Ik heb geen handsbal gezien? Volgens mij hebben heel veel Fok!'ers dat gemist, behalve jij en nog iemand.quote:
Ik heb het ook niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb geen handsbal gezien? Volgens mij hebben heel veel Fok!'ers dat gemist, behalve jij en nog iemand.
Naja, iedereen heeft het dus gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt dat er hands is gemaakt door Anita...
ja, beter versiert ie in elke wedstrijd een penalty.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende: [..] Nee, dat nog niet. Moet het niveau wel vasthouden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, beter versiert ie in elke wedstrijd een penalty.
vlak voor de 0-1 toch? Ik zag alleen dat de spelers er zelf over klaagden ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt dat er hands is gemaakt door Anita...
ja ok, maar ik denk dat ze vanavond nog wel discussie zullen voeren over die penalty bij feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
@engeltje1985 Ja het was geen penal maar dat was moeilijk in te schatten voor de arbitrage. Ook de buitenspel goal bij Groningen was niet te zien. Dus vond ik dat ze weinig fout deden.
Bij de achteraf-analisten wel jaquote:Op zondag 29 januari 2012 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja ok, maar ik denk dat ze vanavond nog wel discussie zullen voeren over die penalty bij feyenoord.
Heej, niet zo vloeken.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse nu eenmaal een sympathiekere club...
Gevallen of gehuild?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Heel Twente gemist en het eerste half uur van NEC.
In slaap gevallen.
Sweet, sweet tears...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Hands Doelpunt Janmaat, geen penalty.
Eerder in een buitenlandse club.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Baasje Dost
Hopelijk slaapt hij nog in z'n Ajax pyjama
Spijtigquote:
Prima, kijk ik toch gewoon HSV-Bayern op Sport1.quote:
quote:
er zit nogal verschil tussen kunstgrasveldenquote:Geen trainingen en wedstrijden op kunstgrasveld
dinsdag, 31 januari 2012 09:12 | Geschreven door Het bestuur | |
Door de winterse omstandigheden en in verband met de mogelijke gevolgen daarvan voor het kunstgrasveld mag hier tot nader order niet op getraind of gespeeld worden. Zodra het veld weer wordt 'open gesteld', wordt dit via de website bekend gemaakt.
Nee gewoon meer budget vrij maken voor je veld. Knvb mag daar van mij wel wat strenger in zijn.quote:
Arena heeft een dak dat, neem ik aan, dicht is. Als dat wordt afgelast neem ik de KNVB totaal niet meer serieus. Oh wacht...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
In de ArenA dumpen ze vannacht een paar vrachtwagens sneeuw op het veld; als iemand hoopt op een afgelasting is het wel Ajax...
Als dat wordt afgelast kan je beter Ajax totaal niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Arena heeft een dak dat, neem ik aan, dicht is. Als dat wordt afgelast neem ik de KNVB totaal niet meer serieus. Oh wacht...
klassieker werd vorig seizoen afgelast omdat er veel sneeuw op het dak lag..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Arena heeft een dak dat, neem ik aan, dicht is. Als dat wordt afgelast neem ik de KNVB totaal niet meer serieus. Oh wacht...
Als dat dicht is ligt het er aan hoeveel sneeuw er valt ivm instortingsgevaar. Een dak zorgt juist voor meer problemen met sneeuw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. Vinkquote:ADO Den Haag en AZ waren zaterdag vol onbegrip over het handelen van Pieter Vink. De scheidsrechter wilde het veld van het Kyocera Stadion in de ochtenduren nog niet afkeuren. Arbiter Kevin Blom deed dat aan het einde van de middag, anderhalf uur voor aanvang, alsnog.
De teams van ADO en AZ waren op dat moment echter al gearriveerd. "Het is toch ongelofelijk dat Vink het niet al afkeurt”, baalde AZ-trainer Gertjan Verbeek in gesprek met het ANP.
ADO-coach Maurice Steijn was het met zijn collega eens. "Het is natuurlijk heel jammer dat het nu pas gebeurt. AZ komt hier voor niks naartoe en de supporters zijn ook al onderweg.
Jij verspilt graag een dag aan voor niks reizen door dit kutweer, terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden...!?quote:
Het scheelt dat het niet echt clubs zijn met supporters uit heel het land, als dit bij Ajax of Feyenoord was waren er al duizenden mensen op de weg of in de trein.quote:
Den Haag - Alkmaar is een halve dag reizen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij verspilt graag een dag aan voor niks reizen door dit kutweer, terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden...!?
De KNVB die aan supporters denkt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef franklop het volgende:
had sowieso wel een algehele afgelasting willen zien, mensen die met de trein naar hun cluppie willen zitten met een groot probleem genaamd de NS; en over de weg rijden is ook al niet het makkelijkste sinds die sneeuw
Met dit weer en deze omstandigheden wel ja, heen en terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Haag - Alkmaar is een halve dag reizen?
Beetje overdreven, de snelweg is prima te doen. In Duitsland gaat ook gewoon alles zonder problemen door en daar komen dubbel zoveel supporters naar de stadions en zijn de wegen over het algemeen een stuk slechter onderhouden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef franklop het volgende:
had sowieso wel een algehele afgelasting willen zien, mensen die met de trein naar hun cluppie willen zitten met een groot probleem genaamd de NS; en over de weg rijden is ook al niet het makkelijkste sinds die sneeuw
Al was het 30 minuten rijden, het is gewoon te laat. Ik had toevallig ook een gratis kaartje en stond al met mijn jas aan om te gaan, ook al woon ik in DH, gelukkig net op tijd gehoord anders ook door de kou voor niets moeten gaan. Morgen alsnog maar dat terzijdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met dit weer en deze omstandigheden wel ja, heen en terug.
Belachelijk idd. dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al was het 30 minuten rijden, het is gewoon te laat. Ik had toevallig ook een gratis kaartje en stond al met mijn jas aan om te gaan, ook al woon ik in DH, gelukkig net op tijd gehoord anders ook door de kou voor niets moeten gaan. Morgen alsnog maar dat terzijde
Snelwegen zijn prima te berijden joh.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met dit weer en deze omstandigheden wel ja, heen en terug.
Je had je jas al aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al was het 30 minuten rijden, het is gewoon te laat. Ik had toevallig ook een gratis kaartje en stond al met mijn jas aan om te gaan, ook al woon ik in DH, gelukkig net op tijd gehoord anders ook door de kou voor niets moeten gaan. Morgen alsnog maar dat terzijde
Je snapt prima wat ik bedoel, ik woon dichtbij en ik stond al klaar, als je van iets verder moest komen was je allang onderweg. Uitfans helemaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had je jas al aan?Ik zou een klacht indienen.
Overigens noemt de KNVB het scheeflopen van de stand als argument om duels niet af te lasten. Ik snap niet zo goed waarom men dat zo'n probleem vindt
voorspelling?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de degradatieklassieker. Excelsior - VVV
quote:
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar spelen we voor?
Een banaanvraag namens jojoortje?
Daar zei ik ook nee op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Banaan-vraag. Beter lezen. Een quizvraag over een banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |