BreuklijnTJE. Volgende keer sauzen even de acryl kit er langs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:15 schreef klusfoobje het volgende:
overgangen van het een naar het ander moet je even insnijden met een scherp mes of de zijkant van je spatel. Op die manier forceer je een breuklijn die strak loopt en waar je weinig van ziet. Vergeet je dat dan gaat het ook scheuren maar krijg je een grillige breuklijn.
Of gewoon je stucwerk insnijden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:15 schreef klusfoobje het volgende:
overgangen van het een naar het ander moet je even insnijden met een scherp mes of de zijkant van je spatel. Op die manier forceer je een breuklijn die strak loopt en waar je weinig van ziet. Vergeet je dat dan gaat het ook scheuren maar krijg je een grillige breuklijn.
dan gegoogle je toch even ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik was ook van plan een platte strook van ongeveer 10 cm breed langs de muren op het plafond te zetten, is dat met piepschuim goed te doen? Hebben ze dat bij de average bouwmarkt? Kost dat?
ik klus eigenlijk nog liever in alleen een schildersbroek, als in een tuinbroekp haha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef TR08 het volgende:
Vind het wel grappig om te zien dat je je hele beschaafde posts hier weet te combineren met zo'n ruig en mannelijk uiterlijk
[ afbeelding ]
dat was mij ook al eens opgevallenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef TR08 het volgende:
Vind het wel grappig om te zien dat je je hele beschaafde posts hier weet te combineren met zo'n ruig en mannelijk uiterlijk
nou anderen zullen wellicht anders beweren, maar hier is het huis ook volledig handmatig gesmeerd met machinegips.. Ik heb het nog bij enkelen nagevraagd maar t maakt echt niets uit, volgens mij droogt het zelfs iets sneller, want in sommige gevallen negatief kan zijn, maar verder......quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef BJDD het volgende:
De stucadoors hebben trouwens mp75 gebruikt voor het plafond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |