quote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt lekker zeg. Krijg meteen zin om te dansen
Dat gevoel ken ik zeker wel, jaquote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je ineens de dingen anders ziet of doorziet en ineens een gevoel van vrede hebt? Het is goed zoals het is en gaat zoals het moet gaan oid for a split second.
Om er maar eens een onderwerp in te gooien op de zondag.
Zo zouden we altijd moeten wezen eigenlijk, ontspannen toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik zeker wel, ja
Ja in ieder geval zouden we ons vaker zou moeten voelen. Maar ja, er is altijd wel een reden om dat niet te doen he?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo zouden we altijd moeten wezen eigenlijk, ontspannen toch.
We laten ons vasthouden door zorgen of andere negatieve gevoelens misschien.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja in ieder geval zouden we ons vaker zou moeten voelen. Maar ja, er is altijd wel een reden om dat niet te doen he?
Ja, van die heldere ogenblikken .quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je ineens de dingen anders ziet of doorziet en ineens een gevoel van vrede hebt? Het is goed zoals het is en gaat zoals het moet gaan oid for a split second.
Ja, dan weet je opeens je naam weer enzo. Altijd handig.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van die heldere ogenblikken .
Ja, dat is ook wel handigquote:Op zondag 29 januari 2012 19:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dan weet je opeens je naam weer enzo. Altijd handig.
Ja dat inderdaad, even een soort gelukzalig moment op de een of andere manier. Je ziet dan alleen maar kleinigheden ipv bergen voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel handig![]()
Maar ik begrijp wel wat Bastard bedoelt. Soms duurt zo'n helder moment maar een seconde, en zie je het plotseling heel scherp.
Vrijwel non-stop.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Soort mega-relativering en geluksgevoel in a split-second.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad, even een soort gelukzalig moment op de een of andere manier. Je ziet dan alleen maar kleinigheden ipv bergen voor je.
Goed verwoord!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soort mega-relativering en geluksgevoel in a split-second.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mini-verlichting, zeg maar.
Ik vermoed het idd. Kijken of we die momenten kunnen verlengen. (Ben nog niet non stop zoals jou Gray)quote:
Hmm. dat wordt nog wat met dat winter-wandelavontuur...quote:Op maandag 30 januari 2012 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
Er ligt sneeuw. Niet veel, maar toch![]()
![]()
Goeiemorgen
De laatste tijd vrijwel doorlopend, het zal wel met het jaartal 2012 te maken hebben denk ik!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Bastard het volgende:
Dat eerste heb ik ook enorm!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Vrijwel non-stop.![]()
Daarentegen wel korte maar heftige momenten van paniek over de toekomst, gepaard met grote weemoed.
Maar dat vind ik wel ok, want dan kan ik weer lachen om de stroom van gedachten in mijn hoofd.
Dus jij gaat de Pussylounge weer verlaten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef R0N1N het volgende:
Zo, maar weer eens terug naar Rotterdam. Wel weer lang zat geweest hier in Den Bosch. Morgen weer in Rotterdam bij de volgende "klant" beginnen
Wel nog een flink stukkie lopen met 20+ kilo op m'n rug![]()
Ach ja, goede training
Dat was maar tijdelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dus jij gaat de Pussylounge weer verlaten?
Ben goed gesloopt ja. Gelukkig een lekker fris windje erbij.quote:En dat is een flink stuk lopen met bepakking. Gelukkig mooi weer erbij.
Sja die hadden te vroeg het voorjaar in de bol dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:14 schreef Summers het volgende:
Niet zo best , zwaantjes en eendjes die al kleintjes hebben gekregen en nu zooo koud .
ook bloemetjes diie niet horen te bloeien nu maar ja , allemaal in de war .quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja die hadden te vroeg het voorjaar in de bol dan.
Eventueel dierenambulance bellen.
ik zag ook al ergens een krokus opkomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:51 schreef Summers het volgende:
[..]
ook bloemetjes diie niet horen te bloeien nu maar ja , allemaal in de war .
Tering!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En sommige mensen gaan al kamperen.
Yeah baby yeahquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tering!Kamperen bij -10. Dan ben je stoer!!
Ik heb al weer drie dagen gewerkt en heb het erg naar mijn zin
Dat is mooi. Gefeliciteerd! Ben je blij? En heb je er wat aan gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben met ontslag(van het ziekenhuis he
)
En het is koud
Als je die kleren in je voet eind propt heb je geen koude kleren 's ochtends.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Yeah baby yeah![]()
Nee, valt wel mee.. Als het goed is krijg je het niet koud. Er zijn maar 2 lastige momenten: opstaan en naar bed gaan. Je moet dan nl. of uit je warme kleren in de koude slaapzak, of uit je warme slaapzak in je koude kleren.
Als je een kampvuurtje maakt houdt dat de beren op afstandquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je die kleren in je voet eind propt heb je geen koude kleren 's ochtends.
Oh wat goed... en het is fantastisch weer ja!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben met ontslag(van het ziekenhuis he
)
En het is koud
Het is nu -11 graden. Maar met strakblauwe lucht.quote:
Eigenlijk is het nog niet eens zo gek koud.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu -11 graden. Maar met strakblauwe lucht.
En wat zijn de bomen nu mooi, lijkt wel kant. Even foto gemaakt vanaf de voordeur, maar weer snel naar binnen, want kóud![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |