Dan zeg je dat je haar serieus neemt, om haar vervolgens keihard anaal te vernederen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
"oplossing" "suggestie" "oplossing"
JE NEEMT MIJN PROBLEMEN NIET SERIEUS !!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vrouwen verlangen een dikke lul in hun reet ipv een advies van een vent.
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
De enige vrouw die tegen me aanzeikt en mag zeiken neemt wel advies aan.
Is zij vreemd?
Als je alles zelf wil oplossen kom dan ook niet uithuilenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vrouwen verlangen begrip ipv een advies van een vent.
Vrouwenlogica.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef RichardHammond het volgende:
Of:
"Hoe staat dit mij?"
"Mwoah, ik vind het toch iets minder."
"Wat weet jij er nou van als man!![]()
![]()
![]()
"
Dan moet je toch ineens je ballen aan satan schenken om dat weer recht te lullenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef RichardHammond het volgende:
Of:
"Hoe staat dit mij?"
"Mwoah, ik vind het toch iets minder."
"Wat weet jij er nou van als man!![]()
![]()
![]()
"
Uit ervaring met vrouwen moet ik je gelijk geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
Allemachtig mensen.
Als mannen een probleem aan iemand vertellen is dat 99% van de tijd bedoeld om advies te krijgen omdat ze er zelf niet uitkomen.
Maar dan vrouwen, nee... Een vrouw wil vooral zielig gevonden worden. Je mag ze geen oplossingen aandragen, dat willen ze niet. Enkel, ja, oh, nou zeg. Ja wat vervelend nou. Ik begrijp je probleem helemaal.
Vrouwen, je kan beter kippen houden. Die slikken ook zaad.
Nog geen seks gehad, zeker.... dan had je 'd'r' lul in d'r broek wel gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
De enige vrouw die tegen me aanzeikt en mag zeiken neemt wel advies aan.
Is zij vreemd?
Als ze die al hebben, dan lossen ze het zelf wel op. Lijkt me niet dat ze daarvoor naar een vrouw toegaan....quote:
Het laatste dat ik overweeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ze die al hebben, dan lossen ze het zelf wel op. Lijkt me niet dat ze daarvoor naar een vrouw toegaan....
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nog geen seks gehad, zeker.... dan had je 'd'r' lul in d'r broek wel gezien
Shit ik ben homo, gelukkig weet ik het nu.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef Sanddr het volgende:
De enige 'mannen' die naar vrouwen gaan met hun problemen, zijn homo's.
Dit is zo herkenbaar. Alle oplossingen die je geeft zijn slecht en je snapt niksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
"oplossing" "suggestie" "oplossing"
JE NEEMT MIJN PROBLEMEN NIET SERIEUS !!!![]()
![]()
![]()
Ik wil alleen maar helpen![]()
JA JE DOET NU ALSOF ALLES ZO MAKKELIJK IS EN GAAT EN ALSOF IK DOM BEN![]()
![]()
![]()
![]()
"Kan je het licht uit doen?"quote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef Meloewa het volgende:
mannen die iets zeggen en als je ze vraagt wat ze bedoelen ze er vervolgens niet meer op in willen gaan dat is pas ergerlijk
Ja zoiets of van die vreemde opmerkingen die ergens naar toe leiden maar omdat ze geen zin om het uit te leggen hebben of geen zin in gezeik ze maar zeggen '' grapje'' grrquote:Op zondag 29 januari 2012 00:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"Kan je het licht uit doen?"
Waarom? Je vindt me lelijk he? Komt het door mijn nieuwe kapsel? Waarom reageer je niet? Waarom doe je zo? Ben je boos? Ik wil knuffelen?![]()
Geef eens een voorbeeld ik snap er niks van.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zoiets of van die vreemde opmerkingen die ergens naar toe leiden maar omdat ze geen zin om het uit te leggen hebben of geen zin in gezeik ze maar zeggen '' grapje'' grr
gr. gr.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zoiets of van die vreemde opmerkingen die ergens naar toe leiden maar omdat ze geen zin om het uit te leggen hebben of geen zin in gezeik ze maar zeggen '' grapje'' grr
ik weet niet gewoon kut, iets van een opmerking over wat anders is aan het uiterlijk en als je dan vraag hoe of wat dan is het nee niks of weet ik veelquote:Op zondag 29 januari 2012 00:40 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld ik snap er niks van.
watquote:Op zondag 29 januari 2012 00:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik weet niet gewoon kut, iets van een opmerking over wat anders is aan het uiterlijk en als je dan vraag hoe of wat dan is het nee niks of weet ik veel
Haha. Gewoon een man die een luisterend oor heeft. Een die zegt ja schatje ik snap het, komt goed. en een man die ons een knuffel geeft als we het nodig hebben is voldoende.quote:
Oke schatje, ik snap het.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haha. Gewoon een man die een luisterend oor heeft. Een die zegt ja schatje ik snap het, komt goed. en een man die ons een knuffel geeft als we het nodig hebben is voldoende.
En dat is waardeloos, je wil toch van het probleem af?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vrouwen verlangen begrip ipv een advies van een vent.
Dan kan je dat toch ook gewoon zeggen als je daar behoefte aan hebt. Maar nee, laten we er gewoon een ontiegelijk lul verhaal aan vast knopen en dan op het laatste zeggen we dat we niet worden begrepen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haha. Gewoon een man die een luisterend oor heeft. Een die zegt ja schatje ik snap het, komt goed. en een man die ons een knuffel geeft als we het nodig hebben is voldoende.
Fout, we kunnen vrouwen niet begrijpen, en andersom ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 01:51 schreef Enchanted het volgende:
Mannen willen vrouwen gewoon niet begrijpen, dát is het probleem.
Overigens herken ik mezelf en andere vrouwen wel in de OP
je moet wat voor een vrouw over hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:53 schreef Nikmans het volgende:
Je bent toch geen psychiater zeker? Dat ze maar naar haar pocket-hommo's gaat met die verhalen
Haha, precies, andersom ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fout, we kunnen vrouwen niet begrijpen, en andersom ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |