Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Het lijkt ingewikkelder dan het is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp er nu al weer geen snars van. Deal, No deal![]()
![]()
same herequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp er nu al weer geen snars van. Deal, No deal![]()
![]()
Kijk het morgen wel even op mijn gemak. Kijk nu wat anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt ingewikkelder dan het is.
tenenkrommend jaquote:
Ik weet niet ofdat dat in Mexico kan maar inderdaad, je kan in zat landen een nier kopen. Ofdat vervolgens de implantatie ook vakkundig (waaronder steriel) gebeurt en ofdat je niet in problemen geraakt wanneer je vervolgens in Nederland allerlei medicatie moet gebruiken om afweerreacties te voorkomen is een ander verhaal.quote:Een nier kopen? Vanuit waar? Mexico?
Ik heb het verder niet gezien, las het alleen hier. Mocht je uiteindelijk een nieuwe nier krijgen dan ben je daar toch gewoon voor verzekerd? Heb je daar niet een zorgverzekering voor of heb ik dat nou misquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat dat in Mexico kan maar inderdaad, je kan in zat landen een nier kopen. Ofdat vervolgens de implantatie ook vakkundig (waaronder steriel) gebeurt en ofdat je niet in problemen geraakt wanneer je vervolgens in Nederland allerlei medicatie moet gebruiken om afweerreacties te voorkomen is een ander verhaal.
Hoe dan ook, dit was natuurlijk een stuntje dat slecht is gekopiëerd van die actie van BNN. Om aandacht te vragen voor het tekort aan organen.
Verbaasd mogen ze niet zijn aangezien ze het tegen andere ´professionele` (toch wel D-categorie of lager (A-categorie-artiesten hebben wij in Nederland niet)) artiesten opnamen.quote:Nou nou die Lois Lane, wat een arrogante bitches, zag je ze staan, wij? eruit?dat kan niet! dit is doorgestoken kaart, wij waren veel beter!
Ja als je illegaal je nier hebt gekregen dan moet je het allemaal zelf regelen maar wanneer je via de normale weg een nier krijgt neem ik aan dat je daar gewoon voor verzekerd bent toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als je illegaal aan zo'n nier komt dan zouden er wel eens juridische problemen kunnen ontstaan en dan zou de zorgverzekeraar wel eens kunnen weigeren om behandelingen voor die illegaal verkregen nier te betalen (en dat de rechter dit toestaat). Het valt nogal op als je ineens immunosuppressieve middelen nodig hebt wanneer je volgens je dossier geen nieuwe nier hebt gekregen.
Weet jij hoe ze in die landen aan nieren komen?
Voor wie er niet bij stil heeft gestaan een hint: er zijn veel arme mensen in veel landen en je hebt maar 1 nier nodig om gezond te leven, zolang die ene nier goed blijft werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |