Ach laat gaan joh. De schuld ligt nooit bij Ajax, altijd bij anderen. Het bekende ajaciedenkwaaltjequote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien, inclusief de 20 herhalingen. Gast gaat duidelijk naar de enkel.
Wat een onzin, net of die gele kaarten invloed hebben op het spel van Ajax. En ze waren beide gewoon terecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, na die debiele pingel waar de 1-1 uit kwam inderdaad. en de onterechte gele kaart voor beide CVs
Ik heb ook guidetti in mn teamquote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reeks is wel handig. 10 punten voor Guidetti in m'n manager voorlopig
Die heeft al genoeg puntjes opgeleverd voor mijquote:
voor mij ookquote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg puntjes opgeleverd voor mij
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HET LIGT ALLEMAAL AAN DE SCHEIDSRECHTER ZEG IK JE!! BOEHOEEEEEEE
Volgens iedereen die niet voor Ajax is, wel ja... Volgens de Ajacieden echter, ligt het aan de scheidsquote:
Volgens mij speelde ie de bal. Aan de manier waarop Guidetti neer ging zag je ook al dat ie niet echt geraakt werd, maar zich liet vallen.quote:
Leugens herhalen maakt het nog geen waarheidquote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef Paxcon het volgende:
Rond 30 seconden zie je dat de bal eerst gespeeld wordt. Onterechte penal dus.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef Zorro het volgende:
vd Gijp had het weer goed gezien vrijdag: ajax komt met het tweede. Behalve Enoh en Anita, die zijn van het derde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |