Ik heb geen handsbal gezien? Volgens mij hebben heel veel Fok!'ers dat gemist, behalve jij en nog iemand.quote:
Ik heb het ook niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb geen handsbal gezien? Volgens mij hebben heel veel Fok!'ers dat gemist, behalve jij en nog iemand.
Naja, iedereen heeft het dus gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt dat er hands is gemaakt door Anita...
ja, beter versiert ie in elke wedstrijd een penalty.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende: [..] Nee, dat nog niet. Moet het niveau wel vasthouden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, beter versiert ie in elke wedstrijd een penalty.
vlak voor de 0-1 toch? Ik zag alleen dat de spelers er zelf over klaagden ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt dat er hands is gemaakt door Anita...
ja ok, maar ik denk dat ze vanavond nog wel discussie zullen voeren over die penalty bij feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
@engeltje1985 Ja het was geen penal maar dat was moeilijk in te schatten voor de arbitrage. Ook de buitenspel goal bij Groningen was niet te zien. Dus vond ik dat ze weinig fout deden.
Bij de achteraf-analisten wel jaquote:Op zondag 29 januari 2012 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja ok, maar ik denk dat ze vanavond nog wel discussie zullen voeren over die penalty bij feyenoord.
Heej, niet zo vloeken.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse nu eenmaal een sympathiekere club...
Gevallen of gehuild?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Heel Twente gemist en het eerste half uur van NEC.
In slaap gevallen.
Sweet, sweet tears...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Hands Doelpunt Janmaat, geen penalty.
Eerder in een buitenlandse club.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Baasje Dost
Hopelijk slaapt hij nog in z'n Ajax pyjama
Spijtigquote:
Prima, kijk ik toch gewoon HSV-Bayern op Sport1.quote:
quote:
er zit nogal verschil tussen kunstgrasveldenquote:Geen trainingen en wedstrijden op kunstgrasveld
dinsdag, 31 januari 2012 09:12 | Geschreven door Het bestuur | |
Door de winterse omstandigheden en in verband met de mogelijke gevolgen daarvan voor het kunstgrasveld mag hier tot nader order niet op getraind of gespeeld worden. Zodra het veld weer wordt 'open gesteld', wordt dit via de website bekend gemaakt.
Nee gewoon meer budget vrij maken voor je veld. Knvb mag daar van mij wel wat strenger in zijn.quote:
Arena heeft een dak dat, neem ik aan, dicht is. Als dat wordt afgelast neem ik de KNVB totaal niet meer serieus. Oh wacht...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
In de ArenA dumpen ze vannacht een paar vrachtwagens sneeuw op het veld; als iemand hoopt op een afgelasting is het wel Ajax...
Als dat wordt afgelast kan je beter Ajax totaal niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Arena heeft een dak dat, neem ik aan, dicht is. Als dat wordt afgelast neem ik de KNVB totaal niet meer serieus. Oh wacht...
klassieker werd vorig seizoen afgelast omdat er veel sneeuw op het dak lag..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Arena heeft een dak dat, neem ik aan, dicht is. Als dat wordt afgelast neem ik de KNVB totaal niet meer serieus. Oh wacht...
Als dat dicht is ligt het er aan hoeveel sneeuw er valt ivm instortingsgevaar. Een dak zorgt juist voor meer problemen met sneeuw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. Vinkquote:ADO Den Haag en AZ waren zaterdag vol onbegrip over het handelen van Pieter Vink. De scheidsrechter wilde het veld van het Kyocera Stadion in de ochtenduren nog niet afkeuren. Arbiter Kevin Blom deed dat aan het einde van de middag, anderhalf uur voor aanvang, alsnog.
De teams van ADO en AZ waren op dat moment echter al gearriveerd. "Het is toch ongelofelijk dat Vink het niet al afkeurt”, baalde AZ-trainer Gertjan Verbeek in gesprek met het ANP.
ADO-coach Maurice Steijn was het met zijn collega eens. "Het is natuurlijk heel jammer dat het nu pas gebeurt. AZ komt hier voor niks naartoe en de supporters zijn ook al onderweg.
Jij verspilt graag een dag aan voor niks reizen door dit kutweer, terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden...!?quote:
Het scheelt dat het niet echt clubs zijn met supporters uit heel het land, als dit bij Ajax of Feyenoord was waren er al duizenden mensen op de weg of in de trein.quote:
Den Haag - Alkmaar is een halve dag reizen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij verspilt graag een dag aan voor niks reizen door dit kutweer, terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden...!?
De KNVB die aan supporters denkt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef franklop het volgende:
had sowieso wel een algehele afgelasting willen zien, mensen die met de trein naar hun cluppie willen zitten met een groot probleem genaamd de NS; en over de weg rijden is ook al niet het makkelijkste sinds die sneeuw
Met dit weer en deze omstandigheden wel ja, heen en terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Haag - Alkmaar is een halve dag reizen?
Beetje overdreven, de snelweg is prima te doen. In Duitsland gaat ook gewoon alles zonder problemen door en daar komen dubbel zoveel supporters naar de stadions en zijn de wegen over het algemeen een stuk slechter onderhouden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef franklop het volgende:
had sowieso wel een algehele afgelasting willen zien, mensen die met de trein naar hun cluppie willen zitten met een groot probleem genaamd de NS; en over de weg rijden is ook al niet het makkelijkste sinds die sneeuw
Al was het 30 minuten rijden, het is gewoon te laat. Ik had toevallig ook een gratis kaartje en stond al met mijn jas aan om te gaan, ook al woon ik in DH, gelukkig net op tijd gehoord anders ook door de kou voor niets moeten gaan. Morgen alsnog maar dat terzijdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met dit weer en deze omstandigheden wel ja, heen en terug.
Belachelijk idd. dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al was het 30 minuten rijden, het is gewoon te laat. Ik had toevallig ook een gratis kaartje en stond al met mijn jas aan om te gaan, ook al woon ik in DH, gelukkig net op tijd gehoord anders ook door de kou voor niets moeten gaan. Morgen alsnog maar dat terzijde
Snelwegen zijn prima te berijden joh.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met dit weer en deze omstandigheden wel ja, heen en terug.
Je had je jas al aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al was het 30 minuten rijden, het is gewoon te laat. Ik had toevallig ook een gratis kaartje en stond al met mijn jas aan om te gaan, ook al woon ik in DH, gelukkig net op tijd gehoord anders ook door de kou voor niets moeten gaan. Morgen alsnog maar dat terzijde
Je snapt prima wat ik bedoel, ik woon dichtbij en ik stond al klaar, als je van iets verder moest komen was je allang onderweg. Uitfans helemaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had je jas al aan?Ik zou een klacht indienen.
Overigens noemt de KNVB het scheeflopen van de stand als argument om duels niet af te lasten. Ik snap niet zo goed waarom men dat zo'n probleem vindt
voorspelling?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de degradatieklassieker. Excelsior - VVV
quote:
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar spelen we voor?
Een banaanvraag namens jojoortje?
Daar zei ik ook nee op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Banaan-vraag. Beter lezen. Een quizvraag over een banaan
Nee, je zou ook rekening houden met het publiek zeg. Kut-KNVBquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Verzoek FC Groningen tot afgelasting van duel afgewezen door KNVB
Zaterdag, 4 februari 2012 om 20:06
FC Groningen heeft zaterdagmiddag aan de KNVB gevraagd de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk van zondag af te gelasten vanwege de extreme kou. De voetbalbond heeft laten weten hiermee niet te kunnen instemmen, zo meldt FC Groningen zaterdagavond via de officiële kanalen.
Het veld in Euroborg is speelklaar, maar FC Groningen vindt het voor het publiek niet wenselijk onder dergelijke weersomstandigheden te moeten voetballen. "We hebben contact gehad met de KNVB en gevraagd of de voetbalbond wilde overwegen de wedstrijd af te gelasten", vertelt algemeen directeur Hans Nijland op de clubsite van de noorderlingen. "We voetballen tenslotte voor het publiek en onder deze omstandigheden doen we hiermee niemand een plezier."
De KNVB vond te weinig gronden om het competitieduel in Euroborg niet te laten doorgaan. Nijland: "Dit betekent dat wij professionals moeten zijn en wij ons dus klaarmaken voor de wedstrijd. We zullen er alles aan doen om het publiek op een aantrekkelijke wedstrijd te trakteren. We hopen dan ook dat de mensen zich warm gaan aankleden en toch massaal naar Euroborg komen om ons te steunen."
Wel heel eerlijk van hem.quote:
idiote overtreding jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke overtreding ook
Als hij kampioen is geworden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef Merkie het volgende:
Wanneer neemt Koeman eens een normaal kapsel.
Failtesse vs Avondje NACquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vitesse maar kijken dan, hopelijk falen ze weer
Heb geen Sport1 ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen hier die Excelsior - VVV kijken ipv Hamburg - Bayern en Getafe - Real
HSV - Bayern is afgelopen. maar Get-Rea staat aanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig man. Echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen
Ajax - Kutrecht
Heracles - Pisvee
Nek - Feijenooit.
Grunn - ErKaCee
Met die logica kun je geen enkele eredivisie wedstrijd zienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Faaljax?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen
Ajax - Kutrecht
Heracles - Pisvee
Nek - Feijenooit.
Grunn - ErKaCee
Tele2quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet bij Tele2.
Ik zat echt te twijfelen of ik die zou maken. Uiteindelijk dus niet. We doen AJAX naam geen schand aanquote:
Weet je zeker dat je al 12 bent?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier een stuk pissend vee lopen
Dat doen ze in A'dam zelf al, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tele2
[..]
Ik zat echt te twijfelen of ik die zou maken. Uiteindelijk dus niet. We doen AJAX naam geen schand aan
Met Ranja en Roosvicéquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wordt weer een mooi kinderfeestje
nee. Gewoon geld vragen en dan een laptop kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wordt weer een mooi kinderfeestje
Dan kan je 24/7 FOK!ken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Gewoon geld vragen en dan een laptop kopen
Zo duur is deze toch niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Gewoon geld vragen en dan een laptop kopen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, En kan ik je 24/7 treiteren ben je daar blij mee
Nu ontopic.
Ik zag deze al aankomen. Maar het is Davy, wat wil je danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, niet als 1ste zien!!!!!!!!!!!!!!!!!
We aanbidden clubs. Mag dat niet? Of moeten we een katholiek hoekje inrichten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Mag nu wel weer on topic.
Komt anders slowchatten in de VBL SC
Doe dat in het clubtopic, nou niet meer zeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We aanbidden clubs. Mag dat niet? Of moeten we een katholiek hoekje inrichten?
Hou je die lijn ook morgen vol?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe dat in het clubtopic, nou niet meer zeuren.
We hebben het dan ook over Vitesse-NACquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, 't is niet hoogstaand
Goed puntquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We hebben het dan ook over Vitesse-NAC
Ik weet wel wat ik kijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen mooie wedstrijden
Alleen kan ik om 14:30 niet kiezen. Heracles - PSV of NEC - Fey
Hoe vaak ben je nog van plan om te gaan voorspellen, vooruitblikken of andere bullshit over morgen te posten? Interesseert de mensen vrij weinig denk ik hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen mooie wedstrijden
Alleen kan ik om 14:30 niet kiezen. Heracles - PSV of NEC - Fey
Aandachtsgebrek, gok ik zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je nog van plan om te gaan voorspellen, vooruitblikken of andere bullshit over morgen te posten? Interesseert de mensen vrij weinig denk ik hoor.
Butner een spits? Dat is de linksback. Havenaar is de Japanse Nederlander. Al weigert hij zich nog Nederlander te noemen.quote:
Butner staat toch voorin bij Vitesse of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Butner een spits? Dat is de linksback. Havenaar is de Japanse Nederlander. Al weigert hij zich nog Nederlander te noemen.
Yes, en kreeg de bal van Büttner en legde af op Hofs.quote:
Ja vuige metalhead.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Butner staat toch voorin bij Vitesse of ben ik nu gek?
Dank, dan zijn we eruitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yes, en kreeg de bal van Büttner en legde af op Hofs.
Detail, toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, maar is niet heel ontopic hier
Dat risico neem ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grote Jojoortje kan heeeeeeeeeeeeeeeeul boos worden hoor
quote:
Ik ook, hebben ook zeker meer kwaliteit maar die rode kaart was de nekslag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend toch wel. Had Vvv met hun aankopen wel sterker verwacht.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Overigens is het wel een leuk potje tot nu toeNiet hoogstaand, wel leuk
Wees blij dat de Rotterdammers wat punten krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook, hebben ook zeker meer kwaliteit maar die rode kaart was de nekslag.
echt waardeloosquote:
De sukkel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Geel voor v/d Struijk... Shirtje pakken
Ach, zo maakt de scheids een keer de juiste beslissingquote:
Wel het favorietje van de Vitessesupporters ondanks zijn beperkingen. Hij heeft dan ook niet voor niks zijn contract mogen verlengenquote:
Gisteren geen voetbal gezien, dus ik kan niets zeggen over de arbitrage tot nu toe dit weekend...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, zo maakt de scheids een keer de juiste beslissing
Net als die rode kaart voor Linssen
Nee, die rode kaart van Linssen was vanavond.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gisteren geen voetbal gezien, dus ik kan niets zeggen over de arbitrage tot nu toe dit weekend...
I know, beide kaarten vanavond nog terecht... Maw: ziet er tot nu toe nog goed uit dit weekend qua arbitragequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, die rode kaart van Linssen was vanavond.
Schandalige overtreding.
Die arbitrage bij het aflasten van ADO - AZ niet te vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gisteren geen voetbal gezien, dus ik kan niets zeggen over de arbitrage tot nu toe dit weekend...
Waren toch 2 scheidsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die arbitrage bij het aflasten van ADO - AZ niet te vergeten
Ja, dat was een mooie grap voor de supporters die al onderweg waren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch raar dat Vink 's morgens het veld nog goedkeurt en Blom het om 17.00 uur afkeurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dat was een verkeerde beslissing?. Indien het waar is faalt Ado wel behoorlijk met hun nieuwe stadion, maar om dat nou een arbitrale fout te noemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of FC Groningen - Roda. Godver als het een uur van te voren afgelast werd,quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was een mooie grap voor de supporters die al onderweg waren.
Het zou maar Heerenveen - Roda zijn geweest ofzo
Het ging dan ook vooral om:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dat was een verkeerde beslissing?. Indien het waar is faalt Ado wel behoorlijk met hun nieuwe stadion, maar om dat nou een arbitrale fout te noemen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef eight het volgende:
[..]
toch raar dat Vink 's morgens het veld nog goedkeurt en Blom het om 17.00 uur afkeurt.
Ja dat is wel raar inderdaad. Het heeft hier niet gesneeuwd vandaag dus slechter kan het niet zijn geworden. Alhoewel het wel natter door het smelten kan worden uiteraard.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ging dan ook vooral om:
[..]
Sneeuw smelt doorgaans niet bij -8quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat is wel raar inderdaad. Het heeft hier niet gesneeuwd vandaag dus slechter kan het niet zijn geworden. Alhoewel het wel natter door het smelten kan worden uiteraard.
Zonnetje heeft de hele dag geschenen. Daarbij is het hier geen -8 geweest volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sneeuw smelt doorgaans niet bij -8
Hier is het niet warmer geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonnetje heeft de hele dag geschenen. Daarbij is het hier geen -8 geweest volgens mij.
http://knmi.nl/actueel/ Hier is het nog steeds geen -8quote:
Nope, ik woon op de veluwe. Momenteel -15 volgens Yahoo (Weer app iPhone)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://knmi.nl/actueel/ Hier is het nog steeds geen -8Jij was toch ook verdwaald in Twente net als Guitarist tussen boeren als Jajoortje?
dat is het topic niet waardquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef RvLaak het volgende:
Hmm, blijkbaar heeft niemand de 3-1 bij Exc-VVV gemeld
Met deze temperaturen wordt het veld er niet snel beter op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sneeuw smelt doorgaans niet bij -8
Ik hoop alleen dat wij niet weer 4 maanden lang in de sneeuw zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorlopig blijft de sneeuw nog wel liggen en houden deze temperaturen nog aan
4 maanden lang lekker aflasten en dan gaan we door tijdens het EKquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat wij niet weer 4 maanden lang in de sneeuw zittenVorige keer ook al
De enige wedstrijden die dan afgelast worden zijn die van AGOVVquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4 maanden lang lekker aflasten en dan gaan we door tijdens het EK
Omdat de lampen weer eens uit flikkerden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige wedstrijden die dan afgelast worden zijn die van AGOVV
Nee, omdat bijna heel Nederland toen geen witte kerst had, wij wel. We zaten hier van begin november tot eind februari in de sneeuwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de lampen weer eens uit flikkerden?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Excelsior heeft dus met 3-1 gewonnen van VVV.
De degradatiestrijd wordt nog spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Excelsior heeft dus met 3-1 gewonnen van VVV.
Da's niet zo leuk als je denkt hoor... 4 maanden vrieskou en problemen om met de auto weg te komen. Ergste was nog dat ik al helemaal niet op de motor weg kon. Kutsneeuwquote:
Maar er was rustquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Kappen:
[VBL Slowchat] #27: Vallende mensen!!
Heb jou toch al op msnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zich er aan storen. Voeg elkaar anders toe op MSN ofzo.
pfff.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Normaal gesproken misschien wel, maar vandaag waren alle aanwezigen (ex jij) aan het meelullen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik wel gewend van Tele2quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie ook af en toe een storing op de tv?
Ik stream van de EL site... Maar die's ook af en toe niet helemaal helder nee...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom ook tele2.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik wel gewend van Tele2
Omdat geen ideequote:
Indd, wel zin in Heracles - PSVquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaadwedstrijden dit allemaal
Morgen mooier voetbal
Ach, je moet maar zo denken. Zodra hij het zelf kan en mag beslissen, lult hij wel anders...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat geen idee
Heb het abonnement niet afgesloten, maar woon nu wel op mezelf met een doorlopend contract
Eerst nog Ajax - Utrecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, wel zin in Heracles - PSV
Klopt ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken. Zodra hij het zelf kan en mag beslissen, lult hij wel anders...
Jep, als ik dan al wakker benquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst nog Ajax - Utrecht.
Ajax C-Elftal
Maar het is op voorhand sowieso een mooie wedstrijd. Heracles maakt het PSV traditioneel lastig dus we kunnen spektakel verwachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, wel zin in Heracles - PSV
We hebben nu al het eerste excuusje voor de bingo... Samen met het aloude "12:30" gejankquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst nog Ajax - Utrecht.
Ajax C-Elftal
Jep, mede daaromquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het is op voorhand sowieso een mooie wedstrijd. Heracles maakt het PSV traditioneel lastig dus we kunnen spektakel verwachten.
Depay vervanger van Wijnaldum héquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, mede daarom
Verwacht wel winst voor PSV, maar het zal echt geen 0-8 worden.
Maar utrecht moeten we kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We hebben nu al het eerste excuusje voor de bingo... Samen met het aloude "12:30" gejank
[kuch] 6-4 [kuch]quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar utrecht moeten we kunnen verslaan.
15e
Helemaal goed toch? Die jongen kan beter tegen een (met alle respect) Heracles beginnen dan tegen Ajaxquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay vervanger van Wijnaldum hé
Iets met alleen tegen topclubs goed spelen. Typisch utrecht, spelen alleen tegen Ajax, PSV en Feyenoord goed. Wat zoek je dan ook in de hoogste regionenquote:
Dat is waar. Ik lees op internet dat het een grote belofte is. en de nieuwe topaanvaller van NL...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal goed toch? Die jongen kan beter tegen een (met alle respect) Heracles beginnen dan tegen Ajax
Mag geen excuus zijn, maar is wel een feit. Toch is het een schande als Ajax niet van dit Utrecht kan winnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We hebben nu al het eerste excuusje voor de bingo... Samen met het aloude "12:30" gejank
Utrecht is voor ajaxbegrippen een E-Elftalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag geen excuus zijn, maar is wel een feit. Toch is het een schande als Ajax niet van dit Utrecht kan winnen.
Nee, maar als supporter moet ik toch in een goed resultaat blijven hopen tegen fucking Utrecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht is voor ajaxbegrippen een E-Elftal
Maar je weet het hé. Ebecilio en Blindquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar als supporter moet ik toch in een goed resultaat blijven hopen tegen fucking Utrecht.
Ik was het niet die Utrecht E materiaal vergeleken met Ajax noemdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je weet het hé. Ebecilio en Blind
Ik ga ff Barça kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was het niet die Utrecht E materiaal vergeleken met Ajax noemde, maar laten we maar ophouden voordat Jojoortje weer boos wordt.
Vind ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooi zijn als Utrecht, NEC en Heracles winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |