TVOH is ook een kansloos programmaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Door weer even zo nodig uit te moeten halen naar een collega-programma (welk programma dan ook) haalt ie zichzelf weer erg omlaag. Dat riedeltje van "heel de tv-wereld is kut" kennen we nu wel.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is een carrière voor hem weggelegd in Spanje, wellicht zelfs bij Atletico ofzo.
Moet je opletten straks haalt iemand Ajax bij een Feyenoord discussie en begin jij te janken dat het altijd over Ajax moet gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]'zelfs bij Atletico'.
Die gast komt verder dan elk talent bij heel ajax.
Was een verwijzing naar Sinter Clasie, maar misschien iets te subtiel voor jou.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Ritmo het volgende:
Die gast komt verder dan elk talent bij heel ajax.
Dat gaat het toch al.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je opletten straks haalt iemand Ajax bij een Feyenoord discussie en begin jij te janken dat het altijd over Ajax moet gaan![]()
![]()
Man Utd oid zal die niet halen hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Ritmo het volgende:
Die gast komt verder dan elk talent bij heel ajax. Al die semi-talenten daar...
Want?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man Utd oid zal die niet halen hoor.
Hij is goed, maar geen wereldtop. Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
En wederom vergeten ze dat Real Madrid zo goed als kampioen is...
Klopt, nog lang geen wereldtop. Maar als je ziet hoe hard ie zich nu ontwikkeld heeft binnen 1 jaar... Zeg niet dat ie het haalt, maar uitsluiten doe ik ook weer niet. Het is denk ik in elk geval wel het grootste Nederlandse talent van dit moment.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is goed, maar geen wereldtop. Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, nog lang geen wereldtop. Maar als je ziet hoe hard ie zich nu ontwikkeld heeft binnen 1 jaar... Zeg niet dat ie het haalt, maar uitsluiten doe ik ook weer niet. Het is denk ik in elk geval wel het grootste Nederlandse talent van dit moment.
Hij heeft gescoord toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt er nou een manolevje of niet?
Ik heb het niet gezien verder, las het net.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die kan iedereen scoren niets bijzonders
terug in de mand, Samson.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef zatata het volgende:
wat een stom programma zag, die gijp denkt echt dat ie leuk is en snor zn grappen zijn ook op en hangem is een dooie mongool
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef zatata het volgende:
wat een stom programma zag, die gijp denkt echt dat ie leuk is en snor zn grappen zijn ook op en hangem is een dooie mongool
ghehe. Ik grinnikte. Met een huil op mijn gezicht. Niet meer reageren hier.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef zatata het volgende:
goeie samenvatting dat welquote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef zatata het volgende:
ja ok nou doei hehquote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef zatata het volgende:
Nee,quote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil basis speler oranje over 2 jaar he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |