Denk dat het handiger is om gesprekjes niet meer te copypasten. Dan is het nog beter dat je het in je eigen woorden vertelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ze kwam wel gisteren op msn speciaal voor mij had ik het idee. Bovendien sprak zij mij meteen aan....
Anyway nieuws op paiq
Weer een oneliner geaccepteerd
"Hoi leuke foto, locatie is wel een beetje ver maar zou je toch graag in mijn lijst willen hebben"
he ja wederzijds waar woon je dan?
ik in Groningen
Ok ik heb weer wat te doen denk ik
waarom niet?quote:
Ach, er kunnen zoveel reden zijn... de aandacht, de wetenschap dat je iemand in je macht hebt, de backup, etc.quote:
we zijn geen dictators of zo die willen dat een of ander mannen volkje ons aanbid en in onze macht isquote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, er kunnen zoveel reden zijn... de aandacht, de wetenschap dat je iemand in je macht hebt, de backup, etc.
Heeft niets met dictators te maken is menselijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we zijn geen dictators of zo die willen dat een of ander mannen volkje ons aanbid en in onze macht is
het is menselijk om gemeen te zijn tegen andere om je beter te voelen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft niets met dictators te maken is menselijk.
Tjah, er zijn zoveel mensen die dat doen. Tevens is niet iedereen zo direct, zo zijn er ook maar weinig mensen die aan het einde van een date zeggen dit wordt niets. Het is gemakkelijker om een smoesje te verzinnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is menselijk om gemeen te zijn tegen andere om je beter te voelen?
Helaas,quote:Op zondag 29 januari 2012 18:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, er zijn zoveel mensen die dat doen. Tevens is niet iedereen zo direct, zo zijn er ook maar weinig mensen die aan het einde van een date zeggen dit wordt niets. Het is gemakkelijker om een smoesje te verzinnen.
En hoe gaan we dat doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
maar als dat die ene dag is dat je je rot voelt in 3 weken tja dan is het misschien niet de dag om te flirten
voel jij je vaker rot en heb je 'kunstgrepen' nodig om je goed te voelen dan zou ik eerst daar mee aan de slag
anders blijft het dus pleisters plakken
dat ligt er aan waardoor je je nu niet goed voeltquote:Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat doen?
Door te geloven dat je er wel mag zijn etc?
Ik voel me niet goed om depressieve redenen, maar waarom zou dat precies moeten uitmaken bij versieren? Kan versieren niet gewoon leuk zijn terwijl je depressief ben?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er aan waardoor je je nu niet goed voelt
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij hebben we weer een volgende user te pakken die een afspraak mag gaan maken met de huisarts
Volgens mij wel of er iets uit kan komen misschien niet...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me niet goed om depressieve redenen, maar waarom zou dat precies moeten uitmaken bij versieren? Kan versieren niet gewoon leuk zijn terwijl je depressief ben?
een kenmerk van een depressie is toch dat je dingen niet leuk vind en jezelf niet kunt motiveren?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me niet goed om depressieve redenen, maar waarom zou dat precies moeten uitmaken bij versieren? Kan versieren niet gewoon leuk zijn terwijl je depressief ben?
Als je uitgaat en je voelt je goed en je hebt het naar je zin dan zou het prima moeten lukken.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een kenmerk van een depressie is toch dat je dingen niet leuk vind en jezelf niet kunt motiveren?
waarom zou versieren een uitzondering zijn?
plus je gaat niet scoren als je depressief bent
in ieder geval weinig voor de lange termijn
waar stel ik dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je uitgaat en je voelt je goed en je hebt het naar je zin dan zou het prima moeten lukken.
En stellen dat depressieve mensen per definitie niet leuk zijn vind ik ook wel een beetje raar eigenlijk, waarom zou een depressief persoon geen relatie kunnen krijgen?
quote:
Omdat je impliceert dat dat niet kan lukken.quote:plus je gaat niet scoren als je depressief bent
in ieder geval weinig voor de lange termijn
Ik hekel de gedachte dat je je maar altijd hetzelfde moet voelen....quote:als je echt depressief bent heb je ook geen zin om uit te gaan en kun je daar niet toe zetten lijkt me
anders is het wel heel selectief depressief
En waar zeg ik dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hekel de gedachte dat je je maar altijd hetzelfde moet voelen....
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat?
waarom heb jij zo'n moeite met lezen?
quote:anders is het wel heel selectief depressief
Selectief depressief als in: Depressief als je naar school/werk moet of je huis opruimen, je beter voelen wanneer je gaat stappen. Iemand in een echte depressie heeft nérgens zin in, geen levenslust. Dus geen zin in de leuke dingen en geen zin in de verplichte dingen.quote:
Ik stel nu dat je je niet altijd zo hoeft te voelen... Dan bedoel ik niet dat het relatief is aan de activiteiten. (Hoewel vast ook wel een beetje)quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Selectief depressief als in: Depressief als je naar school/werk moet of je huis opruimen, je beter voelen wanneer je gaat stappen. Iemand in een echte depressie heeft nérgens zin in, geen levenslust. Dus geen zin in de leuke dingen en geen zin in de verplichte dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |