Hahaa, daar heb je me welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Brocken kouder isDaarbij is Kopenhagen zelf wel een erg toffe stad. De route zuigt inderdaad. Enige wat je dan hebt is dat het dan al zo goed als zeker is dat we naar Duitsland gaan en een beetje variatie in landen is niet vervelend.
Dus..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Novito12 het volgende:
[..]
Hahaa, daar heb je me welMaar dat is alleen het laatste stukje he!
Ook aan zitten denken maar het is wel in één keer duizend kilometer en het klimaat bij de Alpen is op dat moment ook nog niet altijd even betrouwbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Geneve is misschien ook een leuke bestemmingEen ander land dan dat we tot nu toe hebben en een schitterende route!
True. Ik zat aan de zomer te denken, maar dit lijstje is natuurlijk de test-kees in maart/aprilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook aan zitten denken maar het is wel in één keer duizend kilometer en het klimaat bij de Alpen is op dat moment ook nog niet altijd even betrouwbaar
Voor de zomer vind ik wie het eerst bij Tarifa is wel een mooie!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
True. Ik zat aan de zomer te denken, maar dit lijstje is natuurlijk de test-kees in maart/april
Haast is er in de zomer ook niet bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Veersesmurf het volgende:
Tarifa is zeker mooi! Maar daar kan je wel een weekje voor uit trekken
Als je voor het lijstje van de zomer gedobbeld gaat worden mogen de Europesche culturele hoofdsteden niet ontbreken natuurlijk (Guimaraes en Maribor)
Dubrovnik is perfect!quote:
Het lijkt me wel het leukst als iedereen in teamverband gaat, maar ik kan me voorstellen dat er Fokkers zijn die het liever alleen doen dan met iemand samenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef Dven het volgende:
Niet iedereen zal in teamverband gaan. Wil je dat wel dan zal je dat zelf met je ploegmaat uit moeten zoeken.
Een meet van te voren heb je altijd denk ik, aangezien jullie allemaal vanaf het zelfde punt starten? Misschien een uur daarvoor nog ff een bakje koffie doen met de hele groep, weet je meteen een beetje wie je concurrenten zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Maar hoe doen we dat met de teams? Je kunt toch niet zomaar met iemand gaan liften, je moet die persoon wel enigszins kennen lijkt me. En dat lukt niet alleen maar via internet. Misschien nog een meet van te voren regelen of is dat weer te overdreven?
Of niet iedereen kan een (geschikte) partner vinden. Gewoon doen wat je zelf wil, al ga je met z'n zessen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Het lijkt me wel het leukst als iedereen in teamverband gaat, maar ik kan me voorstellen dat er Fokkers zijn die het liever alleen doen dan met iemand samen
Een welgemeende maar hartelijke middelvinger en glimlach uit het raam wanneer ik als eerste een lift te pakken heb is genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Een meet van te voren heb je altijd denk ik, aangezien jullie allemaal vanaf het zelfde punt starten? Misschien een uur daarvoor nog ff een bakje koffie doen met de hele groep, weet je meteen een beetje wie je concurrenten zijn
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Een welgemeende maar hartelijke middelvinger glimlach uit het raam wanneer ik als eerste een lift te pakken heb is genoeg
Ik ben serieusquote:
Alleen is niet in alle gevallen de slimste optie idd, al zul je als meid alleen niet lang hoeven wachten op een lift denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik ga sowieso niet alleen. Lijkt me niet echt slim.maar misschien dat ik mijn beste vriendin wel zo gek kan krijgen om mee te doen.
Zat vrouwen die zelfstandig liften! Je hoeft natuurlijk ook niet direct iedere lift aan te nemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef Veersesmurf het volgende:
Begrijpelijk
[..]
Alleen is niet in alle gevallen de slimste optie idd, al zul je als meid alleen niet lang hoeven wachten op een lift denk ikof het veilig is is een tweede...
Dat is zo, maar als je 18/19 bent heb je minder mensenkennis als dat je 25/30 bent. Als je dan alleen gaat liften en misschien nog niet veel ervaring hebt kun je je afvragen of dat wel zo verstandig is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat vrouwen die zelfstandig liften! Je hoeft natuurlijk ook niet direct iedere lift aan te nemen
Altijd uitgaan van je eigen verstandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als je 18/19 bent heb je minder mensenkennis als dat je 25/30 bent. Als je dan alleen gaat liften en misschien nog niet veel ervaring hebt kun je je afvragen of dat wel zo verstandig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |