Volgens mij wel, ben 'm nog niet eerder tegengekomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Jajong het volgende:
Niceee eerst calfcrusher in UFC history?
Ik denk nog nooit. Ik heb 'm volgens mij nog nooit in competitie gezien.. Alleen in training en misschien bij grappling wedstrijden..quote:
Ik probeer die Eddie Bravo calf crank vanuit lockdown weleens maar ik kan alleen m'n broertje erop laten afkloppenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk nog nooit. Ik heb 'm volgens mij nog nooit in competitie gezien.. Alleen in training en misschien bij grappling wedstrijden..
Enige wat ik doe vanuit lockdown is sit-out sweep en electric chairquote:Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik probeer die Eddie Bravo calf crank vanuit lockdown weleens maar ik kan alleen m'n broertje erop laten afkloppen
Ik aan de mandarijntjes en water.quote:
Diëten is voor mensen met kut genen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik aan de mandarijntjes en water.
Dieten is awesome.
Klopt. Elke UFC vechter heeft kut genen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Diëten is voor mensen met kut genen.
Nee, maar ze willen een voordeel hebben over de kleinere mannetjes dus gaan ze lager vechten dan hun genen eigenlijk aangevenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt. Elke UFC vechter heeft kut genen.
Goeie selfpwn.
"Ok"quote:Op zondag 29 januari 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen een voordeel hebben over de kleinere mannetjes dus gaan ze lager vechten dan hun genen eigenlijk aangeven.. Rumble is gewoon een LHW/HW
enigste cut, die hij haalde was de "UFC CUT"quote:Op zondag 29 januari 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen een voordeel hebben over de kleinere mannetjes dus gaan ze lager vechten dan hun genen eigenlijk aangeven.. Rumble is gewoon een LHW/HW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |