quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. En El Ahmadi heeft de hele voorbereiding gemist. Niet dat dat wat uitmaakt imo. Maar denk niet dat Koeman het moreel verantwoord acht.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 22:15:01Vrees dat meer Marokaanse spelers nu weg willen uit Afrika, Gerets dan geen elftal over heeft voor dinsdag en Karim moet blijven daar. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon bij Marokko getraind, het is niet alsof ie niet fit is.
Waren beiden wel ziedend hard. Edoch inderdaad, met beter positioneren kan je zulke ballen tegenhouden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
die 2e ging ook bijna door het midden, de keeper zag er toen iig niet goed uit.
Leuk. Onze beste speler moet in Afrika blijven om 2 overbodige potten voetbal te spelen, terwijl ondertussen in Nederland de wedstrijd van het jaar gespeeld wordt. Als Gerets een beetje vent is stuurt hij Karim vanavond nog naar huis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef CasselerRIP het volgende:
We moeten nu dus officieel letterlijk voor niks Karim twee wedstrijden missen.
Hij heeft nog geen minuut gespeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk. Onze beste speler moet in Afrika blijven om 2 overbodige potten voetbal te spelen, terwijl ondertussen in Nederland de wedstrijd van het jaar gespeeld wordt. Als Gerets een beetje vent is stuurt hij Karim vanavond nog naar huis.
Ik denk dat dat Gerets vrij weinig om die wedstrijd geeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk. Onze beste speler moet in Afrika blijven om 2 overbodige potten voetbal te spelen, terwijl ondertussen in Nederland de wedstrijd van het jaar gespeeld wordt. Als Gerets een beetje vent is stuurt hij Karim vanavond nog naar huis.
Waarvan er al 1 is verloren--> schadeclaim aan Marokkaanse bond (misschien krijgen we korting als dezelfde juristen worden gebruikt als voor de Deense bond)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef CasselerRIP het volgende:
We moeten nu dus officieel letterlijk voor niks Karim twee wedstrijden missen.
Onze beste speler + tijdens de Europese competitie-periode + de belangrijkste wedstrijd van het jaar + een wedstrijd die er niet meer toe doet + de speler in kwestie heeft nog geen minuut mogen spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Onbegrijpelijk dat Gerets Ahmadi niet opstelt, hij is in de vorm van zijn leven. Als je hem nu nog niet opstelt, wanneer dan wel? Neem hem dan niet mee
Zonder twijfel de slechtste troll in tijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind zondag niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar hoor. Ik snap alle sentimenten wel en zo, maar waarom zou een wedstrijd tegen een middelmatig 2e elftal van een ooit-vroeger-eens topclub met een veel mindere jeugdopleiding dan Feijenoord, dat niet eens rust in de tent kan houden, belangrijk zijn?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind zondag niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar hoor. Ik snap alle sentimenten wel en zo, maar waarom zou een wedstrijd tegen een middelmatig 2e elftal van een ooit-vroeger-eens topclub met een veel mindere jeugdopleiding dan Feijenoord, dat niet eens rust in de tent kan houden, belangrijk zijn?
Jammer dat je zo denigrerend moet doen, daardoor lijkt het bijna alsof je er stiekem toch wel heel veel om geeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Regenseizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
Kunnen ze die Afrika-cup niet in de zomerstop spelen zoals EK en WK.
Kan niet ivm het weer daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
Kunnen ze die Afrika-cup niet in de zomerstop spelen zoals EK en WK.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder twijfel de slechtste troll in tijden.
En dan komt dat provincieclubje nog uit Duivendrecht ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben ik in het Ajax-topic?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]Nee hoor, als je toch weet dat je gaat winnen, waarom dan moeilijk doen?
Dat is nog eens een trollquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je zo denigrerend moet doen, daardoor lijkt het bijna alsof je er stiekem toch wel heel veel om geeft.
Jij snapt umquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan komt dat provincieclubje nog uit Duivendrecht ook
Tuurlijk. Wat ik alleen maar zeg is dat we ons gewoon niet druk hoeven te maken om 020, want we gaan gewoon winnen zondag. Dus waarom zou het zondag (wat het resultaat betreft) een extra belangrijke wedstrijd zijn? (los van de emoties etc dus)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
RobertoCarlos is toch voor Feyenoord?
Omdat we nogal al erg hongerig zijn naar een overwinning op dat tuig uit duivendrecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat ik zeg is dat we ons gewoon niet druk hoeven te maken om 020, want we gaan gewoon winnen zondag. Dus waarom zou het zondag (wat het resultaat betreft) een extra belangrijke wedstrijd zijn? (los van de emoties etc dus)
Gaat gewoon gebeuren. Maar idd: na 6 jaar is wel weer eens tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat we nogal al erg hongerig zijn naar een overwinning op dat tuig uit duivendrecht.
Ik kan mij de laatste keer nog al te goed herinneren en die wil ik nou eigenlijk wel vergeten door een nieuwe overwinning.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat gewoon gebeuren. Maar idd: na 6 jaar is wel weer eens tijd
Vertel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef DonRaja het volgende:
Hey stok, had ik nou met jou een weddenschap lopen over Koeman?
Idd, joden lopen altijd weg. En hopelijk nu met de staartjes tussen de benenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat ik alleen maar zeg is dat we ons gewoon niet druk hoeven te maken om 020, want we gaan gewoon winnen zondag. Dus waarom zou het zondag (wat het resultaat betreft) een extra belangrijke wedstrijd zijn? (los van de emoties etc dus)
Een poging tot ouderwetse Rotterdamse bluf dus![]()
Ik hoopte dat jij het nog wist... Door myat zoeken op een bb/curve is geen pretjequote:
Sluit wel meer domme weddenschappen af dus zou goed kunnen. Waar zou het over gegaan zijn dan? Kan me niet herinneren manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij het nog wist... Door myat zoeken op een bb/curve is geen pretje
The horror! De meest walgelijke speler van het Noordelijk Halfrond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, joden lopen altijd weg. En hopelijk nu met de staartjes tussen de benen![]()
Anders moet ik een week met een janette vertonghen UI posten
Nah volle winst pakken. Heb er net 50 euro opgezet ook. Stond trouwens een artikel in Spits, over dat wij na die 9,95 DVD met beelden van de Klassieker in het jaar dat we ze allebei wonnen geen wedstrijd meer gewonnen hebben van die loopneuzenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
Heb steeds het gevoel dat het weer een gelijkspelletje wordt
FOK traditie. En verder is men Feyenoord gaan schrijven doordat dat internationaal gezien beter was. Beetje zoals Kuyt en Cruyff.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom is de TT veranderd? De club heet Feyenoord, Feijenoord is iets heel anders.
Opgericht als Feijenoord toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom is de TT veranderd? De club heet Feyenoord, Feijenoord is iets heel anders.
Ik weet het ook niet meer...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sluit wel meer domme weddenschappen af dus zou goed kunnen. Waar zou het over gegaan zijn dan? Kan me niet herinneren man
Maar opgericht in Feijenoord...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Opgericht als Feijenoord toch?
Waarom eigenlijk, ze speelden toen aan de Kromme Zandweg. En dat is Charlois
Als hij zich dan gedraagd conform usericon, gaat hij ons allemaal bans aansmerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The horror! De meest walgelijke speler van het Noordelijk Halfrond.
Happel doet dat altijd veranderen. Die leeft in het verleden die ouwe lul.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar opgericht in Feijenoord...
Hoe de club is opgericht is minder relevant, nu heet het gewoon Feyenoord.
denk een weekje erg weinig posten danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij zich dan gedraagd conform usericon, gaat hij ons allemaal bans aansmeren
Nee maar ff serieus. Ik kan die kerel dus niet uitstaan he. Ik kots nog net niet over m'n beeldscherm als ik die penis op 2 benen weer door het beeld zie huppelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij zich dan gedraagd conform usericon, gaat hij ons allemaal bans aansmeren
Toen Happel werd geboren heette Feyenoord al Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel doet dat altijd veranderen. Die leeft in het verleden die ouwe lul.
Vind ik ook een beetje raar, volgens mij hebben we in geen enkele wedstrijd een punt teveel gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef Grifte het volgende:
Nog anderhalve dag![]()
Wel weer mooi hoe lyrisch ze bij VI waren over het legioen, al is het dan jammer dat Johan Derksen met die halve gare opmerkingen komt dat we te hoog staan. Je ziet Boskamp hem verbaasd aankijken, maar die gaat nooit tegen Derksen in, doet hij bij de rest veel meer, zonde want Johan praat vaak onzin over Feyenoord.
Je hebt pas door hoeveel onzin die man uitkraamt als je een club op de voet volgt. Neemt niet weg dat het in de regel gewoon vermakelijk is, maar zodra het op feiten aankomt is het niet altijd juist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef Grifte het volgende:
Nog anderhalve dag![]()
Wel weer mooi hoe lyrisch ze bij VI waren over het legioen, al is het dan jammer dat Johan Derksen met die halve gare opmerkingen komt dat we te hoog staan. Je ziet Boskamp hem verbaasd aankijken, maar die gaat nooit tegen Derksen in, doet hij bij de rest veel meer, zonde want Johan praat vaak onzin over Feyenoord.
RKC uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje raar, volgens mij hebben we in geen enkele wedstrijd een punt teveel gehad.
Nah, daar gaven we het zelf weg door na die 0-1 kut te gaan spelenquote:
Ja. Maar daar hadden we gewoon met 0-4 moeten winnen. Veel meer als tegen AZ imo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah, daar gaven we het zelf weg door na die 0-1 kut te gaan spelen
Maar die 0-1 was onterecht, dus minimaal 1 punt te weinig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah, daar gaven we het zelf weg door na die 0-1 kut te gaan spelen
AZ ben ik het mee eens, en tegen nec creëerden we zelf ook niet zo heel veel.
Precies. Derksen met z'n 'ze staan veel te hoog' en 'uiteindelijk eindigen ze onderaan linkerrijtje'quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:24 schreef Merkie het volgende:
Kweenie hoor, ik heb het gevoel dat we meer punten hadden moeten hebben na de eerste seizoenshelft, en niet minder.
Ach, zie meneer Derksens wekelijkse geflater maar in de lotto voorspellingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Derksen met z'n 'ze staan veel te hoog' en 'uiteindelijk eindigen ze onderaan linkerrijtje'
Sowieso vind ik de arrogantie nogal verontrustend. We zijn wel eens vaker als favoriet deze wedstrijd ingegaan waarna het toch altijd heel erg spannend werd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, zie meneer Derksens wekelijkse geflater maar in de lotto voorspellingen.
Wat dat betreft wel verontrustend dat hij een 1 heeft ingevuld voor zondag.
Ja oké, maar hun hele verdediging is geblesseerd zowat. Op Jantje Vertonghen na.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de arrogantie nogal verontrustend. We zijn wel eens vaker als favoriet deze wedstrijd ingegaan waarna het toch altijd heel erg spannend werd.
Dit is een wedstrijd opzich. Maar die neuzen hebben altijd een goede vorm in de Kuip. Wat voor crisis of blessures ze ook heben.
Yep, de uitspraak: Elke klassieker staat op zich. Heeft bijna altijd in het voordeel van de Arena's uitgepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de arrogantie nogal verontrustend. We zijn wel eens vaker als favoriet deze wedstrijd ingegaan waarna het toch altijd heel erg spannend werd.
Dit is een wedstrijd opzich. Maar die neuzen hebben altijd een goede vorm in de Kuip. Wat voor crisis of blessures ze ook heben.
Hij heeft ook een aversie tegen de huidige TD en trainer. Been en Beenhakker waren immers de enigen die in staat zijn om de rust te bewaren bij de club uit Rotterdam Zuid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, zie meneer Derksens wekelijkse geflater maar in de lotto voorspellingen.
Wat dat betreft wel verontrustend dat hij een 1 heeft ingevuld voor zondag.
Precies. Bijvoorbeeld Vermeer die 1 keer in het jaar de meest onmogelijke ballen eruit haalt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, de uitspraak: Elke klassieker staat op zich. Heeft bijna altijd in het voordeel van de Arena's uitgepakt.
Joh. Sinds het vertrek van Beenhakker heeft die Krabbendam opeens nooit meer sappige details.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft ook een aversie tegen de huidige TD en trainer. Been en Beenhakker waren immers de enigen die in staat zijn om de rust te bewaren bij de club uit Rotterdam Zuid.
Twee echte clubmensen.
Bel jij nooit per ongeluk mensen op tijdens gesprekken met de directie dan? Zulke dingen gebeuren Caland. Zelfs de beste kunnen een mobieltje met eigen wil tegen het lijf lopen. Kunnen we Leo niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh. Sinds het vertrek van Beenhakker heeft die Krabbendam opeens nooit meer sappige details.
Valt verder totaal niet op ofzo.
Oja. Dat was ook zoiets treurigsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bel jij nooit per ongeluk mensen op tijdens gesprekken met de directie dan? Zulke dingen gebeuren Caland. Zelfs de beste kunnen een mobieltje met eigen wil tegen het lijf lopen. Kunnen we Leo niet kwalijk nemen.
Of je hebt een team met Cruijff, Gullit, etc. en je krijgt met 8-2 op je flikker...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Bijvoorbeeld Vermeer die 1 keer in het jaar de meest onmogelijke ballen eruit haalt.
Klote jaarwisseling.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bel jij nooit per ongeluk mensen op tijdens gesprekken met de directie dan? Zulke dingen gebeuren Caland. Zelfs de beste kunnen een mobieltje met eigen wil tegen het lijf lopen. Kunnen we Leo niet kwalijk nemen.
Hij lekte bewust naar de media omdat hij zo'n slechte band met Gudde had. Terecht dat ze die clown er uit hebben geflikkerd. Al was hij wel de laatste trainer die ons kampioen maaktequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]wat een slecht verhaal was dat zeg
Tijdens de kampioenswedstrijd was ik buiten spelen en ging ik na afloop naar binnen om te kijken of Feyenoord kampioen was gewordenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij lekte bewust naar de media omdat hij zo'n slechte band met Gudde had. Terecht dat ze die clown er uit hebben geflikkerd. Al was hij wel de laatste trainer die ons kampioen maakte
Thuis gewoon 4-1 gewonnen dat jaar en we hebben ze ook de beker uitgegooid toen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of je hebt een team met Cruijff, Gullit, etc. en je krijgt met 8-2 op je flikker...
quote:'Wat hij heeft met Ajax, heb ik met Feyenoord, het zit in mijn hart'
De Klassieker tussen Feyenoord en Ajax zal zondag ook nauwgezet in Liverpool worden gevolgd. John Heitinga en Dirk Kuyt zijn benieuwd naar de verrichtingen van hun ex-werkgevers. De verdediger van Everton ziet zich nooit voor de Rotterdamse club spelen. "Ik heb bijna achttien jaar voor Ajax gespeeld. Er is voor mij maar één club in Nederland en dat is Ajax", vertelt hij aan de NOS.
Kuyt heeft een soortgelijk gevoel bij Feyenoord, ook al speelde hij daarvoor bij FC Utrecht. "Wat John heeft met Ajax, heb ik met Feyenoord", vertelt de aanvaller van Liverpool op zijn beurt. "Feyenoord zit in mijn hart. En dat zal ook altijd zo blijven. Mijn kinderen voed ik op met Feyenoord. Mijn zoontje slaapt onder een dekbed van Feyenoord en hij heeft een groot shirt boven zijn bed hangen. Dat zijn dingen die in je zitten. Als je door dat virus gepakt ben, laat je dat nooit meer los."
Heitinga ziet een terugkeer naar Ajax wel zitten. "De kans is groot", erkent de verdediger van the Toffees. "Ik ben nu lekker in het buitenland actief en wil hier nog een paar jaartjes voetballen. Wanneer ik terugkeer naar Ajax, is moeilijk in te schatten." Ook Kuyt heeft de intentie om ooit weer het tenue van Feyenoord om de schouders te dragen. "Dat is mijn droom, dat heb ik ook gezegd toen ik de club verliet. In het voetbal is het moment alleen heel moeilijk te bepalen."
Nee man. Dirk mag deze zomer z'n Feyenoord-hart laten spreken en lekker terugkeren naar Rotterdam. Hebben we gelijk geen spits meer nodig en kunnen we hetzelfde systeem blijven spelen. Team bij elkaar houden en je speelt volgend jaar mee in de top 3.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kuyt zou zelfs voor Feyenoord te slecht zijn momenteel
Inderdaad, nu of nooit. Hij is nu nog op een niveau wat Feyenoord omhoog brengt, en daarbij ook nog zijn werklust en opzwepen van het publiek, wat Guidetti nu doet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dirk mag deze zomer z'n Feyenoord-hart laten spreken en lekker terugkeren naar Rotterdam. Hebben we gelijk geen spits meer nodig en kunnen we hetzelfde systeem blijven spelen. Team bij elkaar houden en je speelt volgend jaar mee in de top 3.
Ik neem aan dat hij dat ook weet als hij zegt dat hij wil terugkeren. Al vraag ik me af of dergelijke teksten hem niet te pas en te onpas worden opgedrongen door hijgerige journalisten die een makkelijk stukje willen schrijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:56 schreef Dekatria het volgende:
Enige ding is dan wel dat hij dan FORS zal moeten inleveren qua salaris. Weet niet of hij dat dan daadwerkelijk doet.
Dirk verdient liever 3 miljoen bij een kutclub als Fulham dan 3 ton bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dirk mag deze zomer z'n Feyenoord-hart laten spreken en lekker terugkeren naar Rotterdam. Hebben we gelijk geen spits meer nodig en kunnen we hetzelfde systeem blijven spelen. Team bij elkaar houden en je speelt volgend jaar mee in de top 3.
Gaat niet gebeuren. Of hij moet vanwege privé terug willen naar Nederland. Salaris inleveren willen ze best, maar dan wel van 3 naar 2 miljoen of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:56 schreef Dekatria het volgende:
Enige ding is dan wel dat hij dan FORS zal moeten inleveren qua salaris. Weet niet of hij dat dan daadwerkelijk doet.
Morgen is 't huilen of lachen voor alle Fokkende Feyenoorders Dan ben je weer liefdevol en eensgezind in dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:36 schreef Happel het volgende:
Zit die TC03 nou te huilen weer? Waar is de liefde en eensgezindheid.
Haha wat een amsterdamse kutlogica weerquote:Eriksen: "Feyenoord heeft tegen VVV al aan ons gedacht, denk ik"
Door Gijs Meijerink | 27 Jan 2012 om 19:55 | Gratis live voetbal
Christian Eriksen gaat zondag met Ajax op bezoek bij rivaal Feyenoord. De middenvelder kijkt uit naar De Klassieker en hoopt dat zijn ploeg laat zien de sterkste te zijn. Al twaalf Klassiekers is Ajax ongeslagen.
"Voor mij voelt het als de grootste wedstrijd, ook al staan de teams nu niet op de eerste twee plaatsen in de competitie. De duels tussen Ajax en Feyenoord zijn altijd een beetje anders dan de andere wedstrijden, je weet hoeveel rivaliteit er tussen de Rotterdammers en Amsterdammers is. Dan krijg je wel een ander gevoel. Maar ik zou het wel leuk vinden om een Klassieker te spelen waarin supporters van beide clubs in het stadion zitten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en dat vind ik jammer", zegt de negentienjarige Deen op de website van Ajax.
"Feyenoord heeft tegen VVV al aan ons gedacht, denk ik. Dat las ik ergens. Iedereen was al bezig met deze wedstrijd. Dat was bij ons wel anders. Wij hadden eerst de bekerwedstrijd tegen AZ en daarna de competitiewedstrijd tegen AZ. Wij dachten toen nog niet aan Feyenoord. Het was jammer voor ons dat het 1-1 werd tegen AZ, want we hadden een goede tweede helft. Het zou een mooi driehoekje kunnen zijn: na de nederlaag tegen AZ, het gelijkspel daar en zondag een zege… Laten we zondag een goede reeks beginnen!"
Twee jaar geleden zat Eriksen voor het eerst bij de selectie voor een duel met Feyenoord. Hij kwam in de ploeg voor Urby Emanuelson. "Toen ik ging warmlopen schreeuwden ze allerlei dingen naar me. Dat vond ik toen een beetje raar, maar ik lachte er maar om. Het is wel zo dat je er nóg gemotiveerder van raakt. Het is ook goed als ze zo hard fluiten eigenlijk, want dan weet je dat het bij ons beter loopt dan bij hen."
Die man heeft het altijd foutquote:Derksen over Klassieker: "Feyenoord wint met 2-1"
Door Brandon Meetz | 27 Jan 2012 om 19:06 | Gratis live voetbal
Johan Derksen denkt dat Feyenoord komende zondag in het duel met Ajax als winnaar van het veld stapt. De hoofdredacteur van Voetbal International meent dat de ploeg van Ronald Koeman met 2-1 zal zegevieren.
"Feyenoord kan meer opbrengen tegen Ajax, dit is de wedstrijd die ze niet willen verliezen", vertelde Derksen tegen Voetbal International. "Iedereen bij Feyenoord is op dit duel gefixeerd. Ajax voelt het en dat is bedreigend. Daarom durf ik me wel aan een voorspelling te wagen. Feyenoord wint met 2-1."
"We moeten niet vergeten dat Feyenoord eigenlijk met een omhoog gevallen elftal vol A-junioren speelt. Bij Ajax doen ze al enige jaren bijzonder interessant over hun jeugdopleiding. Nou, dat moeten we zondag dan maar eens gaan bekijken. Feyenoord is thuis nauwelijks te kloppen door Ajax."
Feyenoord bezet momenteel de zesde positie op de ranglijst. Ajax staat twee plaatsen boven de Rotterdammers. Het verschil tussen de twee aartsrivalen is drie punten.
Eriksen waarom zeg je dat domme paardenlulquote:Het is ook goed als ze zo hard fluiten eigenlijk, want dan weet je dat het bij ons beter loopt dan bij hen."
Omdat het een domme paardenlul is?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen waarom zeg je dat domme paardenlul
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het een domme paardenlul is?
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het een domme paardenlul is?
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Momenteel op Varkenoord.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Momenteel op Varkenoord.
Nou nou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:36 schreef Happel het volgende:
Zit die TC03 nou te huilen weer? Waar is de liefde en eensgezindheid.
Ah. Was ook vrij mistig moet ik zeggen. Deed sowieso de partijvorm niet mee.quote:
Volgens mij kapte hij er eerder mee, omdat hij terug komt van een griepje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Was ook vrij mistig moet ik zeggen. Deed sowieso de partijvorm niet mee.
Vraagteken voor morgen
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij kapte hij er eerder mee, omdat hij terug komt van een griepje.
En De Vrij en Nelom? Las namelijk op Rijnmond dat Koeman uit voorzorg niet met dit tweetal zou beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:37 schreef vandermar het volgende:
Guidetti, Fernandez en godverdomme SWERTShebben een hesje aan. Schaken en Cabral niet.
4-4-2 opstelling? Swerts middenveld? Ik snap bij god niet wat ze in die flikker zien, alles is balverlies wat hij aanraakt en verdedigend is het fout na fout.
Hij zegt dus ik ben bang om geschopt te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen waarom zeg je dat domme paardenlul
Ja man, dat staat daar inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zegt dus ik ben bang om geschopt te worden.
Pleur ff op man tyfusracist. Lopen overigens genoeg allochtonen bij Feyenoord rond hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe bijna het hele legioen blank is terwijl Rotterdam meer allochtonen heeft dan autochtonen
Wat voor logica steekt er achter anders ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man, dat staat daar inderdaad
Doe eens rustig, joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur ff op man tyfusracist. Lopen overigens genoeg allochtonen bij Feyenoord rond hoor
quote:
Vertonghen, Vertonghen, Karel Anker in je longen.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 13:36:31#Vertonghen bij de NOS: 'Voor #Feyenoord spelen? Dan ga ik wel bij mijn vriendjes in de tweede klasse voetballen.'! #gaanwezobeginnen reageer retweet
Belgie schaamt zich ook voor hem aldus mijn schoonvader. Dan nog liever van Buyten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
Vertonghen, Vertonghen, Karel Anker in je longen.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 13:36:31#Vertonghen bij de NOS: 'Voor #Feyenoord spelen? Dan ga ik wel bij mijn vriendjes in de tweede klasse voetballen.'! #gaanwezobeginnen reageer retweet
Ik word ook echt misselijk als die kop van die gast in m'n beeldscherm zie. Vind hem echt nog veel erger dan suarez eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Belgie schaamt zich ook voor hem aldus mijn schoonvader. Dan nog liever van Buyten.
Haha die security vent / Stewart is voor Ajaxquote:
Je ziet aan z'n kop dat hij geniepig is. En hij houdt erg van provoceren. Hopelijk valt er morgen om 14:15 helemaal niks te grijnzen voor die gluiperd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik word ook echt misselijk als die kop van die gast in m'n beeldscherm zie. Vind hem echt nog veel erger dan suarez eigenlijk.
"Voor Feyenoord één" is tegenwoordig "vofeinordéén", gewoon één woord.quote:
Zijn hier beelden van?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
Ah, daar hebben onze huiszeikerd weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Voor Feyenoord één" is tegenwoordig "vofeinordéén", gewoon één woord.
Bah.
Is toch jammer dat het tegenwoordig zo agressief en snel is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben onze huiszeikerd weer.
twitter:RonVlaar4 twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 14:07:49WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR! Het #LEGIOEN zorgde voor een fantastische ambiance bij training net! BEDANKT! #klassieker reageer retweet
Vlaar is wel goed met het legioen. Hopen dat ie ook goed is met Ajax-aanvallers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
twitter:RonVlaar4 twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 14:07:49WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR! Het #LEGIOEN zorgde voor een fantastische ambiance bij training net! BEDANKT! #klassieker reageer retweet
Fakkels.comquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Waar koopt men toch al die stadionfakkels?
The interwebz?
Vanaf 6.20 de inleiding, vanaf 6:45 de opmerkingquote:
Ik hoop dat ie zn poten breektquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vanaf 6.45
http://nos.nl/video/334913-vertonghen-teken-niet-voor-remise.html
Dat je nog de moeite neemt om dat interview te bekijken, ik zou na 30 seconden al mijn laptop uit het raam gooienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vanaf 6.20 de inleiding, vanaf 6:45 de opmerking
http://nos.nl/video/334913-vertonghen-teken-niet-voor-remise.html
Je krijgt echt de koude rillingen van die gast. Bah.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om dat interview te bekijken, ik zou na 30 seconden al mijn laptop uit het raam gooien
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
Sowieso, een rooie Belg. Ben je dan dubbel genaaid
Ik ben er niet eens aan begonnen, ik ga echt kotsen als ik die bloedkop zie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om dat interview te bekijken, ik zou na 30 seconden al mijn laptop uit het raam gooien
Wat had je hier verwacht na zijn schitterende liedjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vertonghen is gewoon realistisch hoor
Het is niet eens dat liedje. Die gozer heeft gewoon een kop als een bak met wurmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had je hier verwacht na zijn schitterende liedje
Heb je het nou over Swerts?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
Sowieso, een rooie Belg. Ben je dan dubbel genaaid
Inderdaad, dat liedje boeit me nog niet eens zo veel, ik vond hem al bloedirritant voordat hij dat zong.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet eens dat liedje. Die gozer heeft gewoon een kop als een bak met wurmen.
Als back-up voor Janmaat om Leerdam door te schuiven. Is niet eens zo heel gek.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Over Swerts gesproken, ik las gisteren op VI.nl dat Martin misschien toch gaat praten met hem over een nieuw contract
Dan liever Dani.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als back-up voor Janmaat om Leerdam door te schuiven. Is niet eens zo heel gek.
Die was ik alweer vergeten joh. Maar volgens mij vangt D. Fernandez (Daniquote:
Ja supermooi, allemaal wit en blond. Alleen jammer dat ze zo'n downsyndroompje zoals jij niet eruit filteren...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe bijna het hele legioen blank is terwijl Rotterdam meer allochtonen heeft dan autochtonen
Heel de foto... Als iemand roept dat is klas vier op schoolreisje zou ik het ook geloven..quote:
Guidetti wel, Vlaar kan ik me ook niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn Vlaar en Guidetti van die rap fans dan ?
quote:Glasgow Rangers stuurt Bruins naar huis
Geschreven op 2012-01-28 om 13:20:29 | Bekeken: 1787 | Reacties: 17 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond.nl
Glasgow Rangers gaat niet in zee met Luigi Bruins. De Rotterdamse middenvelder heeft niet kunnen overtuigen en krijgt geen contract aangeboden bij de Schotse club. De oud-speler van Feyenoord en Excelsior zit sinds afgelopen zomer zonder club en hoopte Rangers te kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten.
De 24-jarige Bruins richt zich inmiddels op een club uit Engeland. Hij werd in een eerder stadium ook al gelinkt aan enkele clubs uit de eredivisie. Door zijn transfervrije status is de middenvelder niet gebonden aan de transferdeadline.
Bruins kan beter stoppen, dit wordt extreem zieligquote:
Als pinchhitterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie legt hem uit hoe Google werkt?twitter:superguidetti twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 15:48:28Need post code for enidhoven airport quick please and adress
reageer retweet
Help die jongen gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
Wie legt hem uit hoe Google werkt?twitter:superguidetti twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 15:48:28Need post code for enidhoven airport quick please and adress
reageer retweet
Belangrijker nog, is het allemaal wel goed gespeld ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:54 schreef TC03 het volgende:
reageer retweet
Als je iemand kan ophalen kan je morgen ook wel potje voetballen lijkt mijtwitter:superguidetti twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 15:55:37Thanks everyone! U are the best!! Are late to pick my friend up but thanks to u I will make it
reageer retweet
Ik heb hem geholpen nog voordat ik op Fok postte.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Help die jongen gewoon.
Of stuur inderdaad dit linkje naar
Is inderdaad bizar dat zijn grammatica zo slecht is terwijl hij daar jaren heeft gewoond.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Belangrijker nog, is het allemaal wel goed gespeld ?
En dan met RyanAir naar Einhoven vliegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien is die vriend wel El Ahmadi die in het geheim een prive-vliegtuig heeft gepakt
Marrakesh - Eindhoven bestaat gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan met RyanAir naar Einhoven vliegt.
En dat terwijl jij zelf een John Heeft Keelpijn TT maaktequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Ik snap trouwens nu pas dat John Het Kanon spandoek
Hoe slecht inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij zelf een John Heeft Keelpijn TT maakte
Die begreep ik meteen. Door de streepjes...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Ik snap trouwens nu pas dat John Het Kanon spandoek
Die begrijp ik nu pasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van een of andere 020 sitequote:Door Vinc-ajacied , zaterdag 28 januari
2012 15:45
Wat een chaos, iedereen schreeuwt
door elkaar en gooien vuurwerk. Met
die IQ-loze opmerkingen over joden erbij. Meer opmerkingen over ons dan over hun eigen club. Nou, nou Feyenoord is altijd sfeer zeg. Iedereen zegt altijd dat het daar meer sfeer is dan bij Ajax. Ik vind het meer iets weghebben van een stel kinderen die
oud en nieuw aan het vieren zijn. Tijd om de wat arrogant geworden kakkies weer eens te laten zien wie de beste club is van de Randstad.
Wat had die Belg te melden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:16 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Van een of andere 020 site
De tering zeg, de arrogantie druipt er weer vanaf. En dan dat stukje van die kutbelgAlleen daarom verdienen ze een gigantische afstraffing morgen, maar dat roepen we jaar in jaar uit. Het kan morgen alle kanten op, ben niet zeker van mijn zaak
Ik snap nu pas die TT.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar is helpmefok ?quote:
Jammer had hem graag gezien zo vlak voor Ajax. Kan je niet een goed woordje doen ?quote:
6 februari pas weer, helaas.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:14 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat Helpmefok geschorst is voor deze belangrijke wedstrijd. Hopelijk kan hij volgende week gewoon weer in de basis starten.
Jammer, is in de kleedkamer toch een belangrijke jongen met zijn flair.quote:
Negen? Dan is de PMDS allang begonnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Pff, was het maar vast een uurtje of 9 morgenochtend.
9 uur is een prima tijd. Beroepsalcoholist is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Negen? Dan is de PMDS allang begonnen.
twitter:KevinHoflandCy twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 20:22:57Kom aan Feyenoord succes morgen en ga voor de winst!!! reageer retweet
Gaat hij z'n contract eigenlijk nog verlengen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer, is in de kleedkamer toch een belangrijke jongen met zijn flair.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Is er nog wat ondernomen voor de laatste training?
Een soort Balotelli dus?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer, is in de kleedkamer toch een belangrijke jongen met zijn flair.
Hier hetzelfde, zometeen studio sport, en morgen lekker iets voor 8 de trein richting De Kuip, lang niet zo zenuwachtig geweest.quote:
Tram 23, of de trein.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef Siyara het volgende:
Welke metro kan ik morgen pakken, of moet ik het wel herkennen aan de hoeveelheid Feyenoorders?
En je kan niet eens de weg naar de kuip vinden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef Siyara het volgende:
Zo, uitgebreide routebeschrijving gekregen van Caland via DM, helemaal klaar om hopelijk eens onze moeie ploeg te zien winnen van 020
Ik vergeet zijn doelpunt tegen Heerenveen nooit meerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
twitter:KevinHoflandCy twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 20:22:57Kom aan Feyenoord succes morgen en ga voor de winst!!! reageer retweet
Dat kan ik wel begrijpen aangezien tegenwoordig zelfs Feyenoord supporters met elkaar vechten in de rust om de domste redenenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Siyara het volgende:
Nope, ben er sinds m'n 12e niet meer geweest. Niet omdat ik niet wil maar puur omdat ik niet in m'n eentje naar wedstrijden ga normaal gesproken.
Elk kwartier wakker worden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Teis91 het volgende:
Godverdomme, dit gaat weer zo'n nacht worden waarin je niet slaapt door de spanning.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Laten we hopen dat de AMDS tot 's nachts duurt.
Ik kom de rest van de week geen Ajacieden tegen, ben nog niet overtuigd dat ik dat jammer ga vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Laten we hopen dat de AMDS tot 's nachts duurt.
Welke van de twee? Ronald of Bettina?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Morgen Koeman bij Studio Voetbal
Ik vind John de Wolf best een held hoor, maar die moet toch niet dat soort dingen gaan doen johquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Lastpost het volgende:
Haha die John de Wolf bij Sport1 als commentator momenteel ... wat een geniale combi met Siert de Vos.
Eens, eerst al dat dansen, toen een of ander pauper programma bij SBS en nu dit weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind John de Wolf best een held hoor, maar die moet toch niet dat soort dingen gaan doen joh![]()
![]()
Is sowieso al niet de slimste.
Sowieso met Siertquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eens, eerst al dat dansen, toen een of ander pauper programma bij SBS en nu dit weer.![]()
Mijn jeugdheld heeft overduidelijk weinig moeite om afstand te doen van z'n helden-status-imago.
Maar ach, vermakelijk is het wel.
Bloedarmoede ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef The_Groove het volgende:
Jungs, mogen de beste morgen winnen.
Ik hoop op een mooie pot als Ajacied met Feyenoord bloed.
Lol, vond je? Ik vond dat hij niet zo van toegevoegde waarde was. Laat Sierd lekker de wedstrijden in zijn eentje becommentariëren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Lastpost het volgende:
Haha die John de Wolf bij Sport1 als commentator momenteel ... wat een geniale combi met Siert de Vos.
Not sure if serious.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef The_Groove het volgende:
Pleurt opquote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef The_Groove het volgende:
Licht sarcasme natuurlijk, het was weer de grote Siert show en John mompelde af en toe iets waar nooit op ingegaan werd, dat maakte het wel grappig.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:04 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol, vond je? Ik vond dat hij niet zo van toegevoegde waarde was. Laat Sierd lekker de wedstrijden in zijn eentje becommentariëren.
10-0... ok ok sorry succes met jullie bois morgen. Maak het niet te laat bij verlies frustratie is een slechte drijfveer.quote:
Fernandez in Fifa isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Nitrouz het volgende:
fuck, potje Fifa 12 eindigde in
Feyenoord 2 - 2 Ajax
42' Janssen
45' Cabral
54' Guidetti
74' Janssen
Een wereldactie van Cabral. Een prachtig lobje van Bakkal die Guidetti afmaakt door een volley.
Een afstandsschot van Janssen en een rommelgoaltje.![]()
Hij wint wel meer duels dan Guidetti maar met Guidetti heb je nog een goed schot en betere loopacties, al is Fernandez wel verdomde snel en handig.quote:
quote:“Toen bij ons de mariniers op de Maasbruggen die moffen d’r strot afbeten, stonden ze in Amsterdam godverdomme met d’r klauw omhoog langs de weg te kijken wat een mooie auto’s die Duitsers toch hadden! O jee, als je ze nou hoort hebben ze allemaal Joden op zolder gehad… Nou, waar zijn ze gebleven dan? En die Dokwerken dan, godbetere, ze hebben een haven waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest.” - Jules Deelder
Eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef TC03 het volgende:
Nog 12 uur!![]()
![]()
Even een korte steekproef. Stelling: 'De klassieker leeft dit jaar meer dan voorgaande jaren.'
1. Eens
2. Oneens
RSVP.
1.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef TC03 het volgende:
Nog 12 uur!![]()
![]()
Even een korte steekproef. Stelling: 'De klassieker leeft dit jaar meer dan voorgaande jaren.'
1. Eens
2. Oneens
RSVP.
Is er ergens in die familie van jou iets gruwelijk mis gegaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
achja, ik stam af van een Feyenoord voorzitter.
Klopt. Z'n zoon had niets met voetbal en kreeg ook nog is 2 dochters.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er ergens in die familie van jou iets gruwelijk mis gegaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er ergens in die familie van jou iets gruwelijk mis gegaan.
quote:
Sowieso bij de Feyenoorders. Door het geloof wat ze voor het eerst in jaren weer in een goed resultaat hebben kan de teleurstelling ook des te erger zijn. Ik verwacht wat de uitslag ook zal brengen een hoop spammende Feyenoorders ehm 010ers uiteraard mijn excuus.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef TC03 het volgende:
Nog 12 uur!![]()
![]()
1. Eens
2. Oneens
RSVP.
Ajax is gewoon de baas in Rotterdam.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:42 schreef Merkie het volgende:
Het slaat gewoon nergens op dat we al 7 jaar niet meer thuis van Ajax gewonnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |