Want?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet voor de IKMF en KMG.De andere bonden begin ik liever niet aan.
Voorkeur. Voel me er minder in thuis. Geen bijzondere reden verder. Heb met de Amerikaanse stroming niet zoveel op. Niet omdat ik denk dat het slecht is, totaal niet. Je hebt alleen heel veel bullshit Krav Maga, door mij alleen op deze twee Israëlische bonden te richten beperk ik mij misschien in verschillende inzichten, maar weet ik wel wat ik train.quote:
qftquote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef mafkees10 het volgende:
Bij brani is het ook gewoon lekker matten natuurlijk.. Bevalt me primaVooral die anekdotes tussendoor zijn altijd prachtig om te horen. Geeft me vaak weer nieuwe energie om verder te gaan
De structuur is soms wel een beetje weg, maar ik vind dit wel lekker. Heb hiervoor 2 jaar bij het IKMF gezeten en heb daar veel dingen geleerd. Het tempo was echter ver beneden peil. Bij brani is het echt zwaar en ga je echt tot de max. Dat vind ik wel lekker en geeft me altijd een goed gevoel
Daarnaast zijn de mensen echt tof die daar sporten. Echt een gezellig clubje waar je enorm veel van leert (en veel klappen vangt)
Protect Invest zit tegenwoordig wel bij IKMF, maar dat seminar is niet vanuit IKMF hoor, Itay Gil zit niet bij IKMF. Hij is gewoon erg goed in third party protection en hostage situations, hij heeft daar les in gegeven bij de Israëlische geheime dienst...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:47 schreef wiver het volgende:
Zeker! Ik zit bij worldwide, en dit is van ikmf.
Kost alleen 10,- meer... Betaalde er 60,- voor.
Ff mailtje naar hen, en je krijgt info met de prijzen enzo. Suc6!
Wij doen wel oefeningen waarbij je elkaar moet raken. Niet voluit weliswaar, maar dat is ook niet nodig om techniek te oefenen. En ik vind de situaties eigenlijk een feest van herkenning. Als je een beetje ervaring met vechten hebt, dan geeft het weer nieuwe inzichten in wat er allemaal mogelijk is.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:25 schreef grijper het volgende:
heb ongeveer een jaar getraind maar ik vind het elkaar net niet raken maar onrealistisch en geloof niet dat dit een goede manier is om te leren vechten. kan uiteraard ook aan mijn school liggen ;/ ga na de zomer boxen en jujitsu uitproberen.
Wat wil je dan? Elkaars gezicht elke les in elkaar beuken? Sommige mensen moeten ook nog gewoon de volgende dag representief op hun werk staan...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:25 schreef grijper het volgende:
heb ongeveer een jaar getraind maar ik vind het elkaar net niet raken maar onrealistisch en geloof niet dat dit een goede manier is om te leren vechten. kan uiteraard ook aan mijn school liggen ;/ ga na de zomer boxen en jujitsu uitproberen.
Tuurlijk, dat zit toch in het gebied. Waar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:25 schreef mafkees10 het volgende:
Nieuwegein misschien een optie? Geloof ik wel een aardige sportschool. Traint een vriend van me ook!
http://www.protectinvest.nl/ Ken iemand die daar les heeft en zelf ook les geeft en die is altijd erg tevreden. Wordt uiteraard lekker hard getraind!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef StM het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zit toch in het gebied. Waar?
Hoe is het daar? Ik ben geïnteresseerd. Heb vroeger heel kort kickboxen gedaan maar hier deden alleen opgefokte lui mee, in zo'n sfeer hoef ik niet te sporten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik train in Utrecht bij Reflex, bevalt me prima.
De sfeer daar is letterlijk het tegenovergestelde van een opgefokte kickboxschool. Kom een keer langs voor een proefles zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:56 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Ik ben geïnteresseerd. Heb vroeger heel kort kickboxen gedaan maar hier deden alleen opgefokte lui mee, in zo'n sfeer hoef ik niet te sporten.
Daar geeft toch een vrouw les? Hoe ervaar jij de lessen? Is het hard, gaat het op niveau, is er veel tijd om te ouwehoeren etc?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik train in Utrecht bij Reflex, bevalt me prima.
We hebben verschillende instructeurs, een stuk of 5. De hoofdinstructrice en eigenaresse van de school is inderdaad een vrouw; Synthia Stoffer. En zij is echt diehardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:35 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Daar geeft toch een vrouw les? Hoe ervaar jij de lessen? Is het hard, gaat het op niveau, is er veel tijd om te ouwehoeren etc?
Dat moeten de meeste mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Geelman het volgende:
Ik heb ook interesse in Krav Maga. Ik heb een tijdje terug een cursus van 7 lessen kickboksen gevolgd, en dat vond ik erg leuk. Maar het diverse karakter van Krav Maga spreekt mij persoonlijk ook erg aan.
Heeft iemand ervaring met de sportschool Silent Dragon als het aankomt op Krav Maga? Leiden lijkt mij ook erg leuk als ik het filmpje zo zie. Maar hoe verlaat je de zaal na zo'n training? Ik moet de volgende dag wel gewoon kunnen werken op kantoor!
Haha, ik las op de site dat er nu zomerstop is. Misschien is het een ideaal moment om daarna in te stromen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat moeten de meeste mensen.Als je de keuze hebt zou ik in Leiden gaan trainen, zeer ervaren trainer. Een sportschool die 'Silent Dragon' heet, voorspelt niet veel goeds...
Nee, iemand die ik ken. En ik hoor alleen maar goede verhalen, erg realistisch trainen daar! Unlike veel IKMF scholen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haha, ik las op de site dat er nu zomerstop is. Misschien is het een ideaal moment om daarna in te stromen!![]()
Train jij ook in Leiden?
Jep!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef HAL9000S het volgende:
Bij reflex? Was er vandaag niet helaas.
Het begint eind augustus weer, wellicht kom ik eens een proefles nemen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:02 schreef mafkees10 het volgende:
Blackviper en ik trainen iig in Leiden. Zou het iedereen aanraden. Het is realistisch en vrij hard, maar dat is het op straat ook. Mentaliteit is erg goed onderling. Als je het mij vraagt 1 van de betere scholen in Nederland. Vooral het street krav maga is erg vet. Ik zou t wel weten iig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |