Kan je die dingen niet mengen, best of both worlds? Kip met hasholie-marinade? Blunt met KFC-smaak?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij hebben hier mensen afkickverschijnselen van kip en wierie.
Gat in de motherfucking markt bwoi!quote:
Kentucky High Chickenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gat in de motherfucking markt bwoi!
Hey mag ik jou een keer aan je kut likken?quote:
Hetzelfde, nasty gurlquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een hele goede middag, dame.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey mag ik jou een keer aan je kut likken?
Het hart op de tong hebben.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het hart op de tong hebben.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey mag ik jou een keer aan je kut likken?
Dan niet.quote:
quote:Tevens een goed nummer met kankergeile sample. Ik hou van dit soort rapnummers met sample die een vernieuwde versie is van een nummer van vroeger
.
Africa - Toto, staat bij de reacties. Ben niet zo thuis in de hiphop- en rap-scene, maar kan dit zeker appreciėren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je het origineel ook toevallig? Ik kom d'r maar niet op.
Wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme ik zit in een bus vol PAARDENMEISJES.Stuk voor stuk allemaal lawaaiige simpele lompe oncharmante troela's die de hele bus bezetten. Liefst zou ik ze een voor een in hun ster knallen en de deur uit schoppen, godver.
In het echt ben ik een schriel muurbloempje die alleen maar stoer doet op internet.quote:
BEL DE POLISIE!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In het echt ben ik een schriel muurbloempje die alleen maar stoer doet op internet.
ZE HEBBEN ME IN EEN HOEK GEDREVEN DIE VIEZE FEMINISTEN FERNANDES IK BEN ZO BANG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |