't is dat ik niet mag cross-posten of lekken uit een privé forumquote:
Jij mag allesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is dat ik niet mag cross-posten of lekken uit een privé forum
quote:
quote:
Moet jij ook wat vaker hier zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
dat is wel nodig ja als alles in dit tempo gaat
BAN!!quote:
Nah, geloof ik niets van.... laatste post in RLS-FB is [FB] rELLE LACHE STUITERUH, en je roept niet TR Gemachtquote:
had het meer over openen van nieuw topicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet jij ook wat vaker hier zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
had het meer over openen van nieuw topic![]()
En ik kan in herhaling vallen door te zeggen dat ik wel hard moet werken
Dat zal ik jou niet aandoenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, geloof ik niets van.... laatste post in RLS-FB is [FB] rELLE LACHE STUITERUH, en je roept niet TR Gemacht
Ook zie ik nog géén Bart of LH met een vingertje
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zal ik jou niet aandoen. En bij deze heb jij toestemming om die quote van mij te crossposten. Niemand die je nu nog kan maken
Wie danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet wél iemand te verzinnen hoor
Haar posts staan vol metquote:
Ahja, ik snap het welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Haar posts staan vol meten
en nog meer
![]()
's
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weet ik ook, daarom slachtte je grootpa ook illegaal
Oh, ik zit inmiddels naar Roswell te kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
dat schaatsen duurt wel lang, en het is nog wel WK sprint![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef superkokje het volgende:
schaatsen is afgelopen, tijd om naar bed te gaan
Truste Muis en pl4kkie
kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokkie, slaap
![]()
we moeten nog steeds eens naar je lagere school
Trusten Kokkiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef superkokje het volgende:
schaatsen is afgelopen, tijd om naar bed te gaan
Truste Muis en pl4kkie
Trusten Muisjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet nog oogsten, dus ik ga ook pitten
Probeer het dan eens voor 4 mei in je schedule in te passenquote:
gewoon vaker gebruikenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
stomme auto van mij heeft weer een lege accu
Ik weet het, daarom wilde ik vanmiddag ook een rondje ring rijden.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vaker gebruiken![]()
minimaal 1 x per week een paar km rijden
dan heb je mooi geluk, anders zou dat behoorlijk in de papieren kunnen lopen. Normaal krijg je ook een brief van de RDW, een maand voor het verlopen van APK. Ik heb hem donderdag in de bus gehadquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom wilde ik vanmiddag ook een rondje ring rijden.
Belde voor assistentie, blijkt mijn contract drie dagen geleden afgelopen te zijn![]()
En zag in de papieren dat mijn APK 3 dagen geleden verlopen zou zijn (maar dat heb ik gecontroleerd op de website van RDW en is gelukkig niet het geval)
Klopt die heb ik vorig jaar wél gehad en dit jaar niet. Ik wist dat het rond deze tijd zou zijn, daarom controleerde ik de papieren, en daar staat geldig tot 26-01-2012. Is dus blijkbaar toch 2 jaar geldig ipv 1 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heb je mooi geluk, anders zou dat behoorlijk in de papieren kunnen lopen. Normaal krijg je ook een brief van de RDW, een maand voor het verlopen van APK. Ik heb hem donderdag in de bus gehad
als je een jonge auto hebt, kan het kloppen. Nieuwe benzine auto's hoeven de eerste vier jaar niet ieder jaar gekeurd te wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt die heb ik vorig jaar wél gehad en dit jaar niet. Ik wist dat het rond deze tijd zou zijn, daarom controleerde ik de papieren, en daar staat geldig tot 26-01-2012. Is dus blijkbaar toch 2 jaar geldig ipv 1 jaar.
Morgen even garage bellen ivm contract, las op de website dat het tot wél 4 weken kan duren, en die auto moet zo snel mogelijk weer rijden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je een jonge auto hebt, kan het kloppen. Nieuwe benzine auto's hoeven de eerste vier jaar niet ieder jaar gekeurd te worden
Personenauto's en lichte bedrijfsauto's (<3.500kg) Brandstof Wanneer keuren?
Datum eerste toelating (*) na 1 januari 2005 Benzine en/of elektromotor Eerste APK na 4 jaar,daarna twee keer na 2 jaar, daarna elk jaar
Diesel,gas of anders (evt.in combinatie met elektrisch) Eerste APK na 3 jaar, daarna elke jaar
Datum eerste toelating vóór 1 januari 2005 Alle Eerste APK na 3 jaar, daarna elk jaar
of een vergissing of geldklopperij van de garagequote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]auto is uit 2007. Stom dat dan op het keuringspapier van vorig jaar staat dat hij maar tot dit jaar geldig was.
Ik was vanmiddag in ieder geval even niet te genieten
Ik denk (hoop) een vergissingquote:Op zondag 29 januari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
of een vergissing of geldklopperij van de garage
maar je kan inmiddels wel een par uur spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) een vergissing
Muisje heeft vanmiddag maar een paar uur ZL gespeeld om af te reageren. Maar echt opschieten doe ik nog niet
Het was dat of strijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar je kan inmiddels wel een par uur spelen
Laat mij raden, jij zou braaf gestreken hebbenquote:
eg welquote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij raden, jij zou braaf gestreken hebben
quote:
das mooi, krijg je een klein spaarpotje ter beschikingquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]brave jongen
Ik snap het niet. Kreeg eergister een brief over spaarloon waar ik aan mee zou hebben gedaan, maar ik kan mij dat helemaal niet herinneren
Ja, dat wél, maar ik moet een brief retourneren met een kopie van geldig paspoort en mijn paspoort is verlopenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
das mooi, krijg je een klein spaarpotje ter beschiking
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat wél, maar ik moet een brief retourneren met een kopie van geldig paspoort en mijn paspoort is verlopen![]()
Ik snap niet dat ze paspoort of id-kaart willen. Rijbewijs is toch ook een geldige legitimatie
Had wel een brief van stadsdeel gehad, maar omdat die uitsluitend op afspraak tijdens kantooruren geopend zijn en ik toch niet op korte termijn naar het buitenland zou reizen dacht ik dat komt wel als ik tijd hebquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
jij laat alles verlopen geloof ik
dat wel ja, maar voor werkgever niet. die moeten kopie id of paspoort in huis hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had wel een brief van stadsdeel gehad, maar omdat die uitsluitend op afspraak tijdens kantooruren geopend zijn en ik toch niet op korte termijn naar het buitenland zou reizen dacht ik dat komt wel als ik tijd heb![]()
Ow, gelukkig is rijbewijs voor de identificatieplicht wél een geldige identificatie
Hebben ze indertijd ook gekregen. Maar je moet dus iedere keer als je paspoort of id-kaart verloopt iedereen een nieuwe kopie gevenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wel ja, maar voor werkgever niet. die moeten kopie id of paspoort in huis hebben
yepquote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze indertijd ook gekregen. Maar je moet dus iedere keer als je paspoort of id-kaart verloopt iedereen een nieuwe kopie geven
voor de belasting niet, dus voor werkgever ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hier staat van níet. En ook voor geldzaken is rijbewijs geldig. Morgen dus maar even bellen
Belachelijk!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor de belasting niet, dus voor werkgever ook niet
ID
Ik mag aannemen dat jij vroeger ook veel geschaatst hebtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
nikita is ook leuk, en schaatsen best spnnend
Ik hopelijk ook niet. Drink nog even mijn kopje thee op en ga dan hopen dat ik normaal kan slapenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jij vroeger ook veel geschaatst hebt
komt vast wel goedquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook niet. Drink nog even mijn kopje thee op en ga dan hopen dat ik normaal kan slapen
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]heb een hekel aan schaatsen.
Kon het ook niet. kon me alleen wat voortbewegen op kunstschaatsen
We zullen zien. Trusten kokjequote:
Dacht dat jij zo'n beetje elke winterse sport had beoefendquote:
truste muis. slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zullen zien. Trusten kokjeen slaap lekker
heb het ook wel gedaan, hadden genoeg ijs in de buurt, maar kan het gewoon niet. daarbij voel ik me ook niet prettig op ijsquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n beetje elke winterse sport had beoefend
Sorry Muisiepuisiequote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Drasss
![]()
Je hebt koud weer meegebracht
Nah, ja, voor een paar dagen de winterjas en handschoenen aan, en das om overleef ik wel.quote:
Sorry Muis, maar ik denk echt dat we zeker tot 10 feb het behoorlijk koud gaan krijgen. Temperaturen boven de 10 graden ga je echt even niet meer zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ja, voor een paar dagen de winterjas en handschoenen aan, en das om overleef ik wel.
Tenzij de voorspelde horror-winter begonnen is
Twee weken is te overzien. Maar ik hoor mensen praten over tot eind februari temperaturen die níet meer boven 0 uitkomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry Muis, maar ik denk echt dat we zeker tot 10 feb het behoorlijk koud gaan krijgen. Temperaturen boven de 10 graden ga je echt even niet meer zien.
Daar kan ik wél mee leven. Maar een collega van mij had het erover dat het donderdag -9 wordt met een windchill van -30quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
Voordeel is wel als het echt koud gaat worden dat de wind compleet wegvaltWat dus straks het geval is.
Och, zover ik nu zie valt de wind compleet weg straks dus dan is het misschien wel -8 maar voelt het max -12 aan. Tevens komt de zon er wel gewoon door dus zo extreem zal het niet zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik wél mee leven. Maar een collega van mij had het erover dat het donderdag -9 wordt met een windchill van -30![]()
Dat zijn temperaturen waarbij mijn lippen vast aan elkaar vastvriezen
Als de sneeuw dan maar maandag weer weg is kan ik daar ook mee leven. Het wordt alleen vervelend als dat aanvriest. Ik heb een hekel aan black icequote:Op maandag 30 januari 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och, zover ik nu zie valt de wind compleet weg straks dus dan is het misschien wel -8 maar voelt het max -12 aan. Tevens komt de zon er wel gewoon door dus zo extreem zal het niet zijn![]()
Ik vrees meer voor de sneeuw vrijdag/zaterdag.. dat is veel ellendiger als dat uit gaat komen.
Joh, met een dag als vandaag werden in Atlanta de scholen en overheidsgebouwen al geslotenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
Black ice hahahahaha. Dat waren nog eens tijden in Amerika
Jep.. ik was daar in Januari en toen was het soms -10. Maar ook daar weer kan het de ene dag -10 zijn en de volgende dag opeens weer +10...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Oklahoma is 's winters toch altijd een flink stuk kouder dan Georgia?
Dat vond ik zo lekker aan Atlanta, twee maanden 'winter' en twee maanden Hotlanta, de overige 8 maanden zalig weerquote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja in de zomer is het daar dan weer niet te harde
Concept ingeleverd.. nog één laatste controle voor verbeteringen en dan lever ik het officieel in.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe gaat het nu met afstuderen Drasss ?
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Concept ingeleverd.. nog één laatste controle voor verbeteringen en dan lever ik het officieel in.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
avond saam![]()
er zit nog meer sneeuw in de lucht, kop knapt bijna uit elkaar
Je moet ook weer rechtop gaan zitten Kokkie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
avond saam![]()
er zit nog meer sneeuw in de lucht, kop knapt bijna uit elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |