Supermarkten toch gewoon tot 20:00 uur open ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh ik ben lekker slim. Wil ik net de deur uitgaan, is alles om 17u natuurlijk dicht
Zelfs bij ons in het noorden!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Supermarkten toch gewoon tot 20:00 uur open ?
Thee zetten is zon gedoe...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een chardootje ingeschonkenGewoon omdat het kan.
Ja klopt maar ik moest naar de groenteboer en de drogistquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Supermarkten toch gewoon tot 20:00 uur open ?
Nope, alles lekker verpulverdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:03 schreef AnneX het volgende:
En ik sta te wachten op de geroosterde Roma tomaten om in de soep van Kay te storten inclusief de sapjes op haar advies![]()
Hebben jullie er ook wat tomaat buitengehouden om later op het bord bij te voegen? Anders is įlles zo verpulverd in de blender.
Grand Prestige hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een chardootje ingeschonkenGewoon omdat het kan.
Is een cartoon van Peter van Straaten, zie je een 50+ echtpaar op de bank hangen met stapels boeken om zich heen, zegt zij, zal ik een flesje wijn open trekken, thee zetten is zon gedoe..lquote:
Wij hebben van v. Straaten op de wc hangen een ouder echtpaar in hun blootje, die staan voor het raam zeggen ze : wat zijn we lelijk maar wat wonen we mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een cartoon van Peter van Straaten, zie je een 50+ echtpaar op de bank hangen met stapels boeken om zich heen, zegt zij, zal ik een flesje wijn open trekken, thee zetten is zon gedoe..l
Ben ik toch niet zo lui als dat ik dachtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een cartoon van Peter van Straaten, zie je een 50+ echtpaar op de bank hangen met stapels boeken om zich heen, zegt zij, zal ik een flesje wijn open trekken, thee zetten is zon gedoe..l
quote:
Even delen... Wat ruikt dat lekker allemaal en een PAN vol !quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, alles lekker verpulverd
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even delen... Wat ruikt dat lekker allemaal en een PAN vol !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |