of het script hebt geschreven en de film geproduceertquote:Op maandag 30 januari 2012 01:01 schreef plagvreugd het volgende:
Klopt, vragensteller mag zelf bepalen of een film ook 'van jou' is als je een rol erin speelt.
Geen gangbare uitdrukking bij jou? Geen idee waar het vandaan komt (goede vraag), maar het betekent iets als goed gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef plagvreugd het volgende:
Bedankt voor de props. Wat zijn dat?
quote:respect
Wow, props voor hem ouwe! Props voor de highest rocker en de watskeburt...
Stand #2587quote:Op maandag 30 januari 2012 01:14 schreef Zapato het volgende:
Antwoord weet ik niet, Javaanse Jongens?
Javaans jongens 3/4 is er sowiesoquote:Op maandag 30 januari 2012 01:14 schreef Zapato het volgende:
Antwoord weet ik niet, Javaanse Jongens?
Ah props zijn dus een soort kudosquote:Op maandag 30 januari 2012 01:13 schreef Zapato het volgende:
[..]
Geen gangbare uitdrukking bij jou? Geen idee waar het vandaan komt (goede vraag), maar het betekent iets als goed gedaan.
Google vindt dit op het straatwoordenboek.nl:
[..]
Ja, precies.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:18 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ah props zijn dus een soort kudos
Eenmaligquote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef plagvreugd het volgende:
ik sluit niet uit dat ik hier te oud voor ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |