SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
[ Bericht 1% gewijzigd door bijdehand op 29-01-2012 22:30:04 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zover ik heb begrepen gebeurt biomedisch onderzoek ook erg veel vanuit regeringen. Dat is misschien wat minder competetief omdat je naar een bepaalde opdracht werkt. Anders een een researchproject aan een universiteit nog altijd een optie. Doctoraal halen en dan als hoogleraar aan de slag. Verdient blijkbaar ook niet al te beroerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, valt mee, maar nu nog de vraag of ik dat zie zitten. En zoals ik al zei deed die persoon een andere studie en in zijn veld omschreef hij de wetenschap zo: "Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de wetenschap bij jullie er aan toegaat, maar bij ons is het meerendeel lang en saai en competatief. Je moet zoveel publicaties per jaar halen, in bladen die een bepaald gewicht hebben. Aziaten worden overal voorgetrokken omdat ze geld met zich mee brengen. Als je dus iets leuks of spannends of onbekends wilt onderzoeken en er komt niet iets nuttigs uit, staat je baan op de tocht. Als je al een baan hebt. Want die zijn zeer schaars hier."
Ja, zieke dag is dat hequote:
Ja lach maarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef DeJori het volgende:
BDH's rooster
Ik ga lekker naar Valencia-Barcelona
Nou succes met je school.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewoon veel te lang uitgesteld en ik ken bijna geen mensen in DB en omgeving waarmee ik graag uit zou willen gaan en zij ook met mij.
Ooit is ze met een awesome stel mensen uit geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou succes met je school.Zijn andere dan zo kut om mee uit te gaan?
Dan kan de rest alleen maar tegenvallen hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit is ze met een awesome stel mensen uit geweest
Ik heb de lat hoog gelegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan de rest alleen maar tegenvallen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb de lat hoog gelegd.Oh dat moet te overtreffen zijn dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hendig johquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat moet te overtreffen zijn dan.
Het valt altijd te overtreffen toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij denkt wel positief over je vrienden
NAAAIIIIIS!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Yes ik heb iemand kunnen regelen![]()
[ afbeelding ]
Ja maar bij de een wat makkelijker dan bij de ander.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het valt altijd te overtreffen toch?
[..]
NAAAIIIIIS!!
Ach het was gezellig hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar bij de een wat makkelijker dan bij de ander.
Juistquote:
T?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Yes ik heb iemand kunnen regelen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |