Nee, bij sbs is de presentator in het stadion de samenvattingen aan het doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
Mooi. Als het dezelfde kwaliteit is als RTL destijds mogen ze het winnen.
Vond ik ook beterquote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
Mooi. Als het dezelfde kwaliteit is als RTL destijds mogen ze het winnen.
Natashquote:Op maandag 30 januari 2012 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Na iedere samenvatting analyse door de vrouw van Rene Froger
Met Ellemieke?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
En prijsvragen tussendoor, dat je kan smsen.
Kan het slechter dan Snoeks, Grueter en vrienden?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeee geen reclames tussen de samenvattingen en kut commentaar
hoi Jack.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef zatata het volgende:
ik heb gister studio voetbal gekeken, dat is de Mercedes onder de voetbaltalkshows, VI is een Fiat Panda
Raiolaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die klootzak heeft hem bij juve gedropt
ze hebben al jan jostie van Gangelenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou die Genee weer een overstap maken naar bijvoorbeeld SBS als Sjon de Mol een mooi aanbod doet? Hij heeft z'n gouden ring binnen, hij is toe aan een nieuw avontuur.
Midden in z'n boeddhistische periode?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou die Genee weer een overstap maken naar bijvoorbeeld SBS als Sjon de Mol een mooi aanbod doet? Hij heeft z'n gouden ring binnen, hij is toe aan een nieuw avontuur.
Nee maar je weet hoe dat gegaan is en ik vind het niet leuk dat je daar weer over begint want jij weet echt hoe dat in elkaar zit!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar verneukte wel VI door Genee weg te rippen
VI kon al jaren naar SBS tegen een veel beter loon, maar als het betekent dat ze Eredivisie beelden mogen uitzenden tijdens VI wel denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef zatata het volgende:
labyad moet oprotten naar turkije met zn sterallures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |