Vind jij hier KM bij passen??quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef datisstom het volgende:
Ik ben op het moment aan het zoeken naar een geschikte vechtsport, om een paar jongens in ellaar te slaan en voor meer zelfvertrouwen. En omdat het leuk is natuurlijk. Hier lijkt krav maga wel goed bij te passen.
Er bestaat ook krav maga voor kids, en voor tieners....quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef datisstom het volgende:
Edit: laat maar, minimum leeftijd is 18 jaar.
Deels, maar er wordt bij seminars ook altijd aandacht besteedt aan het stap voor stap doornemen van technieken, zodat ook beginners het seminar kunnen volgen. Bovendien krijg je op seminars regelmatig technieken die je tijdens normale trainingen niet krijgt (bijvoorbeeld als je naar een seminar van een andere bond gaat). Zo verbreed je dus je horizon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef wiver het volgende:
[..]
Heb je geen basis nodig dan?
Je past daar toch toe wat je in de dojo geleerd hebt?
Tuurlijk kan dat!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef wiver het volgende:
Dit kan dus wel:
http://www.kravmaganederl(...)Maga%20Nederland.htm
Volgens mij was het Kali.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef wiver het volgende:
Kga zo The Bourne Ultimatum kijken.
Schijnt een film te zijn waar krav maga in voorkomt. Spannender dan Enough...
Zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:49 schreef mafkees10 het volgende:
Klopt, dat is ook de beste oplossing iddtoch zou ik het moeilijk te beslissen vinden. Je hoort namelijk vaak dat iemand probeert de situatie relaxt te houden terwijl ie daarna tikken kreeg
Bovenstaand verhaaltje gaat over deze school:quote:Op maandag 13 februari 2012 23:47 schreef mafkees10 het volgende:
Bij welke sportschool ben je uiteindelijk gegaan stratotanker?
Same here, lekker 2 uur achter elkaar. Vandaag mijn eerste training Brazilian Jiu Jitsu gehad, lekker grappling en veel sparren op de grond. Een perfecte aanvulling op KM imo.quote:
Ik? Nee, ik train in Leiden. Heb ook 2 jaar bij Martijn getraind maar wilde wat andersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:29 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Bovenstaand verhaaltje gaat over deze school:
http://trainingscentrumhelena.nl/
Geef jij zelf nu ook nog instructie en zoja, bij welke school?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |