Als hij dropt naar 205 wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?
hw is nogal dun gezaaidquote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?
Of doen alsof je het tappen niet gehoord/gezien hebt. A la Royce Graciequote:Op zondag 29 januari 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind BJJ en wrestling heel tof maar legsubs/kneebarsen soms ook als je mensen verkeerd ziet stappen etc brrrrrrrrrrrrr
Als je knaken dropt wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wordt nu de maincard ook op ufc.tv uitgezonden?
Wat kost deze? Bullshit dat wij moeten betalen als hij gratis op FOX is in americaquote:
10 dollaquote:Op zondag 29 januari 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kost deze? Bullshit dat wij moeten betalen als hij gratis op FOX is in americamaarja.. mag hopen op een kleine prijs omdat het maar 3 fights zijn.
Ik ga mijn gegevens niet aan UFC.tv geven. Die shit is eergisteren nog kapot gehackedquote:
Snore.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |