Jij weet er iig meer van dan ik. Maar hoe zit het dan met kamer verhuurders? Daar doelde ik op.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is er een wijziging gekomen in het hele fiscale partner systeem waarin mensen die samenwonen en een langdurig huishouden hebben ook gezien worden als fiscale partners.
Ik heb nog een webcam voor de volgende keer want dat wil ik zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
mogguhik was vannacht in slaap gevallen achter de computer
Ik heb hem wel gezien. Je moet de beelden wel doorsturen.quote:
Jezelf filmen terwijl je slaaptquote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef Rucky het volgende:
Dat was ook een leuk topic "filmen terwijl je slaapt"
quote:
Mijn eettafel is nu mijn bureau.quote:
Dat is ook balen. Nu nog even een decoupeer zaag regelen om mijn pc in het bureau te bouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
T*ringhonden bij de gemeente.... Krijg ik vorige maand een brief dat alle bedrijven aan huis een extra flinke afvalbelasting krijgen, zonder uitzondering. Nu had ik alleen een lege KVK zonder activiteit, dus geen afval.
Uiteindelijk vorige week toch maar uitgeschreven, komen ze vandaag met de melding: "euh ja, we kregen toch wel heel veel protest en we zijn vanuit de provincie teruggefloten. We doen het toch maar niet "
--insert smiley met railgun...
Kom maar halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook balen. Nu nog even een decoupeer zaag regelen om mijn pc in het bureau te bouwen.
O ja dat kan ook nog.quote:
Ik heb je even een pm gestuurd.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, ik ga morgen maar eens bij de bruna solliciteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |