vind de iPhone4 toch soepeler aanvoelen dan de iPad1.quote:
Ik zou een iPad nooit in 8GB formaat kopen, gezien de grootte van de apps. Zelfs 16GB lijkt me aan de kleine kantquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Aether het volgende:
Geruchten:
• Mogelijk een 8GB iPad 2
• iPad 3 alleen in 16GB en 32 GB leverbaar
Een 8GB iPad 2 voor ¤379 is misschien voor een grote groep best interessant. Aan de andere kant zou het apart zijn nu apps steeds groter worden en de nieuwe iBooks soms al een gigabyte groot zijn.
Idd, blij dat ik een 32 gig versie heb. Kan je er ook nog eens wat films opzetten als je onderweg bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou een iPad nooit in 8GB formaat kopen, gezien de grootte van de apps. Zelfs 16GB lijkt me aan de kleine kant
Ga je er films opzetten met bv vakantie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg een 16Gb Wi-fi en dat lijkt mij persoonlijk meer dan genoeg?Bij mijn iPhone heb ik pas de helft vol.
Wat ik me afvraag: kan je de Canon 7d/600d met zo'n verloopje en een of andere hack nou ook op de iPad aansluiten, zodat het liveview beeld te zien is op de iPad?
Ik niet echt. Er zit dezelfde processor in he. En in de iPad 1 is ie ook nog eens hoger geclockt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vind de iPhone4 toch soepeler aanvoelen dan de iPad1.
Nee ik ben bezig met het maken van een documentaire. We hebben nu een hele 'rig' gebouwd met daarop onze dSLR. Het enige wat we nog willen is een monitor die het 'uitgevoerde' beeld (liveview) direct kan weergeven op een 'los' scherm. HET LIEFST de iPad natuurlijk, dan hoeven we niet nog een ander apparaat aan te schaffenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ga je er films opzetten met bv vakantie?
Idd, mijn ipad1 is sneller in gebruik dan mijn iphone4.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik niet echt. Er zit dezelfde processor in he. En in de iPad 1 is ie ook nog eens hoger geclockt.
Zou het ook vreemd vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De geruchten over het schrappen van de 64GB optie bij de iPad 3 vind ik echt enorm opmerkelijk. Het is niks voor Apple om een stapje terug te doen.
iCloud is inderdaad geen goede vervanging.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De geruchten over het schrappen van de 64GB optie bij de iPad 3 vind ik echt enorm opmerkelijk. Het is niks voor Apple om een stapje terug te doen.
iPhone(4) heeft wel meer geheugen. Dat kan afhankelijk van gebruik/apps ook schelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik niet echt. Er zit dezelfde processor in he. En in de iPad 1 is ie ook nog eens hoger geclockt.
Iemand enig idee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik ben bezig met het maken van een documentaire. We hebben nu een hele 'rig' gebouwd met daarop onze dSLR. Het enige wat we nog willen is een monitor die het 'uitgevoerde' beeld (liveview) direct kan weergeven op een 'los' scherm. HET LIEFST de iPad natuurlijk, dan hoeven we niet nog een ander apparaat aan te schaffen. Het is puur voor 'omstanders' zodat ze zien wat ik zie door mijn lens
. Maakt het filmen (en meerder meningen over een shot hebben) wat makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |