vind de iPhone4 toch soepeler aanvoelen dan de iPad1.quote:
Ik zou een iPad nooit in 8GB formaat kopen, gezien de grootte van de apps. Zelfs 16GB lijkt me aan de kleine kantquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Aether het volgende:
Geruchten:
• Mogelijk een 8GB iPad 2
• iPad 3 alleen in 16GB en 32 GB leverbaar
Een 8GB iPad 2 voor ¤379 is misschien voor een grote groep best interessant. Aan de andere kant zou het apart zijn nu apps steeds groter worden en de nieuwe iBooks soms al een gigabyte groot zijn.
Idd, blij dat ik een 32 gig versie heb. Kan je er ook nog eens wat films opzetten als je onderweg bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou een iPad nooit in 8GB formaat kopen, gezien de grootte van de apps. Zelfs 16GB lijkt me aan de kleine kant
Ga je er films opzetten met bv vakantie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg een 16Gb Wi-fi en dat lijkt mij persoonlijk meer dan genoeg?Bij mijn iPhone heb ik pas de helft vol.
Wat ik me afvraag: kan je de Canon 7d/600d met zo'n verloopje en een of andere hack nou ook op de iPad aansluiten, zodat het liveview beeld te zien is op de iPad?
Ik niet echt. Er zit dezelfde processor in he. En in de iPad 1 is ie ook nog eens hoger geclockt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vind de iPhone4 toch soepeler aanvoelen dan de iPad1.
Nee ik ben bezig met het maken van een documentaire. We hebben nu een hele 'rig' gebouwd met daarop onze dSLR. Het enige wat we nog willen is een monitor die het 'uitgevoerde' beeld (liveview) direct kan weergeven op een 'los' scherm. HET LIEFST de iPad natuurlijk, dan hoeven we niet nog een ander apparaat aan te schaffenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ga je er films opzetten met bv vakantie?
Idd, mijn ipad1 is sneller in gebruik dan mijn iphone4.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik niet echt. Er zit dezelfde processor in he. En in de iPad 1 is ie ook nog eens hoger geclockt.
Zou het ook vreemd vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De geruchten over het schrappen van de 64GB optie bij de iPad 3 vind ik echt enorm opmerkelijk. Het is niks voor Apple om een stapje terug te doen.
iCloud is inderdaad geen goede vervanging.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De geruchten over het schrappen van de 64GB optie bij de iPad 3 vind ik echt enorm opmerkelijk. Het is niks voor Apple om een stapje terug te doen.
iPhone(4) heeft wel meer geheugen. Dat kan afhankelijk van gebruik/apps ook schelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik niet echt. Er zit dezelfde processor in he. En in de iPad 1 is ie ook nog eens hoger geclockt.
Iemand enig idee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik ben bezig met het maken van een documentaire. We hebben nu een hele 'rig' gebouwd met daarop onze dSLR. Het enige wat we nog willen is een monitor die het 'uitgevoerde' beeld (liveview) direct kan weergeven op een 'los' scherm. HET LIEFST de iPad natuurlijk, dan hoeven we niet nog een ander apparaat aan te schaffen. Het is puur voor 'omstanders' zodat ze zien wat ik zie door mijn lens
. Maakt het filmen (en meerder meningen over een shot hebben) wat makkelijker.
ik snap er niks van maar; IPcamViewer?quote:
Ja, maar da's dus een 'uitgang' (beeld van iPad op ander apparaat). Ik wil een ingang, dus VAN camera náár iPad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef shhulp het volgende:
wil je dit draadloos of met draad doen? je hebt namelijk toch van die HDMI converters voor de iPad?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zal niet zomaar gaan zonder tussenkomst van een computer denk ik.
Er zijn diverse apps die mediastreams kunnen openen, maar die moet dan wel ergens vandaan komen natuurlijk. Camera op computer, die maakt er een videostream van op het netwerk, de iPad ontvangt het.
wellicht met de camera connection kit, dat daar nog een of andere app voor is om die op deze manier te benutten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus een 'uitgang' (beeld van iPad op ander apparaat). Ik wil een ingang, dus VAN camera náár iPad..
Refurbished iPads voor 389 euro, terwijl ze -waarschijnlijk- binnen twee weken brandnieuw voor 379 of 399 te koop zijn. Groupon heeft zelden echt goede aanbiedingen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
iPad 2 vandaag vanaf 389 euro te bestellen bij groupon
Dream on levertijd zal wel heel schaars zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:35 schreef alexmeijer het volgende:
Jaah.... en hopelijk over 2,5 week de iPad 3 in huis, geld ligt al klaar
Weet ik... daarom direct bestellen zodra hij in de nederlandse itunes store komt te staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dream on levertijd zal wel heel schaars zijn
Ik denk dat je vanuit de US sneller bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Weet ik... daarom direct bestellen zodra hij in de nederlandse itunes store komt te staan
kabel? please...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
Nee da's dus niet wat ik zoek.
Mijn digitale camera kan beelden 'uitsturen' naar een monitor (zoals een computer met een VGA of HDMI kabel). Deze beelden wil ik 'in' de iPad streamen, zodat ik OP de iPad kan zien wat ik 'zie' door de lens van mijn camera.
Je app account is geblokkeerd?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik iets wil kopen met mijn iPad krijg ik de melding dat ik iTunes support moet benaderen. Iemand enig idee hoe dit komt? Heb support al gemaild maar dat duurt natuurlijk een eeuwigheid.
Ja. :/quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dat is het enigste wat er in de melding staat?
Wanneer krijg je die melding?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik iets wil kopen met mijn iPad krijg ik de melding dat ik iTunes support moet benaderen. Iemand enig idee hoe dit komt? Heb support al gemaild maar dat duurt natuurlijk een eeuwigheid.
Als ik op de prijs druk en mijn wachtwoord heb ingevuld inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die melding?
Als je de App Store opent?
Of wanneer je op de prijs tikt en je wachtwoord invoert?
Werken andere diensten nog wel? (iTunes Store, iCloud)?
Kun je op een computer in iTunes nog wel inloggen met je Apple ID?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
GVD, al meer dan drie dagen een harde penis en dit gaat nog wel even duren.
En ik word emotioneel als ik bedenk dat het nog drie nachtjes slapen is
mwa.. 2 weken verzendtijd ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanuit de US sneller bent.
Hier hetzelfdequote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Toekomstig iPad-bezitter meldt zich.
Even woensdag afwachten
19.00 volgens mij. Waar weet ik niet, kijk altijd met collega's op mijn werk.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:55 schreef Funkel het volgende:
Waar is de persconferentie woensdag te volgen? En hoelaat Ned tijd?
Echt slecht dat ze geen livestreams doen, het is fucking 2012. Anders kopen ze maar wat extra servers, met die fucking 100 miljardquote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dacht niet dat er een openbare livestream was aangekondigd toch?
Maar de grote Apple sites houden wel weer een constant updatend blog bij
Misschien vanwege ongebruikelijke activiteit op je Store account? Ineens ingelogd op een vreemd apparaat in een ver land.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jep. Ik denk niet dat het komt doordat ze het technisch niet kunnen trekken.
Trouwens gemaild naar support en kreeg vanochtend een mail terug dat mijn account het weer zou moeten doen, en ja, hij doet het weer.
Waarom hij nou geblokkeerd was is een beetje gek.
Denk dat het aan de mate van 'grootheid' ligt. Het iPhone 4s event werd ook niet gestreamed.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef drbarisart het volgende:
Ze hebben in 2010 wel 2 events ofzo gestreamed. Waarom toen wel en nu niet meer?
http://www.engadget.com/2012/03/07/apple-ipad-3-liveblog/quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:03 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand een link van een livefeed van de presentatie?
Jij begint steeds enger te worden manquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Stukje exclusiviteit denk ik is het. Apple wil de bezoekers in de zaal het gevoel geven dat zij als enigen in de wereld live meemaken waar miljoenen naar verlangen.
4g schijn je in Nederland nog niet te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef alexmeijer het volgende:
Yup, voor mij een nieuwe iPad met 4G ivm GPS die mist in de normale
Klopt.. het gaat om de missende GPS in de Wi-Fi versiequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
4g schijn je in Nederland nog niet te kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |