banquote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef icebodhi het volgende:
Ga omkleden en naar me werk !!!!! avonddienst in rotterdam !
Hoop dadelijk vrolijke feyenoord fans te zien .
Later aan alle kut neuzen !
Tot later,quote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef icebodhi het volgende:
Zal je missen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef icebodhi het volgende:
Dat komt ook alleen maar omdat ie ze nooit in de basis zet. Nu zitten we met deze debielen opgescheept.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen ze alleen als ze invallen.
Dat is nog een paar jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
Maar mochten Fey supporterd bij het 020 stadion er niet in, en was dat nou andersom ook?
Denk niet dat we jou nog terug gaan zienquote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef icebodhi het volgende:
Bij beide wedstrijden geen uit supporters.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
Maar mochten Fey supporterd bij het 020 stadion er niet in, en was dat nou andersom ook?
Okequote:Op zondag 29 januari 2012 12:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij beide wedstrijden geen uit supporters.
Nee voor Joden verboden.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ja, triest héquote:
Zo'n abo is een stuk goedkoper en ik kan wedstrijden kijken zonder dat mijn vrouw daar last van heeftquote:
ok rustig man.quote:
Jij zit wel onder de plak bij je vrouw hèquote:Op zondag 29 januari 2012 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo'n abo is een stuk goedkoper en ik kan wedstrijden kijken zonder dat mijn vrouw daar last van heeftIdeale oplossing
Genieten he die grote sterke Janssen op het middenveld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:38 schreef Saekerhett het volgende:
Ebe fucking cilio, speel dan gewoon...
quote:
Maar geen kansen gehad..quote:
fixedquote:
Niet daarom, ik wil gewoon rustig kunnen kijken, zonder gezeik...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij zit wel onder de plak bij je vrouw hè
Nog niks gebeurdquote:
Ajax-onwaardig. Zelfs Cruijf op deze leeftijd zal hem dol tikken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Tering wat is Ebicillio slecht zeg...
Neeequote:Op zondag 29 januari 2012 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iedereen die storing steeds? Soms is het hele beeld ineens verneukt.
Zit wat in.quote:
Skills van zijn vaderquote:
VITESSEquote:Op zondag 29 januari 2012 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit wat in.
Guidetti voor zichzelf. Chanturiaatje
Feyenoord staat lager op de ranglijst.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle AJax-Haters voor even een feyenoorder.
meldt zichquote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat toch met die de Boer, die van Rhijn wordt alleen gebruikt in de echte topwedstrijden ofwat? (tegen PSV en FEY)quote:
Alle Ajax-haters altijd een Feyenoorder.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt Barcelona welquote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef muzas het volgende:
Ik word zo strontziek van die balletjes breed en terug... Ga verdomme voetballen.
Geen zak aan zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef muzas het volgende:
Ik word zo strontziek van die balletjes breed en terug... Ga verdomme voetballen.
89e, het is 0-4 voor Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen zak aan zo.
Welke minuut zitten jullie trouwens? Dan weet ik hoever mijn stream achterloopt.
15:40quote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen zak aan zo.
Welke minuut zitten jullie trouwens? Dan weet ik hoever mijn stream achterloopt.
quote:
16:00 hierquote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen zak aan zo.
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feyenoord heeft niet zo'n zin om mensen af te stoppen volgens mij
quote:
Daarom wss.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is die feyenoorder nou aan het huilen, hij schiet 'm er prachtig in.
They will be watching at home, and will be up on their feet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je hoort de ajax supporters niet eens![]()
![]()
Famous for not travelling
Hij doet het beter dan Anita op LBquote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Blind. Alles van Feyenoord via Blind ook/
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je hoort de ajax supporters niet eens![]()
![]()
Famous for not travelling
Inderdaad.. Ga gewEwoon verdedigen kut negert. Goeie kol van eriksen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, dramatisch verdedigd, wel een mooie goal. En wat doe die Guyon Fernandez daarna uberhaupt te janken als een kleine bitch bij die scheids.
Jonguh, ik ben nu al een nerveus wrak.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:50 schreef Buitendam het volgende:
Nou, hop die 1-1 dat het maar weer een zenuwslopende wedstrijd wordt.
Hadden we Lodeiro maar, oh nee die is te klein.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
Ebecilio, kijk gvd naar de linkerkant...
Tering, die gast is zooooo slecht.
Nee, want in de ArenA ziet het er wedstrijd op wedstrijd lekker uit, met deze stand op de ranglijstquote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Het mooiste aan de klassieker in de kuip zijn altijd die droevige gezichten
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hadden we Lodeiro maar, oh nee die is te klein.
nee, voor de goalquote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Een mogelijke handsbal, omdat ze tegen Anita aanschoten die geblesseerd op de grond lag? Logisch Feyenoord!
Goede samenvatting tot dusverquote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Ebecillio![]()
Vermeer![]()
Schaken![]()
Anita![]()
Van Rhijn![]()
Blind
Wat zeik je nou, ze staan voor manquote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Ebecillio![]()
Vermeer![]()
Schaken![]()
Anita![]()
Van Rhijn![]()
Blind
En toch staan ze voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Ebecillio![]()
Vermeer![]()
Schaken![]()
Anita![]()
Van Rhijn![]()
Blind
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ga nou eens vooruit voetballen en hou dat tempo erin, tering
Ja je kunt er wel om lachen, maar met dit spel help je Feyenoord straks alleen maar in de wedstrijd...quote:
Niet mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Siem de Jong, wat een beperkte speler
Ze doen het prima.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja je kunt er wel om lachen, maar met dit spel help je Feyenoord straks alleen maar in de wedstrijd...
LINK!?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:54 schreef Stofje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op een rare website..
De keeper mag de bal met zijn handen aanraken in het strafschopgebiedquote:Op zondag 29 januari 2012 12:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die scheids ziet ook niks trouwens, nu al 5 keer niet gefloten voor hands
Je moet adblock aandoen, dan heb je geen last van die banners daarzoquote:Op zondag 29 januari 2012 12:54 schreef Stofje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op een rare website..
Onzin. Ze laten Ajax bewust vrij om achterin lekker rond te tikken.quote:
Hoax, Anita ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef Shreyas het volgende:
Elke speler zou hebben gescoord, Ebecillio niet natuurlijk
Blind staat er ook voor jullie bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Muldertje en Clasie staan met z'n tweeen op het veld voor Feyenoord.
Erg vreemd wel, Clasie is maar 1.69mquote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Muldertje en Clasie staan met z'n tweeen op het veld voor Feyenoord.
Haha die gast is echt *enge ziekte* slecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Anders loop je 'm in de handen van de keeper
Jullie? Ga je mond eens spoelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Blind staat er ook voor jullie bij.
Te klein of zo, ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef Paxcon het volgende:
Waarom speelt Lodeiro niet gewoon? Is hij geblesseerd ofzo?
Om een of andere reden denk ik altijd dat jij Feyenoorder bentquote:
Is het ook tactiek om geen enkele Ajax-speler af te stoppen?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onzin. Ze laten Ajax bewust vrij om achterin lekker rond te tikken.
Slechte tactiek als je het mij vraagt mja.
Dit lijkt mij genoeg reden voor een permban.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Om een of andere reden denk ik altijd dat jij Feyenoorder bent
Omdat 2 buitenspelers = Ajax ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef Paxcon het volgende:
Waarom speelt Lodeiro niet gewoon? Is hij geblesseerd ofzo?
Ah joh, duidelijk genoeg hoor. Ik begrijp je frustratie, maar dit is echt een 100%.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een tyfus rotterdammer die scheids, de tering zeg. Hoe partijdig kan je fluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |