Hey Splash. Jij zit dus in Nijkerk op Krav? Ik kwam twee scholen tegen, fighting tactics en standstrong.quote:Op zondag 2 september 2012 01:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nijkerk, het heeft zijn redenen dat het er niet op staat.
Hmm.. Okee, in ieder geval bedankt voor je antwoord, weet ik dat het bij tactics in ieder geval goed zit. Een maatje van me heeft een proefles bij standstrong gedaan en was erg tevreden, maar ik denk dat het slim is om zelf bij beiden een proefles te doen voor ik een beslissing neem.quote:Op zondag 30 september 2012 19:32 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben vreselijk biased hierin, maar Fighting Tactics. Hier train ik en de instructeur, Rick Lablans, is een erg goede instructeur die je niet alleen mentaal maar ook fysiek goed kan trainen. De IKMF is in mijn opinie ook één van de beste bonden ter wereld.
De andere sportschool ken ik niet. Zou er geen zinnig woord over kunnen zeggen. Wel ben ik zelf een beetje huiverig als het niet duidelijk bij welke bond de sportschool is aangesloten..... ze moeten toch ergens de technieken vandaan krijgen en up-to-date blijven? Maar of dit nou hobby-bob Krav Maga is of dat er wel degelijk een bond achter zit... geen idee.
Amersfoort.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef jevader het volgende:
[..]
Hmm.. Okee, in ieder geval bedankt voor je antwoord, weet ik dat het bij tactics in ieder geval goed zit. Een maatje van me heeft een proefles bij standstrong gedaan en was erg tevreden, maar ik denk dat het slim is om zelf bij beiden een proefles te doen voor ik een beslissing neem.
Mocht er nog iemand iets over kunnen vertellen dan hoor ik het natuurlijk graag
Nogmaals dank Splash. (wel geinig, als je ook in Nijkerk woont ken ik je misschien wel ergens van haha, ons kent ons he).
Met deze redenatie moet je van alle materialen het duurste aanschaffen, naar mijn mening volstaat een standaard bitje gewoon. Ik heb overigens nog nooit met een stok getraind. Mocht het zou zijn dat je bij je krav maga sportschool wel 100% full contact traint bij beginnerslessen (wat me onwaarschijnlijk lijkt) is het wellicht wel aan te raden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:48 schreef Blackviper het volgende:
Alsof je bij de oefeningen niet op je muil geslagen kan worden?
Of met een stok ofzo..
Kan altijd fout gaan. En je hebt maar 1 set tanden..
Maar goed iedereen moet het gewoon zelf weten.
Juist als beginner lijkt het me verstandig om een duurder bitje te nemen (~ 25 euro), omdat je dan vaak met andere beginners traint die hun bewegingen niet altijd even goed onder controle hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef GoobyPls het volgende:
Ik zou als beginner overigens nooit een dure mouthguard nemen, gezien je nooit 100% zal sparren.
Staat niet in verhouding met 100% sparren waarin je sowieso op je smoel geslagen wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef DeTuinman11 het volgende:
[..]
Juist als beginner lijkt het me verstandig om een duurder bitje te nemen (~ 25 euro), omdat je dan vaak met andere beginners traint die hun bewegingen niet altijd even goed onder controle hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |