't is dat ik niet mag cross-posten of lekken uit een privé forumquote:
Jij mag allesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is dat ik niet mag cross-posten of lekken uit een privé forum
quote:
quote:
Moet jij ook wat vaker hier zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
dat is wel nodig ja als alles in dit tempo gaat
BAN!!quote:
Nah, geloof ik niets van.... laatste post in RLS-FB is [FB] rELLE LACHE STUITERUH, en je roept niet TR Gemachtquote:
had het meer over openen van nieuw topicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet jij ook wat vaker hier zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
had het meer over openen van nieuw topic![]()
En ik kan in herhaling vallen door te zeggen dat ik wel hard moet werken
Dat zal ik jou niet aandoenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, geloof ik niets van.... laatste post in RLS-FB is [FB] rELLE LACHE STUITERUH, en je roept niet TR Gemacht
Ook zie ik nog géén Bart of LH met een vingertje
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zal ik jou niet aandoen. En bij deze heb jij toestemming om die quote van mij te crossposten. Niemand die je nu nog kan maken
Wie danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet wél iemand te verzinnen hoor
Haar posts staan vol metquote:
Ahja, ik snap het welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Haar posts staan vol meten
en nog meer
![]()
's
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weet ik ook, daarom slachtte je grootpa ook illegaal
Oh, ik zit inmiddels naar Roswell te kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
dat schaatsen duurt wel lang, en het is nog wel WK sprint![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef superkokje het volgende:
schaatsen is afgelopen, tijd om naar bed te gaan
Truste Muis en pl4kkie
kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokkie, slaap
![]()
we moeten nog steeds eens naar je lagere school
Trusten Kokkiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef superkokje het volgende:
schaatsen is afgelopen, tijd om naar bed te gaan
Truste Muis en pl4kkie
Trusten Muisjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet nog oogsten, dus ik ga ook pitten
Probeer het dan eens voor 4 mei in je schedule in te passenquote:
gewoon vaker gebruikenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
stomme auto van mij heeft weer een lege accu
Ik weet het, daarom wilde ik vanmiddag ook een rondje ring rijden.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vaker gebruiken![]()
minimaal 1 x per week een paar km rijden
dan heb je mooi geluk, anders zou dat behoorlijk in de papieren kunnen lopen. Normaal krijg je ook een brief van de RDW, een maand voor het verlopen van APK. Ik heb hem donderdag in de bus gehadquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom wilde ik vanmiddag ook een rondje ring rijden.
Belde voor assistentie, blijkt mijn contract drie dagen geleden afgelopen te zijn![]()
En zag in de papieren dat mijn APK 3 dagen geleden verlopen zou zijn (maar dat heb ik gecontroleerd op de website van RDW en is gelukkig niet het geval)
Klopt die heb ik vorig jaar wél gehad en dit jaar niet. Ik wist dat het rond deze tijd zou zijn, daarom controleerde ik de papieren, en daar staat geldig tot 26-01-2012. Is dus blijkbaar toch 2 jaar geldig ipv 1 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heb je mooi geluk, anders zou dat behoorlijk in de papieren kunnen lopen. Normaal krijg je ook een brief van de RDW, een maand voor het verlopen van APK. Ik heb hem donderdag in de bus gehad
als je een jonge auto hebt, kan het kloppen. Nieuwe benzine auto's hoeven de eerste vier jaar niet ieder jaar gekeurd te wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt die heb ik vorig jaar wél gehad en dit jaar niet. Ik wist dat het rond deze tijd zou zijn, daarom controleerde ik de papieren, en daar staat geldig tot 26-01-2012. Is dus blijkbaar toch 2 jaar geldig ipv 1 jaar.
Morgen even garage bellen ivm contract, las op de website dat het tot wél 4 weken kan duren, en die auto moet zo snel mogelijk weer rijden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je een jonge auto hebt, kan het kloppen. Nieuwe benzine auto's hoeven de eerste vier jaar niet ieder jaar gekeurd te worden
Personenauto's en lichte bedrijfsauto's (<3.500kg) Brandstof Wanneer keuren?
Datum eerste toelating (*) na 1 januari 2005 Benzine en/of elektromotor Eerste APK na 4 jaar,daarna twee keer na 2 jaar, daarna elk jaar
Diesel,gas of anders (evt.in combinatie met elektrisch) Eerste APK na 3 jaar, daarna elke jaar
Datum eerste toelating vóór 1 januari 2005 Alle Eerste APK na 3 jaar, daarna elk jaar
of een vergissing of geldklopperij van de garagequote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]auto is uit 2007. Stom dat dan op het keuringspapier van vorig jaar staat dat hij maar tot dit jaar geldig was.
Ik was vanmiddag in ieder geval even niet te genieten
Ik denk (hoop) een vergissingquote:Op zondag 29 januari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
of een vergissing of geldklopperij van de garage
maar je kan inmiddels wel een par uur spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) een vergissing
Muisje heeft vanmiddag maar een paar uur ZL gespeeld om af te reageren. Maar echt opschieten doe ik nog niet
Het was dat of strijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar je kan inmiddels wel een par uur spelen
Laat mij raden, jij zou braaf gestreken hebbenquote:
eg welquote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij raden, jij zou braaf gestreken hebben
quote:
das mooi, krijg je een klein spaarpotje ter beschikingquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]brave jongen
Ik snap het niet. Kreeg eergister een brief over spaarloon waar ik aan mee zou hebben gedaan, maar ik kan mij dat helemaal niet herinneren
Ja, dat wél, maar ik moet een brief retourneren met een kopie van geldig paspoort en mijn paspoort is verlopenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
das mooi, krijg je een klein spaarpotje ter beschiking
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat wél, maar ik moet een brief retourneren met een kopie van geldig paspoort en mijn paspoort is verlopen![]()
Ik snap niet dat ze paspoort of id-kaart willen. Rijbewijs is toch ook een geldige legitimatie
Had wel een brief van stadsdeel gehad, maar omdat die uitsluitend op afspraak tijdens kantooruren geopend zijn en ik toch niet op korte termijn naar het buitenland zou reizen dacht ik dat komt wel als ik tijd hebquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
jij laat alles verlopen geloof ik
dat wel ja, maar voor werkgever niet. die moeten kopie id of paspoort in huis hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had wel een brief van stadsdeel gehad, maar omdat die uitsluitend op afspraak tijdens kantooruren geopend zijn en ik toch niet op korte termijn naar het buitenland zou reizen dacht ik dat komt wel als ik tijd heb![]()
Ow, gelukkig is rijbewijs voor de identificatieplicht wél een geldige identificatie
Hebben ze indertijd ook gekregen. Maar je moet dus iedere keer als je paspoort of id-kaart verloopt iedereen een nieuwe kopie gevenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wel ja, maar voor werkgever niet. die moeten kopie id of paspoort in huis hebben
yepquote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze indertijd ook gekregen. Maar je moet dus iedere keer als je paspoort of id-kaart verloopt iedereen een nieuwe kopie geven
voor de belasting niet, dus voor werkgever ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hier staat van níet. En ook voor geldzaken is rijbewijs geldig. Morgen dus maar even bellen
Belachelijk!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor de belasting niet, dus voor werkgever ook niet
ID
Ik mag aannemen dat jij vroeger ook veel geschaatst hebtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
nikita is ook leuk, en schaatsen best spnnend
Ik hopelijk ook niet. Drink nog even mijn kopje thee op en ga dan hopen dat ik normaal kan slapenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij vroeger ook veel geschaatst hebt
komt vast wel goedquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook niet. Drink nog even mijn kopje thee op en ga dan hopen dat ik normaal kan slapen
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]heb een hekel aan schaatsen.
Kon het ook niet. kon me alleen wat voortbewegen op kunstschaatsen
We zullen zien. Trusten kokjequote:
Dacht dat jij zo'n beetje elke winterse sport had beoefendquote:
truste muis. slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zullen zien. Trusten kokjeen slaap lekker
heb het ook wel gedaan, hadden genoeg ijs in de buurt, maar kan het gewoon niet. daarbij voel ik me ook niet prettig op ijsquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n beetje elke winterse sport had beoefend
Sorry Muisiepuisiequote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Drasss
![]()
Je hebt koud weer meegebracht
Nah, ja, voor een paar dagen de winterjas en handschoenen aan, en das om overleef ik wel.quote:
Sorry Muis, maar ik denk echt dat we zeker tot 10 feb het behoorlijk koud gaan krijgen. Temperaturen boven de 10 graden ga je echt even niet meer zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ja, voor een paar dagen de winterjas en handschoenen aan, en das om overleef ik wel.
Tenzij de voorspelde horror-winter begonnen is
Twee weken is te overzien. Maar ik hoor mensen praten over tot eind februari temperaturen die níet meer boven 0 uitkomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry Muis, maar ik denk echt dat we zeker tot 10 feb het behoorlijk koud gaan krijgen. Temperaturen boven de 10 graden ga je echt even niet meer zien.
Daar kan ik wél mee leven. Maar een collega van mij had het erover dat het donderdag -9 wordt met een windchill van -30quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
Voordeel is wel als het echt koud gaat worden dat de wind compleet wegvaltWat dus straks het geval is.
Och, zover ik nu zie valt de wind compleet weg straks dus dan is het misschien wel -8 maar voelt het max -12 aan. Tevens komt de zon er wel gewoon door dus zo extreem zal het niet zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik wél mee leven. Maar een collega van mij had het erover dat het donderdag -9 wordt met een windchill van -30![]()
Dat zijn temperaturen waarbij mijn lippen vast aan elkaar vastvriezen
Als de sneeuw dan maar maandag weer weg is kan ik daar ook mee leven. Het wordt alleen vervelend als dat aanvriest. Ik heb een hekel aan black icequote:Op maandag 30 januari 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och, zover ik nu zie valt de wind compleet weg straks dus dan is het misschien wel -8 maar voelt het max -12 aan. Tevens komt de zon er wel gewoon door dus zo extreem zal het niet zijn![]()
Ik vrees meer voor de sneeuw vrijdag/zaterdag.. dat is veel ellendiger als dat uit gaat komen.
Joh, met een dag als vandaag werden in Atlanta de scholen en overheidsgebouwen al geslotenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
Black ice hahahahaha. Dat waren nog eens tijden in Amerika
Jep.. ik was daar in Januari en toen was het soms -10. Maar ook daar weer kan het de ene dag -10 zijn en de volgende dag opeens weer +10...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Oklahoma is 's winters toch altijd een flink stuk kouder dan Georgia?
Dat vond ik zo lekker aan Atlanta, twee maanden 'winter' en twee maanden Hotlanta, de overige 8 maanden zalig weerquote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja in de zomer is het daar dan weer niet te harde
Concept ingeleverd.. nog één laatste controle voor verbeteringen en dan lever ik het officieel in.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe gaat het nu met afstuderen Drasss ?
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Concept ingeleverd.. nog één laatste controle voor verbeteringen en dan lever ik het officieel in.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
avond saam![]()
er zit nog meer sneeuw in de lucht, kop knapt bijna uit elkaar
Je moet ook weer rechtop gaan zitten Kokkie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
avond saam![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet ook weer rechtop gaan zitten Kokkie.
Minder zuipen schijnt te helpenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
avond saam![]()
ben vroeger wel op de schaatsen naar school gegaanquote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef Drassss het volgende:
Oklahoma gingen de scholen ook 3 dagen dicht.. oke het was wel een gruwelijke ijsstorm maar toch. Tijden waren datOp je schoenen "schaatsend" naar de kroeg hahahaha.
is dat hetquote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Minder zuipen schijnt te helpen
Het probleem van dat geintje was dat je met je zatte ballen de berg weer op moest. Nou ik ben wel 5x op men bakkus gegaanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben vroeger wel op de schaatsen naar school gegaan
dat gevoel ken ik helaas ookquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het probleem van dat geintje was dat je met je zatte ballen de berg weer op moest. Nou ik ben wel 5x op men bakkus gegaan
Bergenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het probleem van dat geintje was dat je met je zatte ballen de berg weer op moest. Nou ik ben wel 5x op men bakkus gegaan
Ja, een heuveltje om precies te zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bergen
Een brug was al lastig genoeg
Euhh kweenie hoor, ik zuip alleen op Zaterdagsquote:Op maandag 30 januari 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
is dat het![]()
nog een liefhebber gevonden ?![]()
kan nog gezellig worden zondag
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, een heuveltje om precies te zijn
Ah, hoelaat moet ik de wekker zetten voor de SB?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
best bekeken 1 daags sportfestijn ter wereld![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
best bekeken 1 daags sportfestijn ter wereld![]()
Mja mja dat is altijd leuk.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar als het gaat sneeuwen en weer glad wordt is het wél weer leuk om naar de webcam op het Koningsplein te kijken
begint al om 0.00quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah, hoelaat moet ik de wekker zetten voor de SB?
Maar daarvoor ook al een feest met de voorbeschouwingen etcquote:
Verdomme dat moet ik op één of andere manier gaan plannen, maar eigenlijk is het geen zak aan om in Nederland te volgen.quote:
op espn jaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar daarvoor ook al een feest met de voorbeschouwingen etc
zeker welquote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme dat moet ik op één of andere manier gaan plannen, maar eigenlijk is het geen zak aan om in Nederland te volgen.
Echt wél, OK niet zo leuk als met je collega's in de sportsbar te zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme dat moet ik op één of andere manier gaan plannen, maar eigenlijk is het geen zak aan om in Nederland te volgen.
toch maar ff checke dan zondgquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat vorig jaar de BBC ook al een behoorlijk voorprogramma had?
Dat dusquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wél, OK niet zo leuk als met je collega's in de sportsbar te zitten
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker welben uitgenodigd voor SB avond
![]()
Weet alleen nog niet of ik ga
die kans schat ik ook 95%quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zouden samen gaan kijken toch
Als Kokkie niet kan kom ik welquote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]We zouden samen gaan kijken toch
Wij dus in de kroeg $ 20,- en de hele avond onbeperkt eten en drinkenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat dusNouja, het was op de campus met een berg eten waar je echt U tegen zegt
Ja dat was een beetje jammer.. geen drank op de campusquote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij dus in de kroeg $ 20,- en de hele avond onbeperkt eten en drinken
quote:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje jammer.. geen drank op de campusMaar moet zeggen dat ik Q2/3 niet gezien heb, omdat ik maar geen pingpongen
![]()
![]()
Ja die wel, dat was een mooie in 2009.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar Q4 dan toch weer wél of zelfs dat niet
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja die wel, dat was een mooie in 2009.
ja foeiquote:Op maandag 30 januari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!!
O, met die tweets van mij kan ik een politieke carrière ook wel op mijn buik schrijven
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!!
O, met die tweets van mij kan ik een politieke carrière ook wel op mijn buik schrijven
Ik kan het gewoon niet latenquote:
Mannetjes.. als ik hun zaakje al met ballonnen vergelijk...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje
![]()
Mwah....... Mannelijke kokjes haken misschien af
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet laten![]()
Eigenlijk hoor ik ze nu op te schrijven en misschien ooit eens mee op de planken te stappen, als cabaretière... goh, alweer een post met een streepje-andere-kant-uit...
Ja, heb daar het weekend weer flink over na zitten denken.. Niet de eerste keer dus...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje als standup comedienne
Je kan het toch gewoon proberen, naast de andere activiteiten die je aan het ontdekken bentquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, heb daar het weekend weer flink over na zitten denken.. Niet de eerste keer dus...
Materiaal genoeg (schoonouders en een zogenaamde vriendin)quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon proberen, naast de andere activiteiten die je aan het ontdekken bent
Deeltje sluiten met Mazaru, ik moet heel erg vaak lachen om haar one-liners. Samen zouden jullie een heel goed duo vormenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Materiaal genoeg (schoonouders en een zogenaamde vriendin)
Accentjes genoeg... (Fries en Gronings!)
Nu de verhalen nog
Hoezo dealtje sluiten?? Je hebt nog niet eens gezien hoe ik IRL overkomquote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deeltje sluiten met Mazaru, ik moet heel erg vaak lachen om haar one-liners. Samen zouden jullie een heel goed duo vormen
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo dealtje sluiten?? Je hebt nog niet eens gezien hoe ik IRL overkom
quote:
Doe het dan, er zijn toch vast in Friesland ook van die stand-up comedien cafe'squote:Op maandag 30 januari 2012 21:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof me, ik zou het alleen heel goed kunnen.. Hoef eigenlijk maar een kwartiertje in elkaar te zetten en dan mee te doen met een cabaretfestival.. Heb ik van een expert gehoord..
Neuh...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe het dan, er zijn toch vast in Friesland ook van die stand-up comedien cafe's
Begin er eenquote:
Zijn de Noorderlingen zo humorloosquote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier niet gaat lopen.. Anders was het er vast wel geweest..
Nee, gewoon nuchter.. Ze komen moeilijk op gang..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn de Noorderlingen zo humorloos
Hmmm, van Amsterdammers wordt ook gezegd dat we nuchter zijn, maar humor heb je hier overal welquote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nuchter.. Ze komen moeilijk op gang..
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ow trouwensMijn auto rijdt weer
![]()
Garage heeft kosteloos monteur langsgestuurd
Ik heb niet gezegd dat we hier geen humor hebben, maar het is gewoon anders.. Iemand die in Rotterdam drie dagen achterelkaar uitverkocht is, kan hier voor een lege zaal spelen...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, van Amsterdammers wordt ook gezegd dat we nuchter zijn, maar humor heb je hier overal wel
quote:
Ow, ja ander soort humorquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat we hier geen humor hebben, maar het is gewoon anders.. Iemand die in Rotterdam drie dagen achterelkaar uitverkocht is, kan hier voor een lege zaal spelen...
ik heb anders die Friese humor nog nooit begrepenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat we hier geen humor hebben, maar het is gewoon anders.. Iemand die in Rotterdam drie dagen achterelkaar uitverkocht is, kan hier voor een lege zaal spelen...
Heb jij een contract met je garage dan??quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Netjes hè, eerst deden ze ook wel moeilijk, maar het bleek dat hoofdkantoor idd mij vergeten was een brief te sturen dat ik naar een ander contract over moest.
Had net een startkabel gekocht toen ze terugbelden dat er iemand langskwam
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb jij een contract met je garage dan??
Ik begrijp het Fries niet eensquote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb anders die Friese humor nog nooit begrepen
dan heb sje die in ieder geval alvast. nu nog een auto om je te helpenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Netjes hè, eerst deden ze ook wel moeilijk, maar het bleek dat hoofdkantoor idd mij vergeten was een brief te sturen dat ik naar een ander contract over moest.
Had net een startkabel gekocht toen ze terugbelden dat er iemand langskwam
Wat is dat nu weerquote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heb sje die in ieder geval alvast. nu nog een auto om je te helpen![]()
in jou geval had je miss beter een starthulp/booster kunnen kopen
In Amsterdam is er toch altijd wel een behulpzame buur??;)quote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heb sje die in ieder geval alvast. nu nog een auto om je te helpen![]()
in jou geval had je miss beter een starthulp/booster kunnen kopen
dat is een oplaadbare batterij die je aansluit op je accu zodat je kan startenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer
Ik denk dat ik gewoon minimaal één keer per week met de auto naar mijn werk moet
Heb afgelopen maand de zorg voor mijn moeder (tijdelijk) overgedragen aan mijn zus, dus daardoor neit gereden.
het is geen frieslandquote:Op maandag 30 januari 2012 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In Amsterdam is er toch altijd wel een behulpzame buur??;)
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In Amsterdam is er toch altijd wel een behulpzame buur??;)
Dat is heul niet waar, je weet best waarom ik mijn buren zo ontzettend kan waarderenquote:
laat me ff zegquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Draai dat Spoorloos nu maar weg.. Ik wil naar Vlieland!!!
dit keer nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, zit jij mee te snotteren??
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar jij bent een Spoorloos-kijkert?? Ik wist niet eens dat ze bestonden!!!
hoezo niet. Je zal maar in zo'n situatie zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]dat hoeft ook helemaal niet.. maar Spoorloos zal ik nooit snappen
Ik zit ongeveer in zo'n situatie..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo niet. Je zal maar in zo'n situatie zitten
het is maar hoe je er mee om kunt gaan denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer in zo'n situatie..
Ik kan wel begrijpen dat (met name kinderen) dat willen weten.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is maar hoe je er mee om kunt gaan denk ik
Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat mensen na jaren denken dat ze dan een bepaalde rol nog kunnen spelen..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is maar hoe je er mee om kunt gaan denk ik
Ik snap er niets van (maar ik kijk ook geen spoorloosquote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat mensen na jaren denken dat ze dan een bepaalde rol nog kunnen spelen..
weet niet of dat het is, lijkkt me over het algemeen meer gaan om te ontdekken wie je bentquote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat mensen na jaren denken dat ze dan een bepaalde rol nog kunnen spelen..
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu het idee dat jullie het hier over mijn moeder hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet of dat het is, lijkkt me over het algemeen meer gaan om te ontdekken wie je bent
dat zul jij beter weten dan wij denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijg ik nu het idee dat jullie het hier over mijn moeder hebben
Geen idee...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijg ik nu het idee dat jullie het hier over mijn moeder hebben
op dat moment zeker niet denk ik. kan me niet voorstellen dat er een minimale houdbaarheid op moet zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ow kokkie, mijn paspoort is dus nog tot 9-2-2012 geldig, dus die had de bank niet eens mogen weigeren
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
op dat moment zeker niet denk ik. kan me niet voorstellen dat er een minimale houdbaarheid op moet zitten
zie pl4kkiequote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus morgen maar even bank bellen wat het probleem nu precies is, had kopie rijbewijs + kopie paspoort meegestuurd.
Ik weet wél dat met het aanvragen van een visum voor bepaalde landen het paspoort nog minimaal 3 maanden geldig moet zijn op het moment van afgifte visum. Maar voor een bank
quote:
Ik wordt helemaal gestoord van die regeltjes. Lees je de links na die jij gepost heb zou een rijbewijs al voldoende moeten zijn, maar 'eist' een bank een paspoort die nog minimaal een maand geldig isquote:
quote:
Die regeltjes zijn er gewoon om jou en mij aan het werk te houden.. Zonder bureaucratie geen banen!!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt helemaal gestoord van die regeltjes. Lees je de links na die jij gepost heb zou een rijbewijs al voldoende moeten zijn, maar 'eist' een bank een paspoort die nog minimaal een maand geldig is![]()
Ze moeten MIJ geld geven, 't is niet zo dat ik geld via hun ga witwassen of zo
Geen idee, maar als mijn intelligentie je graadmeter is kan ik het me heel goed voorstellenquote:
Je weet hopelijk toch wel dat een rijbewijs 9 vd 10 keer niet als identificatie bewijs dient?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt helemaal gestoord van die regeltjes. Lees je de links na die jij gepost heb zou een rijbewijs al voldoende moeten zijn, maar 'eist' een bank een paspoort die nog minimaal een maand geldig is![]()
Ze moeten MIJ geld geven, 't is niet zo dat ik geld via hun ga witwassen of zo
Heb ik gister naar aanleiding van de door kokkie geposte linkjes allemaal nagelopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je weet hopelijk toch wel dat een rijbewijs 9 vd 10 keer niet als identificatie bewijs dient?
En dat je van je id-kaart de voor én achterkant moet kopiëren...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je weet hopelijk toch wel dat een rijbewijs 9 vd 10 keer niet als identificatie bewijs dient?
Ik heb geen id-kaart alleen een bijna verlopen paspoort.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat je van je id-kaart de voor én achterkant moet kopiëren...
Het gaat niet om jou, het gaat om de mogelijkheid dat er misbruik met jouw kaart kan worden gepleegd.. Als banken te weinig beveiligen en men gaat er met je kaart vandoor, piep je wel anders...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen id-kaart alleen een bijna verlopen paspoort.
Dit land is doorgeslagen in zijn Identificatie-plicht en het wordt nu te pas en te onpas gebruikt/misbruikt door instanties.
Alsof ik, die al 25 jaar paspoorten heb, plots doordat dit paspoort minder dan een maand geldig is plotseling een andere nationaliteit zou hebben![]()
Trouwens, paspoort is een vorm van een id-kaart...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen id-kaart alleen een bijna verlopen paspoort.
Dit land is doorgeslagen in zijn Identificatie-plicht en het wordt nu te pas en te onpas gebruikt/misbruikt door instanties.
Alsof ik, die al 25 jaar paspoorten heb, doordat dit paspoort minder dan een maand geldig is plotseling een andere nationaliteit zou hebben![]()
Mijn paspoort MET GELDIG USA VISUM is in oktober 2001 gestolen. Politie, marchausee ze deden er allemaal nogal lakoniek over. Ik maakte mij er meer druk over dan de 'officiële instancies".quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, het gaat om de mogelijkheid dat er misbruik met jouw kaart kan worden gepleegd.. Als banken te weinig beveiligen en men gaat er met je kaart vandoor, piep je wel anders...
maak een spandoek, ga de straat op, maak een petitie. laat kamervragen stellenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn paspoort MET GELDIG USA VISUM is in oktober 2001 gestolen. Politie, marchausee ze deden er allemaal nogal lakoniek over. Ik maakte mij er meer druk over dan de 'officiële instancies".
We hebben het nu over het laten storten van spaarloon op een bij de bank niet bekende rekening (omdat ik die via mijn oude bankrekening had geopend), waar ze al een kopie van mijn vorige paspoort hebben liggen.
Laten ze dan zeggen, kom in den lijve langs met elektriciteitsrekeningen, bankafschriften, paspoort, rijbewijs e.d.
Is gewoon weer een vorm van iets waar de overheid geld uit wil slaanquote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trouwens, paspoort is een vorm van een id-kaart...
Ik ga je even verder op de kast jagen: het is nu 2012! Er is meer (digitale) criminaliteit... die regels zijn nodig, in deze samenleving! Die zijn niet zomaar bedacht om jou te pesten!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn paspoort MET GELDIG USA VISUM is in oktober 2001 gestolen. Politie, marchausee ze deden er allemaal nogal lakoniek over. Ik maakte mij er meer druk over dan de 'officiële instancies".
We hebben het nu over het laten storten van spaarloon op een bij de bank niet bekende rekening (omdat ik die via mijn oude bankrekening had geopend), waar ze al een kopie van mijn vorige paspoort hebben liggen.
Laten ze dan zeggen, kom in den lijve langs met elektriciteitsrekeningen, bankafschriften, paspoort, rijbewijs e.d.
Ik ga gewoon de politiek inquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
maak een spandoek, ga de straat op, maak een petitie. laat kamervragen stellen
Het is dit keer niet de overheid die moeilijk doet, maar een commerciele instelling.. Mits dit de ABN-AMRO is, dan is het van beide wat...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is gewoon weer een vorm van iets waar de overheid geld uit wil slaan
Eerst campagne voeren, dan nog gekozen worden, en dan de laan uitgestuurd worden.. Dan pas..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de politiek in![]()
Riante wachtgeldregelingen e.d.Zie ik wel zitten
== ja, ja, dat is het 'excuus' van de politiek voor meer overheidscontrole ==quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga je even verder op de kast jagen: het is nu 2012! Er is meer (digitale) criminaliteit... die regels zijn nodig, in deze samenleving! Die zijn niet zomaar bedacht om jou te pesten!
Ik drink mijn thee op en ga je achternaquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik drink mijn thee op en ga je achterna![]()
trusten kokkie
Mijn thee is nog niet op hoorquote:
Ik heb ondertussen al weer een bak of vijf op hoorquote:
hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al weer een bak of vijf op hoor
avond kokje
Oh, sjips, had ik mij niet gerealiseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat zal ik zeggen. Het is weer die bewuste dag van de maand
heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, sjips, had ik mij niet gerealiseerd![]()
Ik heb vandaag de detailplanning van de upgrades ingeleverd, en het is maar goed dat ik komende maandag al vrij had gevraagd. Zit helemaal strot vol tot 28 april
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik geen last vanWeekend
![]()
![]()
en waarschijnlijk per 1-3 of 15-3 nog iemand aangenomen![]()
![]()
yepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weekend
![]()
goed nieuws dus
![]()
Zelfstandig werkend of (nog) niet?
quote:
dat hoop ik ook ja. maar ga ik wel van uit. was heel enthousiastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dan hoop ik dat die ook minimaal het hele seizoen blijft
Hmm, maar die heb je wel eerder gehad, de enthousiastelingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoop ik ook ja. maar ga ik wel van uit. was heel enthousiast
wat mij betreft wel, heeft zich nog niemand gemeld, dus volgende week ff naar school bellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, maar die heb je wel eerder gehad, de enthousiastelingen.
En komt er ook weer een leerling?
Lokatie is misschien rot voor leerlingen om te bereiken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, heeft zich nog niemand gemeld, dus volgende week ff naar school bellen
valt best mee. Nunspeet heeft 15000 inwoers en wij liggen 10 min lopen vanaf het treinstation. Rechtstreekse verbinding van Amersfoort Harderwijk 't harde en zwollequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lokatie is misschien rot voor leerlingen om te bereiken?
Oh, dat valt inderdaad wel mee. Moest even denken aan die herintreder die niet kon komen omdat de trein niet reedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt best mee. Nunspeet heeft 15000 inwoers en wij liggen 10 min lopen vanaf het treinstation. Rechtstreekse verbinding van Amersfoort Harderwijk 't harde en zwolle
was eenmalig. Kwam ook dat hij de NL taal niet voldoende beheerste om vragen te stellen. HEb hem toen uitgelegd dat er dan bussen rijden, is daarna nooit meer te laat of niet geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat valt inderdaad wel mee. Moest even denken aan die herintreder die niet kon komen omdat de trein niet reed
Dat had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
was eenmalig. Kwam ook dat hij de NL taal niet voldoende beheerste om vragen te stellen. HEb hem toen uitgelegd dat er dan bussen rijden, is daarna nooit meer te laat of niet geweest
doe ff normaal zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik neem trouwens vanaf 28 april tot en met 31 mei de hele maand mei vrij
Dat doe ikquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Dan heb ik alle tijd voor sollicitaties
Meerdere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed![]()
al iets op het oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meerdere mogelijkheden.
Eindgebruiker in West-Friesland spreekt mij wel aan, maar kom niet uit salaris. Denk niet dat die iemand voor die functie (met die zware inhoud) gaan krijgen, dus verwacht dat die rond die tijd wel weer willen praten.
Verder blijk ik nog steeds erg gewild te zijn in consultancy-land.
Maar gaan freelancen is ook een optie.idd klein duiveltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freelance is natuurlijk altijd goed, kan je zelf je tijd indelen.
Is dit niks voor je
http://www.advisie.nl/over-advisie/onze-vacatures
Die hebben bij ons alle bij ons alles gedaan. Dacht dat dat in eigen beheer was
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
idd klein duiveltje
Freelance is natuurlijk altijd goed, kan je zelf je tijd indelen.
Is dit niks voor je
http://www.advisie.nl/over-advisie/onze-vacatures
Die hebben bij ons alle bij ons alles gedaan. Dacht dat dat in eigen beheer was
hoe heb je dat zo snel ontdekt? FF aan het spitten geweest naar mijn moedermaatschappijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben nogal specialistisch in SAP
Maar heb wel gezien dat jouw moedermaatschappij dat gebruikt.
Komende weken in kaart brengen wie nu waar zit, en wat ze zoeken. Daar is linked-in zo handig voor
Jij had zelf linkje gegeven naar jouw moedermaatschappij en daar stond een linkje op van de IT-manager die gaat praten op het belangrijkste Nederlandse Congress op mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe heb je dat zo snel ontdekt? FF aan het spitten geweest naar mijn moedermaatschappij
wie weet, worden we nog collega'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had zelf linkje gegeven naar jouw moedermaatschappij en daar stond een linkje op van de IT-manager die gaat praten op het belangrijkste Nederlandse Congress op mijn vakgebied
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
wie weet, worden we nog collega's
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Maar met het oog op moeders kom ik het liefst bij een flexibele eindgebruiker in de regio Amsterdam terecht.
Mijn werk zit vooral in de regio Den Bosch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
zal in de regio amsterdam genoeg IT te vinden zijn lijkt me
Ik word liever vriendjes met je...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
wie weet, worden we nog collega's
hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik word liever vriendjes met je...![]()
![]()
Hoi!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik word liever vriendjes met je...![]()
![]()
Hoi!
eehhh werkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vanmiddag heerlijk op fotojacht geweest.. Heerlijk die blauwe luchten!!
En wat hebben jullie gedaan??
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vanmiddag heerlijk op fotojacht geweest.. Heerlijk die blauwe luchten!!
En wat hebben jullie gedaan??
quote:
zou ook niet zonder kunnenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat kan ook lekker zijn!! Dat wil ik ook wel!
goede werkdag gehad??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ook niet zonder kunnen![]()
dagen als vandaag liever niet
kan me er wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goede werkdag gehad??
ik ben nu een jaar thuis, en ik ben nu eindelijk mezelf en begin me echt te vervelen!
O ja, het is morgen alweer februari..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er wat bij voorstellen.
Laatste dag van de maand is geen leuke dag. Voorraad tellen
Ik zou best een maandje of drie thuis willen zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goede werkdag gehad??
ik ben nu een jaar thuis, en ik ben nu eindelijk mezelf en begin me echt te vervelen!
en mijn zoetjes en zuurtjes en zoutjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O ja, het is morgen alweer februari..
Dus jij hebt je schaapjes alweer geteld.. en je varkentjes en je rundjes..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
en mijn zoetjes en zuurtjes en zoutjes
maar dan wel uit vrije wil met e zekerheid dat ik daarna weervol aan de bak kanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou best een maandje of drie thuis willen zitten
Ziek melden.. Psychische klachten heb je toch al..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou best een maandje of drie thuis willen zitten
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar dan wel uit vrije wil met e zekerheid dat ik daarna weervol aan de bak kan![]()
Ach wat zuer ik eigenlijk, in de wintermaanden werk ik maar 50%
Daar heb ik nu pammetjes voorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ziek melden.. Psychische klachten heb je toch al..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook
Je zeurt omdat je soms, af en toe, heel heel soms, gewoon net als ieder mens wat te zeuren wilt hebben
Je zeurt in de zomer namelijk over de 'slappe' wintermaanden
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind Kokkie eigenlijk helemaal niet zeuren..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind Kokkie eigenlijk helemaal niet zeuren..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Even na 2100 uur begon mijn rookmelder te piepen dat de batterij vervangen moet worden. Nieuwe batterij erin gedaan ding blijft piepen. En natuurlijk géén extra 9V-batterij in huis
De normale bouwmarkt dingen wel ja. Maar die krengen die op netspanning aangesloten zijnquote:
net als zus doen. gewoon er af slaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De normale bouwmarkt dingen wel ja. Maar die krengen die op netspanning aangesloten zijn
Ik heb het kreng nu geprobeerd te dempen met ducttape, scheelt wat, maar niet veelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
net als zus doen. gewoon er af slaan
in nieuwbouw is dat ook zo. Zus woonde net een week in toen nieuwe huis. Kreeg lekkage op melder. gingen er 5 af, kreeg ze niet uit. toen heeft ze ze er af geslagen. Ze werd er een beetje gek vanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het kreng nu geprobeerd te dempen met ducttape, scheelt wat, maar niet veel![]()
Ik dacht dat ze verplicht waren tegenwoordig![]()
Eraf meppen durf ik niet
Ik wordt er helemaal gek vanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
in nieuwbouw is dat ook zo. Zus woonde net een week in toen nieuwe huis. Kreeg lekkage op melder. gingen er 5 af, kreeg ze niet uit. toen heeft ze ze er af geslagen. Ze werd er een beetje gek van![]()
ik begrijp ook niet dat je die dingen niet af kunt stellen
lijkt me wel ja. heb ook geen idee wat je moet doen. stop er uit halen helpt ook niet denk ik hebben volgens mij een accuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wordt er helemaal gek van![]()
Stomme is als ik de nieuwe batterij tegen mijn tong aanhoud voel ik spanning, dus die moet nog vol genoeg zijn lijkt mij.
Dan staat een 1/4e van mijn appartement zonder stroom. De accu zou juist de batterij moeten zijn. Ik denk dat ik vannacht maar op de bank ga slapen met de deur naar de woonkamer dicht. Slaapkamer ligt maar een meter van dat kreng af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt me wel ja. heb ook geen idee wat je moet doen. stop er uit halen helpt ook niet denk ik hebben volgens mij een accu
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan staat een 1/4e van mijn appartement zonder stroom. De accu zou juist de batterij moeten zijn. Ik denk dat ik vannacht maar op de bank ga slapen met de deur naar de woonkamer dicht. Slaapkamer ligt maar een meter van dat kreng af.
quote:
suc7quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kreeg net een tip om dat kreng even uit te zuigen, kan stofje zijn op de sensor.
BRB
Zou ik ook net zeggen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kreeg net een tip om dat kreng even uit te zuigen, kan stofje zijn op de sensor.
BRB
Is het dus niet.... heb uitgezogen, met lucht gespoten, en kreng blijft piepenquote:
gewoon terug piepenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het dus niet.... heb uitgezogen, met lucht gespoten, en kreng blijft piepen
draadjes los trekken??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het dus niet.... heb uitgezogen, met lucht gespoten, en kreng blijft piepen
't is zo'n kreng dat vastgemonteerd zit aan het plafondquote:
lekker blijven stoeien met je pieperquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is zo'n kreng dat vastgemonteerd zit aan het plafond
die heb je niet met een eigen woningquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Storingsdienst van de woningstichting bellen dus, morgen..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker blijven stoeien met je pieper![]()
ik ga naar bed
truste
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Storingsdienst van de woningstichting bellen dus, morgen..
Ik ben mijn eigen woningstichtingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heb je niet met een eigen woning
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kreng is van plafond af, ligt nu hier op tafel te piepen, maar als ik die wegstop in een kast kan ik rustig slapen
![]()
slaap lekker kokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |