Vind het niet erg, neem het je wel kwalijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga ze niet gebruiken hoor V1z, dat vind je toch niet erg?
ja kan niet slapen. En ik zie het ook niet zitten om morgen terug te gaan naar deze tandarts want die zie ik ervoor aan dat ze weer dingen fout doet etc waardoor dit een stuk pijnlijker wordt / langer gaat duren dan nodig is. Bleh. Ik ken ook helemaal niet het soort pijn dat je 's nachts uit je slaap houdt en niet met pijnstillers te onderdrukken is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, geweldig V1zOr!
Vik! Wat doe je wakker? Zoveel last van je kies?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik schrijf voor jou ook wel een.keer een.gedicht. als goedmaker. Niet nu, nu slapen.
Weet jij geen goeie tandarts in Den Haag?quote:
Wel, Nootdorp is ook DH ::P.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef loveli het volgende:
Die was niet in DH en ik heb nergens gezegd dat 'ie goed was. Alleen dat ze patienten aannemen en zoveel leuke kleurtjes muren hebben op je op je gemak te laten voelen
Altmanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet jij geen goeie tandarts in Den Haag?. Zie dat loveli in een oud topic ook al eens een naam heeft genoemd
.
dank. Ik heb een paar namen vam tandartsen met goeie reviews genoteerd en laat Mark straks even rondbellen of een van hen weekenddienst heeft. En anders haal ik meer ibu - dat doe ik sws - en wacht ik tot maandag. Vraag ik werk wel of ze wat dingen opsturen zodat ik me thuis nog enigszins nuttig kan maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altman
http://www.tcaltman.nl/
De beste die er is, vind ik dan
geen idee wat sarc isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik patacemik eb ibu combineren!! Sarc. Werkt wel!
ah dat is wel een goeie. Thanks.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niet wachten tot maandag vik. Doe het jezelf niet aan.
Vraag anders even in het Den Haag topic naar ervaringen.
Is ook een goed ideequote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Soms heb ik best wel goede ideeen 's ochtends om 7 uur.
Maar nu naar de sportschool.
Jezus, lor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik patacemik eb ibu combineren!! Sarc. Werkt wel!
Ik ook van jou!quote:
Dan waren park of hark makkelijker geweest!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
XM deed nog even een rijmwoord op FARC?
Lolquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Vik, ik zou idd niet tot maandag wachten
Pff, ik was gister helemaal kapot en schijnbaar supervaag gedroomd want lief kwam wat later in bed en terwijl ik tegen 'm aankroop vertelde ik 'm dat Miss Goodietwoshoes hier niet meer woont en dat we het er morgen wel over zouden hebben want ik was nu te moe![]()
zeg mevrouw de dokter hebben ze je niet geleerd dat je in Jip en Janneke taal moet praten tegen je niet zo slimme medemensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moet echt naar de fysio denk ik. Gister zo'n 6 kg aan boodschappen vervoerd in een tas voor aan de hand, afgewisseld per arm, ging toch in subluxatie, en nu spierpijn beiderzijds.
Hoi! Wat een drama L! Verder zit alles erin, maar echt veel is het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:16 schreef twi het volgende:
O: Volkorenboterham met jam, Allbran Fruit 'n Fibre + halfvolle melk
S: Sportschool, 30 min krachttraining, 40 min cardio
T: Banaan
L: Eiwitshake + halfvolle melk
T: 3 Mandarijnen
D: Biefstuk + maaltijdsalade
T: 1 Sinaasappel
T: Koffie
Haha, slechtste limerick ooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:43 schreef V1z0R het volgende:
FARC, FARC, FARC, Je moeders hoofd vol kwark
M'n puddingbuks was leeg, dus hier heb je 'n scheve hark
Ik ga nu iets obsceen zeggen
Je vader zijn maîtresse, die heet toevallig Mark
Inception!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:33 schreef Mini. het volgende:
Sterkte Mo en Vik en Cookie!
Ik heb ook superwazig gedroomd. Op gegeven moment dacht ik dat ik wakker werd en opstond bij mijn ouders thuis, maar toen droomde ik dus nog steeds.
hehehequote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe de annalen. Ik dacht 'noemt ze ons nou anal!?"
![]()
Nou vooruitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:41 schreef Principessa het volgende:
[..]
hehehe![]()
, maar wel hele lieve natuurlijk
![]()
Knap vind ik dat: 's ochtends vroeg sporten. Ook de mensen die voor hun werk gaan sporten benijd ik, dan heb je nog een hele dag voor je! Ik heb er zelf gewoon niet zo de discipline voor en er komt ook bijna niets meer uit mijn handen na het sporten.
Ik doe ook sportschool sport. Op dit moment cardio en kracht, maar over een paar maanden kunnen dat net zo goed weer lesjes zijn. De sportschool is op maandag, woensdag en vrijdag vanaf zeven uur open en dan zou ik in principe krachttraining kunnen doen, daar douchen en opmaken en dan ben ik nog ruim op tijd voor mijn werk.. Misschien ga ik dat wel proberen (als ik eenmaal gewend ben aan het werken weer).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini
[..]
Nou vooruit
En ik vind het als ik het eenmaal doe wel prettig!Veel energie nog en daarna ook blij ende energiek. Alleen de discipline om m'n nest uit te komen ontbreekt vaak
Doordeweeks voor het werken sporten gaat niet op voor mij, want ik sport alleen in de sportschool en die is pas om 9.00 open
Wat voor sport doe jij?
Tandartspraktijk Vogelwijk. Geen idee of die goed is verder, maar de nummers van tandartsen die ik had genoteerd (waaronder die van jou) verwezen naar het spoednummer. En alles beter dan m'n eigen, geloof ikquote:
Jouw 4sq locaties kwamen ook steeds in mijn schermpje jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:39 schreef Probability het volgende:
Ik ga vandaag sporten maar ik het was gister net iets te gezellig
en dat hun tarieven ook wel in orde zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Veugelwijk! Nou ja, de mensen die er wonen zijn rijk genoeg, wellicht een indicatie dat 't wel in orde is?
SPOILER: vieze praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik zou voor dichtbij huis gaan. Een goedkope sportschool waar je uiteindelijk niet naar toe gaat is alsnog duur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:58 schreef Mini. het volgende:
Fijn dat je in elk geval ergens terechtkunt, Vik.
Ik zit nog te twijfelen of ik dichtbij mijn huis ga sporten, of bij de universiteit (veel goedkoper maar dan moet ik dus overdag of direct na het werk gaan, en m'n eetritme omgooien).
If you pay peanuts, you get monkeysquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dat hun tarieven ook wel in orde zijn!
Naja, ik hoop dat ze mij hiervan af helpen. Mark gaat mee, gelukkig.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER: vieze praatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap![]()
Dat merkte ik gisteren ook wel, gisteren voor 't eerst aan de eiwitshakes. Normaal gesproken eet ik wat broodjes + vleeswarenbeleg. Maar met wat extra fruit erbij vermoed ik dat het de komende tijd wel zoiets blijft, er moet namelijk nog het nodige vanafquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Wat een drama L! Verder zit alles erin, maar echt veel is het niet.
Ik gok de garnalenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat van dit alles verdenk je van de problemen mo? Het is nogal een speciaal gedoe zo bij elkaar.
Het scheelt wel echt veel, via werk is het een tientje per maand en die bij mijn huis 40 euro (of 30 euro voor 1x per week, zou je ook nog kunnen combineren).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:00 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik zou voor dichtbij huis gaan. Een goedkope sportschool waar je uiteindelijk niet naar toe gaat is alsnog duur.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het scheelt wel echt veel, via werk is het een tientje per maand en die bij mijn huis 40 euro (of 30 euro voor 1x per week, zou je ook nog kunnen combineren).
Sporten jullie liever voor of na het avondeten?
Succes en hai twi! Brood met vleeswaren is best gezond he, die moet je niet helemaal weglaten!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat merkte ik gisteren ook wel, gisteren voor 't eerst aan de eiwitshakes. Normaal gesproken eet ik wat broodjes + vleeswarenbeleg. Maar met wat extra fruit erbij vermoed ik dat het de komende tijd wel zoiets blijft, er moet namelijk nog het nodige vanaf
Hoe is jouw lever eronder? Kan me voorstellen dat die aardig wat te verstouwen krijgt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:05 schreef MarMar het volgende:
Mijn nacht was in stukjes, maar de pijnstilling doet nu wel genoeg om niet gillend gek te worden, mag ook wel...
4x250 naproxen, 1x10 oxocodon, 1x 15 oxycodon, dan nog 4x 2 paracetamoltabletjes om de werking van de rest wat te versterken (lijkt goed te werken) Knetterstoned en wazig, dat wel.. dus als ik ergens ernstig overheen lees of rare dingen ga typen: alvast sorry![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:07 schreef MarMar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Jij ook een dag gewenst waarbij 't aan de beterende hand gaat naarmate de dag vordert!
Ja doei.
Die laat af en toe wat verhoogde waardes zien idd.. gelukkig zijn er ook periodes dat ik weinig tot niets slik.. Lever wordt wel in de gaten gehouden, paar keer per jaar bloedprikken daarvoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is jouw lever eronder? Kan me voorstellen dat die aardig wat te verstouwen krijgt.
De lessen die ik zou willen doen (bodypump e.d.) kunnen er in elk geval. En dat van die bank heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:17 schreef Principessa het volgende:
[..]Dat is wel een verschil.. Is de goedkope een beetje schoon? Zijn er lesjes? Zijn er goede apparaten?
Ik sport zelf voor het avondeten en regelrecht uit mijn werk. Als ik eenmaal thuis op de bank zit, kom ik er ook niet meer zo snel vanaf
Dat het bij de goedkope minder erg is om niet te gaan. Als ze bij je werk in de buurt op handige tijden lessen hebben, is dat wel een win.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
De lessen die ik zou willen doen (bodypump e.d.) kunnen er in elk geval. En dat van die bank heb ik ook.![]()
Hoe bedoel je loveli, excuus om niet te gaan? Dat je dan beter naar de duurdere kunt? Dat werkt bij mij niet zo goed.
Ik denk dat ik maar met de goedkope begin en kijk hoe dat gaat.Thanks voor het meedenken!
Hihiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:57 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Jouw 4sq locaties kwamen ook steeds in mijn schermpje jaIk ben altijd echt te lui om dat te doen.
Ja, daar inderdaad... Zoveel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat bij de aclo, Mini? Want dan moet je niet raar opkijken als je met een vrouw of tachtig in één zaal staat... Of is er iets anders voor medewerkers?
klinkt alsof je spierverstevigende oefeningen moet gaan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Okee, vertaling voor jou:
Schouder hangt normaal lekker vast tussen zn botjes, pezen en spiertjes, maar die pezen en spieren zijn bij mij minder goed, want soms, al dan niet door belasting, gaat mn schouder half uit de kom (je kan dan de kop van het bot van de bovenarm voelen), er ontstaat te veel druk op spieren en pezen en puff is vervolgens niet blij.
ouch, dat klinkt erg onaangenaamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar. Spoedbehandeling gehad. Dodag wortelkanaalbehandeling, vier kanalen. Hele fijne tandarts dus bij die praktijk blijf ik
.
als hij aan het puberen is en een gat in de dag wil slapen, dan kan je wraak nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:49 schreef loveli het volgende:
Vanmorgen wakkergebeld door neefje van 4 met voorkennis onder welke sneltoets ik zit. Verder issie wel lief.
Klopt, maar hoe en wat precies, daarvoor ga ik naar de fysioquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
klinkt alsof je spierverstevigende oefeningen moet gaan doen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als hij aan het puberen is en een gat in de dag wil slapen, dan kan je wraak nemen
verstandigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe en wat precies, daarvoor ga ik naar de fysio
zeurt inderdaad nu. Husband speaking ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
verstandig
Doet het ook zeer (zeurend) of heb je alleen last als je die arm beweegt?
nee, maar ik heb wel wat opgestoken de afgelopen paar jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
zeurt inderdaad nu. Husband speaking ofzo?
Oh jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Vik, fijn dat deze praktijk je beter bevalt. Is ook zeker belangrijk. Sterkte voor de pijn en komende behandeling... Enneh, 600 mg ibu is dan niet zonder recept te krijgen, maar 400 + 200 is ook 600 hè. Of 3x 200, enz.
Dat kan toch helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef loveli het volgende:
Niet verzekeren als helemaal niet? Nooit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Paar jaar geleden kon het nog, ken iemand die daar gebruik van heeft gemaakt. Dikke adder onder het gras..quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Aanvullende tandartsverzekering bedoel ik idd.
Foto van m'n nieuwe haarIk had een heel ander beeld van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een leuk koppie (het haar is ook leuk!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
^^quote:
Vorig jaar was er toch zo'n campagne om je alsnog te laten verzekeren, zonder dat het je extra of een boete kostte.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
Paar jaar geleden kon het nog, ken iemand die daar gebruik van heeft gemaakt. Dikke adder onder het gras..
Vanaf nu gaat het verplicht via loon of uitkering voor degenen die nog niet verzekerd zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch zo'n campagne om je alsnog te laten verzekeren, zonder dat het je extra of een boete kostte.
Echt waar? Dus dan is centraal geregistreerd wie er niet verzekerd zijn en wordt er gekeken waar je dat dus van kan betalen (loon/uitkering)? Wist ik helemaal niet dat dat nu zo werd gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:29 schreef MarMar het volgende:
Vanaf nu gaat het verplicht via loon of uitkering voor degenen die nog niet verzekerd zijn.
Noes! Not zeh shrimp!quote:
Ging om iemand met financiele buffer die in between jobs zat en in die tussentijd zelf z'n ziektekosten wilde en kon betalen. Alleen z'n reisverzekering betaalde ook niets toen hij op vakantie iets brak, want geen medische noodzaak..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:29 schreef MarMar het volgende:
Vanaf nu gaat het verplicht via loon of uitkering voor degenen die nog niet verzekerd zijn.
Burgerservicenr is gewoon bekend bij je verzekeraar, dus dat kijken naar wie niet verzekerd zijn is niet zo moeilijk denk ik? Wordt gewoon in gehouden van loon of uitkering in die gevallen, ik geloof dat ze daar nu net mee begonnen zijn (per januari 2012 dus)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar? Dus dan is centraal geregistreerd wie er niet verzekerd zijn en wordt er gekeken waar je dat dus van kan betalen (loon/uitkering)? Wist ik helemaal niet dat dat nu zo werd gedaan.
Goed, thanks for askingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noes! Not zeh shrimp!
Vannacht doorgedaan tot half 5, alleen maar wins!![]()
Nu iemands PC opschonen... meh. Zaterdag kwijt aan dat rotwerk
Hoe is het nu dan Vik?
Wat mooi vik!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
En dank voor de likes, ik ben er heel blij mee. Ik had dit echt niet verwacht, haha. Deed m'n ogen dicht, omdat die borstels voor m'n ogen hingen en ze aan het föhnen was en toen ik ze weer open deed:
.
Wat wordt het? Hier ook een taartje als dessertquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:53 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net met de kinderen een taart bedacht en die gaan we maken.. (ik roep, zij voeren uit)
Dat wordt dus ons dessert vanavond.
Ik weet het, heb het al op twitter gespammed, meetwitteren met #KassaTVquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Mar, hoop echt dat je snel opknapt, kan toch niet langer zo?
Trouwens, bij Kassa vanavond een item over vergoedingen van o.a. scootmobielen in verschillende gemeentes
Dat is dus m'n volledige (nooit veranderd naar uitwonend)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alleen het deel dat je teveel ontvangen hebt toch?
(en je OV wel over alle maanden geloof ik??)
Het hele jaar. Stomme nieuwe regels.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alleen het deel dat je teveel ontvangen hebt toch?
(en je OV wel over alle maanden geloof ik??)
Tramadol had ik twee pijnstillers geledenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef An24 het volgende:
Beterschap aan alle zieken gewenst!
@viking84: mooi kapsel! En fijn dat het tandartsbezoek goed was!
@marmar: Ook al Tramadol gehad? Dat werkt bij mij ook heel goed.
Vriendin had gister lekker gekookt. Deegpakketjes met gerookte ham, mozarella, basilicum en nog meer meuk, met salade. Toe had ze zelfgemaakte brownie met warm fruit en slagroom. Helaas moest ik er op de wc wel voor boeten, maar dat ga ik haar niet vertellen![]()
Vandaag:
O: gekookt eitje, 1 snee rustico brood met roomboter en pindakaas
T: geen het werd laat gister
L: wrap met zelfgemaakt tomatenprutje, rode ui, champignons en kaas
T: 2 rijstwafels, 1 met hummus, 1 met filet american
D: Ik ga vanavond pompoensoep maken, met daarin ook paprika en prei en ras el hanout. Ik denk 2 sneetjes rustico erbij met wat paturain of zo
T: Geen idee. misschien een cola light en een handje chips.
fruit sla ik een dagje over, gister te veel suiker gehad.
Nu wel je rust pakken dan he!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:43 schreef Chicolate het volgende:
Jullie zijn liefik zorg inderdaad nog niet goed genoeg voor mezelf, maar moest een keuze maken tussen uitstellen en dan onrust in mijn hoofd houden, of even knallen en dan het blok echt afgerond hebben. Ik ben nu gewoon echt klaar en dat is mij wel een nacht slaap waard. Vannacht veel geslapen en ben nu niet moe. En komende week geen afspraken, word al moe van verveling bij de gedachte eraan. Maar wil het een kans geven, het niets doen.
En vandaag met mn moeder wezen shoppen. Nieuwe jas en trui. En was ook erg gezellig.
Haha, dus je kan een heel cv invullen als pijnstiller-deskundigequote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tramadol had ik twee pijnstillers geledenErgens tussendoor ook nog eens fentanylpleisters gehad, maar daar blijk ik allergisch voor te zijn.
lol mjah iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dus je kan een heel cv invullen als pijnstiller-deskundigejoy!
ik ga mijn best er echt voor doen. Maar vooral lichamelijke rust, ik word zo moe van verveling.quote:
Jeetje! Ik weet niet wat ik erger vind hoor, jou versie, of de mijne. Ik ben wel bijna transparant zonder zonnebank enzo, maar wondgenezing gaat iets sneller. Blauwe plekken heb ik ook zo. En men mag niet in mijn lijf prikken en kietelen, zeker niet in de zij, want daar prikt men als het ware doorheenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ja elk wondje wordt een litteken bij mij, goddank niet zo erg in m'n gezicht. En een eenvoudig plekje duurt circa 4-6 weken voor het genezen is, laat staan grotere verwondingen. Blauwe plekken krijg ik zonder moeite, maar ook daar is de genezing om te janken.
SI!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar misschien moeten we onze EDS-klets in het betreffende topic zetten
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
God, ik ben zo gelukkig vandaag. Met m'n pijnloze mond en m'n mooie haartjes
.
Nog een week! Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat 'ie met jou? Is je kerel er al?.
geluk zit soms in kleine dingenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
God, ik ben zo gelukkig vandaag. Met m'n pijnloze mond en m'n mooie haartjes
.
Ja, sorry, vergeten reageren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:34 schreef Laureline het volgende:
O Vik, had je m'n PM nog gelezen over evt sportschool? Kan ook zijn dat je die allang had geprobeerd natuurlijk.
omdat chocola met chocola en chocolaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom is ie belachelijk?![]()
Niet iedereen is een DaD![]()
I wantzquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef MarMar het volgende:
De taart is echt belachelijk geworden, maar ZO lekker en ZO goed troostvoer!!!
[ afbeelding ]
Men bakke een deegbodem, smelt een reep chocola, giet die over de deegbodem, laat afkoelen in de koelkast, maak chocomousse, pleur dat in de bak, laag banaantjes, weer laag mousse en dan afmaken met gesmolten chocola wat op bakpapier heeft liggen afkoelen en voila.
Bananen eten - L-tryptofaan = natuurlijk rustgevend middel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Taart ziet er heerlijk uit. En ik ben strontnerveus voor het vliegen. Bah.
loveli?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb het idee dat ik afgelopen weken wat voller ben geworden. Het grootste verschil in mijn eetpatroon zijn meer aardappelen en meer volle zuivel zoals volle melk/yoghurt/roomboter. Zou het kunnen liggen aan te veel verzadigde vetten?
Oh ik ben nu al misselijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef MarMar het volgende:
De taart is echt belachelijk geworden, maar ZO lekker en ZO goed troostvoer!!!
[ afbeelding ]
Men bakke een deegbodem, smelt een reep chocola, giet die over de deegbodem, laat afkoelen in de koelkast, maak chocomousse, pleur dat in de bak, laag banaantjes, weer laag mousse en dan afmaken met gesmolten chocola wat op bakpapier heeft liggen afkoelen en voila.
Want? Je hebt toch wel wat in huis, haal lekker Tjap Tjoy met kipfilet op bij de chineesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Perruche het volgende:
Ok gehakt was niet goed meer en selderij aangebrand, dus geen avond eten.
Ik heb juist meer bewogen, vooral cardio. Het is mijn buik/taille, wat vreemd is omdat ik normaal altijd vet opsla bij heupen/billen/dijen. En ik kan prima tegen melkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef loveli het volgende:
@creepy:
Heb je meer/minder bewogen dan normaal? Is het overal of plaatselijk? Bij een opgeblazen buik kan het gasvorming zijn, bv door carbs (aardappelen), maar melk doet dat bij mij ook. Kun je tegen melk? Europeanen kunnen beter tegen melk dan aziaten en afrikanen.
Vetrzadigd of onverzadigd vet maakt niet zo heel veel uit qua opslag bij mijn weten, maar als je veel verzadig vet eet, kun je het beter snel verbranden (sport).
Tijd van het jaar kan ook een rol spelen, in de winter slaan we makkelijker vet op dan in de zomer.
Nee, en heb nu ook geen honger meer eigenlijk. Maak zo wel een boterham ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Want? Je hebt toch wel wat in huis, haal lekker Tjap Tjoy met kipfilet op bij de chineesmet sambal
Kan ik me voorstellen. Maak je je nu al druk om wat je aan gaat doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nog een week! Kan niet wachtenSerieus, ik kan echt niet wachten, ik ben hartstikke zenuwachtig
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn hombre in een strak zwart pak met zwarte stropdas
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn hombre in een strak zwart pak met zwarte stropdas
Bij mij was het slechts wat kansloos gesputter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat als ik dat probeer, dat m'n armen nog aan de stang hangen en de rest van m'n lijf op de grond ligt.
Als je van die bodybuildsters met nepmemmen hebt, lijkt het net of zo borsten op hun borsten hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Beetje dubbelop, heupbekkens! Zoiets als borsten aan je borst. Of wat ik altijd zo raadselachtig vond met kerstliedjes: de beltrom.
Mijn ervaring: niet beginnen als je met volledig gestrekte armen hangt, dat is lood- en loodzwaar. Heb mezelf tot nu toe welgeteld 1 keer op die manier kunnen optrekken (en da's zo'n 31.5 kilo per arm). Als je niet met gestrekte armen begint is het een stuk makkelijker (factor 20 ofzo), dan kan ik er zowaar meer dan 0.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ter informatie: ik heb vanochtend een poging gedaan tot een pull up.
Het was volkomen kansloos.
Ik kon mezelf nog geen centimeter omhoog trekken.
Nu ga ik morgen maar een afspraak maken voor een schema en dan neem ik het Urbanathlon schema wel mee.
negeer even de gespierde mannen, volgens mij was dit wel een goed artikeltje:quote:
Hoe lang nog tot M. op de stoep staat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:40 schreef Amsel het volgende:
Er was dus net bij All You Need Is Love (ja sorry) een vent uit Aspen die een vrouw met mooie heupbekkens zoekt
Respect! En thankies, dat geeft de streber in me motivatiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef _aurum_ het volgende:
En ik kan 2 pullups vanuit rust, ik ga maar even niet zeggen hoeveel kg dat per arm is![]()
Boobception!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je van die bodybuildsters met nepmemmen hebt, lijkt het net of zo borsten op hun borsten hebben
Over een week ligt 'ie hier naast me in bedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe lang nog tot M. op de stoep staat?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Respect! En thankies, dat geeft de streber in me motivatie
Allebei vanuit rust?
/jaloers is!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Amsel het volgende:
[..]
Over een week ligt 'ie hier naast me in bed
Jij mag ze ook wel een keer komen bekijken hoor!quote:Op zondag 29 januari 2012 03:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
/jaloers is!
En stiekem vooral omdat hij de ubertoffe tegeltjes krijgt te zien![]()
We stijgen over ongeveer 3 kwartier op.quote:Op zondag 29 januari 2012 05:34 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jij mag ze ook wel een keer komen bekijken hoor!
Tink, vlucht inmiddels overleefd?
Tnx! Enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
negeer even de gespierde mannen, volgens mij was dit wel een goed artikeltje:
http://www.t-nation.com/f(...)_pullups_in_5_months
http://www.t-nation.com/f(...)the_pullup_deficient
En ik kan 2 pullups vanuit rust, ik ga maar even niet zeggen hoeveel kg dat per arm is![]()
^^quote:Op zondag 29 januari 2012 10:01 schreef Mini. het volgende:
Hoop dat het meeviel Tink!En veel plezier.
Dit!!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:01 schreef Mini. het volgende:
Hoop dat het meeviel Tink!En veel plezier.
Dat!quote:
Ja. Grijs en zwaarbewolkt. Moet een gevalletje karma zijn.quote:
Das voor de knakker met mandarijnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Grijs en zwaarbewolkt. Moet een gevalletje karma zijn.
Ik moest lachen. Hardop. In een hele lange wachtrij met hele boze mensenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Das voor de knakker met mandarijnen.
Pish, moeten die boze mensen ook maar eens gaan lachenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hardop. In een hele lange wachtrij met hele boze mensen
Nou nee, ze deden geen pijn, maar waren wel ontzettend roodquote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Had je ook enorm zere handen? Moest bijna heel hard huilen toen ze weer wat opwarmden
ik heb altijd de eerste paar minuten hele koude vingers, maar ik probeer m'n vingers veel te bewegen. Dan doorbloedt dat wat, en daarna is het te doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij jullie ook koud Mo?
Had ook hardloophandschoenen aan maar helpt niet echt
Jij hebt gewoon super gezumbaat Maria
Het is geen tegenstelling.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op kraambezoek geweest bij het nieuwe nichtje van Baardmans, en even bij het graf van z'n vader gekeken. Wat een nare tegenstelling.
Insomnia ; J.C. Bloemquote:Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.
Hoe onmachtig klinkt het schriel 'te wapen',
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast der doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.
Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot,
Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van 't paren
Is niet minder dan de wieg het graf.
Thanks! Nu hoef ik niet meer aan mijn scherm te likkenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef MarMar het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=7DI8MT7CT6BC het recept van mijn chocomoussetaart voor de liefhebber
Mooi.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is geen tegenstelling.
[..]
Insomnia ; J.C. Bloem
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks! Nu hoef ik niet meer aan mijn scherm te likken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |