Nou, fijn. In de rij staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef Ezell het volgende:
De FAME zat vanavond propvol met mensen die allemaal enorme stapels cd's en dvd's kochten. Rijen van tientallen meters bij de kassa's. Gaaf om te zien.
was het supergoedkoper dan het al was dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef Ezell het volgende:
De FAME zat vanavond propvol met mensen die allemaal enorme stapels cd's en dvd's kochten. Rijen van tientallen meters bij de kassa's. Gaaf om te zien.
ken nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
Even wachten op de spytool en dan kan het losbarsten. Even popcorn pakken.
wa ken niequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het supergoedkoper dan het al was dan?
[..]
ken niet![]()
![]()
Jup. Vijftig procent korting op alle items in de uitverkoop en twintig procent korting op de rest.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het supergoedkoper dan het al was dan?
godverdommequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Vijftig procent korting op alle items in de uitverkoop en twintig procent korting op de rest.
Hoe weet jij dat nou weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
da leeell hier komt posten
die ligt in bed
omg kutquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Vijftig procent korting op alle items in de uitverkoop en twintig procent korting op de rest.
Nope, niks gekocht. Ik vond het iets te druk daar. Ik had ook geen zin om mijn trein te missen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hedde nog wat aan de haak geslagen Ezell?
godverdommequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, niks gekocht. Ik vond het iets te druk daar. Ik had ook geen zin om mijn trein te missen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, niks gekocht. Ik vond het iets te druk daar. Ik had ook geen zin om mijn trein te missen.
Welkom bij de club van gekke geiten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga jij maar in superlange rijen staan.quote:
Ik wilde wel een paar dingen kopen, maar daarvoor wilde ik niet in de rij staan. En ik heb mijn loon van deze week al bijna helemaal uitgegeven...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik dacht die heeft alles leeggekocht.
...
Scumbag Ezell.
Zeggen ze allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Ezell het volgende:
Kost best veel allemaal bij elkaar... Heb nu al minstens 1600 euro uitgegeven aan spullen voor school.
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
bij mij staat de teller op veertig nu.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Ezell het volgende:
Kost best veel allemaal bij elkaar... Heb nu al minstens 1600 euro uitgegeven aan spullen voor school.
thefuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The fuck.quote:
thefuck^2quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
bij mij staat de teller op veertig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |