Dan zeg je dat je haar serieus neemt, om haar vervolgens keihard anaal te vernederen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
"oplossing" "suggestie" "oplossing"
JE NEEMT MIJN PROBLEMEN NIET SERIEUS !!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vrouwen verlangen een dikke lul in hun reet ipv een advies van een vent.
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
De enige vrouw die tegen me aanzeikt en mag zeiken neemt wel advies aan.
Is zij vreemd?
Als je alles zelf wil oplossen kom dan ook niet uithuilenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vrouwen verlangen begrip ipv een advies van een vent.
Vrouwenlogica.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef RichardHammond het volgende:
Of:
"Hoe staat dit mij?"
"Mwoah, ik vind het toch iets minder."
"Wat weet jij er nou van als man!![]()
![]()
![]()
"
Dan moet je toch ineens je ballen aan satan schenken om dat weer recht te lullenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef RichardHammond het volgende:
Of:
"Hoe staat dit mij?"
"Mwoah, ik vind het toch iets minder."
"Wat weet jij er nou van als man!![]()
![]()
![]()
"
Uit ervaring met vrouwen moet ik je gelijk geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
Allemachtig mensen.
Als mannen een probleem aan iemand vertellen is dat 99% van de tijd bedoeld om advies te krijgen omdat ze er zelf niet uitkomen.
Maar dan vrouwen, nee... Een vrouw wil vooral zielig gevonden worden. Je mag ze geen oplossingen aandragen, dat willen ze niet. Enkel, ja, oh, nou zeg. Ja wat vervelend nou. Ik begrijp je probleem helemaal.
Vrouwen, je kan beter kippen houden. Die slikken ook zaad.
Nog geen seks gehad, zeker.... dan had je 'd'r' lul in d'r broek wel gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
De enige vrouw die tegen me aanzeikt en mag zeiken neemt wel advies aan.
Is zij vreemd?
Als ze die al hebben, dan lossen ze het zelf wel op. Lijkt me niet dat ze daarvoor naar een vrouw toegaan....quote:
Het laatste dat ik overweeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ze die al hebben, dan lossen ze het zelf wel op. Lijkt me niet dat ze daarvoor naar een vrouw toegaan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |