Ik kan het je inderdaad niet aanradenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
5 topics vol in 9 uur tijd ....
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen.
Er is ook een nieuw thema. Dingen van onszelf waar we op af zouden knappen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
De organische wodka is op. Nu slechts Smirnoffquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja snap ik. balen man..
Gewoon Forever Alone met wodka thuis achter je PC op FOK! zitten
Wat een afknapper.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zit ook aan de smirnoff. Geen slecht spul dat wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:56 schreef Dven het volgende:
[..]
De organische wodka is op. Nu slechts SmirnoffWel nog zat cranberrysap!
wat is te grof?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:58 schreef Sinosappel het volgende:
Nog meer afknappers van mezef: ik kan (te) grof zijn, en ben ontzettend chaotisch
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:58 schreef Sinosappel het volgende:
Nog meer afknappers van mezef: ik kan (te) grof zijn, en ben ontzettend chaotisch
Klinkt alsof jij een rustige man met regelmaat in zijn leven nodig hebt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:58 schreef Sinosappel het volgende:
Jij dus?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij een rustige man met regelmaat in zijn leven nodig hebt.
Wat een heerlijk zachte kutopmerking!quote:
en 6 draadjes vollullen en overal op reageren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:58 schreef Sinosappel het volgende:
Laat ik nou een rustige man met regelmaat in mijn leven zijn zegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het helemaal foutquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar ergens klinkt het wel wat saai.quote:
wat is dezequote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar ergens klinkt het wel wat saai.
Ik ben m'n brieven al aan het schrijven, nu nog bedenken welke romcom ik van 'r kan lenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Fuck ga is daten jullie 2, ik ben het spuugzat aan het worden.
Geef toe, voor een gitaarspelende halfgod is het toch niet het ideaalbeeldquote:
Ach ik ben redelijk rustig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef toe, voor een gitaarspelende halfgod is het toch niet het ideaalbeeld
Je hebt toch een vriendin?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik ben redelijk rustig.
Enigste eis die ik nu aan een vrouw heb is dat ze geen issue's heeft.
Ja helaas...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:07 schreef Aliana het volgende:
[..]
Niet meer? Het was zo perfect, kon niet perfecter en nu.. niets?
Kut voor je.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja helaas...
Vandaar dat ik nu ook aan de alcohol zit. Zodat ik inniedergeval mijn deadline voor school haal.
Ik moest jou uitnodigen voor een liftwedstrijd. Bij dezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:09 schreef Meloewa het volgende:
speknek bij mannen en mannen die standaard zijn
Ah fuck, jammer om te horen man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja helaas...
Vandaar dat ik nu ook aan de alcohol zit. Zodat ik inniedergeval mijn deadline voor school haal.
lift wedstrijd?:')quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moest jou uitnodigen voor een liftwedstrijd. Bij dezen.
Ze had issue's. En drm maakte ze het uit.quote:
Fuck alcohol, ik las "En met een dm maakte ze het uit"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze had issue's. En drm maakte ze het uit.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Fuck alcohol, ik las "En met een dm maakte ze het uit"
Kom op bijna afgestudeerde, dat snap jij wel!quote:
Dat sowieso,quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
Okee, een film twee keer op een dag kijken is volgens mij alleen leuk met alcohol.
!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
Okee, een film twee keer op een dag kijken is volgens mij alleen leuk met alcohol.
Shawn of the deadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:22 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens Shawn of the Dead 4 keer op een dag gekeken.
Ik kom hem op een gegeven moment gewoon meepraten.
Wat?quote:
quote:
Yep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Dit is gewoon een slowchat geworden.
Al sinds pagina 2 van deel 1quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
eigenlijk wel ja, zonde weer...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |