Ik heb zo'n idee dat dit nog wel zal gebeuren in de finale ofzotwitter:FBergmans twitterde op zondag 29-01-2012 om 18:51:02ik hoop zooooooooo dat ik een keer een duet met @chrishordijk zou mogen doen!!!! #lovetheguy reageer retweet
Oh god die twitterberichten van haarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit nog wel zal gebeuren in de finale ofzotwitter:FBergmans twitterde op zondag 29-01-2012 om 18:51:02ik hoop zooooooooo dat ik een keer een duet met @chrishordijk zou mogen doen!!!! #lovetheguy reageer retweet
Ja ach, ze is 13... dan mag hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Diemux het volgende:
[..]
Oh god die twitterberichten van haar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
Door naar de finale![]()
Ik denk eerlijk gezegd wel dat we ook na The Voice nog van haar zullen horen
Voequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze is zo veelzijdig als Voe. Lukt het niet in de muziek, dan wel in iets anders.
Tuurlijk ken ik Voe wel. Ik snap alleen niet waar die vergelijking met haar vandaan komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mensen die Voe niet kennen
Adoreer hier Emilie/VOE (mét pics!) #3
Voe kan ook zingen. Ze heeft zelfs een single opgenomen. Voe kwam gisteren ook in het live-topic voorbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Voe wel. Ik snap alleen niet waar die vergelijking met haar vandaan komt.
Alsnog snap ik de vergelijking niet. En na een flink wat autotune kan iedereen zingenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe kan ook zingen. Ze heeft zelfs een single opgenomen. Voe kwam gisteren ook in het live-topic voorbij.
Nee joh, veel te dik voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe kan ook zingen. Ze heeft zelfs een single opgenomen. Voe kwam gisteren ook in het live-topic voorbij.
Fabienne is lang, slank en blond, drie belangrijke kwaliteiten voor modellenwerk. Ze heeft er ook het perfecte gezicht voor.
Sowieso veel te dik om echt professioneel te worden bedoel ik (en ook geen apart gezicht). Gewoon een standaard mooi Nederlands meisje die goed kan zingen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te dik?
En ik denk, nu we alle finalisten weten, dat we in Fabienne de winnares vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso veel te dik om echt professioneel te worden bedoel ik (en ook geen apart gezicht). Gewoon een standaard mooi Nederlands meisje die goed kan zingen.Ohw zo, ik dacht dat je het op de algemene manier bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Oh the agony.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Diemux het volgende:
[..]
Oh god die twitterberichten van haar
dat valt toch tegen. Ik heb zelf geen toegang, maar ik zou er wel een eurootje voor over hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
haar single is nog maar 395x gedownload en staat op nummer 2 in iTunes
http://www.downloadmusic.nl/search.php?q=fabienne%20bergmansquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat valt toch tegen. Ik heb zelf geen toegang, maar ik zou er wel een eurootje voor over hebben.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.downloadmusic.nl/search.php?q=fabienne%20bergmans
Bronquote:Voice Kids-winnares rekent niet op zangcarrière
Fabienne Bergmans houdt er rekening mee dat het winnen van The Voice Kids niet garant staat voor een succesvolle zangcarrière. Dat blijkt uit een interview met De Telegraaf. De studiebeurs die zij met The Voice Kids won, zal zij niet gebruiken voor een muzikale opleiding. “Als mijn zangcarrière flopt, moet ik iets anders kunnen. Natuurlijk wil ik graag zangeres worden. Daar heb ik alles voor over. Maar kijk naar andere winnaars van talentenshows. Van de meesten hoor je niks meer.”
De toekomst na het winnen van een talentenjacht is volgens Fabienne onzeker. “Ik ben mij ervan bewust dat dit succes en deze bekendheid misschien maar tijdelijk is.”
Toch geniet Fabienne er moet volle teugen van. “Het liefst zou ik willen dat mijn leven altijd zo blijft. Ik vind het allemaal zo fantastisch en overweldigend dat ik mij nu nauwelijks kan concentreren op school. Ik zit in 2 havo en mijn hoofd is alleen maar bij The Voice Kids en het album waaraan ik binnenkort ga werken.”
Ze krijgt nu begeleiding vanuit school. “Ik praat met een soort psycholoog en krijg hulp bij het maken van huiswerk. Daar was ik sowieso al nooit een ster in. En ik wil dit schooljaar wel graag halen.“
Goed dat zij geestelijke begeleiding krijgt, vanuit school, maar RTL had daar eigenlijk voor horen te zorgen. We moeten niet vergeten dat ze nog maar een meisje is, ook al ziet ze er heel volwassen uit. Ik maak me weinig zorgen om haar, zelfs als haar zangcarrière niet lukt zal zij succesvol zijn in het leven.quote:
Dit heb ik toevallig vanmiddag geluisterd bij Giel live en haar stem is eigenlijk écht heel erg goed! Nummer nog even aan wennen, maar wel zelf geschrevenquote:
http://omroep.vara.nl/media/145438quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig vanmiddag geluisterd bij Giel live en haar stem is eigenlijk écht heel erg goed! Nummer nog even aan wennen, maar wel zelf geschreven.
Echt, he? Waarom krijgt ze zo weinig aandacht?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://omroep.vara.nl/media/145438
Deze he? Ik hoorde hem ook... Dat kind is live echt verdomd goed
(ik vind het stiekem zelfs nog beter dan de studioopname)
Ik denk dat ze niet zoveel kunnen en mogen doen vanwege haar leeftijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt, he? Waarom krijgt ze zo weinig aandacht?Belachelijk! Net als Rochelle (live gezien) van x-factor. Allen zo verdomd tering goed, als dit Amerika was geweest dan waren ze allang zooo bekend geweest.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef iBenny het volgende:
Fabienne zingt de titelsong van de nieuwe Carry Slee film "spijt".
...ze is zo lekker gewoon gebleven
De tering.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef iBenny het volgende:
Fabienne was net te zien in een bumpertje van The Voice Kids. Ze is nogal eh... veranderd
[ afbeelding ]
Fabienne nu
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef iBenny het volgende:
Fabienne was net te zien in een bumpertje van The Voice Kids. Ze is nogal eh... veranderd
[ afbeelding ]
Fabienne nu
9/10 would-hitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Fabienne nu
Misschien zeg je het oneerbiedig. Je bedoelt ze "heeft wel wat"quote:Op zondag 29 januari 2012 07:32 schreef zyntex het volgende:
ben ik een pedo als ik haar lekker vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |