abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:37:42 #1
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107338317
THE WINNER IS...
quote:
Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!

Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Meer info

In Duitsland gaat Linda de Mol dit presenteren, hier in Nederland is de presentator/presentatricehet wordt dus gewoon Nance en Geer nog niet bekend. Volgens John de Mol wordt dit de klapper ( :') ) die SBS 6 opnieuw op de kaart moet gaan zetten. Binnenkort op SBS.....
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107338636
Waarom doe je mee? We willen een nier kopen.. :{
pi_107338859
Ik begrijp er nu al weer geen snars van. Deal, No deal :{ :{w
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 20:58:50 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_107338913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
Het lijkt ingewikkelder dan het is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:59:21 #5
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107338933
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
same here
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107338978
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Het lijkt ingewikkelder dan het is.
Kijk het morgen wel even op mijn gemak. Kijk nu wat anders.
pi_107339356
die nierboy :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 21:12:05 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_107339387
Dit was... best wel slecht :')

Als ze op komen lopen, die teksten, ik zag zelfs een stukje comic sans tussen die tenenkrommende montage :')

Achja typisch SBS. Die nierboy :')
:')
pi_107339407
Die hand van die ene...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107339430
Een nier kopen? Vanuit waar? Mexico? :')
pi_107339732
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die hand van die ene...
tenenkrommend ja
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_107339916
Zou het niet logischer zijn om bij een deal de uitslag NIET te laten zien?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_107339955
een mooie vrouw :') :') :')
pi_107340036
Wat een kutshow.
I feel kinda Locrian today
pi_107340044
VRIJGEZELLIG

MIJN TYPE :')
pi_107340077
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:28 schreef starla het volgende:
Wat een kutshow.
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 21:29:59 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_107340091
Grappig dat er toch best veel mensen hier naar de herhaling kijken :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107340404
Whehehehehehehhe Lois Lane :')
pi_107341057
quote:
Een nier kopen? Vanuit waar? Mexico? :')
Ik weet niet ofdat dat in Mexico kan maar inderdaad, je kan in zat landen een nier kopen. Ofdat vervolgens de implantatie ook vakkundig (waaronder steriel) gebeurt en ofdat je niet in problemen geraakt wanneer je vervolgens in Nederland allerlei medicatie moet gebruiken om afweerreacties te voorkomen is een ander verhaal.
Hoe dan ook, dit was natuurlijk een stuntje dat slecht is gekopiëerd van die actie van BNN. Om aandacht te vragen voor het tekort aan organen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_107341226
Sidenote, het is niet alleen omwille van ons donorsysteem dat we zo weinig organen hebben. Juist jongeren die plotseling om het leven komen t.g.v. een verkeersongeval zijn geschikt als orgaandonor: relatief gezonde organen en je vindt ze snel genoeg waardoor de organen kunnen worden verwijderd kort nadat het slachtoffer is overleden.De meest voorkomende doodsoorzaak onder jongeren is een verkeersongeval en die zware verkeersongevallen hebben wij in Nederland relatief weinig in vergelijking met andere landen. Soms ten koste van een prijs (erg veel verkeerslichten, conflictvrije verkeerslichten, drempels enz.) maar goed, minder slachtoffers en dus minder organen.
#NoDAPL
pi_107341233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet ofdat dat in Mexico kan maar inderdaad, je kan in zat landen een nier kopen. Ofdat vervolgens de implantatie ook vakkundig (waaronder steriel) gebeurt en ofdat je niet in problemen geraakt wanneer je vervolgens in Nederland allerlei medicatie moet gebruiken om afweerreacties te voorkomen is een ander verhaal.
Hoe dan ook, dit was natuurlijk een stuntje dat slecht is gekopiëerd van die actie van BNN. Om aandacht te vragen voor het tekort aan organen.
Ik heb het verder niet gezien, las het alleen hier. Mocht je uiteindelijk een nieuwe nier krijgen dan ben je daar toch gewoon voor verzekerd? Heb je daar niet een zorgverzekering voor of heb ik dat nou mis :?

Nou nou die Lois Lane, wat een arrogante bitches, zag je ze staan, wij? eruit? :o dat kan niet! dit is doorgestoken kaart, wij waren veel beter!

:')______
pi_107341277
Hahaha, dat is dus precies de reden dat ik de herhaling ging kijken! Ik wilde die gezichten zien :D
pi_107341349
Als je illegaal aan zo'n nier komt dan zouden er wel eens juridische problemen kunnen ontstaan en dan zou de zorgverzekeraar wel eens kunnen weigeren om behandelingen voor die illegaal verkregen nier te betalen (en dat de rechter dit toestaat). Het valt nogal op als je ineens immunosuppressieve middelen nodig hebt wanneer je volgens je dossier geen nieuwe nier hebt gekregen. :)
Weet jij hoe ze in die landen aan nieren komen?
Voor wie er niet bij stil heeft gestaan een hint: er zijn veel arme mensen in veel landen en je hebt maar 1 nier nodig om gezond te leven, zolang die ene nier goed blijft werken. ;)
#NoDAPL
pi_107341409
quote:
Nou nou die Lois Lane, wat een arrogante bitches, zag je ze staan, wij? eruit? :o dat kan niet! dit is doorgestoken kaart, wij waren veel beter!
Verbaasd mogen ze niet zijn aangezien ze het tegen andere ´professionele` (toch wel D-categorie of lager (A-categorie-artiesten hebben wij in Nederland niet)) artiesten opnamen.
#NoDAPL
pi_107342125
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als je illegaal aan zo'n nier komt dan zouden er wel eens juridische problemen kunnen ontstaan en dan zou de zorgverzekeraar wel eens kunnen weigeren om behandelingen voor die illegaal verkregen nier te betalen (en dat de rechter dit toestaat). Het valt nogal op als je ineens immunosuppressieve middelen nodig hebt wanneer je volgens je dossier geen nieuwe nier hebt gekregen. :)
Weet jij hoe ze in die landen aan nieren komen?
Voor wie er niet bij stil heeft gestaan een hint: er zijn veel arme mensen in veel landen en je hebt maar 1 nier nodig om gezond te leven, zolang die ene nier goed blijft werken. ;)
Ja als je illegaal je nier hebt gekregen dan moet je het allemaal zelf regelen maar wanneer je via de normale weg een nier krijgt neem ik aan dat je daar gewoon voor verzekerd bent toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')