Alle iPhone modellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:53 schreef Rekkie het volgende:
Is dit alleen voor 4s of ook voor gewoon 4?
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:30 schreef DeMessias het volgende:
Als je 4S wil kopen, doe je dit dan best via de apple website of via verdeler in de stad?
Wat maakt dat uit? Via een fysieke winkel heb je dat ding natuurlijk sneller.quote:
Ooh, kijk, das mooi. En dan kan ik dus wel gewoon tetheren?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef killfrenzy het volgende:
Jailbreake is heel makkelijk, neemt 3minuten in beslag en is altijd te herstellen naar echte firmware. Safe & Easy.
je bent niet de enige, mijn mobiel, htc sensation, is 2 dagen geleden ook in de wc gevallen, alleen ik heb hem pas na anderhalve dag in de rijst gelegd.. voor de rest deed die het wel gewoon tussendoor maar gaf die het vanmorgen op..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Die van mij is in de wc gevallen.![]()
![]()
![]()
Nog tips? Hij ligt al in een bak met rijst.
Ik ook wel, maar dan kan ie toch niet in de wc vallen? Je zit erboven op!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik internet ook altijd op de wchahah suf eigenlijk idd
Wel een keer gehad dat hij in het wasbakje viel (met kraantje aan) tijdens handen wassen achterafquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan kan ie toch niet in de wc vallen? Je zit erboven op!
Waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Potverdorie wat ben ik blij met dit apparaat.....
Een werkelijke verademing na een Android (wat overigens ook een prima toestel was)
Tmobile bereik in Utrecht is echt een ramp, zeker in het centrum (waar ik woon). Ik heb ook 4s met t-mobile. Gelukkig heb ik thuis gewoon goed werkend wifiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef timbob het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen echt een belachelijk slechte internetverbinding...
Ik zit bij T-mobile, in Utrecht.
Meer mensen daar last van?
Een whatsapp berichtje sturen duurt 2 minuten ofzo.
En aangezien Wifi ook een ramp is, is het gewoon kut.
Ik had het met m'n 3G ook wel eens, maar als ik dan 3g uitzette, werkte het wel weer, maarja, dat kan niet op een 4s
Zakelijk gezien kan de Android imo niet op tegen een iPhone. Het werkt gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit nog steeds te twijfelen verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |