Zal kijken of ik wat kiekjes kan schietenquote:Op zondag 29 januari 2012 03:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk jongens! wil wel foto's zien
Ja da's idd wel jammerquote:Op zondag 29 januari 2012 05:14 schreef lubje25 het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal komen. Etc en Scott hebben helaas afgezegd.
SPOILER: En volgens de zogenaamde bron zijn de volgende zaken ook helemaal hotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar dat jullie het weten![]()
SPOILER: onderstaande zaken kunnen echt niet meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx! Jij ook veel plezier dan maarquote:Op zondag 29 januari 2012 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee wie er vandaag allemaal naar Barneveld afreizen, maar have fun daar!!
Ik ga de clubbotteling van onze whiskyclub dit jaar mede bepalen in Hilversum...
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ontbijt is het nieuwe diner lees ik net in het NRC
SPOILER: En volgens de zogenaamde bron zijn de volgende zaken ook helemaal hotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar dat jullie het wetenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
En even voor de volledigheid:Wat een onzin.SPOILER: onderstaande zaken kunnen echt niet meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat ik eet en drink, zonder daarbij op hipheid te letten. Daarbij komt nog dat van de dingen die 'in' zijn ik geen idee heb waar ik het kan halen of dat het me niks lijkt. Raar ook dat ik geen flessenwater of frisdrank meer 'mag' drinken.
Wel heel grappig datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin.
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat ik eet en drink, zonder daarbij op hipheid te letten. Daarbij komt nog dat van de dingen die 'in' zijn ik geen idee heb waar ik het kan halen of dat het me niks lijkt. Raar ook dat ik geen flessenwater of frisdrank meer 'mag' drinken.
Wel heel grappig datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomenVolledig mee eens.
![]()
Uiteraard, het gaat me meer op wát er op staat, sorry maar "gebakken melkvel", drinkazijn, trashcooking?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin.
quote:Wel heel grappig datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomen![]()
![]()
![]()
Gebakken melkvel klinkt niet heel appetijtelijk, maar is misschien nog wel te doen. Van drinkazijn zou ik niet weten waar ik het kan krijgen, hoe ik het kan maken of waarom ik het zou drinken. Bij trashcooking hoop ik dat het beter is dan het klinktquote:Op zondag 29 januari 2012 10:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat me meer op wát er op staat, sorry maar "gebakken melkvel", drinkazijn, trashcooking?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Fles wijn drie weken laten staan? Waarom weet ik ook niet...quote:Op zondag 29 januari 2012 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van drinkazijn zou ik niet weten waar ik het kan krijgen, hoe ik het kan maken of waarom ik het zou drinken.![]()
Die serie heb ik helemaal niet meegekregen, ga ik later vandaag kijken!quote:![]()
![]()
Ze hebben geloof ik 7 of 8 verschillende afleveringen gemaakt. Romeinse tijd, Middeleeuwen, 19de eeuw, jaren 20 etc. etc. Allemaal op yt te vinden als "The Supersizers go ......."quote:Op zondag 29 januari 2012 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die serie heb ik helemaal niet meegekregen, ga ik later vandaag kijken!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 7 of 8 verschillende afleveringen gemaakt. Romeinse tijd, Middeleeuwen, 19de eeuw, jaren 20 etc. etc. Allemaal op yt te vinden als "The Supersizers go ......."Goede tip.
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 03:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk jongens! wil wel foto's zien
Heel veel plezier vandaag!
Gister had ik het echt ontzettend druk met bezoek de hele dag. Maar, MaJo je kaartje is binnen, lief, dank je wel.![]()
En TM ook heel erg bedankt, superleuk boekje!Ik kende Hopla helemaal niet.
En het katje heet Lola, net als die van ons.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ah vandaar, ik vroeg me al af wat de reden was dat je niet naar de meet ging (las het op facebook). Las ook op facebook dat iemand de kroeg van lub een foute vindt.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee wie er vandaag allemaal naar Barneveld afreizen, maar have fun daar!!
Ik ga de clubbotteling van onze whiskyclub dit jaar mede bepalen in Hilversum...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
TM, je hebt het kaartje uitgezocht op de tekst, of niet?
Wel heel grappig datPrecies wat mij ook opviel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomen
Dit vind ik wel een mooie straf (niet dat dat genoeg is):
http://www.nu.nl/boek/2726506/boek-als-straf-verkeerszondaar.html
Overigens is de dochter van Anna Enquist ook bij een vekeersongeluk om het leven gekomen.![]()
Is ook lekker fout, de cassettebandjes hangen nog aan de muurquote:Op zondag 29 januari 2012 11:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik vroeg me al af wat de reden was dat je niet naar de meet ging (las het op facebook). Las ook op facebook dat iemand de kroeg van lub een foute vindt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Wat is het verschil tussen een vrachtwagen vol kinderen en een vrachtwagen vol zand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
![]()
Volgende keer mezelf te herinneren de route uit te printen als ik ergens heen ga...I see peas of green, red roses too....![]()
En Vos is (weer) Wereldkampioen.
Ben je verdwaald?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef Greenpeas het volgende:
Volgende keer mezelf te herinneren de route uit te printen als ik ergens heen ga...
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef Greenpeas het volgende:
Volgende keer mezelf te herinneren de route uit te printen als ik ergens heen ga...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Als je met de trein bent: uit het station linksaf. Rotonde links. Dan is het aan je linkerhand na 100m ofzo.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef Greenpeas het volgende:
psst, de wedstrijd is al begonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef Greenpeas het volgende:
Ik baalde al dat ik het niet zelf kan komen bekijken, hoe fout wel niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Is ook lekker fout, de cassettebandjes hangen nog aan de muur
Als je voedselhip wilt doen: kiloknallermelk schijnt uit te zijn. Koop voortaan je melk bij de kiosk op het station, daar kost het een zeer hippe 5,55 euro per liter!Ik ben de kleur MAGENTA
Wel heel grappig datScherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomen
MeuningRustig hier
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Een beetje hippe foodsnob heeft natuurlijk een eigen melkkoe in de tuin staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je voedselhip wilt doen: kiloknallermelk schijnt uit te zijn. Koop voortaan je melk bij de kiosk op het station, daar kost het een zeer hippe 5,55 euro per liter!![]()
Vrijdag was ik ook heel hip: melk met cruesli als diner gehad.![]()
![]()
Dat is waar ookquote:Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, we zijn met z'n allen in BarneveldIs het gezellig? Doe iedereen de groeten
Ik heb vannacht gedroomd dat ik lubje had ontmoet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
hoeveel zijn er daar?Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Zijn er ook vrouwen naar de meeting eigenlijk?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Its +2quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We zijn met 8 man, en daarmee zijn 2 vragen beantwoordt![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar ookIs het gezellig? Doe iedereen de groeten
Ik heb vannacht gedroomd dat ik lubje had ontmoet![]()
JoJo Flitspaal en ringel s zijn net weg, als laatsten. Het was gezellig
*fapfapfap*quote:Op zondag 29 januari 2012 17:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb niets tegen een tattoo of piercing maar dit gaat me toch net te ver![]()
[ link | afbeelding ]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Foto's maken tijdens de meet is niet gelukt. Zal wel wat foto's van de kroeg plaatsen hier eerdaags.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik baalde al dat ik het niet zelf kan komen bekijken, hoe fout wel niet.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Raar, ik heb dat vandaag gedroomdquote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar ookIs het gezellig? Doe iedereen de groeten
Ik heb vannacht gedroomd dat ik lubje had ontmoet.
Hoezo kon je nietquote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik baalde al dat ik het niet zelf kan komen bekijken, hoe fout wel niet..
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef iamredleader het volgende:
Het was erg gezellig, veel dank nogmaals aan lubje voor het hosten!
![]()
Ik hoop dat ik bij de volgende meet er wel bij kan zijn
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat ik bij de volgende meet er wel bij kan zijn
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Als het nu eens niet op een zondag is, is de kans meteen een stuk groterquote:
With four other people
And aliens![]()
Ik bedoel dat ik er bij kan zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het nu eens niet op een zondag is, is de kans meteen een stuk groter
Live from Chicago
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef lubje25 het volgende:
" ff wachten jongens, ik ben mijn bitterbal kwijt"
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat ik bij de volgende meet er wel bij kan zijnWij ookquote:.
Dan nog, is voor mij zaterdag een betere dag voor de meet dan zondagquote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik er bij kan zijn
With four other people
And aliens![]()
" ff wachten jongens, ik ben mijn bitterbal kwijt"![]()
![]()
prima, kijken we of het de volgende keer op een andere dag kanquote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het nu eens niet op een zondag is, is de kans meteen een stuk groter
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
" ff wachten jongens, ik ben mijn bitterbal kwijt"
Dan moest Jan Everse ook in het café zitten. En ook om bitterballen gevochten hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
Als ik wat ouder ben kom ik ook!
Bitterbal nog gevonden?
Althans, zo ging een gerucht...![]()
Helaasquote:.
Voor mij is zaterdag een no-go...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan nog, is voor mij zaterdag een betere dag voor de meet dan zondag
* PhysicsRules sorteert alvast voor op het volgende datum-prik-gevecht![]()
Vrijdag is ook nog wel een optie voor mij
With four other people
And aliens![]()
Idem hier, behalve op loopafstand van huisquote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Voor mij is zaterdag een no-go...
* PhysicsRules sorteert alvast voor op het volgende datum-prik-gevecht![]()
![]()
Vis een optie?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag is ook nog wel een optie voor mij![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag is ook nog wel een optie voor mijI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik ben op zoek naar een vreselijk kitscherig tiki/Hawaiian/Caribbean restaurant binnen redelijke afstand van Utrecht. Hebben jullie toevallig een tip?Ik ben de kleur MAGENTA
ik weet er alleen een in chicagoquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben op zoek naar een vreselijk kitscherig tiki/Hawaiian/Caribbean restaurant binnen redelijke afstand van Utrecht. Hebben jullie toevallig een tip?beetje te ver me dunkt
Live from Chicago
Is een tikje uit de buurtquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet er alleen een in chicagobeetje te ver me dunkt
Ik ben de kleur MAGENTA
Ozzy Osbourne is nu op BBC2, in een of andere docu. Gaat over het incident dat hij het hoofd van een duif afbeet.
"Ik verzeker je dat het geen publiciteitsstunt was. Ik was gewoon knetterleip van alle drank en drugs, dan doe je van alles zonder er over na te denken"
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Cobra was er wel bij
Mogguhquote:
Ik ben opgestaan maar heb nog steeds geen zin![]()
Anyways, ik ga mijn fijne badjas maar eens inwisselen voor kleren....![]()
![]()
en zo maar eens de sneeuw van de auto af gaan halen/ krabbenNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Nee dat niet, wat stond er ook alweer op?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:10 schreef Soempie het volgende:
TM, je hebt het kaartje uitgezocht op de tekst, of niet?
tevens moguh
dun laagje sneeuw hier, hoeft ook niet meer te wordenDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Hier ook een zeer dun laagje sneeuw en daar mag het ook van mij ook wel bij blijvenNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
![]()
![]()
Ik werd wakker met knallend koppijn. Ontdekking deze ochtend: kou helpt tegen hoofdpijn
With four other people
And aliens![]()
collega's die stug door blijven lullen terwijl je probeert te werken ook niet...quote:Op maandag 30 januari 2012 08:01 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik werd wakker met knallend koppijn. Ontdekking deze ochtend: kou helpt tegen hoofdpijn![]()
Zo, keurig op tijd op het werk.
Onderweg ingehaald door 2 ambulances en eieren voor m'n geld gekozen door binnendoor naar het werk te rijden.
Dat was een goede keuze want de weg werd niet lang daarna afgesloten en het zal wel druk worden op de binnendoorweggetjes nu
Don't ask me what I think of you
![]()
Ze hebben betere gehad
With four other people
And aliens![]()
![]()
mogguh
Vanochtend hebben we ons een beetje verslapenvoor mij niet erg, want papadag, maar Jair heeft ons om kwart voor acht wakker gemaakt en tinu was redelijk in de stress
heb haarmaar gezegd dat ze het rustig aan moet doen, want er ligt een beetje sneeuw buiten, dus haastige spoed is nu helemaal onverstandig
Straks met Jair lekker naar buiten, kan hij zich uitleven![]()
![]()
Stadskanaal op 3FM. We hebben 'gewonnen' met de koudste temperatuur
With four other people
And aliens![]()
Vorstverlet zit er aan te komen en dat is kut want dan krijg ik het rustiger op kantoor terwijl ik niet in de vorstverlet kan...Don't ask me what I think of you
Feli!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Stadskanaal op 3FM. We hebben 'gewonnen' met de koudste temperatuur
Gisteren uit 4 whiskies de clubbotteling voor dit jaar mogen kiezen, ik vond ze alle 4 niet de moeite waard...
Maar wel een leuke middag gehad.![]()
![]()
Nou, bij deze gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2012 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Stadskanaal op 3FM. We hebben 'gewonnen' met de koudste temperatuur![]()
![]()
En als de NS met bevroren wissels zit, kan ik niet van of naar kantoor, zul je net zien dat zoiets gebeurt op een dag dat het echtniet uitkomtquote:Op maandag 30 januari 2012 09:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Vorstverlet zit er aan te komen en dat is kut want dan krijg ik het rustiger op kantoor terwijl ik niet in de vorstverlet kan...![]()
![]()
Maar vast niet zo leuk als op de meetquote:Op maandag 30 januari 2012 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren uit 4 whiskies de clubbotteling voor dit jaar mogen kiezen, ik vond ze alle 4 niet de moeite waard...
Maar wel een leuke middag gehad.![]()
![]()
Ik hoor net op het nieuws dat de baas van Van Lanschot is opgestapt en dat er bijna zullen verdwijnenAl iets over gehoord Red?
crap. http://fd.nl/beleggen/558(...)schot_bron_dow_jonesquote:Op maandag 30 januari 2012 10:06 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de baas van Van Lanschot is opgestapt en dat er bijna zullen verdwijnenAl iets over gehoord Red?
Volgens dit artikel gaat het vooral om de effectenafdeling. Hopelijk blijft Red buiten schot.![]()
![]()
Dat hoop ik ook ja! Ik vraag me af of red er vanaf weet omdat hij er niets over zegt hierquote:Op maandag 30 januari 2012 10:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
crap. http://fd.nl/beleggen/558(...)schot_bron_dow_jones
Volgens dit artikel gaat het vooral om de effectenafdeling. Hopelijk blijft Red buiten schot.
Floris Deckers zal dit jaar opstappen. Dat er bezuinigingen aan zaten te komen is geen verrassing. Hoe een en ander precies vormgegeven zal worden moeten we afwachten. Waarschijnlijk een vorm van afspiegeling in leeftijdsbuckets, dat hadden we een paar jaar geleden. Zo ja, dan heb ik een heel redelijke kans dat ik kan blijven![]()
![]()
En wat de effectenafdeling betreft: ik ken de details niet, maar we zien dat er in deze tijden nou eenmaal minder handel/omzet is, en dan moet je logischerwijs kijken naar de kostenkant van de operatie. En zoals bij de meeste dienstverleners zijn dat de salarissen/mensen.![]()
Positief ben ik bijna altijdquote:Op maandag 30 januari 2012 10:19 schreef PhysicsRules het volgende:
positief blijven![]()
btw, ga eens gauw antwoord geven in de AKQ.maar het antwoord weet ik echt niet
![]()
![]()
check again.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Positief ben ik bijna altijdmaar het antwoord weet ik echt niet
![]()
Trip naar Engeland gaat niet door volgende week, wordt een maand uitgesteld. En nog geen duidelijkheid over mijn contract natuurlijkCollega vindt dat het veel te lang duurt, had hij graag anders gezien - en ik ook
With four other people
And aliens![]()
En dan kun je vast ook vertellen hoe koud het dan was?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Stadskanaal op 3FM. We hebben 'gewonnen' met de koudste temperatuur- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Schijnbaar -7. Toen ik vanochtend wegging was het -4,5 volgens ons weerstation in de tuin.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan kun je vast ook vertellen hoe koud het dan was?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Mijn terras was een ijsbaan, ik stapte de deur uit en ging bijna op mijn plaat.
Pics van je plaatquote:Op maandag 30 januari 2012 10:45 schreef Bart het volgende:
Mijn terras was een ijsbaan, ik stapte de deur uit en ging bijna op mijn plaat.
![]()
![]()
Voor een niet-jarig-willen-zijnde peuter ziet 'ie er best nog wel vrolijk uit...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Nog even een foto van onze jarige peuter vorige week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heb hem hier even niet voor me neus, maar iets over een lieve baby.quote:Op maandag 30 januari 2012 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat niet, wat stond er ook alweer op?
Die heb je gisteren al gezien, nu alweer vergeten hoe ik eruit zie?quote:
![]()
Mooie stem zeg
Combinatie van Alicia Keys, Adela, Beyonce en nog ééntje.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ja die was echt supergoed! Samen met die meid die ook nog eventjes piano erbij speelde tijdens het zingen zeker de beste van de avondquote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie stem zeg
Combinatie van Alicia Keys, Adela, Beyonce en nog ééntje..
Ik heb ook alleen de lachende foto's hier gepost.Er zijn er ook heel wat waar hij niet aan het lachen was of - erger nog - niet op wilde staan en je alleen zijn haar ziet.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een niet-jarig-willen-zijnde peuter ziet 'ie er best nog wel vrolijk uit...Make love, not war ☮![]()
Wie heeft er eigenlijk gewonnen met de quiz?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
haha, dat was niet bewustquote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb hem hier even niet voor me neus, maar iets over een lieve baby.Don't ask me what I think of you
Meid, piano, zingen ---> Birdy?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja die was echt supergoed! Samen met die meid die ook nog eventjes piano erbij speelde tijdens het zingen zeker de beste van de avond.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Jazeker. Ze zette echt een goede performance neer!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meid, piano, zingen ---> Birdy?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ze zong toch niet "Skinny Love" he?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Jazeker. Ze zette echt een goede performance neer!
Wat andersquote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zong toch niet "Skinny Love" he?.
Echt he...ze heeft best een goeie stem, maar ze moeten haar niet eeuwig dat fantastische nummer laten verkrachten. Laat 'r lekker eigen liedjes zingen. Birdyquote:
Maar het doet niets af aan de zangtalenten van dat meisje in The Voice Kidsquote:Op maandag 30 januari 2012 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt he...ze heeft best een goeie stem, maar ze moeten haar niet eeuwig dat fantastische nummer laten verkrachten. Laat 'r lekker eigen liedjes zingen. Birdy.
Nem, je gaat lekker op het forum he
With four other people
And aliens![]()
Nee, dat klopt. En ik zeg al: Birdy kan wel zingen, maar ze moet kappen met dit kattengejank.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het doet niets af aan de zangtalenten van dat meisje in The Voice Kids.
Trollen werkt ontspannenquote:
Alhoewel Kamergezocht wel een beetje dwaas is.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik moet leren tikken met een hand...
Diaan, wat MM zergt. En wat is hij![]()
Ik heb gister het 'moeders mooiste' topic ontdekt in OUD. Heb me helemaal slap gelachen.Moest ik aan denken toen ik je post las over de andere foto's.
hm, deze post is in 2 uur tot stand gekomen.
Ben ook eens gaan snuffelen. Zie ik mijn eigen kinderenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister het 'moeders mooiste' topic ontdekt in OUD. Heb me helemaal slap gelachen.Moest ik aan denken toen ik je post las over de andere foto's.
hm, deze post is in 2 uur tot stand gekomen.![]()
![]()
Ja, die foto is ook mooi.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben ook eens gaan snuffelen. Zie ik mijn eigen kinderen
Sneeuw!Ik was al jaloers op de rest van jullie, maar hier nu ook.
En tegelijk bloemetjes in de tuin...
Hier sneeuwt het sinds nét ook. Lijkt wel poedersuiker.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:
't Gaat weer prima. Hij heeft vannacht 6 uur achter elkaar geslapen.Eerdere nachten was het 4,5/ 5 uur en na de fles en een schone luier nog zeker 3/4 uur. Dus we hebben best wel geluk, als ik het zo lees in OUD. Overdag slaapt hij ook prima. Verder grijpt hij naar dingen (maar lijkt me heel random nog), volgt een speeltje als je het heen en weer beweegt en hij kan z'n hoofd optillen en om zich heen kijken als hij op z'n buik ligt.
![]()
![]()
En nu ben ik een beetje baby-moe.Maar heb ook niet echt wat anders te vertellen.
Oja, broodjes rosbief.
Rosbief koop ik eigenlijk nooit, misschien toch maar eens doenNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Een rosbief braden is wel heel erg lekkerquote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rosbief koop ik eigenlijk nooit, misschien toch maar eens doen- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Afgelopen weekend ben iknaar huis gevolgd door een jongen die zich vervolgens zelf uitnodigde. Ik vond het allemaal best, ik had eerder die avond in zijn huis gehangen met vriendinnen, hij was me al opgevallen en ik vond hem niet onaantrekkelijk. En ik was nogal aangeschoten. Hij zoent me en ook dat vond ik best want ik voelde me nogal ongewild door een hoop verschillende dingen. Maar alleen dat hoor.
Nu blijkt hij praktisch verloofd te zijn (datum voor aanzoek was al gepland) èn ze is er achter. Zul je zien dat ik het weer gedaan heb hoor![]()
klacht: waarom trek ik alleen zulke types aan?Live from Chicago
Omdat je ervoor open staat.
Trouwens..ik was aangeschoten = geen excuus.
Zeg nou gewoon dat je het wilde en ga geen excuus spuien.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Omdat ik er voor open sta? wat is dat nou weer voor BS?! Alsof ik één of andere snol ben.. kom op zeg. En zodra hij vertelde dat hij min of meer bezet was heb ik hem de deur gewezen, zelfs na zijn snuggere suggestie om 'gewoon een nachtje lol te hebben en morgen doen alsof het niet gebeurd is/we elkaar niet kennen'.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg nou gewoon dat je het wilde en ga geen excuus spuien.
tering daar kan ik echt kwaad om worden.
En ik zeg toch ook helemaal niet dat het een excuus is? Maar het speelde wel degelijk mee en anders had ik ongetwijfeld ook anders gereageerd hoor. En het raar gevonden dat iemand me volgde en vervolgens zichzelf uitnodigde.
Ik ben juist heel ontoegankelijk en hoor daardoor vaak dat ik een ijskonijn/bitch ben. Dus echt pissig word ik hier vanLive from Chicago
ze wilde het niet meer op het moment dat ze erachter kwam dattie bezet was. Ik weet niet hoor, maar dan heeft ze echt niks fout gedaan als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg nou gewoon dat je het wilde en ga geen excuus spuien.
Of is het al fout dát je zoiets niet erg vinddat er iemand is die interesse toont bedoel ik.
With four other people
And aliens![]()
Waar zie je me dat nou weer zeggen?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat ik er voor open sta? wat is dat nou weer voor BS?! Alsof ik één of andere snol ben.. kom op zeg.
Juist, nergens dus. Je voelt dus aangevallen maar ik snap niet waarom.
Maar één of andere dwaas achtervolgt(!) je en je neemt 'm mee naar binnen.
Dat soort acties brengen je in de problemen ja en dat is niet de eerste keer.
Je staat open voor rare types en vreemdgangers, dat zeg je zelf nota bena.
Ik zeg toch niet dat dat bewust is? Maar je moet er wel enorm op gaan letten. Maar dat had ik al een keer gezegd.Waarom vermeldt je het dan?quote:En zodra hij vertelde dat hij min of meer bezet was heb ik hem de deur gewezen, zelfs na zijn snuggere suggestie om 'gewoon een nachtje lol te hebben en morgen doen alsof het niet gebeurd is/we elkaar niet kennen'.
tering daar kan ik echt kwaad om worden.
En ik zeg toch ook helemaal niet dat het een excuus is?Hierom vermeldt je het dus. Maar je hebt het vaak in dit soort verhalen. Is het dan niet een keer verstandig minder te gaan drinken? Want blijkbaar werk je jezelf elke keer in de nesten.quote:Maar het speelde wel degelijk mee en anders had ik ongetwijfeld ook anders gereageerd hoor. En het raar gevonden dat iemand me volgde en vervolgens zichzelf uitnodigde.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik zeg toch helemaal niet dat ze iets fout gedaan heeft?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze wilde het niet meer op het moment dat ze erachter kwam dattie bezet was. Ik weet niet hoor, maar dan heeft ze echt niks fout gedaan als je het mij vraagt
Of is het al fout dát je zoiets niet erg vinddat er iemand is die interesse toont bedoel ik.
Dat kun je niet ruiken tochquote:Op maandag 30 januari 2012 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
.
Dat soort acties brengen je in de problemen ja en dat is niet de eerste keer.
Je staat open voor rare types en vreemdgangers, dat zeg je zelf nota bena.Dat lijkt me dan weer geen slecht ideequote:Hierom vermeldt je het dus. Maar je hebt het vaak in dit soort verhalen. Is het dan niet een keer verstandig minder te gaan drinken? Want blijkbaar werk je jezelf elke keer in de nesten.
With four other people
And aliens![]()
je implicieert dat het mijn eigen schuld is. En dat het vreemde types of vreemdgangers zijn staat heus niet op hun voorhoofd getattoeerd. Half deze fucking school (als het niet méér is) gaat vreemdLive from Chicago
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg toch helemaal niet dat ze iets fout gedaan heeft?Je begint over excuses aandragenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg nou gewoon dat je het wilde en ga geen excuus spuien.alsof het impliceert dat ze wel iets fouts heeft gedaan
With four other people
And aliens![]()
En zó vaak kom ik nou ook weer niet in de problemen omdat ik drink hoor
Live from Chicago
Post eens de avonden dat je dat niet hebt, ik denk dat wij hier een beetje een vertekend beeld hebben
With four other people
And aliens![]()
Ja maar die avonden gebeurt er dus niks vertelswaardogs
en hoe je het ook went of keert, ik vind het nog steeds niet eerlijk dat ik de schuld weer ga krijgenLive from Chicago
Okay, fuck it. Ik geef niemand de schuld.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en hoe je het ook went of keert, ik vind het nog steeds niet eerlijk dat ik de schuld weer ga krijgen
Tabé
Gewoon eerst daten voordat je gaat zoenen, probleem opgelost.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik lees hier alleen maar rampspoed en ellende als het om de relaties, al dan niet one-nights, van PS gaat. Ik weet ook niet meer hoe ik daar op zou moeten reageren, dus dat doe ik ook maar niet meer..quote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Post eens de avonden dat je dat niet hebt, ik denk dat wij hier een beetje een vertekend beeld hebben![]()
Nee jij niet maar zij welquote:Op maandag 30 januari 2012 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, fuck it. Ik geef niemand de schuld.
Tabé
Live from Chicago
Ik doe niet aan one nightsquote:Op maandag 30 januari 2012 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar rampspoed en ellende als het om de relaties, al dan niet one-nights, van PS gaat. Ik weet ook niet meer hoe ik daar op zou moeten reageren, dus dat doe ik ook maar niet meer..
Live from Chicago
Pakt popcornPS, je vraagt zelf waarom je dat soort types aantrekt. Dat je dat misschien doet betekent nog niet dat het je schuld is! Het betekent wel dat je misschien, eventueel, mogelijk, iets doet of laat waardoor dat soort types een verkeerde indruk krijgt. Als je dat weet, kun je er rekening mee houden (deur dicht laten bijvoorbeeld).quote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en hoe je het ook went of keert, ik vind het nog steeds niet eerlijk dat ik de schuld weer ga krijgen![]()
* Haalt een schaaltjequote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Huh, Nem zegt toch gewoon wat ook waar is? Je staat er toch ook voor open op dat moment? En dat maakt helemaal niet dat het jouw schuld is of iets dergelijks of dat je een snol zou zijn...Je leest iets heel anders dan ik in de posts van Nem.
Neuh niet per se, maar toen hij een one night voorstelde heb ik hem eruit getrapt. En dat is overigens niet voor het eerst, waarna anderen wel weer terug zijn gekomen. Niet met iemand zoenen tenzij een lange relatie op de planning is niet van deze tijd/collegecultuurquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wilde een langdurige relatie met hem aangaan, nadat je 'm voor het eerst had gezienLive from Chicago
Hm, je brengt me op goede ideeënquote:Op maandag 30 januari 2012 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Een rosbief braden is wel heel erg lekker![]()
![]()
Nee ik zeg ook niet dat Nem mij de schuld geeft! Dat gebeurt allemaal hier! Maar zoals hij het zegt is het net of ik voor alles en iedereen open sta. Of in elk geval vreemdgangers. en dat is ècht niet waar. Zoals ik al zei ben ik erg onbereikbaar/ontoegankelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Soempie het volgende:
Huh, Nem zegt toch gewoon wat ook waar is? Je staat er toch ook voor open op dat moment? En dat maakt helemaal niet dat het jouw schuld is of iets dergelijks of dat je een snol zou zijn...Je leest iets heel anders dan ik in de posts van Nem.
Live from Chicago
Met dat egeburt hier bedoel ik dus op campusLive from Chicago
Dat is niet erg, dat is een teken dat je weer je sociale leven kan gaan oppakken - zeker als WK de fles kan geven kun jij prima een kop koffie bij een vriendin in de buurt gaan drinkenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:26 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik een beetje baby-moe.Maar heb ook niet echt wat anders te vertellen.
![]()
![]()
Zo las ik het niet... Maar bedenk dan eens waarom je zo iemand binnen laat. Je noemt alcohol, waardoor je anders handelt dan zonder en je noemt dat je je ongewild voelt. En dat zijn twee dingen waar je wel wat mee kunt. Denk dat het dan belangrijk is dat je wat aan je zelfvertrouwen doet en dat je je prima voelt in je eentje en daarna komen die leuke kerels vanzelf wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat Nem mij de schuld geeft! Dat gebeurt allemaal hier! Maar zoals hij het zegt is het net of ik voor alles en iedereen open sta. Of in elk geval vreemdgangers. en dat is ècht niet waar. Zoals ik al zei ben ik erg onbereikbaar/ontoegankelijk.
Dat laatste snap ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh niet per se, maar toen hij een one night voorstelde heb ik hem eruit getrapt. En dat is overigens niet voor het eerst, waarna anderen wel weer terug zijn gekomen. Niet met iemand zoenen tenzij een lange relatie op de planning is niet van deze tijd/collegecultuur
Maar veel langdurige relaties heb je toch ook niet gehad daar?![]()
Is ook zo. Woensdag gaat hij weer aan het werk, dus dan ga ik zien hoe het in m'n uppie gaat.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat is een teken dat je weer je sociale leven kan gaan oppakken - zeker als WK de fles kan geven kun jij prima een kop koffie bij een vriendin in de buurt gaan drinken
En afgelopen weekend wat tijd gehad om met twee vrienden van de middelbare school bij te kletsen. Heb ontzettend gelachen, echt als vanouds (we hadden elkaar al jaren niet zo gezien, wel een op een, maar niet met z'n drietjes waarbij we ook gewoon de tijd hadden). Deed me wel goed in elk geval. Slappe lach met z'n allen.En Mattís lag gewoon te tukken.
![]()
Klinkt goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ook zo. Woensdag gaat hij weer aan het werk, dus dan ga ik zien hoe het in m'n uppie gaat.
En afgelopen weekend wat tijd gehad om met twee vrienden van de middelbare school bij te kletsen. Heb ontzettend gelachen, echt als vanouds (we hadden elkaar al jaren niet zo gezien, wel een op een, maar niet met z'n drietjes waarbij we ook gewoon de tijd hadden). Deed me wel goed in elk geval. Slappe lach met z'n allen.En Mattís lag gewoon te tukken.
![]()
Zou er bijna kinderen voor nemen...![]()
![]()
Absoluut... Maar niet uit onwil :pquote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik.
Maar veel langdurige relaties heb je toch ook niet gehad daar?Live from Chicago
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zou er bijna kinderen voor nemen...
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zou er bijna kinderen voor nemen...![]()
Ik bedoel niet dat ik hem zat ben trouwens, mocht iemand dat denken.Maar vind het ook wel fijn om naast huishouden, knuffels, voedingen en luiers wat mee te krijgen van anderen, het nieuws, enz.
Dat had ik ook... je wereldje wordt zo klein...quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel niet dat ik hem zat ben trouwens, mocht iemand dat denken.Maar vind het ook wel fijn om naast huishouden, knuffels, voedingen en luiers wat mee te krijgen van anderen, het nieuws, enz.
Make love, not war ☮![]()
Thnx. Ik heb nog nooit in dat topic gekeken eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Soempie het volgende:
hm, deze post is in 2 uur tot stand gekomen.
Make love, not war ☮![]()
Eh, jawel:quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee ik zeg ook niet dat Nem mij de schuld geeft!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je implicieert dat het mijn eigen schuld is.Je staat open voor de mooipraters en de players. Je vraagt jezelf hier nota bena openlijk af waarom je steeds dit soort types aantrekt. Daarmee geef je dan toch aan dat je blijkbaar voor dit soort lui open staat?quote:Dat gebeurt allemaal hier! Maar zoals hij het zegt is het net of ik voor alles en iedereen open sta. Of in elk geval vreemdgangers. en dat is ècht niet waar. Zoals ik al zei ben ik erg onbereikbaar/ontoegankelijk.
Dit onderwerp is vaker langsgekomen en ook hier in het topic komt het weer langs: dit heeft alles te maken met je eigenwaarde. Je gaf eerder al aan dat je in Nederland ook nooit een vriendje had, nu geef je weer aan dat je gewoon even iemand nodig had(is eerder gebeurd) en zoiets heb je hier vaker gezegd. Maar volgens mij zie jij het patroon niet, ik als omstander wel.
Daar zit geen waarde-oordeel aan vast. Het is een observatie dat je eens over jezelf moet gaan nadenken.
En dit is even meer sideline spul maar:ik ga er maar vanuit dat je af en toe met iemand zoent omdat je dat gewoon wil, niet omdat het "niet van deze tijd is om dat niet te doen"quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet met iemand zoenen tenzij een lange relatie op de planning is niet van deze tijd/collegecultuur
Maar acties hebben gevolgen. En als je snel met iemand zoent(en men weet dat) dan doe je dat waarschijnlijk met iemand die wat losse contact wel prima vindt. Als je daarbij optelt dat je zelf zegt dat de helft van de campus vreemdgaat...dan is de kans dát je dat soort lui eindigt toch ook gewoon heel groot?
Ik zeg absoluut dat je niet als een muurbloempje met niemand moet gaan zoenen of meer, maar je moet wel leren de players eruit te filteren. Want tot nu toe lukt dat dus niet en dat is hoofdzakelijk omdat je bevestiging zoekt dat je wél leukt bent.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik zeg toch ook meermaals dat ik echt niet vaak zomaar met iemand sta te zoenen. Ik schat zo minder dan een keer per maand met een nieuw iemand. En dat maakt mij hier best wel uniek.Live from Chicago
Wie heeft het hier over vaak? Jij. Ik niet. Maar iedere keer dát het gebeurt, blijkt er weer een staart aan te zitten. En als je je dan afvraagt waarom dat is en ik geef daar een mening over, dan mag dat blijkbaar niet
En of de frequentie je relatief t.o.v. de campus uniek maakt, is natuurlijk totaal irrelevant voor ons
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zeg toch ook meermaals dat ik echt niet vaak zomaar met iemand sta te zoenen. Ik schat zo minder dan een keer per maand met een nieuw iemand. En dat maakt mij hier best wel uniek.Ik vind 1 keer per maand best veel, ook tijdens mijn studententijd
Dito. En ik herken dit ook absoluut niet uit die paar maanden dat ik in Amerika over een campus heb rondgelopen, maar dat kan natuurlijk ook aan het specifieke groepje vrienden hebben gelegen dat ik daar heb ontmoet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Ik vind 1 keer per maand best veel, ook tijdens mijn studententijd
![]()
Of aan mijn schoolik verbaasde me er ook over. En het aantal vreemdgangers is al helemaal debiel
Live from Chicago
Dan zou je denken dat je er ondertussen meer bedacht op bent. Volgende keer zoen verbreken en er naar vragen? Dan weet je het misschien iets snellerquote:Op maandag 30 januari 2012 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Half deze fucking school (als het niet méér is) gaat vreemdIk ben de kleur MAGENTA
Ja is inderdaad een beter plan. Al ga ik er ergens wel van uit als ze mij achterna komen ze onbezet zijn. Misschien is Knox celibaat een beter idee
Live from Chicago
Dat zou ook zo moeten zijn, maar blijkbaar kan je er daar ab-so-luut niet van uit gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja is inderdaad een beter plan. Al ga ik er ergens wel van uit als ze mij achterna komen ze onbezet zijn.Dat kan ook nogquote:Misschien is Knox celibaat een beter ideeIk ben de kleur MAGENTA
Ja, lijkt me ook. Kan van de persoon afhangen en/of het milieu waar die zich in beweegt.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dito. En ik herken dit ook absoluut niet uit die paar maanden dat ik in Amerika over een campus heb rondgelopen, maar dat kan natuurlijk ook aan het specifieke groepje vrienden hebben gelegen dat ik daar heb ontmoet.
Ik ken wel mensen die elke paar weken(soms iedere week) met iemand staan te zoenen.
Als ik in die gelegenheid zo zijn, zou ik het ook doen.
Ik vind ook helemaal niet dat de frequentie een probleem hoeft te zien. Als het lekker is, gewoon doen.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dit dus. Maar dan ook niet gek opkijken als er rare snuiters en vreemdgangers tussen zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind ook helemaal niet dat de frequentie een probleem hoeft te zien. Als het lekker is, gewoon doen.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Viespeuk.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar hoe vaak zoent Tinu? Dat is de vraag
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zal het straks vragen als ze thuis is.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Overigens zoen ik ook met een man. Nou ja, kind dan. Alleen niet op de mond.
![]()
Ja, maar we hebben het overduidelijk niet over relatie-situaties en/of kindersituatiesquote:Op maandag 30 januari 2012 17:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal het straks vragen als ze thuis is.
Overigens zoen ik ook met een man. Nou ja, kind dan. Alleen niet op de mond.
Dat vind ik zo smerig, als ouders dat doenquote:![]()
En dat zo'n snotverkouden koter mij dan ook op de mond zoent omdat hij dat zo gewend is![]()
![]()
Wat is er nou vies aan je eigen kind een kleine zoen geven?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vind ik zo smerig, als ouders dat doen![]()
Sterker nog, op die manier krijgen ze bacterien en dergelijke van hun ouders die vrij essentieel zijn waar het de mond betreft.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
O RLY?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar we hebben het overduidelijk niet over relatie-situaties en/of kindersituaties![]()
Ik vind mond-op-mond niet voor een ouder-kind relatie, tenzij mond-op-mond-beademing natuurlijk. Die bacteriën pikken ze anders ook wel op.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er nou vies aan je eigen kind een kleine zoen geven?
Sterker nog, op die manier krijgen ze bacterien en dergelijke van hun ouders die vrij essentieel zijn waar het de mond betreft.![]()
Ook niet bij heel kleintjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind mond-op-mond niet voor een ouder-kind relatie, tenzij mond-op-mond-beademing natuurlijk. Die bacteriën pikken ze anders ook wel op.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Neequote:![]()
Ik heb wel gemerkt dat dit erg familiegebonden is, of je vindt het heel normaal, of je vindt het niet kunnen.![]()
Ja dat zou best kunnenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb wel gemerkt dat dit erg familiegebonden is, of je vindt het heel normaal, of je vindt het niet kunnen.
Mja, er zijn nogal wat voordelen als je die van je ouders krijgt ipv ergens andersquote:Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind mond-op-mond niet voor een ouder-kind relatie, tenzij mond-op-mond-beademing natuurlijk. Die bacteriën pikken ze anders ook wel op.
mwah, ik had een vriendinnetje op de basisschool en in groep 7 merkte ik dat haar moeder haar nog steeds een afscheidskus op d'r mond gaf. Dat vind ik niet normaal. Maar bij een baby vind ik het iets anders heb ik pas gemerkt.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb wel gemerkt dat dit erg familiegebonden is, of je vindt het heel normaal, of je vindt het niet kunnen.
En m'n ouders hebben me nooit op m'n mond gezoend. M'n vader ging zelfs in zwembroek met me onder de douche toen ik nog een inimini was, zo preuts.
Juist een reden om dat niet te doen. Hele kleine kinderen hebben nog wat anti-stoffen van hun moeder meegekregen en bouwen daardoor schijnbaar zelf minder antistoffen op tegen de bacteriën uit de mond van de moeder. Uit onderzoek blijkt dat als een moeder bijvoorbeeld een lepel eerst in haar eigen mond doet en daarna in die van de baby, de baby slecht beschermt is tegen deze bacteriën van de moeder. Bij een vader schijnt dit niet zo te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er nou vies aan je eigen kind een kleine zoen geven?
Sterker nog, op die manier krijgen ze bacterien en dergelijke van hun ouders die vrij essentieel zijn waar het de mond betreft.
Niet doen dus![]()
![]()
Ik bedoel dat je die sowieso wel in de omgang met je ouders oppiktquote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, er zijn nogal wat voordelen als je die van je ouders krijgt ipv ergens anders
Maar wanneer stop je er dan mee? Vanaf welke leeftijd "kan" het niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar bij een baby vind ik het iets anders heb ik pas gemerkt.![]()
Geen idee, dat zie ik dan wel weer. Bij m´n oppaskindje vind ik het al raar en zij is 2. En ik doe het ook amper, geef meer kusjes op z´n voorhoofd, wang, voetjes,...In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
*rammel*quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Soempie het volgende:
En ik doe het ook amper, geef meer kusjes op z´n voorhoofd, wang, voetjes,...![]()
Ander onderwerp gaat bedenken![]()
![]()
Ja, jemig, gaat het weer over baby´s.![]()
Dat gaat om de eerste 3 maanden. Daarna niet meer. Dan ben je nog niet met lepels bezig.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Juist een reden om dat niet te doen. Hele kleine kinderen hebben nog wat anti-stoffen van hun moeder meegekregen en bouwen daardoor schijnbaar zelf minder antistoffen op tegen de bacteriën uit de mond van de moeder.
En een kindje krijgt die anti-stoffen ook via de moedermelk binnen.Ja, dat is een kind ook..en daarom lijkt het me een geschikte manier om een kind een weerstand op te laten bouwen. Wordt je niet ziek, dan bouw je ook geen weerstand op.quote:Uit onderzoek blijkt dat als een moeder bijvoorbeeld een lepel eerst in haar eigen mond doet en daarna in die van de baby, de baby slecht beschermt is tegen deze bacteriën van de moeder. Bij een vader schijnt dit niet zo te zijn.
Niet doen dus- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik had gisteren ontzettend zin om Fedora als dual boot te installeren naast W7 op m'n pc. Heb ik nog nooit eerder gedaan, leek me wel grappig. Uiteindelijk nog niet gedaan vanwege de tijd, en nu heb ik geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
ik las tepel
Kak ik ook. Pas toen jij het zei zag ik dat er wat anders stondquote:
With four other people
And aliens![]()
Daar kunnen we het ook over hebben hoorquote:
Waar las je tepel?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
en dat vond je niet raar?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kak ik ook. Pas toen jij het zei zag ik dat er wat anders stond
bij lepelquote:Don't ask me what I think of you
Dat ik het las? Ja, maar ik lees nogal snel dus stond er nog niet echt bij stilquote:It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Maar in een potje Olvarit steken....?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ach, tepel, lepel, je kunt er allebei op sabbelen...- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
maar je eigen lepel in je mond steken is eenvoudigerquote:Op maandag 30 januari 2012 18:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ach, tepel, lepel, je kunt er allebei op sabbelen...
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar je eigen lepel in je mond steken is eenvoudigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt eraan...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar je eigen lepel in je mond steken is eenvoudigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gequote voor het nageslacht
With four other people
And aliens![]()
@TM klus jij weleens aan je eigen auto? Wat is een goede plek om een aftapplug voor een expansievat te vinden, of moet je dat vat op een andere manier leeg krijgen?Ik ben de kleur MAGENTA
Hmm nu ben ik aan het bedenken hoe ik mijn kinderen zoen. Volgens mij Lennon op de mond en Twan op de wang. Lennon wil -als hij al een kusje wil geven - op de mond geven. Een vluchtige kus op er mond vind ik trouwens wel kunnen. Het is ook gewoonte, denk er nooit bij na.Make love, not war ☮![]()
dit zag ik aankomenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]en dan zal ik het alvast maar roepen: pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
van de koelvloeistof toevallig?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@TM klus jij weleens aan je eigen auto? Wat is een goede plek om een aftapplug voor een expansievat te vinden, of moet je dat vat op een andere manier leeg krijgen?
waarschijnlijk zit het exp.vat op een hoger punt in het systeem dus zou je het hele systeem ergens onderin de motorruimte af kunnen tappen.Don't ask me what I think of you
Moah, één van de bijverschijnselen van een grote cupmaar zullen we maar zeggenquote:
Als jij nou een abo neemt zoek ik een plaatje wat erop lijkt en post ik dat in het tietentopic in aboquote:Op maandag 30 januari 2012 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
dit zag ik aankomen
[..]
en dan zal ik het alvast maar roepen: pics!![]()
Ander onderwerp anyone![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)laag_in_je_huis.html![]()
Nou ja zeg, weg mogen het niet over babies hebben en niet over je tepels. Dat beperkt het aantal gespreksonderwerpen wel drastisch hoor...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Moah, één van de bijverschijnselen van een grote cupmaar zullen we maar zeggen
[..]
Als jij nou een abo neemt zoek ik een plaatje wat erop lijkt en post ik dat in het tietentopic in abo![]()
Ander onderwerp anyone![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)laag_in_je_huis.html- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Die inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
van de koelvloeistof toevallig?
waarschijnlijk zit het exp.vat op een hoger punt in het systeem dus zou je het hele systeem ergens onderin de motorruimte af kunnen tappen.Die van de radiateur heb ik gevonden (stond ook duidelijk in het boekje), maar die openen lijkt geen invloed te hebben op het vloeistofniveau in het expansievat
Ik ben de kleur MAGENTA
nergens dusquote:Don't ask me what I think of you
Was ik al mee bezigquote:. Waar rij jij eigenlijk in Ophelia?
Ik ben de kleur MAGENTA
Mag wel hoor, ik heb er alleen weinig bijzonders over te meldenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja zeg, weg mogen het niet over babies hebben en niet over je tepels. Dat beperkt het aantal gespreksonderwerpen wel drastisch hoor...![]()
![]()
en als je de plug onderop de radiateur opent en dan ook de dop van het vat afdraait?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die inderdaadDie van de radiateur heb ik gevonden (stond ook duidelijk in het boekje), maar die openen lijkt geen invloed te hebben op het vloeistofniveau in het expansievat
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik had gisteren ontzettend zin om Fedora als dual boot te installeren naast W7 op m'n pc. Heb ik nog nooit eerder gedaan, leek me wel grappig. Uiteindelijk nog niet gedaan vanwege de tijd, en nu heb ik geen zin*ben aai-over-bol-smiley kwijt *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, waarom dan Fedora?![]()
Damnquote:Op maandag 30 januari 2012 18:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)laag_in_je_huis.html
"Op" is meer de juiste term....quote:Op maandag 30 januari 2012 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig. Waar rij jij eigenlijk in Ophelia?
![]()
anita?quote:
Leek niet te helpen, maar toen was de radiateur ook nog bezig met leeglopen. Zal die optie later even proberenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en als je de plug onderop de radiateur opent en dan ook de dop van het vat afdraait?
Ik ben de kleur MAGENTA
Had even niet aan een fiets gedacht. Zag al voor me hoe je op een paard naar je werk zou rijden.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ongemotoriseerd en zulks. Kronan, blauw.
en waarom moet alles leeg? wat ga je vervangen?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leek niet te helpen, maar toen was de radiateur ook nog bezig met leeglopen. Zal die optie later even proberenDon't ask me what I think of you
Dat wilde ik wel vroegerquote:Op maandag 30 januari 2012 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had even niet aan een fiets gedacht. Zag al voor me hoe je op een paard naar je werk zou rijden.![]()
![]()
Het zal aan mij liggen, maar als ik op kronan bikes zoek..dan kom ik toch echt op een foto met tepels uit...- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
De koelvloeistofquote:Op maandag 30 januari 2012 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en waarom moet alles leeg? wat ga je vervangen?. Moest laatst als noodoplossing bijvullen met water en dat is niet zo handig. Zeker niet als het 8 graden gaat vriezen, wil niet het risico lopen dat er iets stuk vriest. Daarbij heb ik geen idee hoe lang de koelvloeistof er al in zat, en zelf vervangen is vrij goedkoop en niet overdreven moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik op een tepelknijper.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar als ik op kronan bikes zoek..dan kom ik toch echt op een foto met tepels uit...
Ik vind Gnome er wel leuk uitzien. Denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 18:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
*ben aai-over-bol-smiley kwijt *
Maar, waarom dan Fedora?
With four other people
And aliens![]()
Vroeger vond ik paardenmeisjes stom.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik op een tepelknijper.
[ afbeelding ]
http://www.bakfiets-en-me(...)me-stuff-new-colors/
Hier, stukje naar beneden.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
dat tankje zou gewoon leeg moeten lopen, maar kan iets vol blijven door een bocht in de slang die eruit loopt. je kan voor het laatste beetje ook de slang onderop even loshalen.
En vergeet met vullen niet even een paar keer te knijpen in diezelfde slang, zodat je de lucht er doorheen drukt. En na de eerste keer vullen de motor laten draaien, als die dan warm wordt gaat ie vloeistof rondpompen en komt als het goed is alle lucht naar boven en moet je eventueel nog wat bijvullen.Don't ask me what I think of you
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.bakfiets-en-me(...)me-stuff-new-colors/
Hier, stukje naar beneden.
Ik had op Kronan bike gezocht.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
En in ander nieuws: http://www.vkmag.com/maga(...)p_camera_vastgelegd/- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:25 schreef TradeMarkie het volgende:
dat tankje zou gewoon leeg moeten lopen, maar kan iets vol blijven door een bocht in de slang die eruit loopt. je kan voor het laatste beetje ook de slang onderop even loshalen.
En vergeet met vullen niet even een paar keer te knijpen in diezelfde slang, zodat je de lucht er doorheen drukt. En na de eerste keer vullen de motor laten draaien, als die dan warm wordt gaat ie vloeistof rondpompen en komt als het goed is alle lucht naar boven en moet je eventueel nog wat bijvullen.Top! Bedankt voor de tip.
Kan ik je belonen met een plaatje met tepels erop dat je te zien krijgt wanneer je googlet op 'Kronan bikes'?Ik ben de kleur MAGENTA
Ik iets met Kronan bike blue ofzo. Ik ken de fietsen wel maar vond blauw een zeldzame kleur. Dat schijnt best mee te vallen.quote:- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ah, E. heeft nog een oude HD van mij liggen, dat is wel handig
With four other people
And aliens![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Gnome er wel leuk uitzien. Denk ikWas vroeger ook altijd mijn motivatie. Ik vond KDE er wel leuk uitzien...
![]()
Ik vind Ubuntu lelijk, met dat oranjequote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]Was vroeger ook altijd mijn motivatie. Ik vond KDE er wel leuk uitzien...
With four other people
And aliens![]()
Tnx!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Top! Bedankt voor de tip.
Kan ik je belonen met een plaatje met tepels erop dat je te zien krijgt wanneer je googlet op 'Kronan bikes'?
En kijk na je eerste ritje ook nog even naar het peil. en na een paar dagen.
wat je zelf al zegt, koelvloeistof is makkelijk zelf te vervangen. Maar als je het niet goed doet kun je je auto weggooienDon't ask me what I think of you
Paardenmeisjes zijn meestal ook stomquote:Op maandag 30 januari 2012 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vroeger vond ik paardenmeisjes stom.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn meestal ook stom
"Haaaaaaai!"- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Maar erg makkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn meestal ook stom
Ik heb een Kronan en voor zover ik weet is die tent al een aantal jaren faillietquote:Op maandag 30 januari 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar als ik op kronan bikes zoek..dan kom ik toch echt op een foto met tepels uit...
en de mijne is ook blauw
Echt waar?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb een Kronan en voor zover ik weet is die tent al een aantal jaren failliet
en de mijne is ook blauw![]()
Dat ze failliet zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is werkelijk niet te geloven
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: