iets met oude taart...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
De enige echte telekids met carlo en irene!
Pokemon is toch iets voor kinderen uit de jaren 90?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Toen pokemonkaarten er nog echt tot deden ookal begrijp ik er nogsteeds geen ruk van.
Klopt. Maar zelfs nu word het nog verkocht al is de hype er wel vanaf.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Pokemon is toch iets voor kinderen uit de jaren 90?
Basicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
commodore 64.. uren lang mijn eigen games programmeren..en na tig uur had je dan 1 pixel die een andere pixel kon beschieten,.,.
Klopt! Jij snapt em.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
De enige echte telekids met carlo en irene!
of een uurtjje een cassette bandjes laden.. 1x spelen af raken in 5min en dan weer een uur moeten wachten, kan me nog heugen dat ik al de bliepjes en alles opnam van een radio programma voor nieuwe spelletjes hehequote:
Spectrum.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
of een uurtjje een cassette bandjes laden.. 1x spelen af raken in 5min en dan weer een uur moeten wachten, kan me nog heugen dat ik al de bliepjes en alles opnam van een radio programma voor nieuwe spelletjes hehe
Al die Japanse meuk is niet echt oldschool.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Pokemon is toch iets voor kinderen uit de jaren 90?
Sowieso, cassettebandjes, ook als je ze voor muzíek gebruikte. Maakten ze anno 1992 nog reclame voor in bladen als Hitkrant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
of een uurtjje een cassette bandjes laden.. 1x spelen af raken in 5min en dan weer een uur moeten wachten, kan me nog heugen dat ik al de bliepjes en alles opnam van een radio programma voor nieuwe spelletjes hehe
Press play on tape...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
commodore 64.. uren lang mijn eigen games programmeren..en na tig uur had je dan 1 pixel die een andere pixel kon beschieten,.,.
garbage pail kids ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
- Van die kauwgom met kaarten van misvormde babies
Ja die!quote:
Of met zo'n ding. Kostte toen 300 guldenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja die!
Mooie tijd. toen computers nog geen harddisk hadden met floppies werden opgestart...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef Charlotte3 het volgende:
afbeelding ]
Tante Soesa en Sassefras
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding
[ afbeelding ]
Villa Achterwerk (vroeger)
Gabbertje?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mijn ouders me met dat soort dingen lieten rondlopen zeg![]()
Nee, dit was ver voor de gabberperiode. Denk 1992/1993? Toen ik een jaar of 7/8 was. Die dingen zouden toen ook kankerverwekkend zijn ofzo, zijn volgens mij toen nog verboden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |