"Seyfried told Moviefone she “learned some Krav Maga for the part and got genuinely creeped out when one scene went on longer than she liked.” Bron: http://www.examiner.com/y(...)ovie-release-previewquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:24 schreef wiver het volgende:
Iemand al gehoord van de nieuwe film Gone?
Stond iets over in de krav maga worldwide iphone-app.
Schijnt dus over km te gaan...
Mjaaa oke. Maar ik denk niet dat ie veel kans heeft in de ring eerlijk gezegd. Krav Maga is in principe wel een MMA, maar een 'MMA vechter' zoals je die bij de UFC ziet is wel ff wat anders natuurlijk. De 'freefighter' van vroeger zeg maar die nu MMA vechter heet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef wiver het volgende:
Veel mensen zien Krav Maga als MMA sport.
En ook zonder benen kun je je verdedigen, wat blijkt..
Zonder handen lijkt me lastiger.
Tja, dat iemand kan vechten betekent niet dat hij kan onderwijzen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:37 schreef mtchel112 het volgende:
Even een interesse vraagje:
Een collega van mik vertelde vol trots dat hij krav maga had gehad van een oud israelisch commando, en dat ze elkaar tijdens trainingen op het gezicht sloegen zonder handschoenen.
Is dit wel waar, lijkt mij toch dat je dan wat bescherming om doet?
Gefeliciteerd, man! Op naar oranje!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb mijn gele band binnen, het was echt ZWAAR. Eerst 1,5 training gehad om de technieken nog een laatste keer te perfectioneren en daarna 1,5 uur examen gehad. Continu liepen er 4 instructeurs om ons heen om te beoordelen en uiteindelijk hebben ze nog een half uur langen lopen discussieren over de einduitslag, was nogal spannend. Was echt helemaal leeg aan het eind van het examen, pffff.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |