quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef Karzai het volgende:
Ben blij dat ik de wedstrijd op de radio kijk dat scheelt een hoop ergernis
Zeg dat nog eens, en dan zonder te lachen?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo..al twee seizoen op rij verliest Ajax zijn 2 beste aanvallers (Suarez en El Hamadaoui vorig seizoen, Sigthorsson en Boerrighter dit seizoen) daar kan Frank de Boer niets aan doen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
AZ zal wel weer een hoop 'fans' hebben na vanmiddag.
www.eredivisielive.nlquote:
Heb je de verdediging van Feyenoord gezien? Dekken ook helemaal niemandquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Kremers het volgende:
Misschien dat ze bij Ajax nu eindelijk eens begrijpen dat er échte verdedigers moeten komen van de zomer...
Geluk bij een ongeluk zeg maar... Verder om verdrietig van te worden...
Met de huidige aanval van Ajax is dat ook helemaal niet nodigquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je de verdediging van Feyenoord gezien? Dekken ook helemaal niemand
Zielige figuren die nu al niet meer achter hun club staanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben wel weer klaar met dit seizoen, geen bestuur, geen elftal. Ik ga volgend seizoen me wel weer opwinden.
het verschil tussen Feyenoord en Ajax is dat Feyenoord nog goede aanvallers en middenvelders hebben rondlopen die compenseren voor de zwakke verdedigingquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De minst slechte, Vertongboy, gaat vertrekken, Veel plezier volgend seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Kremers het volgende:
Misschien dat ze bij Ajax nu eindelijk eens begrijpen dat er échte verdedigers moeten komen van de zomer...
Geluk bij een ongeluk zeg maar... Verder om verdrietig van te worden...
Ah joh, ManU rollen we opquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben wel weer klaar met dit seizoen, geen bestuur, geen elftal. Ik ga volgend seizoen me wel weer opwinden.
Tr00quote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Met de aanval van Ajax is dat ook helemaal niet nodig
Jouw avatar i.c.m. met de stand voor ajax.quote:
Echte supporters zijn er ALTIJD voor hun club.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik sta er nog wel achter, maar dat betekend niet dat ik me weer elke keer zo ga opwindenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zielige figuren die nu al niet meer achter hun club staan
met ajax commentatorquote:
Jij bent een echte supporter. Dat zie je zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niet waar Blind staat er alleen omdat hij zwart is... of was dat iemand anders?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef NumberSeven het volgende:
Blind staat er alleen in vanwege zn papa. Hoe bedoel je vriendjespolitiek...
Ja, maar bij Feyenoord hebben ze geen geld om uit te geven... Als je ziet wat Ajax aan Suarez alleen al verdiend heeft, plus inkomsten van CL etc.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV en Twente konden daar ook over meepratenquote:
Nederlandse Eredivisie: Roda JC Kerkrade tegen AZ Alkmaarquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
AZ zal wel weer een hoop 'fans' hebben na vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |