VIP Room. Er was een modeshow daar gaande dus boys die er een beetje gaar uitzagen kwamen er sowieso niet binnenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had gister geen barstende koppijn, nu wel.
Perron, die vip room ken ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:57 schreef o.us het volgende:
[..]
VIP Room. Er was een modeshow daar gaande dus boys die er een beetje gaar uitzagen kwamen er sowieso niet binnen.
Waar was jij dan?
Perronquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Perron, die vip room ken ik niet
Nieuwe Oogst?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Perron.
Dan is Nieuwe Oogst chiller.
Volgende x gaan we samen ja?
Ruig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Was ook allemaal politie en ambulances en ME in de stad na het uitgaan, meisjes met bebloede gezichten in politiebusjes.
Dan denk ik ook wel Rotterdam what happened.
Maar waar ik was, was de sfeer goed.
Spannenddddddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Was ook allemaal politie en ambulances en ME in de stad na het uitgaan, meisjes met bebloede gezichten in politiebusjes.
Dan denk ik ook wel Rotterdam what happened.
Maar waar ik was, was de sfeer goed.
Club Viequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef o.us het volgende:
Als ik hier blijf ga stappen is het of VIP Room, Club Vie, Off Corso of de Thalia Lounge. De rest is bagger. Hou niet zo van dancings/kroegen.
Ga naar Marokko zou ik zeggen, daar heb je nog veel meer blonde mokersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:27 schreef Sala-adin het volgende:
In de stad zag ik wel fakkin veel geblondeerde mocro meids mandie kom je in amsterdam niet echt tegen
Eens wel. Alleen de VIP room ken ik niet, waar zit dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef o.us het volgende:
Als ik hier blijf ga stappen is het of VIP Room, Club Vie, Off Corso of de Thalia Lounge. De rest is bagger. Hou niet zo van dancings/kroegen.
Deze zagen er keislutty uit, maar vond het apart dat je daar zoveel heb rond lopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar Marokko zou ik zeggen, daar heb je nog veel meer blonde mokers. Vaak ook nog met groen/grijze ogen
Stadhuisplein, naast de Bershka. Is vreemd wel want dat is de enige club met klasse op het Stadhuisplein naast al die boerententen als de Skihut, Coconuts and t Fustquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eens wel. Alleen de VIP room ken ik niet, waar zit dat?
Oh vandaar dat ik het niet ken. Stadhuispleinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Stadhuisplein, naast de Bershka. Is vreemd wel want dat is de enige club met klasse op het Stadhuisplein naast al die boerententen als de Skihut, Coconuts and t Fust
Stadhuispleinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik het niet ken. Stadhuisplein.
Coconuts_!!
Hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
hoi
ben jij ook zo een geblondeerd marokkaans snolletje?
Coconutsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Stadhuisplein, naast de Bershka. Is vreemd wel want dat is de enige club met klasse op het Stadhuisplein naast al die boerententen als de Skihut, Coconuts and t Fust
Ik wou gewoon eff lastig doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoi
Zeg dan op z'n minst 1 van de dingen goedgeen blond haar, geen Marokkaanse, geen snolletje
En een Afghaanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef Jajong het volgende:
Een pretentieuze Mocro, nu heb ik alles gezien in m'n leven.
Altijd toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef Jajong het volgende:
Een pretentieuze Mocro, nu heb ik alles gezien in m'n leven.
Boks, broederquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
o.us ga je weleens naar snollywood eigenlijk?
Oh. Dan is het goedquote:
Laatste keer dat ik daar heen ging was ik 16quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Is het echt zo'n snollenbende?
Blijf lekker in mijn eigen stad Amsterdam, vind rotterdamse mensen totaal niet sociaal. Echt een wereld van verschil wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh. Dan is het goed
Maarrre, je avond was niet geslaagd dus? Waar ga je de volgende keer heen?
Iedereen op FOK! is een autist hoor, niet alleen ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Blijf lekker in mijn eigen stad Amsterdam, vind rotterdamse mensen totaal niet sociaal. Echt een wereld van verschil wat dat betreft
Vraag dWc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Is het echt zo'n snollenbende?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is een autist hoor, niet alleen ik.
Ik kan het nu al bevestigen dat je daar helemaal niet heen moet gaan als je je nacht een beetje waardig wilt doorbrengen.quote:
Hoi, wil je aan mijn piemel zuigen?quote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoi, wil je aan mijn piemel zuigen?
Gelijk heb je hoor, Amsterdam is ook leuker dan Rotterdam. Enige wat ik wel echt leuk vind in Rotterdam is Club Vie, daar is het wel leuk, goed muziek ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Blijf lekker in mijn eigen stad Amsterdam, vind rotterdamse mensen totaal niet sociaal. Echt een wereld van verschil wat dat betreft
Waar ga jij eigenlijk heen vanavond Vas?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
o.us ga je weleens naar snollywood eigenlijk?
Ik heb de hele nacht bij de deur staan wachten maar jij kwam nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb jouw cupcake nog niet. Schavuit dat jij bent.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoi, wil je aan mijn piemel zuigen?
quote:
Wat voor muziek word er gedraaid dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, Amsterdam is ook leuker dan Rotterdam. Enige wat ik wel echt leuk vind in Rotterdam is Club Vie, daar is het wel leuk, goed muziek ook
Ik was dan ook niet in Arnhem Jumi, je hebt staan wachten voor nietsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht bij de deur staan wachten maar jij kwam niet
[..]
[..]
Babak Jahanbakhsh en consorten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat voor muziek word er gedraaid dan?
Watte?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet in Arnhem Jumi, je hebt staan wachten voor niets. Nu voel ik mij schuldig.
[..]
Babak Jahanbakhsh en consorten.
Ik ga nu nieuwe maken dus ik verwacht je straks hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet in Arnhem Jumi, je hebt staan wachten voor niets. Nu voel ik mij schuldig.
Ach ik heb toch bijna alles gedaan wat God verboden heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alles wat haram is, is juist fuckin lekker behalve varkensvlees
Oeh, ik kom er aanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga nu nieuwe maken dus ik verwacht je straks hier
Nooit zonnebrandcreme nodig gehad. Getint zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sauwiesauw, zonnebrandcreme alles
STuderenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit zonnebrandcreme nodig gehad. Getint zijn.
Mij ook niet, het ontgaat mij gewoon. Ben ook druk bezig. Ik vertrek morgen naar Parijs om daar te gaan studeren voor mijn minors.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs om daar te gaan studeren voor mijn minors.
Tering hard man. Parijsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit zonnebrandcreme nodig gehad. Getint zijn.
Mij ook niet, het ontgaat mij gewoon. Ben ook druk bezig. Ik vertrek morgen naar Parijs om daar te gaan studeren voor mijn minors.
Nou, daarheen dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waar ga jij eigenlijk heen vanavond Vas?
quote:
quote:
Jaquote:
Ken 't mij aan me reet roestenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe dat alsjeblieft jezelf niet aan, Vas.
Oooooh, ik dacht dat je daar op eigen houtje heen gingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken 't mij aan me reet roestenWe hebben VIP kaartjes omdat mattie jarig, geen idee wat je daarvoor krijgt maar het is weer eens wat anders dan Amsterdam. Volgensmij kan t wel redelijk chill zijn omdat iedere zaal zn eigen genre heeft. Dus gewoon niet bij die sletjes
ik ben geen haatsterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je daar op eigen houtje heen ging. Anders had ik gezegd dat je naar die kleine Iraanse haatster moest luisteren want zij heeft groot gelijk.
Het is al heel wat dat ik een stap binnen Rotterdam zet manquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je daar op eigen houtje heen ging. Anders had ik gezegd dat je naar die kleine Iraanse haatster moest luisteren want zij heeft groot gelijk.
Dus als ik oooooooooooooit een meet vol met lekker eten bij mij thuis ging organiseren zou je nog niet komenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik een stap binnen Rotterdam zet manNooit dat ik er op eigen houtje heenga
Ik ben hartstikke lief o.usquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb weerlegbaar bewijs, junami jan.
Yesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:31 schreef Sala-adin het volgende:
Oh snap hebben we hier een iranees?
Goedemiddagquote:
Ik ben ook echt heel moequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
kheili khaste hastom, 2 sehat khaab shodam
Ik moet zo werken van 5 tot 1 dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel moeik lag 8 uur in bed en ik werd 12 uur wakker door allemaal geluid buiten
watquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kolonisten van Katan kapoentje sinterklaas Parijs
succes zo dan maarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik moet zo werken van 5 tot 1 dus
In een videotheek/nachtwinkelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef junamii het volgende:
[..]
succes zo dan maarwaar werk je eigenlijk?
Kapot veelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
videotheek nohh hoeveel klanten krijg je nog
oh nice! ik werk meestal op de zaterdagen bij intrum justitia, mag ik lekker in de ochtend vroeg daar zijnquote:
dat lijkt mij echt kutwerkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
[..]
oh nice! ik werk meestal op de zaterdagen bij intrum justitia, mag ik lekker in de ochtend vroeg daar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |