Komt eraanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:24 schreef aequus het volgende:
kies eens een andere foto....deze heb ik al zovaak gezien
Ik heb nog wel een paar leukequote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:33 schreef -CRASH- het volgende:
Idd een foto die iets met de TT te maken heeft
- 30quote:
Beetje slecht nieuwsbericht, een edit is wel op zijn plaats. Het lijkt de telegraaf of piet Paulusma welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
- 30![]()
![]()
Ik hoop dat ze in Friesland weer zeeeeer goed en mooi zwart ijs kunnen krijgen
Deze zijn ook mooi ja. Ik dacht meer aan ijspegels.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar leuke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uiteindelijk wordt het meestal altijd iets kouderquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:42 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
-30 is het dauwpunt, t wordt geen -30. Dit is de juiste kaart:
[ afbeelding ]
Meestal wel ja. -20 voor over 5 dagen zie je niet vaak, maar kan op de dag zelf wel uitkomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt het meestal altijd iets kouder
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Deze zijn ook mooi ja. Ik dacht meer aan ijspegels.
dezequote:
Als ze de gemalen stil zetten dan blijven de uiterwaarden wel redelijk vol staan toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
ijzig
De uiterwaarden staan hier nog helemaal vol dus als dat gaat bevriezen de komende week en ondertussen zakt het water dan gaat dat veel van die ijsplakken opleveren. Wel mooi gezicht. Schaatsen zal 'm wel nie worden want daar staat het te hoog voor en het zakt onder het ijs weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |