Noem namen dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Falco het volgende:
Nu komen alle Ajax-supporters weer terug!
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
BRACE YOURSELVES!
AJAX KOMT TERUG IN HET TOPIC!!!!
Hij keept niet voor Ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Halcon het volgende:
Dit wordt nog 3-3. Mulder flatert zo nog wel een keer.
Slecht gejat van V.D Gijpquote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij is mij TV kapot alle spelers staan stil maar als ik naar Sport 1 ga rennen de spelers wel heen en weer in het veld
Gijp, ben jij het?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij is mij TV kapot alle spelers staan stil maar als ik naar Sport 1 ga rennen de spelers wel heen en weer in het veld
10 minutenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef leilab het volgende:
Ik kijk zelf niet hoelang duurt de wedstrijd nog
Firefox1quote:
HET LIGT AAN DE SCHEIDSRECHTER EINZZZZ11!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HALLO WIJ VAN HET AJAX COMMMITEE ZIJN ER WEER!
U vraagt, Koeman draaitquote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef Zorro het volgende:
Kan die Fernandez niet gewisseld trouwens?
Hij leest mee!quote:
Ajax-fans bedreigen directeur Sturkenboomquote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef Ascendancy het volgende:
Mulder ligt morgen op de bodem van de maas als Ajax dit nog gaat winnen, Feyenoord supporters kennende
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:10 schreef Karzai het volgende:
Vet buitenspel ik zie het zelfs op de radio
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is die Blind toch ook verschrikkelijk slecht...
Hahahhaaquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef Ascendancy het volgende:
Die Guidetti gaat echt een van de beste spitsen ooit worden
Tegen de verdedigers van Ajax die er nu staan kan elke spits wel scoren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef Ascendancy het volgende:
Vallen de reacties/views tegen, pik?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ajax-fans bedreigen directeur Sturkenboom
6-4quote:
Hahahahaquote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De Boer: Wij zijn beter dan Feyenoord!
Iedereen anders met verstand van voetbal en geen Ajax bril:
Het team preseteert niet, manquote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef tochweerhenk het volgende:
DE BOER WIE KENT HEM NIET
DE BOER DE BOER PRESTEREN DOET HIJ NIET
Hij heeft de helft van zijn selectie niet, wat kan hij verder?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Ongeveer ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze doen het nog steeds beter dan Feyenoord in de competitie, dus ik snap dit ff niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja, zelfs dat ene kleine jochie van 1 die vorig jaar een contract bij VVV tekende voor tien jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen de verdedigers van Ajax die er nu staan kan elke spits wel scoren.
Denken dat ik een neuk geef om ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilen.Neusje anders ga je lekker naar het Ajax-topic
Maakt niet uit dat het overal gebeurt, het blijft triest. Daar worden die lui toch niet voor betaald?quote:
Ik zeg! Versterkingen halen deze winterquote:
2006 volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Wanneer had Feyenoord voor het laatst gewonnen van Ajax eigenlijk?
Gozer, ik ben Feyenoord fanquote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want alleen Feyenooit rekt tijd als ze voorstaan zeker
Uit in de Arena, geloof ik. Met Kuyt en Kalou, toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef jepperdeprep het volgende:
1951?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja met die DVDquote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat niet het jaar dat ze zowel uit als thuis wonnen?
Enige antwoord wat belangrijk is: Nuquote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Wederom (ik val in herhaling), maakt het niet minder triest.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Alsof Ajax dat niet zou doen.tering
van de beurs af. Iedereen weg schoppen en vanaf de basis opbouwen naar tijden zoals vroeger.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maargoed, ook teveel intern gezeik nu bij Ajax.
Waterreus heeft nu een lamme zak en een stijve arm.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef HetBrabandertje het volgende:
Ik kijk al uit naar het gezicht van Jack van Gelder bij Studio Voetbal vanavond
quote:
Heeft niks met deze wanprestatie te maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Doe zo eens winnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Paxcon het volgende:
Nouja goed, wint Feyenoord ook weer eens een keertje van Ajax.
lamme tegen de blinde laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 14:18 schreef JeMoeder het volgende:
Johan Derksen en Rene vd Gijp hebben deze overwinning voorspeld
En Groningen gaat straks de pan in.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Paxcon het volgende:
en 2 keer in 1 seizoen Ajax voetballes gevenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Paxcon het volgende:
1-1 is geen voetballes.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en 2 keer in 1 seizoen Ajax voetballes geven
Hopelijk nietquote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En Groningen gaat straks de pan in.
Als het 92:30 is? Das knap.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:20 schreef blup het volgende:
oh let op hoor, 4-3 en 3 minuten paniekvoetbal..
nee, want intern gezeik kan niet doorwerken tot de spelersgroep?!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft niks met deze wanprestatie te maken.
Niks nietquote:
Selectie is gewoon matig.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wint Ajax dan wint Ajax omdat ze zoooo goed zijn.
Verliezen ze dan ligt het aan de interne problemen, het veld, de scheidsrechter, de blessures, het tijdtrekken en ga zo maar door
Amen!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Verliezen ze dan ligt het aan de interne problemen, het veld, de scheidsrechter, de blessures, het tijdtrekken en ga zo maar door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En Blind.. Wat is er met die jongen gebeurd. Bij grunn was ie redelijk. Bij Ajax is ie eredivisie-onwaardig..quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Selectie is gewoon matig.
Als je al spelers als Ebilicio, Enoh en Anita in de basis moet zetten is het triest gesteld.
Leer eens lezen aubquote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Gebrek aan kwaliteit bij zowel Feyenoord als Ajax toen. Feyenoord maakte het niet af en Ajax maakte niks.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, zo domineren en geen doelpunten maken is geen goede les.
ajacieden zijn altijd al slechte verliezers geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik hoop het. McClaren ftwquote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Twente wint suberso
Come on Twente!
Eanske power.
Hoe kun je nu wedden op dit ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb VIER weddenschappen verloren.
KUT
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Het voelt niet eens bijzonder om van "dit Ajax" te winnen
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer voor het Nederlands voetbal.. man man man wat is Ajax toch slecht![]()
De Boer mag blij zijn dat hij er nog zit.. ook al zal hij niet blij zijn atm.. zoveel spelers die echt slecht zijn, kut mentaliteit, lui, laks, arrogant.. alles![]()
Zal wel weer jaren 70 aanhalen worden om de pijn te verzachten bij studio voetbal.
Maar nog steeds even leuk, want de ajax supporters zijn nog net zo arrogant als altijdquote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Het voelt niet eens bijzonder om van "dit Ajax" te winnen
Oke bedanktquote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar nog steeds even leuk, want de ajax supporters zijn nog net zo arrogant als altijd
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Kijk maar naar Utrecht wat een pot tegen Ajax met een ploeg doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef YebCar het volgende:
verliezen van VVV en winnen van ajax
lijkt Barca wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |