Iets met eightteen of zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
O ik kijk het straks terug. wat zong ze?
a-teamquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iets met eightteen of zoChris heeft het ook gezongen en in de finale nog eens.
Linkje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
NOG MINDER DAN TWEE UUR!
Ik herhaal...
Nog minder dan twee uur om mee te doen aan de ... ja... nou...?
Pff ga je handen wassenquote:
Vast!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, jij geluksvogelt![]()
![]()
Waaaaar is Ing eiks? Demonstratief met de buggy in de tram aan het potenrammen?
De Qwea spreekt mijn verlangen uit. Niet haten op mijn verlangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff ga je handen wassenOf je toetsenbord spoelen
Haterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff ga je handen wassenOf je toetsenbord spoelen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Qwea spreekt mijn verlangen uit. Niet haten op mijn verlangen.
Vind je dat echt leuk of wil je gewoon met een hele pleur glühwein in de kou staan klappertandenquote:
quote:
En dan maar hopen dat er niemand op het ijs is achtergebleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Alvestêdetocht![]()
Dat zou ik heel fijn vinden....en dan de dag erna weer 25 graden en een lekker zonnetje
Uiteraard, dan maken we er een WWW goes Alvestede vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er niemand op het ijs is achtergebleven.![]()
Ik mocht bij jou losjeeren he?![]()
WWW on ice!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard, dan maken we er een WWW goes Alvestede van![]()
Bonke-Bonke-Bonkefeart,
Ast et net healest hindert neat.
En van je hopfaldereja, hopfaldera
Sa kom ik wol oan Starum ta
Bonke-Bonke-Bonke-Bonkefeart,
Ast et net healest hindert neat.
Ben nu de aflevering aan het kijken. Ben benieuwd of er al eentje bij zit die ik toen heb gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef senesta het volgende:
http://www.thevoicekids.nl/video/fabienne-a-team/
Maandag of dinsdag denk ik dat ik de winnaars door krijgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt Greys
Brother kiest ze dus zelf? Gewoon die wat zij de grappigste, mooiste, liefste vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandag of dinsdag denk ik dat ik de winnaars door krijg
Ja, daarom mocht crew (behalve PR crew) meedoen. Omdat PR niet kiest, maar Brother zelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
Oh nog een uurtje en dan is de wedstrijd gesloten.
[..]
Brother kiest ze dus zelf? Gewoon die wat zij de grappigste, mooiste, liefste vinden?
SSSSSSSSSSSSSHT afkloppenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:15 schreef Pheno het volgende:
Omg, tot nu toe gaat mijn treinreis dwars door nederland goed
En toch mag jij niet meedoenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daarom mocht crew (behalve PR crew) meedoen. Omdat PR niet kiest, maar Brother zelf
Maar De Winter komt eraan!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:15 schreef Pheno het volgende:
Omg, tot nu toe gaat mijn treinreis dwars door nederland goed
En wanneer heb ik de printer danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Maandag of dinsdag denk ik dat ik de winnaars door krijg
Zodra je labeltjes door de brievenbus ziet komen.quote:
Ik kan de spanning niet meer aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Zodra je labeltjes door de brievenbus ziet komen.![]()
NOG 35 MINUTEN!OMGOMGOMG!
![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga denk ik maar vroeg slapen, des te eerder is de uitslag bekend
Trouwens: jij en vroeg gaan slapen op vrijdag. Rrrightquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga denk ik maar vroeg slapen, des te eerder is de uitslag bekend
Fixed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: jij en vroeg gaan slapen op vrijdag. Rrright
Er is iets in mijn rug geschoten, dus ik ga voor de verandering eens wél vroeg naar bed om lekker op de hete deken te liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Morgenavond moeten we er wel vroeg induiken hoor.Druk dagje voor de boeg.
Je dacht, ik heb al een paar dagen niks nieuws gehad?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is iets in mijn rug geschoten, dus ik ga voor de verandering eens wél vroeg naar bed om lekker op de hete deken te liggen
Wakker worden zul jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is iets in mijn rug geschoten, dus ik ga voor de verandering eens wél vroeg naar bed om lekker op de hete deken te liggen
Het werd wast saaiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Je dacht, ik heb al een paar dagen niks nieuws gehad?![]()
Beterschap.
Ik slaap nog helemaal nietquote:
Ik kan gewoon uitslapen tot een uur of 11 heurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Morgenavond moeten we er wel vroeg induiken hoor.Druk dagje voor de boeg.
Hoe laat was het ook alweer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon uitslapen tot een uur of 11 heur
Ik hoor em iedere ochtend op de radio en ik moet er altijd van glimlachenquote:
Dacht ik ook maar ik wist het niet zeker.quote:
Iets wat jou in de ochtend laat glimlachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoor em iedere ochtend op de radio en ik moet er altijd van glimlachen
Nou? Gingen ze voor je aan de kant?quote:
Zo kijken katten altijd, tenzij ze eten krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De poezzies zijn trouwens zo blij met hun nieuwe Paal.Ik kwam net thuis en twee lagen er in de hangmatjes en Satsu's koppie stak uit het huisje.
![]()
En ze keken zo:![]()
![]()
Leuk is dat hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De poezzies zijn trouwens zo blij met hun nieuwe Paal.Ik kwam net thuis en twee lagen er in de hangmatjes en Satsu's koppie stak uit het huisje.
![]()
En ze keken zo:![]()
![]()
Die van mij niet heur.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kijken katten altijd, tenzij ze eten krijgen.
Noh!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk is dat hè
Plumeau heeft me vandaag heel erg laten schrikken. Ik moest een gleufje frezen in de grindvloer, dus ik ging ff naar de blokhut om de dremel te halen. Kwam ik terug, zie ik haar ineens helemaal in elkaar gedoken zielig zitten mekkeren. Ik heur opgepakt, maar ze bleef zo in elkaar zitten en trillen.
Dus ElisaB belt de DA: blauwe zwaailichten, want Plumeau is niet in orde! Mooi, afspraak voor 14:00 uur, ik in de rats.
Een kwartier later, komt Plumeautje vrolijk langshobbelen. Nix aan de hand. Stoot ik tegen het koffertje van de dremel, heel de Plumeau weer in elkaar gedoken.
Conclusie / hypothese: blokhut + plastic gerammel = roze mandje = bezoekje aan dierenarts >> Plumeau preventief over de zeik
Afspraak maar weer afgebeld
Zoek je jezelf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, jij geluksvogelt![]()
![]()
Waaaaar is Ing eiks? Demonstratief met de buggy in de tram aan het potenrammen?
Ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk is dat hè
Plumeau heeft me vandaag heel erg laten schrikken. Ik moest een gleufje frezen in de grindvloer, dus ik ging ff naar de blokhut om de dremel te halen. Kwam ik terug, zie ik haar ineens helemaal in elkaar gedoken zielig zitten mekkeren. Ik heur opgepakt, maar ze bleef zo in elkaar zitten en trillen.
Dus ElisaB belt de DA: blauwe zwaailichten, want Plumeau is niet in orde! Mooi, afspraak voor 14:00 uur, ik in de rats.
Een kwartier later, komt Plumeautje vrolijk langshobbelen. Nix aan de hand. Stoot ik tegen het koffertje van de dremel, heel de Plumeau weer in elkaar gedoken.
Conclusie / hypothese: blokhut + plastic gerammel = roze mandje = bezoekje aan dierenarts >> Plumeau preventief over de zeik
Afspraak maar weer afgebeld
Jaquote:
Ik heb radiatoren geragdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou? Gingen ze voor je aan de kant?
Op de scootmobiel met buggy en rollatort, dat zal ze leren
Naartjie bouwt op:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom kijkt altijd meer![]()
![]()
![]()
en als er eten geserveerd wordt x2
Dát klopte er niet aan die post.quote:
Katten zijn wel meesters van de arrogante/verschrikte blikquote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb radiatoren geragdzere rug
En had ik al verteld dat ik zondagmiddag/avond nog een soort van feestje heb?![]()
Het was zó zielig. Ik dacht op z'n minst dat haar knieband weer gescheurd was of zoquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja![]()
Ik hoop dat ik onderin m'n bakje chips zit, want m'n dipje is bijna op
Beter een keer teveel gegaan als te weinig en er achteraf spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was zó zielig. Ik dacht op z'n minst dat haar knieband weer gescheurd was of zo![]()
Kutkat
Ik heb vast wel eens verteld dat we een keer midden in de nacht de DA uit bed hebben gebeld voor iets dat uiteindelijk een hééél klein gaatje in de poot bleek. Waarschijnlijk ergens achter blijven hangen of tegenaan gestoten. Nog geen milimeter klein sneetje / gaatje / wondje. Maar ze sleepte zich trillen en kreunend voort alsof haar hele achterkant in de puinpoeier lag
Is dit een uitnodigingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
En had ik al verteld dat ik zondagmiddag/avond nog een soort van feestje heb?![]()
Vast wel.quote:
Vrijgezellenfeestje maar dan omdat ze zwanger isquote:
Kun je lekker sake doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeestje maar dan omdat ze zwanger isEn het is niet een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goed vriendin dus ik ga niet mee eten 's avonds (thank god
) maar ga wel 's middags mee borrelen
Dus ik kom met de trein, vriendin pikt me dan van een station 's middags
Een boot doet het niet best over rails he?quote:
Ja, tot op zekere hoogtequote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:51 schreef Cat22 het volgende:
Beter een keer teveel gegaan als te weinig en er achteraf spijt van krijgen.
Ze kon toch met de trein door het water, jij snapt er ook weer helemaal geen kont van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een boot doet het niet best over rails he?
Amersfoort.quote:
Tenzij naast supermarkt en mits er geen buggy in de weg staat zou het nog best kunnen werken hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Een boot doet het niet best over rails he?
Ze moet nog veel leren. Ze lijkt het ook gewoon soms voor de helft niet te zien. Of zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze kon toch met de trein door het water, jij snapt er ook weer helemaal geen kont van.
Provenciaaltje
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze moet nog veel leren. Ze lijkt het ook gewoon soms voor de helft niet te zien. Of zo
Neequote:
Je zou het bijna denken he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze moet nog veel leren. Ze lijkt het ook gewoon soms voor de helft niet te zien. Of zo
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat harder praten en aan haar goede kant gaan zitten dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was mij ook al opgevallen.
Ze luistert ook vaak maar met een half oor.
Ja, dan ist ook logisch dat je soort feiten mist
Leukquote:
Dus wij zien jou met korset?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:58 schreef tombolafan het volgende:
En we hebben dus afgesproken een beetje burlesque (schrijf je dat zo?) kleren te doen
dus ik heb een corset van zusje geleend (die heeft al eens een ECHT vrijgezellenfeest gehad waar dat bij moest
) dat ik dan dus aandoe, weet alleen nog niet of ik een rok of broek eronder doe
Iig een vestje eroverheen
WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat harder praten en aan haar goede kant gaan zitten dus
Gewoon drukken; rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Dus wij zien jou met korset?![]()
Dan past er geen eten meer in je.
GEWOON DRUKKEN ik herhaal DRUKKENquote:
Het is een rijgding (net gepast of ik erin komquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus wij zien jou met korset?![]()
Dan past er geen eten meer in je.
Gaat wel goed, moeilijk voor te stellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hoest bij jullie?
Nog minder dan een week bedacht ik me vanmiddag ineens
Laatste loodjes.....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moeilijk voor te stellenmaar inderdaad, nog maar eventjes
Heel spannend dus.
Spannend iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel spannend dus.
Anders kun je ook niet zitten niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een rijgding (net gepast of ik erin kom) dus dan moet je me even iets losser rijgen
Geen klomp = geen Shabuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spannend idd![]()
En volgende keer gaan we gewoon in Shabu AmsterdamNa de klomp
Dan gebeurt er eindelijk weer eens wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel spannend dus.
We gaan collectief duimenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
Heel spannend dus.
Echt niet!?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders kun je ook niet zitten niet.[/ervaring]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laatste loodjes.....
En dan weer opbouwen![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spannend idd![]()
En volgende keer gaan we gewoon in Shabu AmsterdamNa de klomp
Ja en hoe!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan gebeurt er eindelijk weer eens wat.
Wat ben je toch streng.quote:
Thanksquote:
Ik ben ooit zo strak ingeregen dat ik na een kwartiertje smeekte of de lintjes wat losser mochten want ik stikte bijna.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet!?
Zo erg is het toch hopelijk niet?
Er zit ook kant aan
Hij staat best leuk hoor vind ik, maar het is gek
Ik heb ook lintjes voor volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ooit zo strak ingeregen dat ik na een kwartiertje smeekte of de lintjes wat losser mochten want ik stikte bijna.Maar ook met lossere lintjes zorgen de baleinen er wel voor dat je keurig rechtop blijft zitten. Wat goed is voor je rug maar niet echt comfi.
Ze zijn er in heel veel soorten en maten, je merkt vanzelf wel wat fijn zit. En anders doe ik wel snoeren of ontsnoeren. En Ll wil vast ook wel helpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook lintjes voor volgens mijAlhoewel ik niet weet of die los/vast kunnen of voor de sier zijn
En ik ga hem niet weer passen want ik kreeg hem bijna niet uit
Zo is ze.quote:
Het moet gewoon voorbij zijn straksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
[..]Ik heb daar toevallig nog bonnen van!
[..]
Ja en hoe!Dan is het daarna eindelijk allemaal voorbij hopelijk!
![]()
[/sentimenteel wordt]
Dus
Ik had dat met mijn trouwjurk, in de auto zei ik tegen Re: Ik weet niet of ik het vohou in die jurk hoor, anders moet ie maar los!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ooit zo strak ingeregen dat ik na een kwartiertje smeekte of de lintjes wat losser mochten want ik stikte bijna.Maar ook met lossere lintjes zorgen de baleinen er wel voor dat je keurig rechtop blijft zitten. Wat goed is voor je rug maar niet echt comfi.
Valt best mee hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het moet gewoon voorbij zijn straks![]()
Zodat jullie weer verder kunnen met echt leven en genieten enzo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor![]()
Alsof ik mezelf een Shabu zou ontzeggen
OMG ja, wat straks zat datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn trouwjurk, in de auto zei ik tegen Re: Ik weet niet of ik het vohou in die jurk hoor, anders moet ie maar los!!![]()
Tis uiteindelijk goedgekomen
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zijn er in heel veel soorten en maten, je merkt vanzelf wel wat fijn zit. En anders doe ik wel snoeren of ontsnoeren. En Ll wil vast ook wel helpen.
Ik wist niet dat er zoveel gedoe bij hoort,bij een corsetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn trouwjurk, in de auto zei ik tegen Re: Ik weet niet of ik het vohou in die jurk hoor, anders moet ie maar los!!![]()
Tis uiteindelijk goedgekomen
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG ja, wat straks zat dat![]()
Buik inhouden hoefde niet eens, die kreeg toch geen kans om te ploppen
Daarom trouwens mensen volgens mij meestal ook maar één keer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel gedoe bij hoort,bij een corset![]()
Tudududuuuuhquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
En dat hoorde ook gewoon, dat strakke, daar mocht ik niet om zeuren van de winkelmevrouw
"Tegenwoordig zijn ze niks meer gewend he?", zei ze tegen mn moeder
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
En dat hoorde ook gewoon, dat strakke, daar mocht ik niet om zeuren van de winkelmevrouw
"Tegenwoordig zijn ze niks meer gewend he?", zei ze tegen mn moeder
Vreselijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Cat22 het volgende:
Net alsof die corsetten zo goed zijn.Zat oude vrouwtjes die niet meer zonder kunnen omdat hun rug- en buikspieren totaal niks meer doen en ze dus inzakken als ze niet ingepakt zijn.
Ja, mijn moeder vertelde dat ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder vertelde ooit dat ze vroegah spijkerbroektjes hadden die liggend op bed moesten worden dichtgemaakt en dat sommige vriendinnen er een nierontsteking door kregen; zo strak zaten ze
Oh jaaaaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vertelde dat ook
Zo van: "Wees maar blij dat er tegenwoordig stretch is"
Of dat ze zijlings de trap af moesten lopen
Volgens mij is die spijkerbroekentijd aan mijn moeder voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vertelde dat ook
Zo van: "Wees maar blij dat er tegenwoordig stretch is"
Of dat ze zijlings de trap af moesten lopen
Doe gek en kom in je fluwelen huispak op Crocks.quote:
Je moet.quote:
53quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaa![]()
Ook zo'n moeder die ergens halverwege de jaren '50 is opgericht?
Fluweel valt daar vast wel onder jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe gek en kom in je fluwelen huispak op Crocks.
Zeg je gewoon dat je dacht dat dat burludinges was
Die van mij 3 jaar laterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
53
[..]
Fluweel valt daar vast wel onder ja
Het schijnt een hel geweest te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij 3 jaar later![]()
Lang leve stretch dan maar
Whehehehehehequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe gek en kom in je fluwelen huispak op Crocks.
Zeg je gewoon dat je dacht dat dat burludinges was
Nee, ga ik nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo, heb je de profielfoto van m'n zusje al ff bekeken?![]()
Nou, iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het schijnt een hel geweest te zijn
Lief he?quote:
Echt cool lijkt me datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, idd
[..]
Lief he?![]()
En ze lijkt echt op mij als baby![]()
Goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |