quote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt lekker zeg. Krijg meteen zin om te dansen
Dat gevoel ken ik zeker wel, jaquote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je ineens de dingen anders ziet of doorziet en ineens een gevoel van vrede hebt? Het is goed zoals het is en gaat zoals het moet gaan oid for a split second.
Om er maar eens een onderwerp in te gooien op de zondag.
Zo zouden we altijd moeten wezen eigenlijk, ontspannen toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik zeker wel, ja
Ja in ieder geval zouden we ons vaker zou moeten voelen. Maar ja, er is altijd wel een reden om dat niet te doen he?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zouden we altijd moeten wezen eigenlijk, ontspannen toch.
We laten ons vasthouden door zorgen of andere negatieve gevoelens misschien.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja in ieder geval zouden we ons vaker zou moeten voelen. Maar ja, er is altijd wel een reden om dat niet te doen he?
Ja, van die heldere ogenblikken .quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je ineens de dingen anders ziet of doorziet en ineens een gevoel van vrede hebt? Het is goed zoals het is en gaat zoals het moet gaan oid for a split second.
Ja, dan weet je opeens je naam weer enzo. Altijd handig.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van die heldere ogenblikken .
Ja, dat is ook wel handigquote:Op zondag 29 januari 2012 19:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dan weet je opeens je naam weer enzo. Altijd handig.
Ja dat inderdaad, even een soort gelukzalig moment op de een of andere manier. Je ziet dan alleen maar kleinigheden ipv bergen voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel handig![]()
Maar ik begrijp wel wat Bastard bedoelt. Soms duurt zo'n helder moment maar een seconde, en zie je het plotseling heel scherp.
Vrijwel non-stop.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Soort mega-relativering en geluksgevoel in a split-second.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad, even een soort gelukzalig moment op de een of andere manier. Je ziet dan alleen maar kleinigheden ipv bergen voor je.
Goed verwoord!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soort mega-relativering en geluksgevoel in a split-second.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mini-verlichting, zeg maar.
Ik vermoed het idd. Kijken of we die momenten kunnen verlengen. (Ben nog niet non stop zoals jou Gray)quote:
Hmm. dat wordt nog wat met dat winter-wandelavontuur...quote:Op maandag 30 januari 2012 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
Er ligt sneeuw. Niet veel, maar toch![]()
![]()
Goeiemorgen
De laatste tijd vrijwel doorlopend, het zal wel met het jaartal 2012 te maken hebben denk ik!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Dat eerste heb ik ook enorm!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Vrijwel non-stop.![]()
Daarentegen wel korte maar heftige momenten van paniek over de toekomst, gepaard met grote weemoed.
Maar dat vind ik wel ok, want dan kan ik weer lachen om de stroom van gedachten in mijn hoofd.
Dus jij gaat de Pussylounge weer verlaten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef R0N1N het volgende:
Zo, maar weer eens terug naar Rotterdam. Wel weer lang zat geweest hier in Den Bosch. Morgen weer in Rotterdam bij de volgende "klant" beginnen
Wel nog een flink stukkie lopen met 20+ kilo op m'n rug![]()
Ach ja, goede training
Dat was maar tijdelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dus jij gaat de Pussylounge weer verlaten?
Ben goed gesloopt ja. Gelukkig een lekker fris windje erbij.quote:En dat is een flink stuk lopen met bepakking. Gelukkig mooi weer erbij.
Sja die hadden te vroeg het voorjaar in de bol dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:14 schreef Summers het volgende:
Niet zo best , zwaantjes en eendjes die al kleintjes hebben gekregen en nu zooo koud .
ook bloemetjes diie niet horen te bloeien nu maar ja , allemaal in de war .quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja die hadden te vroeg het voorjaar in de bol dan.
Eventueel dierenambulance bellen.
ik zag ook al ergens een krokus opkomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:51 schreef Summers het volgende:
[..]
ook bloemetjes diie niet horen te bloeien nu maar ja , allemaal in de war .
Tering!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En sommige mensen gaan al kamperen.
Yeah baby yeahquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tering!Kamperen bij -10. Dan ben je stoer!!
Ik heb al weer drie dagen gewerkt en heb het erg naar mijn zin
Dat is mooi. Gefeliciteerd! Ben je blij? En heb je er wat aan gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben met ontslag(van het ziekenhuis he
)
En het is koud
Als je die kleren in je voet eind propt heb je geen koude kleren 's ochtends.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Yeah baby yeah![]()
Nee, valt wel mee.. Als het goed is krijg je het niet koud. Er zijn maar 2 lastige momenten: opstaan en naar bed gaan. Je moet dan nl. of uit je warme kleren in de koude slaapzak, of uit je warme slaapzak in je koude kleren.
Als je een kampvuurtje maakt houdt dat de beren op afstandquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je die kleren in je voet eind propt heb je geen koude kleren 's ochtends.
Oh wat goed... en het is fantastisch weer ja!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben met ontslag(van het ziekenhuis he
)
En het is koud
Het is nu -11 graden. Maar met strakblauwe lucht.quote:
Eigenlijk is het nog niet eens zo gek koud.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu -11 graden. Maar met strakblauwe lucht.
En wat zijn de bomen nu mooi, lijkt wel kant. Even foto gemaakt vanaf de voordeur, maar weer snel naar binnen, want kóud![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi. Gefeliciteerd! Ben je blij? En heb je er wat aan gehad?
Ja, het is koud, maar wel heerlijk winterweer
Mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja
En ik heb er wel wat aan gehad![]()
Veel geleerd daar ook
Terug naar schoolquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu? Wat zijn je plannen (als ik vragen mag)
Goed zeg. Blij voor jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Terug naar school
En volgend jaar examen doen.
Ja gek he?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen! Ja, ik ben weer thuis.Wat is Twente mooi!
Was heerlijk, maar wel afzien.. Het was wel rustig op de camping, trouwens.
We hebben een stuk Twentepad gelopen... Echt mooi was het! We hebben nog in de zon gezeten omdat het zulk helder weer was. 's Nachts genieten van de heldere sterrenhemel en de maneschijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gek he?
Nu wel hele mooie plaatjes van NL gezien denk ik.
Heb je een vriendin nu E_O? Gefeliciteerd zal ik maar zeggen!quote:Op zondag 5 februari 2012 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hebben een stuk Twentepad gelopen... Echt mooi was het! We hebben nog in de zon gezeten omdat het zulk helder weer was. 's Nachts genieten van de heldere sterrenhemel en de maneschijn.
Echt koud heb ik het niet gehad. Mijn vriendinnetje en haar hond wel.
Maar wel heel mooie plaatjes idd.
Ik bestel altijd iets via internet, moet je ook doen johquote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik liep gisteren 3 1/2 uur in de kou tijdens de bestelling van de post, dat was minder.
Ooooooh, ooooooh...quote:Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik bestel altijd iets via internet, moet je ook doen joh
Ik heb meerdere hele goeie vriendinnen.. Maar geen relatie. Ik ga ook niet meer over 1 nacht ijs, wat dat betreft. De vorige relatie is nogal dramatisch verlopen, dus ik ben een beete kopschuw geworden.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Heb je een vriendin nu E_O? Gefeliciteerd zal ik maar zeggen!
Jammer is dat he? Ben je niet meer in staat om op het eerste gezicht verliefd te worden en in het diepe te springen samen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb meerdere hele goeie vriendinnen.. Maar geen relatie. Ik ga ook niet meer over 1 nacht ijs, wat dat betreft. De vorige relatie is nogal dramatisch verlopen, dus ik ben een beete kopschuw geworden.
Klopt.. die veerkracht heb ik niet meer. Ik heb veel problemen gehad met mijn ex. Hoe klein de kans ook is dat ik nog zo'n figuur tegenkom, ik wil het risico niet nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer is dat he? Ben je niet meer in staat om op het eerste gezicht verliefd te worden en in het diepe te springen samen.
Eerst aftasten, praten, afwegen, plaatje maken en dan word het dan al haast een zakelijke overeenkomst met een goede partner.
Dk en ik was liefde op het eerste gezicht, na 3 dates trok hij bij mij in en we zijn zelfs getrouwdquote:Op zondag 5 februari 2012 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer is dat he? Ben je niet meer in staat om op het eerste gezicht verliefd te worden en in het diepe te springen samen.
Eerst aftasten, praten, afwegen, plaatje maken en dan word het dan al haast een zakelijke overeenkomst met een goede partner.
Nee, zo was het niet bedoeld natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
En daarom ga je het leed vergroten door dat nummer hier te plaatsen?
Hij pest jequote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld natuurlijk.
Meer dat we dat allemaal gemeen hebben: verdriet soms.
Ja, die is opwekkendquote:
Oh, aha.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb meerdere hele goeie vriendinnen.. Maar geen relatie. Ik ga ook niet meer over 1 nacht ijs, wat dat betreft. De vorige relatie is nogal dramatisch verlopen, dus ik ben een beete kopschuw geworden.
Klopt. Vrouwen, begin er niet aan!quote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt.. die veerkracht heb ik niet meer. Ik heb veel problemen gehad met mijn ex. Hoe klein de kans ook is dat ik nog zo'n figuur tegenkom, ik wil het risico niet nemen.
Zonder te werken had je je tripje niet kunnen finacieren, zo moet je het maar bekijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
als ik erop uit ben geweest, of dat nou een weekend is of 3 weken vakantie, heb ik zo ontzettend geen zin meer om te werken..
Zodra ik de vrijheid ruik wil ik geen loonslaaf meer zijn.
Maar toch een hele goede maandagochtend allemaal.
Zo bekijk ik het ook.. maar de ratio is maar een piepklein deel van mijn wezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonder te werken had je je tripje niet kunnen finacieren, zo moet je het maar bekijken.
Piepklein misschien, maar wel heel belangrijkquote:Op maandag 6 februari 2012 11:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het ook.. maar de ratio is maar een piepklein deel van mijn wezen.
Iets 'what makes her love him more' doe doe doe doe doe doequote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Bastard het volgende:
Geen geluid hier, wat zit er in het water dan??
Glaasje water?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets 'what makes her love him more' doe doe doe doe doe doe
Oeh John Mellencampquote:Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als we toch in de vrolijke liedjes zitten:
Die had ik al eens gezien op POL meen ik. Leuk filmpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ieeuuwww.. alleen in de zomer... als er geen water meer in de kraan zitquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ieeuuwww.. alleen in de zomer... als er geen water meer in de kraan zit
Ik heb ze vorig jaar life gezien op Castlefest. Zeeer indrukwekkendquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Maron het volgende:
[..]
Nooit eerder iets van gehoord..gave muziek..
Iets heel anders natuurlijk, maar ik krijg er een beetje dezelfde back to basic-kriebels van als bij deze..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar life gezien op Castlefest. Zeeer indrukwekkend
Die eeuwige armbewegingen van haar...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Maron het volgende:
[..]
Iets heel anders natuurlijk, maar ik krijg er een beetje dezelfde back to basic-kriebels van als bij deze..
Ben er btw blij mee dat je hem geplaatst hebt..![]()
Precies, maar het jammerlijke vind ik altijd dat je na een vakantie na een dag of drie werkenquote:Op maandag 6 februari 2012 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
als ik erop uit ben geweest, of dat nou een weekend is of 3 weken vakantie, heb ik zo ontzettend geen zin meer om te werken..
Zodra ik de vrijheid ruik wil ik geen loonslaaf meer zijn.
Maar toch een hele goede maandagochtend allemaal.
Lachen!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien op POL meen ik. Leuk filmpje
Dat heb ik geweten, wat een avond en nachtquote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef Bastard het volgende:
Heet gedouched, wierrook aan, muziek aan, mediteren.
Ja, dat is niet het ware leven he?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Precies, maar het jammerlijke vind ik altijd dat je na een vakantie na een dag of drie werken
(zo ervaar ik het dan) al weer niet beter weet...
Ge-wel-digquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef Bastard het volgende:
Poezen
http://www.froot.nl/postt(...)gen-in-slaap-vallen/
Zo lief hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ge-wel-dig![]()
Die bij de centrale verwarming, hahaha, en die kat die naast dat kindje ligt in precies dezelfde houding. Wat leuk
Dit is pas écht de pussy lounge, loungen doen ze !quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo lief he
Die op het wasrek was ook zo leuk!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is pas écht de pussy lounge, loungen doen ze !
Wat een jaloerse kutkat is datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef R0N1N het volgende:
![]()
45% of women between 25 & 35 are single.
100% of them
own cats.
... en wat voor één
Ach, ik heb vorige week vrijdag dik 1,5 uur gedaan over hemelsbreed 5 km (rechte lijn = 10 via de weg)quote:
Dat doet hij vast niet als ze hongerig zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:45 schreef Summers het volgende:
Voor wie de leeuwenfluisteraar nog niet kent Kevin Richardson
Waarom mijd je Friesland?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:12 schreef Bastard het volgende:
Ze verwachten 2 miljoen mensen in Friesland door die gekke tocht. Stel je eens voor dat het die dag even ijzelt of even sneeuwt, wat een gigantische files ga je dan krijgen![]()
No way dat ik ga overigens, ik mijdt Friesland altijd als het kan.
Omdat ik de friezen geen leuke mensen vind.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom mijd je Friesland?
En goedemorgen![]()
Deze 'Friezin' vast welquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik de friezen geen leuke mensen vind.
Over synchronisatie gesproken, ik zeg net gescherend tegen iemand dat er vast een ruknummer gemaakt zal worden met de tekst "it giet oan" en ja hoorquote:
Dit is geen ruknummer, eigenlijk best mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over synchronisatie gesproken, ik zeg net gescherend tegen iemand dat er vast een ruknummer gemaakt zal worden met de tekst "it giet oan" en ja hoor
Nou dan niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:20 schreef Bastard het volgende:
Sorry, bij voorbaat al niet want friesschch
Alleen dat nog niet nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet wel idd. Ben je daar weleens door het ijs gezakt ofzo
Naaah, was vorige week voor het eerst op de koffie bij een Fries met wie ik al 1,5 jaar aan het mailen ben, is een schatje hoor, die manquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen dat nog niet nee.
Gewoon geen goede ervaringen met friezen, koppig, bot, nors, doof, volkje.
Alleen al bij het horen van het dialect heb ik mijn buik vol.
Er zullen best goeie tussen zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Naaah, was vorige week voor het eerst op de koffie bij een Fries met wie ik al 1,5 jaar aan het mailen ben, is een schatje hoor, die man
Bedoel je synchroniciteit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over synchronisatie gesproken, ik zeg net gescherend tegen iemand dat er vast een ruknummer gemaakt zal worden met de tekst "it giet oan" en ja hoor
Euh ja datquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bedoel je synchroniciteit?
Ik heb een kennis die is dezelfde mening toegedaan. Volgens haar zit er iets in het water, daar. Ze heeft een Fries paard en dat is ook al zo'n eigenwijze hork..quote:
Nou Drenthenaren kunnen anders ook behoorlijk stug zijn hoor is mijn ervaring.quote:
Nee, je ervaart altijd hoe erg je wel niet leeft als je op vakantie bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het ware leven he?
Boeiend, schaatsen: bah!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:52 schreef summer2bird het volgende:
Die 11stedentocht gaat toch niet door
En ze moeten eens gewoon Nederlands praten op tv
Schaatsen is wel leukquote:
Nou, er zijn anders genoeg mensen die het enorm leuk hadden gevonden als het nu weer eens doorgegaan was.quote:
Ik ken alleen maar heel aardige Friezen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die is dezelfde mening toegedaan. Volgens haar zit er iets in het water, daar. Ze heeft een Fries paard en dat is ook al zo'n eigenwijze hork..
Je kennis heeft gelijk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die is dezelfde mening toegedaan. Volgens haar zit er iets in het water, daar. Ze heeft een Fries paard en dat is ook al zo'n eigenwijze hork..
Ze wilden er zelfs eens oorlog om voeren las ik eens, want ze zijn 'een apart land'.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef Bastard het volgende:
En onderling dan steeds onbeschoft in het onverstaanbare gaan praten waar je bij staat. Dubbele woorden op de borden alsof ze belangrijker zijn, eigenwijs, alles uit friesland is beter, moeilijk tussen te komen als vreemdeling, aso's op de weg, lelijke vlag die overal moet wapperen.
En de elfstedentocht gaat niet door!
Het klinkt ook niet zo mooi vind ik, dat Fries.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Gray het volgende:
Trots op 'hun' taal:
http://www.dedeensefriezen.nl/?De_taal_van_de_Friezen
Nationalisme, bah.
Whut?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ze wilden er zelfs eens oorlog om voeren las ik eens, want ze zijn 'een apart land'.![]()
Volgens de Friezen is Nederland dan ook tweetalig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Gray het volgende:
Trots op 'hun' taal:
http://www.dedeensefriezen.nl/?De_taal_van_de_Friezen
Nationalisme, bah.
J..j..jjij.. bent vroeg?quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:23 schreef Lavenderr het volgende:
Niet zo haten op de Friezen hoor![]()
Goeiemorgen!![]()
Vrije dag![]()
En een leuk muziekje
Da's toch leuk? Kan Gordon ook Anne van Clouseau coveren als hij dat wil.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Volgens de Friezen is Nederland dan ook tweetalig.![]()
Nederlands en boerengezwam ofzo
& wie noemt z'n zoon nou Anne![]()
Dat is leuk! Via je werk toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:25 schreef Bastard het volgende:
Super nieuws in mn mailbox vanmorgen, er worden kaartjes geregeld voor de F1 race in Spanje voor dit jaar, whoehoe!
Nou, dat bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's toch leuk? Kan Gordon ook Anne van Clouseau coveren als hij dat wil.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is leuk! Via je werk toch?
Het is niet anders!quote:
Ah kijk! Dat maakt mijn dag goed!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mot dat mot he, sorry
Deze dan
Wat zijn ze toch goed he? Ruby Tuesday vind ik ook geweldig. Geen idee waar het over gaat, maar dat maakt niet uit.quote:
Deze past hier goed bijquote:
Ook een heerlijke plaatquote:
Ja lekker inderdaad! In Leiden waren overal mensen op de grachten aan het schaatsen, zo'n mooi gezicht met die oude gebouwen erbij.quote:
Vijf uur opruimen! Ik ben dat altijd al na minder dan een uur bij (net als anderequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef summer2bird het volgende:
Hehe.
Kamer is nu helemaal opgeruimd, gestoft, gestofzogen en mijn boekencollectie is gesorteerd.
Ben er 5 uur mee druk geweest
Komt voornamelijk door de boeken
Wat een lekker weer zeg!
dat had ik me niet eens gerealiseerd... maar 5 uur opruimen in 1 kamer. Dan heb je vast een zeer uitgebreide voorjaarsschoonmaak gehouden, of niet Summerbird?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Vijf uur opruimen! Ik ben dat altijd al na minder dan een uur bij (net als andere
huishoudelijke activiteiten)!
Ik heb een enorme boekencollectie waarbij eerst alle boeken van de planken af moesten, daarna alle boeken stoffen, dan alle boeken op categorie sorteren en dan alle boeken op een (nieuwe) goede volgorde terug zettenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Vijf uur opruimen! Ik ben dat altijd al na minder dan een uur bij (net als andere
Behoorlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
dat had ik me niet eens gerealiseerd... maar 5 uur opruimen in 1 kamer. Dan heb je vast een zeer uitgebreide voorjaarsschoonmaak gehouden, of niet Summerbird?
Goed bezig Birdiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een enorme boekencollectie waarbij eerst alle boeken van de planken af moesten, daarna alle boeken stoffen, dan alle boeken op categorie sorteren en dan alle boeken op een (nieuwe) goede volgorde terug zetten
En daarna stofzuigen, nog andere zooi opruimen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed bezig BirdieBen je helemaal klaar nu?
Goed van je! Mijn boekenkast is een puinhoop. Alleen op basis van intuitie kan ik daar de weg vinden wegens afwezigheid van enige orde of systematiek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een enorme boekencollectie waarbij eerst alle boeken van de planken af moesten, daarna alle boeken stoffen, dan alle boeken op categorie sorteren en dan alle boeken op een (nieuwe) goede volgorde terug zetten
En daarna stofzuigen, nog andere zooi opruimen
Nou, dat zou niet verkeerd zijn. De boekenclub leidt een sluimerend bestaan tot nu toe , dus nieuw leven is welkomquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Goed van je! Mijn boekenkast is een puinhoop. Alleen op basis van intuitie kan ik daar de weg vinden wegens afwezigheid van enige orde of systematiek.
Heb je ook leuke boeken die raakvlakken hebben met TRU? Kun je leuk in de boekenclub, als je dat zou willen.
Ik heb:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Goed van je! Mijn boekenkast is een puinhoop. Alleen op basis van intuitie kan ik daar de weg vinden wegens afwezigheid van enige orde of systematiek.
Heb je ook leuke boeken die raakvlakken hebben met TRU? Kun je leuk in de boekenclub, als je dat zou willen.
Leuk! Ik had het plan om dit weekend te gaan lezen.. en dat topic eens tot leven te wekken maar er is niks van gekomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb:
-Een ongewoon gesprek met God
- the five people you meet in heaven
- stadsverlichting
- mensen en machten
Niet heel veel direct aan TRU gerelateerd dus.
Maar verder heb ik echt heel veel fantasie boekenEcht een enorme hoop
En dan nog een paar normale boeken.
Ik wist niet eens dat er een TRU boekenclub wasquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Leuk! Ik had het plan om dit weekend te gaan lezen.. en dat topic eens tot leven te wekken maar er is niks van gekomen.
Heb een zware werkweek achter de rug, maar: wat in het vat zit, verzuurt niet.
Is er sinds kort. Het idee werd geboren in fb en nav daarvan heb ik een sticky topic gemaakt. Nu moet er nog wat leven ingeblazen worden. Sommige mensen wilden het graag, dus dat komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een TRU boekenclub was
Het komt nog niet echt los he? Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is er sinds kort. Het idee werd geboren in fb en nav daarvan heb ik een sticky topic gemaakt. Nu moet er nog wat leven ingeblazen worden. Sommige mensen wilden het graag, dus dat komt vast wel goed.
Ja dat gedichtentopic is leuk. Oh dat boekentopic gaat ook wel lopen hoor. Als een paar mensen een voorzetje geven..quote:Op zondag 12 februari 2012 07:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het komt nog niet echt los he? Hoe kan dat nou?![]()
wel grappig dat het gedichtentopic sluimert.
Er zijn twee boeken die ik wil aanreiken, waarvoor ik verwacht later deze week een korte persoonlijke beschrijving te maken.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja dat gedichtentopic is leuk. Oh dat boekentopic gaat ook wel lopen hoor. Als een paar mensen een voorzetje geven..
En goeiemorgen trouwens.
Goeiemiddag. Veel plezier bij de film.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:22 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh.
Bah, wat een rotdromen had ik
Zometeen naar de film
It's not right, but it's okay...quote:
Dat je niet moet geloven dat jouw innerlijke problemen opgelost zullen zijn na je dood (imo that is).quote:
Achter wie?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Gray het volgende:
Tuurlijk wel, je laat al je problemen achter je. Inclusief die je bij anderen veroorzaakt hebt.
Ik weet het niet, ik denk dat de aardse beslommeringen weg zijn. Wat rest is begrip.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Dat je niet moet geloven dat jouw innerlijke problemen opgelost zullen zijn na je dood (imo that is).
Exact. Alleen de problemen die je bij anderen gemaakt hebt blijven achter.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als je stopt met denken zijn alle problemen die zich tussen je oren bevonden wel opgelost, natuurlijk.
Hoe bedoel je dat? In de zin van financieel? Of verdriet?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Exact. Alleen de problemen die je bij anderen gemaakt hebt blijven achter.
Ja...quote:
bij = beuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Pff neequote:
Oh ik hoop dat je vandaag vrij bent dan.. Lijkt me zwaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff nee![]()
De kleinste was om de haverklap aan het huilen, sliep pas om een uur of 3 in.
Nee hoor, gewoon slaap dronken doorgaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat je vandaag vrij bent dan.. Lijkt me zwaar
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:23 schreef Bastard het volgende:
Niks klams aan tenzij je op Bonaire zit ofzo
quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:41 schreef Bastard het volgende:
Havenmeester? Werk je in de haven? Orgineel!
Moggeuh.. eerst
Ik praat zo vaak met aliensquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef Bastard het volgende:
Om het meer te richten:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-met-aliens.dhtml
Oh vertel eens?quote:
Was grapjequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh vertel eens?
Nee maar apart wel dat er steeds dit soort nieuws staat in de kranten tegenwoordig.
Wat een slechte krant zegquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef Bastard het volgende:
Om het meer te richten:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-met-aliens.dhtml
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, zo apart is dat niet. De hedendaagse "pers" ( / journalistiek) is steeds meer van het "roddelpers" niveau. Sensatie zucht (van de lezer ! waar ze simpelweg op inspelen, voor 't geld).quote:Nee maar apart wel dat er steeds dit soort nieuws staat in de kranten tegenwoordig.
Het "echte" nieuws komt daarbij steevast van dezelfde bron(nen). ANP & Reuters.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Het is hier voornamelijk erg rustig, dus heel leuk dat je weer eens post hierquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef mousy31 het volgende:
fijne avond allemaal
gaat goed met mn armen zolang k geen gekke dingen doe.![]()
ben poosje afwezig geweest had om persoonlijke redenen ff geen zin.
hoe is het hier?
Herkenbaar. En omdat iedereen in mijn omgeving mijn ouwe nick kent (en ik een paar mensen uit mijn omgeving niet meer in mijn omgeving wil en niet wil laten meelezen met mijn dinges) heb ik een kloon aangemaakt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier voornamelijk erg rustig, dus heel leuk dat je weer eens post hier![]()
Gelukkig gaat het beter met je armen , hoop dat de stijgende lijn doorzet.
Ja, soms heb je weleens even een periode dat je niet zoveel zin hebt om te posten he? Denk dat iedereen dat weleens heeft.
Nou, leuk dat je hier komt posten, welkomquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Herkenbaar. En omdat iedereen in mijn omgeving mijn ouwe nick kent (en ik een paar mensen uit mijn omgeving niet meer in mijn omgeving wil en niet wil laten meelezen met mijn dinges) heb ik een kloon aangemaakt.
Dank je wel. Maar ik ben niet nieuw hier hoor. N o kquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, leuk dat je hier komt posten, welkom
Oh , ja, ik snapquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Dank je wel. Maar ik ben niet nieuw hier hoor. N o k
Hey, leuk om weer van je te horenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef mousy31 het volgende:
fijne avond allemaal
gaat goed met mn armen zolang k geen gekke dingen doe.![]()
ben poosje afwezig geweest had om persoonlijke redenen ff geen zin.
hoe is het hier?
Fijn dat je weer komt posten, danquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Leuke signature.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Hij's leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuke signature.
[ afbeelding ]
Let ook op de titel
quote:
Goedquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed. Met jou ook hoop ik?
Druk zeker met de voorbereidingen voor 6 maart ? Ik barst van de nieuwsgierigheid
En we krijgen van jou vast wel een tipje van de sluier, toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]En velen met jou geloof ik he? Ja het is druk
Jaquote:
Helaasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En we krijgen van jou vast wel een tipje van de sluier, toch?
* even de pijnbank smeren gaat*
Soms is afstand nemen ook wat nodig is he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef senesta het volgende:
[..]
JaVeel te lang weinig geweest he?
![]()
Wel op FOK! maar gewoon erg druk met veel dingen.
Hoe is het met jou?
Gefeliciteerd nog!
Oh dat klinkt erg goed, beter dan wat je had dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms is afstand nemen ook wat nodig is he.
Gaat prima met mij, druk met een leuke nieuwe baan!
Dank je
Oh zeker ja, veel verantwoordelijkheid erbij, goede mensen om mij heen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat klinkt erg goed, beter dan wat je had dus?
Komt vast wel weerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zeker ja, veel verantwoordelijkheid erbij, goede mensen om mij heen.
Kaarten leggen op een laag pitje even... Hoewel vanmorgen nog een mooie gedaan voor iemand.
Dat lijkt me eerder een tarotkaart, namelijk the fool. Zie ook het cijfer 0.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuke signature.
[ afbeelding ]
Let ook op de titel
Ja, dat is het ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een tarotkaart, namelijk the fool. Zie ook het cijfer 0.
Of ben ik nu heel erg obvious bezig?
Welk?quote:
Wat is er op 6 maart dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed. Met jou ook hoop ik?
Druk zeker met de voorbereidingen voor 6 maart ? Ik barst van de nieuwsgierigheid
Iets Fok! gerelateerds of iets prive?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat weten we niet... Iets speciaals
Nu zeg je eigenlijk dat je zo weinig mogelijk leuke dingen gaat doen vandaagquote:
Ja dat heb je misschien meer met motoren, onderhoud.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nu zeg je eigenlijk dat je zo weinig mogelijk leuke dingen gaat doen vandaag
zelf heb ik ook wel wat te doen maar echt leuk kan ik 't niet noemen.
M'n motor heeft niet zo'n zin om te starten. Zo maar weer eens kijken of het lukken wil.
Meer een kwestie van 5 weken stilstaan (& een zwakke accu)quote:Op zondag 19 februari 2012 13:12 schreef Bastard het volgende:
Ja dat heb je misschien meer met motoren, onderhoud.![]()
Zit nu ook niks te doen, heerlijk.
Mijn buurman rijdt echt 365 dagen in het jaar op zijn Honda Goldwing, altijd fluitendquote:Op zondag 19 februari 2012 13:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Meer een kwestie van 5 weken stilstaan (& een zwakke accu)
Die hangt er al sinds vrijdag aanquote:Op zondag 19 februari 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon een druppellader aanschaffen Ronin. (dat zegt een familielid hier, heb er zelf geen verstand van)
Dan ligt het -wederom volgens familielid-aan je accu. Maar dat had je zelf al geconstateerd natuurlijkquote:
Een accu-lader met druppel stand (oftewel, langzaam opladen)quote:Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'druppelader' is een mooi woord voor galgje.
Maar wat is het eigenlijk?
Ok dan! Ik vermoedde al iets dergelijks.. en dat gaat beter dan snelladen?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een accu-lader met druppel stand (oftewel, langzaam opladen)
Nog een keer mijn visite: wat er langzaam ingaat , gaat er langzaam uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok dan! Ik vermoedde al iets dergelijks.. en dat gaat beter dan snelladen?
Is een mogelijkheid. De accu was in eerste instantie wat zwakjes, dus heb ik 'm opgeladen, maar vervolgens wilde ie echter gewoon niet starten (& heb ik m'n accu weer leeggetrokkenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Dan ligt het -wederom volgens familielid-aan je accu. Maar dat had je zelf al geconstateerd natuurlijk
Ik geloof je visite op zijn woord. Ik heb er nl. geen verstand van.. Ik zou met mijn lekenverstand zeggen dat het niet uit zou moeten maken, maar ja, de vergelijking met communicerende vaten water gaat natuurlijk niet 100% op.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een keer mijn visite: wat er langzaam ingaat , gaat er langzaam uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |