doet mij denken aan een post van vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt morgenvroeg kou lijden op de fiets!quote:Op donderdag 9 december 2010 08:02 schreef KoningStoma het volgende:
ik maakte net een 360 no fall met mijn fiets en sleight of feet.![]()
kom ik dit daar tegen:quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan een post van vorig jaar.
[..]Oh wauw.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
Die topics van december 2010.Fucking hilarisch om terug te lezen.
Blazar, kom terugTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
Ik zit bij studentenvereniging Golden Shower, waar de mannen elke vrijdagavond elkaar onder plassen. En dat voor maar ¤ 1,20 per kwartaal!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
Komt allen dichterbij kinders,
en aanschouw deze dichterij vrinden.
Kutkabouter en Michhas zaten te denken,
wat ze de boys van het MW2 topic zouden schenken.
Ze kwamen erachter dat ieder wat anders wilde,
en dat de kado's van een ander ze niet zoveel scheelde.
Dus daarom hierbij voor ieder wat wils,
te beginnen met baas der bazen Rossdale.
Rossdale Rossdale, wat die jongen te geven,
misschien een mooie CD om lekker op te raven?
Neh dachten de jongens, dat vindt hij niet leuk,
Rossdale is meer van gegame en geneuk.
Daarom bij deze, voor onze Rossie,
een foto van een xbox en wat chicks, een hele posse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende op de lijst, onze beste Koning Stoma.
Koning Stoma, Koning Stoma, jaag toch niet achter die dromen an,
want een spel zonder hitmarkers zal er nooit komen, swa.
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
Koningin Stoma, om lekker mee te stoeien,
dan mag jij haar met andere soort hitmarkers besproeien.
[ afbeelding ]
En dan aangekomen bij onze Pierre,
not here, not there, deze boy is everywhere.
Wonende in Tilburg, achterstandswijkje alles,
Pierre kan daar laten zien we de fucking man is.
Zijn fiets werd gejat, dat had hij gehoord,
daarom stak deze man daar een stokkie voor.
Dus voor jou PierreTT, een fiets met bijgevoegde gay,
en niemand neemt ooit meer jouw fietsje mee.
[ afbeelding ]
Aangekomen bij Dr.Pringles AKA mist3r90,
deze boy weet te feesten als early in the 90's.
Drank, drugs, niks is te gek,
en doe je stoer tegen hem? BAM! Klap voor je bek.
Dus is er een dokter in de zaal?
Hell yeah, Dr.Pringles,
hierbij voor jou een assistente én Pringles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Even stoom afblazen. Geef je bijna ¤2000,- uit aan een Macbook Pro, loopt dat ding nog even vaak vast als menig PC met Windowsna regen, ben ik er.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo BobanzPS,
Heb je al geprobeerd om 2 plastic bekertjes met een lang touwtje aan elkaar vast te maken, en vervolgens 1 van deze bekertjes bij youtube neer te zetten, en de andere bij je Call of Duty account?
Iedereen weet namelijk dat verbinding met draad/snoer sneller is dan draadloos.
Hoogachtend,
Michhas AKA 'Wasberenboy'na regen, ben ik er.
Blazarr
quote:
Zou ie willenquote:, gaat eigen teamspelers onderuit halen
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou ie willen, gaat eigen teamspelers onderuit halen
![]()
na regen, ben ik er.
Nah, maar als ik wil kutten met fifa kan ik net zo goed tegen mister of bbn gaan spelenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha die Nick, heerlijk te trollen die ventTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Of mij!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, maar als ik wil kutten met fifa kan ik net zo goed tegen mister of bbn gaan spelen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Weet ik niet? heb geen wedstrijd tegen jou gedaan?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Moeten we dat binnenkort maar is doen, PSV tegen FCT!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet ik niet? heb geen wedstrijd tegen jou gedaan?
Ik doe dat trouwens ook altijd, als ik 3 punten achter sta ofzo.Gewoon lekker kutten, eigen goals maken enzo.
Nja het was 2-2 en wij maken een actie en haalt ie mij onderuit, en daaruit maken Sold en Nelis de 3-2quote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe dat trouwens ook altijd, als ik 3 punten achter sta ofzo.Gewoon lekker kutten, eigen goals maken enzo.
Faalhazen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het was 2-2 en wij maken een actie en haalt ie mij onderuit, en daaruit maken Sold en Nelis de 3-2Speel gewoon de demo.
Jonge jij bent nog slechter dan Soldquote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Faalhazen.Speel gewoon de demo.
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jonge jij bent nog slechter dan Sold
Zegt de man die het er minst van bakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jonge jij bent nog slechter dan Sold![]()
![]()
Jullie zijn allemaal kkslecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zegt de man die het er minst van bakt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Jij koopt de full game gewoon niet omdat je bang bent dat je dan de Xbox kwijt bentquote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Faalhazen.Speel gewoon de demo.
Net NHL All-star game, en nu NFLTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ga 'm anders morgen kopen, voor de verjaardag van m'n huisgenoot. Wel voor mezelf, maar het verjaardagscadeau is dus dat hij dan ook gewoon kan profiteren. Ik weet zeker dat hij er blij mee zal zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij koopt de full game gewoon niet omdat je bang bent dat je dan de Xbox kwijt bent
Net NHL All-star game, en nu NFLYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hier nietquote:Jeuj, nog iemand gevonden die in het rijtje BBN en Mister en ja Blazzar pastquote:Op maandag 30 januari 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga 'm anders morgen kopen, voor de verjaardag van m'n huisgenoot. Wel voor mezelf, maar het verjaardagscadeau is dus dat hij dan ook gewoon kan profiteren. Ik weet zeker dat hij er blij mee zal zijn.
Waarom beginnen we niet een club? Weet dat die Sold het niet zoekt, maar opzich is dat best tof
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef Kutstudent het volgende:
http://patterngame.com/linesuperfollow.swf![]()
![]()
Neger, zo goed ben je niet eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier niet
[..]
Jeuj, nog iemand gevonden die in het rijtje BBN en Mister en ja Blazzar past
na regen, ben ik er.
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een dikke pak aan.Zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 01:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neger, zo goed ben je niet eens.?
Wtf ik ging om half 12 slapen, want moet morgen om 7 er uit. Word ik wakker is het 3u en ik ben nu ook echt klaarwakker..vreemde shit!![]()
Kut sneeuw.
Zit teveel op de weg om het leuk te kunnen vinden.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Hier valt het reuze meequote:Op maandag 30 januari 2012 06:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut sneeuw.
Zit teveel op de weg om het leuk te kunnen vinden.![]()
![]()
Stel je niet aan je doet net of er 3 meter sneeuw ligt.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Leuk om te zien vanuit een raam, maar op de fiets
En het is kk koud..brrAll good things are wild and free.![]()
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op maandag 30 januari 2012 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel je niet aan je doet net of er 3 meter sneeuw ligt.![]()
er lig kilometers aan sneeuw hoor!quote:Op maandag 30 januari 2012 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel je niet aan je doet net of er 3 meter sneeuw ligt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 08:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
er lig kilometers aan sneeuw hoor!
De hoeveelheid sneeuw geeft in deze niet de temperatuur aan..quote:Op maandag 30 januari 2012 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stel je niet aan je doet net of er 3 meter sneeuw ligt.
En ja ik ben een echte Nederlander, ik mag zeiken over het weer!![]()
[..]
er lig kilometers aan sneeuw hoor!![]()
![]()
Dit dus, sneeuw is leuk maar dan alleen in het weekend of tijdens vakantiesquote:Op maandag 30 januari 2012 06:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut sneeuw.
Zit teveel op de weg om het leuk te kunnen vinden.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Leren in de slechtste omstandigheden is alleen maar mooi. Erger als je geen slecht weer gewend bent en het vriest/hagelt/is mistig op je examenquote:
Alvast veel succes vandaag!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
[..]
er lig kilometers aan sneeuw hoor!
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
heel veel succes, en een goeie tip, als je dreigt de controle over de auto te verliezen. Gewoon het gas vol in trappen!quote:![]()
![]()
Gisteren weer menig carnavalskrakert gehoord. Deze kende ik nog niet, maar deed het verdomd goed in de cafe's gister tijdens het klunen! Wellicht omdat een vriend van me Joost heetJoost is anders geaard
En Pierre, je werd gemist jongen! Potdomme wat was het een mooi feestje voor jou geweest
Ik was zelf nog behoorlijk van de kaart gisterochtend anders was ik serieus nog langsgekomen, maar ik kon maar bar weinig.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:49 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren weer menig carnavalskrakert gehoord. Deze kende ik nog niet, maar deed het verdomd goed in de cafe's gister tijdens het klunen! Wellicht omdat een vriend van me Joost heet
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Joost is anders geaard [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En Pierre, je werd gemist jongen! Potdomme wat was het een mooi feestje voor jou geweest
En chill nummer, ik heb toevallig ook nog 2 matties die Joost heten.
heeft mij wel eens geholpen, maar was 300 meter nog bezigquote:Op maandag 30 januari 2012 09:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heel veel succes, en een goeie tip, als je dreigt de controle over de auto te verliezen. Gewoon het gas vol in trappen!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
quote:Op maandag 30 januari 2012 08:31 schreef Bozz187 het volgende:
Owh yeah! Maar 2 uur over 86km gedaan! I love the snow!![]()
Ik ben vandaag terug naar huis gereden toen ik al die files hoorde, kan niet vaak maar de vergaderingen vandaag waren niet erg belangrijk dus dacht
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
ja ik had ook nog ff zoiets van ik ga weer naar huis, achter hebben ze geluk want er is er ook nog 1 ziek, maar ik ga wel weer vroeg naar huis want heb geen zin om 8 uur ofzo thuis te zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 11:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag terug naar huis gereden toen ik al die files hoorde, kan niet vaak maar de vergaderingen vandaag waren niet erg belangrijk dus dacht![]()
ik zag jou anders net ook online komen hoor!quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Is mijn vriendin nu al weer thuis ja?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik zag jou anders net ook online komen hoor!Vast weer series aan het kijken
Drie van de vier zelfs.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Laat me raden. De helft van de mensen zijn te stom of te lui om iets te doen?![]()
Ja dat vroeg ik gister dus ook alquote:Op maandag 30 januari 2012 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom doen we eigenlijk geen Clubs met z'n allen?
Ik Wil wel clubbenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik gister dus ook al![]()
quote:
Whut? Waar?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Uggs verboden op scholen. Yeah buddy.All good things are wild and free.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net ook fifa gehaald, was het toch wel waard heb ik alweer door.
3 potten PSV - ajax gedaan, alle 3 gewonnen met psv.![]()
Mooi, kan ik jou tacklenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel 2x verliezen met RKC van de Graafschapquote:Op maandag 30 januari 2012 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Je bent al een tijdje niet meer op de Xbox geweest hèquote:Op maandag 30 januari 2012 18:50 schreef Pixell het volgende:
Ik ga binnenkort wel ff fifa halen, heb nog ergens een mediamarkt bon liggen volgens mij
We waren echt alleen maar aan het beuken gast.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar wel 2x verliezen met RKC van de Graafschap!!!
[..]
Je bent al een tijdje niet meer op de Xbox geweest hèKaarten sparen.
Ik wou net hetzelfde vragenquote:
Ja ben nu niet thuisquote:! Pas rond 8
Is cool heb wel zin om eens te clubben!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ben nu niet thuis! Pas rond 8
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen PSV kerel wat is MW2 SC FC niet iets?![]()
![]()
Zolang ik maar 1 van de aanvoerders of club oprichters ben
MW2 FC vind ik al goed zat, of MW2 SC FC
Moet je alleen kijken wat de afkorting wordTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kiek 'm denken dan!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zolang ik maar 1 van de aanvoerders of club oprichters ben![]()
![]()
quote:! Ik loop al vrij lang met dat idee, en dan mag pikt iemand het snel weg
![]()
Klopt, star warsquote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar wel 2x verliezen met RKC van de Graafschap!!!
[..]
Je bent al een tijdje niet meer op de Xbox geweest hè![]()
![]()
Ik heb sinds dat ik de retail binnen heb, hem niet meer aangeraaktquote:.
Dus als je iemand weet, mag ie het zo over kopen
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef Kutstudent het volgende:
ff eten, dan vergaderen en dan doe ik mee.
na regen, ben ik er.
Flexe lopers als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 januari 2012 17:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind dit erger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr![]()
![]()
Lol, Turken schoenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Flexe lopers als je het mij vraagtAll good things are wild and free.![]()
Ralph Lauren Polo-petje, Nickelson-jas, Moncler-jeans, Dsquared-schoenen en Burberry-nektasje voor de eckte OG's.![]()
Meestal ook Moncler-jas, jeans is bijna altijd G-star.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Ralph Lauren Polo-petje, Nickelson-jas, Moncler-jeans, Dsquared-schoenen en Burberry-nektasje voor de eckte OG's.na regen, ben ik er.
Nog zo'n merk inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meestal ook Moncler-jas, jeans is bijna altijd G-star.![]()
![]()
Niet echt, ik heb er opzich wel lol inquote:Op maandag 30 januari 2012 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat ik de retail binnen heb, hem niet meer aangeraakt.
Dus als je iemand weet, mag ie het zo over kopen![]()
![]()
Custom made allesss, jwzquote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ze drukken er gelijk je geboortejaar op?![]()
Eerste potje Nick schoten 20, KK schoten 3. Score: 2-2.
Je hebt al invitequote:
*ril* die droegen ze echt allemaal, maar dan met gele lettersquote:
Ik kom trouwens terug op mijn ''sneeuw'' berichtje, net keihard onderuit gegaan met mijn fiets. En ja dat heeft er vast heel grappig uitgezien maar heb behoorlijk pijn.
Had ik paar weken geleden ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik kom trouwens terug op mijn ''sneeuw'' berichtje, net keihard onderuit gegaan met mijn fiets. En ja dat heeft er vast heel grappig uitgezien maar heb behoorlijk pijn.
na regen, ben ik er.
God (ik) straft hard..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef tliciouz het volgende:
Gaat het wel een beetje?![]()
![]()
Alsnog mag er morgen een meter sneeuw liggen hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
God (ik) straft hard..
Gaat het wel een beetje?
Maar ik had een panty aan dus amper bescherming bij mijn benen dus hele knieën zijn kapot, handen afgeschaafd, en zal morgen wel flink wat pijn hebben
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsnog mag er morgen een meter sneeuw liggen hoor
Maar ik had een panty aan dus amper bescherming bij mijn benen dus hele knieën zijn kapot, handen afgeschaafd, en zal morgen wel flink wat pijn hebben![]()
![]()
![]()
Mijn negers dansen niet, ze trekken alleen hun broek op en doen de Steen Weg. Leun achterover, leun achterover, leun achterover, leun achterover.![]()
Je weet wat het is. Zwart en geel, zwart en geel, zwart en geel, zwart en geel. Alles wat ik doe, doe ik groot. Zwart en geel, zwart en geel, zwart en geel, zwart en geel.![]()
Someone said: "This is Annabel
She needs to go to the station
You take the car and then she will make it.
I said, "That's good" and drove as stupid as I couldna regen, ben ik er.
Wie is fritz blitzquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Michhas het volgende:
Rijmen in het Fobo van Nick's vriendin![]()
![]()
Sorry Doopy, moest weg.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Sold?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is de man met de dodelijke afronding?![]()
ik zal binnenkort ook weer FIFA opstarten. lijk momenteel wel een casual gamer XD's avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:
True thatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelden zo hard gelachen als met clubs vanavond! Die gekke uil ook
Nee hoor hij is nog even bezig, stuur hem zo jou kant op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn meneer ligt zeker nog in coma?All good things are wild and free.![]()
Nelisquote:Had je mijn bericht terug nog gekregen van afgelopen zondag?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Had je al geld overgemaakt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor hij is nog even bezig, stuur hem zo jou kant op.![]()
![]()
En dan ben je aan het Fokken, dan doet ie toch iets verkeerds.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor hij is nog even bezig, stuur hem zo jou kant op.na regen, ben ik er.
Story of my lifequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ben je aan het Fokken, dan doet ie toch iets verkeerds.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ben je aan het Fokken, dan doet ie toch iets verkeerds.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ben je aan het Fokken, dan doet ie toch iets verkeerds.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
mopper kontquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:16 schreef Pixell het volgende:
[zeik on]Het is nog steeds koud[zeik off]
Zegt de pro.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ben je aan het Fokken, dan doet ie toch iets verkeerds.All good things are wild and free.![]()
Yes heb hem nog gekregen, jammer dat je er niet bij was. Potdomme wat was het een mooi feestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NelisHad je mijn bericht terug nog gekregen van afgelopen zondag?
In de laatste tent stond er een groep joelende vrouwen achter ons toen ik wat kleding uittrok. Ik heb zelfs nog steeds een zuigzoen ik mijn nek staan
Heb je komend weekend tijd? Dan kunnen we die pakken in elkaar gaan flansen. Ik heb de meeste materialen al gekocht. Zaterdag overdag? Nog even stof enzo halen en wat erdingers voor tijdens het creatieve process
Als het goed is heeft die vriend van me dan ook tijd namelijk.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat moet ik aanmaken om mee te doen met fifa?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Een Gold Account op www.gayporn.comquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
Wat moet ik aanmaken om mee te doen met fifa?![]()
Pot4toe
Fs ondercover met jurk
PierreTT
Sharpdressedman:
Bozz187
Natte bob
BadboyNova
Ik heb best swagger op die pic!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Zie nu pas de konijntjes
kip is gezond toch?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: